Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf MissDitte » 5. feb 2016, 13:44

Altså før i går anede jeg ikke hvem Ninka var. Og i dag ærgrer det mig, for tænk dog på al den sladder jeg er gået glip af de seneste mange år!!
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 13:48

MissDitte skrev:Altså før i går anede jeg ikke hvem Ninka var. Og i dag ærgrer det mig, for tænk dog på al den sladder jeg er gået glip af de seneste mange år!!


Har sagt det før og siger det gerne igen: Hun er gaven, der bliver ved med at give!

Eeeeelsker det udtryk :D Tak, Radio24Syv! :dance:
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 5. feb 2016, 14:01

Jeg skal så meget høre det podcast! :banan:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Persnikedy » 5. feb 2016, 14:15

kidkomb skrev:Jeg skal så meget høre det podcast! :banan:



Samme her :-D

Så snart jeg har været ude at handle skal der lyttes og drikkes kakao selvom Ninka nok aldrig ville tillade at jeg drak kakao med flødeskum.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Wizzze » 5. feb 2016, 14:20

Persnikedy skrev:
kidkomb skrev:Jeg skal så meget høre det podcast! :banan:



Samme her :-D

Så snart jeg har været ude at handle skal der lyttes og drikkes kakao selvom Ninka nok aldrig ville tillade at jeg drak kakao med flødeskum.


Er det ikke farligt? :gruble:
Jeg tænker, man kunne jo komme til at grine, og varm kakao ud gennem næsen lyder ikke sundt? og så pletter det jo også ;)
Måske lytte og så drikke kakao :-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Persnikedy » 5. feb 2016, 14:28

Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:
kidkomb skrev:Jeg skal så meget høre det podcast! :banan:



Samme her :-D

Så snart jeg har været ude at handle skal der lyttes og drikkes kakao selvom Ninka nok aldrig ville tillade at jeg drak kakao med flødeskum.


Er det ikke farligt? :gruble:
Jeg tænker, man kunne jo komme til at grine, og varm kakao ud gennem næsen lyder ikke sundt? og så pletter det jo også ;)
Måske lytte og så drikke kakao :-D


Du har muligvis ret, men jeg må da gøre et eller andet med munden for ikke at tabe kæben helt.
Måske tyggegummi :gruble:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Sorenspige
Indlæg: 7068
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sorenspige » 5. feb 2016, 19:36

Er der nogen, som vil give et referat af udsendelsen?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. feb 2016, 14:48

Jeg har lige hyggekigget lidt på hendes Facebook, og det viser sig, ikke overraskende, at hun er typen som rigtig ofte liker sine egne opslag og billeder og alt hvad hun selv poster :)
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 6. feb 2016, 14:57

Sorenspige skrev:Er der nogen, som vil give et referat af udsendelsen?


Den ligger som podcast på Radio24syvs hjemmeside, hvis det er ... :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 6. feb 2016, 18:56

LaScrooge skrev:Og tænk, at det bliver udlagt som et usundt kontrolbehov at man åbner døren for sig selv :lol:


Tjaaaaa.....Jeg kommer sgu til at fryse noget så kummerligt hvis jeg ikke åbner døren selv :D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. feb 2016, 10:26

Jeg krydser fingre for Ninka. Hun er nu igang med at forlade DK og alt det hun (trods alt) selv har bygget op og selv bestemmer over, for at flytte ind i (meget) ny mands hjem i England, sammen med sine børn. Det lyder som om han forkæler dem ud over alle grænser, og at dét imponerer hende en hel del.
Worst case scenario er, at han på en eller anden snedig måde får hende til at skrive under på at hendes "imperium" har det meget bedre med at være under hans beskyttende vinge. For så står hun virkelig i en knibe den dag eventyret er forbi. Og ud fra hendes mandehistorik så VIL det blive forbi igen.
Hun nævner endda selv med skam sit forliste italienske eventyr, og andre ting hun nu græmmes over, men det lyder ikke som om hun connecter det til nutiden, mere som om hun hele tiden forvandler sig til et nyt menneske og derfor slet ikke kan drage erfaring af de ting som skete engang.

Selvom hun ikke er min kop te håber jeg stadig hun lige holder godt fast i sig selv nu.
http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... ed-og-din/
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 10. feb 2016, 10:49

Dirtylittledevil skrev:Selvom hun ikke er min kop te håber jeg stadig hun lige holder godt fast i sig selv nu.
http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... ed-og-din/


Armen, for helvede:

Måske har du endda nogen i dit liv, som synes, det er lettere at beslutte, at Ninka er så interesseret i PR, at hun gør enhver privat erfaring til et offentligt projekt, end at se en mulighed for at opnå PRÆCIS det, jeg har opnået ved kontinuerligt at gå mod strømmen, vælge kærligt og brænde inderligt for at vise vejen for andre.


Kæreste Ninka - du GØR enhver privat erfaring til et offentligt projekt. Du tror, at alt hvad dit sind og din krop reagerer på er en universel sandhed. Hvordan kan det undre dig, at folk reagerer på det?

Og hvor er det sødt, at du "brænder inderligt for at vise vejen for andre". Mod betaling, forstås. Mere brænder du alligevel ikke end at der skal hostes op før hemmelighederne deles.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. feb 2016, 11:27

"Og flyvning er noget af det, der belaster og ælder kroppen mest"

Stakkels stewardesser da :s

Trine, Nyuddannet stewardesse, 2001.

stw1.JPG



Trine, nu efter 15 år i luften, 2016.

stw2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf dykkersild » 10. feb 2016, 11:48

Jeg tænker lige som Dirty - at det faktisk er lidt synd hvis hun brænder fingrene nu selvom jeg er modstander af hendes evige: lav privat om til business. Hvorfor ikke bare acceptere, at vi for dælen alle er forskellige og hvad der virker for dig, ikke nødvendigvis virker for andre.

Og ja - hvis det er så farlig med flyvning - hvorfor så være så meget op og ringe over at kæresten kan flyve helikopter.

Og det er altså nemt at skrive: Jeg har ingen, som i absolut INGEN behov for, at være som andre, få anerkendelse fra andre eller accept fra andre.
Når man et andet sted skriver: jeg vil have en mand som accepterer mig 100%.
3
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 10. feb 2016, 12:05

Dirtylittledevil skrev:"Og flyvning er noget af det, der belaster og ælder kroppen mest"

Stakkels stewardesser da :s

Trine, Nyuddannet stewardesse, 2001.

stw1.JPG



Trine, nu efter 15 år i luften, 2016.

stw2.jpg



KUN hvis du ikke følger Ninkas råd. Enhver kan jo se, at det ikke har belastet hende.....

Jeg kan i øvrigt ikke helt forstå, hvorfor hun var så nervøs for, at han skulle google hende. Af to grunde:
1. Hvis man googler ham kommer der ikke ligefrem kun rosende ord frem
2. Hun påstår, at alle erfaringer lærer hende noget OG at hun har ret i forhold til sine kritikere - hvis han ikke har det på samme måde, så ville han vel heller ikke være noget for hende?

Jeg synes hendes skræk viser, at hun alligevel ikke hviler helt så meget i sig selv og sit shit som hun ellers gerne vil vise omverdenen.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Livets forhold"