Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Hunkat » 10. jul 2018, 17:10

Guilded_Lily skrev:
Akehurst2 skrev:Mange mener, man skal spise lokalt, vist mest af hensyn til miljøet.

Men Ninka mener, at det er fordi, ellers bliver kroppen så forvirret: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... s-koekken/

Elektroner og breddegrad

Din krop læser den mad den spiser og 2/3 dele af den måde din krop får energi på handler om elektricitet i kroppen. De elektroner bliver dannet ved lys, men de bliver også dannet ved mad og den mad vi spiser.
Mismatch sker hvis din krop ikke kan læse størstedelen af den mad du spiser, fordi den ikke matcher der hvor du bor.
Det vil sige at hvis din kost hovedsageligt består af madvarer som slet ikke vokser der hvor du bor, så er din krop på overarbejde, fordi den forgæves forsøger at læse ”et sprog” den ikke forstår.
Hvilket betyder du stresser din krop frem for at nære den. Og det er jo ikke meningen når du tror du vælger sunde madvarer.   


Hvor længe mon man skal bo et sted før man kan begynde at spise den lokale mad? Altså, kroppen skal vel lige indstille sig, eller hvordan?


Nu må hun simpelthen snart styre sin brandert! Hvad så med de, der i tidernes morgen vandrede efter føden?


De blev jo altså heller ikke meget mere end 30 vel? Total logisk.
9
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf milisa » 10. jul 2018, 17:13

Akehurst2 skrev:Mange mener, man skal spise lokalt, vist mest af hensyn til miljøet.

Men Ninka mener, at det er fordi, ellers bliver kroppen så forvirret: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... s-koekken/

Elektroner og breddegrad

Din krop læser den mad den spiser og 2/3 dele af den måde din krop får energi på handler om elektricitet i kroppen. De elektroner bliver dannet ved lys, men de bliver også dannet ved mad og den mad vi spiser.
Mismatch sker hvis din krop ikke kan læse størstedelen af den mad du spiser, fordi den ikke matcher der hvor du bor.
Det vil sige at hvis din kost hovedsageligt består af madvarer som slet ikke vokser der hvor du bor, så er din krop på overarbejde, fordi den forgæves forsøger at læse ”et sprog” den ikke forstår.
Hvilket betyder du stresser din krop frem for at nære den. Og det er jo ikke meningen når du tror du vælger sunde madvarer.   


Hvor længe mon man skal bo et sted før man kan begynde at spise den lokale mad? Altså, kroppen skal vel lige indstille sig, eller hvordan?


Elektroner, der dannes ved lys.................................!?? Spændende.... Jeg adviserer lige Nobelkomiteen, så vender jeg tilbage.....
9
Tally-ho
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 10. jul 2018, 17:19

Akehurst2 skrev:Mange mener, man skal spise lokalt, vist mest af hensyn til miljøet.

Men Ninka mener, at det er fordi, ellers bliver kroppen så forvirret: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... s-koekken/

Elektroner og breddegrad

Din krop læser den mad den spiser og 2/3 dele af den måde din krop får energi på handler om elektricitet i kroppen. De elektroner bliver dannet ved lys, men de bliver også dannet ved mad og den mad vi spiser.
Mismatch sker hvis din krop ikke kan læse størstedelen af den mad du spiser, fordi den ikke matcher der hvor du bor.
Det vil sige at hvis din kost hovedsageligt består af madvarer som slet ikke vokser der hvor du bor, så er din krop på overarbejde, fordi den forgæves forsøger at læse ”et sprog” den ikke forstår.
Hvilket betyder du stresser din krop frem for at nære den. Og det er jo ikke meningen når du tror du vælger sunde madvarer.   


Hvor længe mon man skal bo et sted før man kan begynde at spise den lokale mad? Altså, kroppen skal vel lige indstille sig, eller hvordan?


KANON !!!!

Så kan jeg roligt spise dårlig pizza og kebabruller uden at min krop bliver forvirret...

Jeg bor her på Vestegnen og dårlige pizza og kebabruller vokser her på stribe....Hvorimod ting som speltboller, grøntsager og groft brød vokser andre steder....Og dermed vil skade min krop....

Edit ! Jeg kan også drikke alle de guldbajere jeg vil. Uden at risikere at min krop ikke kan læse dem.....Gin & Tonic derimod....Det må jeg nok hellere holde mig fra....Og Rødvin (som jo vokser i Frankring)...Pezz ozzz :cuss:
12
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf FruKuk » 10. jul 2018, 17:28

Der gror jo ikke en skid på Sydsjælland, så nu må der vælges mellem at stresse sin krop eller dø - lort :afro:
6
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 10. jul 2018, 17:30

FruKuk skrev:Der gror jo ikke en skid på Sydsjælland, så nu må der vælges mellem at stresse sin krop eller dø - lort :afro:


Jo-jo.....Faxebryggerierne...Det er da ikke så slemt...
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Lurende Peber » 10. jul 2018, 17:30

Et eller andet sted, har hun da en fantastisk fantasi.....eller et omvendt bullshit filter :gruble:
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf FruKuk » 10. jul 2018, 17:31

vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Der gror jo ikke en skid på Sydsjælland, så nu må der vælges mellem at stresse sin krop eller dø - lort :afro:


Jo-jo.....Faxebryggerierne...Det er da ikke så slemt...


What??? Er her et bryggeri???

FruKuk - oprindeligt fra Jylland og stadig helt fortabt på Sjælland :stoned:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jul 2018, 17:33

Gud, jamen hvad så med Ninka selv? Kokosolie, kakaopulver, avocado (eller havde hun bandlyst dem?), appelsiner, dadler... Måske var det derfor hun ikke kunne blive lykkelig i DK?
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 10. jul 2018, 17:46

FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Der gror jo ikke en skid på Sydsjælland, så nu må der vælges mellem at stresse sin krop eller dø - lort :afro:


Jo-jo.....Faxebryggerierne...Det er da ikke så slemt...


What??? Er her et bryggeri???

FruKuk - oprindeligt fra Jylland og stadig helt fortabt på Sjælland :stoned:


Faxe Byggerierne...med lidt god vilje ligger det på Sydsjælland....og ellers så gror der da masser af roer på Lolland Falster :lol: :lol: :lol:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 10. jul 2018, 17:53

vibbsen skrev:
Akehurst2 skrev:Mange mener, man skal spise lokalt, vist mest af hensyn til miljøet.

Men Ninka mener, at det er fordi, ellers bliver kroppen så forvirret: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... s-koekken/

Elektroner og breddegrad

Din krop læser den mad den spiser og 2/3 dele af den måde din krop får energi på handler om elektricitet i kroppen. De elektroner bliver dannet ved lys, men de bliver også dannet ved mad og den mad vi spiser.
Mismatch sker hvis din krop ikke kan læse størstedelen af den mad du spiser, fordi den ikke matcher der hvor du bor.
Det vil sige at hvis din kost hovedsageligt består af madvarer som slet ikke vokser der hvor du bor, så er din krop på overarbejde, fordi den forgæves forsøger at læse ”et sprog” den ikke forstår.
Hvilket betyder du stresser din krop frem for at nære den. Og det er jo ikke meningen når du tror du vælger sunde madvarer.   


Hvor længe mon man skal bo et sted før man kan begynde at spise den lokale mad? Altså, kroppen skal vel lige indstille sig, eller hvordan?


KANON !!!!

Så kan jeg roligt spise dårlig pizza og kebabruller uden at min krop bliver forvirret...

Jeg bor her på Vestegnen og dårlige pizza og kebabruller vokser her på stribe....Hvorimod ting som speltboller, grøntsager og groft brød vokser andre steder....Og dermed vil skade min krop....

Edit ! Jeg kan også drikke alle de guldbajere jeg vil. Uden at risikere at min krop ikke kan læse dem.....Gin & Tonic derimod....Det må jeg nok hellere holde mig fra....Og Rødvin (som jo vokser i Frankring)...Pezz ozzz :cuss:

Det med rødvinen skal du ikke tage så tungt,vibbsen.Så vidt jeg mener at have hørt, så er der enkelte danske vinbønder. Så du kan roligt drikke rødvin, vil jeg mene.
1
fisken80
Indlæg: 22082
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1128
Likede indlæg: 52060

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 10. jul 2018, 17:54

Ej men altså for helvede. Hvor får hun det fra?
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf FruKuk » 10. jul 2018, 17:56

vibbsen skrev:
FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Der gror jo ikke en skid på Sydsjælland, så nu må der vælges mellem at stresse sin krop eller dø - lort :afro:


Jo-jo.....Faxebryggerierne...Det er da ikke så slemt...


What??? Er her et bryggeri???

FruKuk - oprindeligt fra Jylland og stadig helt fortabt på Sjælland :stoned:


Faxe Byggerierne...med lidt god vilje ligger det på Sydsjælland....og ellers så gror der da masser af roer på Lolland Falster :lol: :lol: :lol:


Så er det jo afgjort - bajere it is :rock:

Mon Ninka vil skrive en note til min chef “kære FruKuks chef; Kuks krop har gennem længere tid været stresset af for meget vandmelon og linser, så nu er der ordineret bajere i rå mængder for at skabe den fornødne balance. FruKuk kan ikke forventes at møde ædru på arbejde. Igen. Nogensinde.
12
fisken80
Indlæg: 22082
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1128
Likede indlæg: 52060

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 10. jul 2018, 18:01

Oh.my.god. Konen har et blogindlæg, hvor hun kritiserer en anden for at skabe en kult omkring sit syn på mad... altså vi tager den lige igen ikke: Ninka kritiserer en anden for at skabe en kult om sit syn på mad og for at hævde at sidde inde med Sandheden...
Og i samme indlæg kritiserer hun han kilder... :fløjt: :devil: :pompom:

Det er så dumt og morsomt på samme tid, at jeg bare må konstatere, at Ninka et er gaven der giver og giver. Det stopper aldrig
9
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Modesty Blame » 10. jul 2018, 18:21

fisken80 skrev:Oh.my.god. Konen har et blogindlæg, hvor hun kritiserer en anden for at skabe en kult omkring sit syn på mad... altså vi tager den lige igen ikke: Ninka kritiserer en anden for at skabe en kult om sit syn på mad og for at hævde at sidde inde med Sandheden...
Og i samme indlæg kritiserer hun han kilder... :fløjt: :devil: :pompom:

Det er så dumt og morsomt på samme tid, at jeg bare må konstatere, at Ninka et er gaven der giver og giver. Det stopper aldrig

Men, som hun skriver... "Nu er jeg jo vant til at læse bøger, et hav af undersøgelser og kontakte utallige fagfolk for at få brudstykker af forskellige vinkler på de mest komplicerede lidelser i den vestlige verden."

Og det er da noget af det sandeste, jeg nogensinde har set fra hendes hånd. Hun får brudstykker af vinkler, og stykker dem sammen til noget pseudobavl...
10
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 10. jul 2018, 18:26

Jeg ville meget gerne vide hvad det er der lige sker med Ninka. Er hun så påvirket af ham fidusen, at alt hvad han siger eller gør, jamen det tager hun for gode varer, uanset hvad det er.
Mærker hun nogensinde efter i sig selv, om det her som "helt store kærlighed" siger eller gør, nu også er det rigtige for hende?
Husker hun i det her " lykkerus " som hun åbenbart hele tiden skal overbevise, ikke bare andre, men, tror jeg, også sig selv om at hun konstant svæver rundt i, at hun har 2 børn, ganske vidst er de omkring 19 og 17 år gamle nu, men derfor kan de stadigvæk godt have behov for at deres mor har tid til at lytte til og være sammen med dem, bare en gang imellem.
Jeg håber og tror at hun husker at sætte sine drenge først, når de har behov for det.
Jo mere, jeg tænker over det, jo mere får jeg ondt af hende, og samtidig, selvom det ikke er et synderligt pænt karaktertræk i min bog, så har jeg grinet og tænkt "Hold nu kæft, Ninka, du bliver mere og mere bims at høre på" .
Og så bliver jeg lidt flov for hvorfor er Ninka, som hun er nu? " Alle siger Jeppe drikker, men ingen spørger hvorfor ".
6

Tilbage til "Livets forhold"