Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 29. maj 2018, 18:18

Og om vinteren skal man gå ud ved solopgang i undertøj... for at få lys. Arhmen altså hun er bindegal. B-i-n-d-e-g-a-l
8
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf milisa » 29. maj 2018, 18:23

fisken80 skrev:Jeg synes ikke engang det er sjovt mere. Hun gør folk syge. Hun er skyld i, at nogle måske ender med hudkræft. Det er fanme en alvorlig ting at være en del af.
Og ja, folk må også gerne tænke selv, men jeg synes stadig hun er en forbandet møgkælling, når hun skriver den slags.


Jeg er så enig. Det er sgu længe siden, det gik over til at være tragi-komisk. Men når man nu skal vælge mellem at grine eller at græde, så foretrækker jeg det første. Endnu da.
2
Tally-ho
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Lykke » 29. maj 2018, 18:24

Jeg tror virkelig min krop er designet til at være relativt uafhængig af solen. Jeeez Fuck!
Solcreme, tøj og solbriller(hvad med alm briller?) har virkelig gjort mit liv awesome. Jeg kan som rødhåret befinde mig alle steder jeg lyster! Jeg lyster bare ikke rigtigt solen mellem kl. 12-15.

Sletter hun kommentarer eller er ingen kritiske over for hende på de sociale medier?
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sorenspige » 29. maj 2018, 18:27

I en af kommentarerne fraråder hun vacciner, da hendes ældste dreng, som er den, der er mest syg har fået dem :tie:.
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Hunkat » 29. maj 2018, 18:28

Sorenspige skrev:I en af kommentarerne fraråder hun vacciner, da hendes ældste dreng, som er den, der er mest syg har fået dem :tie:.


Var han ikke "kureret" af ikke at drikke mælk og spise sukker og skrive drømmedagbog eller hvad hun nu havde gang i?
4
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Lykke » 29. maj 2018, 18:29

Elsker også hendes kritik af smartphones. Men hvordan helvede bruger hun så instagram?
Det er da hende som vælger at filme en hel helsekostbutik?!
3
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sorenspige » 29. maj 2018, 19:06

Hendes kæreste ser kronisk træt ud. Han har virkelig små øjne.

Jeg tror, det bliver slettet kommentarer. Fx stod der, at der var 7 kommentarer, men da jeg klikkede, var der kun 2 (og den ene var skrevet af Ninka selv).
4
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Undtagelsen » 29. maj 2018, 19:21

fisken80 skrev:Jeg synes ikke engang det er sjovt mere. Hun gør folk syge. Hun er skyld i, at nogle måske ender med hudkræft. Det er fanme en alvorlig ting at være en del af.
Og ja, folk må også gerne tænke selv, men jeg synes stadig hun er en forbandet møgkælling, når hun skriver den slags.


Det er nu ikke kun hende.
Kræftens Bekæmpelse har for ganske nylig lagt et opslag op på Facebook om solcreme og hvor vigtigt det er at bruge.
Det kommentarfelt... :tie:
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sorenspige » 29. maj 2018, 19:44

Hunkat skrev:
Sorenspige skrev:I en af kommentarerne fraråder hun vacciner, da hendes ældste dreng, som er den, der er mest syg har fået dem :tie:.


Var han ikke "kureret" af ikke at drikke mælk og spise sukker og skrive drømmedagbog eller hvad hun nu havde gang i?


Det var åbenbart kun hans autisme, der blev kureret af den vej...
0
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 30. maj 2018, 05:24

Undtagelsen skrev:
fisken80 skrev:Jeg synes ikke engang det er sjovt mere. Hun gør folk syge. Hun er skyld i, at nogle måske ender med hudkræft. Det er fanme en alvorlig ting at være en del af.
Og ja, folk må også gerne tænke selv, men jeg synes stadig hun er en forbandet møgkælling, når hun skriver den slags.


Det er nu ikke kun hende.
Kræftens Bekæmpelse har for ganske nylig lagt et opslag op på Facebook om solcreme og hvor vigtigt det er at bruge.
Det kommentarfelt... :tie:


Nu var jeg lige inde og læse kommentarerne til det opslag. Jesus altså... og hvorfor hedder alle de der alternative mennesker altid sådan nogle mærkelige ting?
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Lykke » 30. maj 2018, 05:30

Hvad skal hun egentligt med en ny sommerkjole hvis det er så awesome at være nøgen?
4
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf LaScrooge » 30. maj 2018, 05:45

Akehurst2 skrev:Det virker nærmest som om, Ninka mener det er et kvalitetsstemepel at folk er uenige med hende:

Og det matcher hvad jeg ser i min gruppe af deltagere på Detox Dig Smuk. Massiv forandring, bedre søvn og vægttab. Og det er ikke på grund af kostomlægning og tilskud. Det er på grund af de mitokondrie hacks vi laver ude i solen (som du bliver advaret imod i artikler på nettet lige nu).


Hvorfor fremhæve at de råd, man nu vil komme med, bliver der advaret om LIGE NU, medmindre man virkelig yder rollen som hende der var opposition til videnskaben?


Hun er jo nødt til at lave den modstilling, for ellers har hendes syge projekt ingen gang på jorden. I det linkede indlæg udtrykker hun lettelse over ikke at være blevet hjernevasket af uddannelse og opfordrer folk til at *selv* at uddanne sig udenom det etablerede (læs: kvalificerede), gennem hendes åndssvage lydfiler.
Jeg har ondt af de mennesker, som hopper på hendes galaj. Manglen på sund fornuft og kritisk sans er afgrundsdyb og så får man det svært i verden.
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9490
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sophies-mor » 30. maj 2018, 08:38

Lathyrus skrev:
fisken80 skrev:
Undtagelsen skrev:
fisken80 skrev:Jeg synes ikke engang det er sjovt mere. Hun gør folk syge. Hun er skyld i, at nogle måske ender med hudkræft. Det er fanme en alvorlig ting at være en del af.
Og ja, folk må også gerne tænke selv, men jeg synes stadig hun er en forbandet møgkælling, når hun skriver den slags.


Det er nu ikke kun hende.
Kræftens Bekæmpelse har for ganske nylig lagt et opslag op på Facebook om solcreme og hvor vigtigt det er at bruge.
Det kommentarfelt... :tie:


Nu var jeg lige inde og læse kommentarerne til det opslag. Jesus altså... og hvorfor hedder alle de der alternative mennesker altid sådan nogle mærkelige ting?


De har vel købt for 5000kr gøgler-bogstaver hos en numerolog så deres energier kunne komme i balance med solens bane....eller noget :rulle:

Lidt sjovt, jeg har faktisk en veninde, der umiddelbart har et helt almindeligt navn, men det er købt hos numerolog, og hun går både ind for homeopati i stedet for medicin (ikke i kombi fx), medicin er fyfy, og alt kan klares med en clarivoyant eller håndlæsning.
jeg holder meget af hende, men hold nu op...
:gruble: :genert:
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf hotlips » 30. maj 2018, 08:50

FormerlyKnownAs skrev:I sin spæde start var der meget Ninka havde fat i som kunne give mening for mange og hjælpe folk. Mange ting som her 10
År senere er forsket i og anderkendt over en bred kam.



Det vil jeg gerne se noget dokumentation på.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf FormerlyKnownAs » 30. maj 2018, 09:27

hotlips skrev:
FormerlyKnownAs skrev:I sin spæde start var der meget Ninka havde fat i som kunne give mening for mange og hjælpe folk. Mange ting som her 10
År senere er forsket i og anderkendt over en bred kam.



Det vil jeg gerne se noget dokumentation på.



Der findes en samling af studier indenfor kost og ernæring ift Adhd udarbejdet af Københavns uni på 100+ sider. Det er et års tid siden at jeg minitutiøst læste det. Det kan let findes. Det ligger til grund for at Kbh Uni nu er igang med at samle midler til at lave deres eget stort forskningsprojekt, som bliver sit største af sin art, men det tar tid at få samlet nok midler, så hvornår det starter ved jeg ikke.
0

Tilbage til "Livets forhold"