Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf avdotja » 7. sep 2016, 20:36

FruDulle skrev:Ham her er min tidligere træner. Han er 63 år og billedet er et par uger gammelt ;)

Det kan godt være at han holder sig godt, men til gengæld er hans hund ved at være lidt gråskægget :lol:
2
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2024

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Fuck.exe » 20. sep 2016, 16:03

Jeg kan altså ikke se det sexede i den mand. Han ligner mest bare en dvask, småfuld og gammel udgave af Lilleper :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. sep 2016, 16:45

Jeg sad lige og læste kommentarerne til nogle af hendes nyeste blogindlæg om hjernetræning. Folk æder det råt. Kalder det en kæmpe revolution. Står nærmest og vifter med pengesedlerne for at få lov til at være med. Verden vil forføres og sådan er det bare.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf hotlips » 21. sep 2016, 21:56

Hans grå hud og stivnede ansigt ligner det jeg får når jeg har det værst, og det vil sige som en har været på morfin i ti år, sover to timer af gangen, vejer alt for lidt og ryger som en skorsten.

Det er så folk kigger på en og spørger om man har brug for at sidde ned selvom der ikke er andet at se end at farven ret bogstaveligt talt er forsvundet fra ens ansigt.

Det er egentlig lidt ærgerligt det bliver brugt til det her for jeg kan ikke mindes jeg har set så fine billeder af det der med at være farveløs i ansigtet før og de ville da være exceptionelle til at vise lige netop det.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 22. sep 2016, 21:09

Fuck.exe skrev:Jeg kan altså ikke se det sexede i den mand. Han ligner mest bare en dvask, småfuld og gammel udgave af Lilleper :gruble:


En ting er ihvertfald helt sikkert : Han er ikke særlig fotogen :tie:

Fair nok at man kan have et kikset billede fra tid til anden. Men det er jo ikke det vi snakker om her. Manden ligner en totalt bøv på ALLE billeder....
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. sep 2016, 22:55

Jeg sidder med sådan en underlig mistanke om at Wynford måske i virkeligheden er Ninkas gamle flamme Gianfranco... som er blevet til en zombie! :8:

zomb.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Badesandalen » 23. sep 2016, 06:49

Er jeg den eneste der synes han ligner en advarsel mod meth? :gruble:
6
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 23. sep 2016, 07:37

Badesandalen skrev:Er jeg den eneste der synes han ligner en advarsel mod meth? :gruble:

Nej, Oven i det synes jeg han ligner en der har været lidt for gode venner med vinflasken el. whiskyflasken (eller måske begge dele på en gang).
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 23. sep 2016, 07:50

Det der undrer mig hver gang , jeg læser eller ser noget med eller om Ninka, er hvorfor hun føler denne trang til at udbasunere hele sit privatliv.Hvorfor ikke bare holde lidt af privatlivet "privat"?. Men det er så sikkert det der er en stor forskel på hende og mig. Personligt er jeg et ret privat menneske omkring ting som jeg ikke kan se hvad andre mennesker behøver at vide om mig.
Spørger man mig lige ud, så får man da et ærligt svar, og det er så det.
1
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Badesandalen » 23. sep 2016, 08:17

computermus skrev:Det der undrer mig hver gang , jeg læser eller ser noget med eller om Ninka, er hvorfor hun føler denne trang til at udbasunere hele sit privatliv.Hvorfor ikke bare holde lidt af privatlivet "privat"?. Men det er så sikkert det der er en stor forskel på hende og mig. Personligt er jeg et ret privat menneske omkring ting som jeg ikke kan se hvad andre mennesker behøver at vide om mig.
Spørger man mig lige ud, så får man da et ærligt svar, og det er så det.


Jeg har haft de samme tanker, og det eneste jeg kan forestille mig, udover at hun bare er en meget åben person, er at hun vil vise hvor stor effekt hendes livsstil har; "se hvor meget bedre mit liv er blevet efter jeg startede med [etellerandet]! Hvis du giver mig en masse penge kan jeg også gøre [etellerandet] for dig!" Både hende selv og hendes lemminger glemmer så at hendes liv allerede er blevet meget bedre af [etellerandetførdette].
3
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Aspargsen » 23. sep 2016, 12:13

Badesandalen skrev:
computermus skrev:Det der undrer mig hver gang , jeg læser eller ser noget med eller om Ninka, er hvorfor hun føler denne trang til at udbasunere hele sit privatliv.Hvorfor ikke bare holde lidt af privatlivet "privat"?. Men det er så sikkert det der er en stor forskel på hende og mig. Personligt er jeg et ret privat menneske omkring ting som jeg ikke kan se hvad andre mennesker behøver at vide om mig.
Spørger man mig lige ud, så får man da et ærligt svar, og det er så det.


Jeg har haft de samme tanker, og det eneste jeg kan forestille mig, udover at hun bare er en meget åben person, er at hun vil vise hvor stor effekt hendes livsstil har; "se hvor meget bedre mit liv er blevet efter jeg startede med [etellerandet]! Hvis du giver mig en masse penge kan jeg også gøre [etellerandet] for dig!" Både hende selv og hendes lemminger glemmer så at hendes liv allerede er blevet meget bedre af [etellerandetførdette].


Ja, der er da fuld gang på liveglæden i det lille hjem :D
så meget glæde af en skilmisse var nødvendig,
og af hendes meget alvorligt syge barn som havde fået den alvorligste diagnose, man kan få på en børnepsykiatrisk afdeling fik hun ud af af autisme og ADHD, men selv om han ”vågnede op” og kom fri af diagnosen så var han åbentbart ikke blevet helt så normal som forventede for han skulle da også lige have noget cerebellum (lillehjerne) udviklings

Jeg ser helt klart frem til fortsættelsen :banan:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 23. sep 2016, 15:47

Badesandalen skrev:Jeg har haft de samme tanker, og det eneste jeg kan forestille mig, udover at hun bare er en meget åben person, er at hun vil vise hvor stor effekt hendes livsstil har; "se hvor meget bedre mit liv er blevet efter jeg startede med [etellerandet]! Hvis du giver mig en masse penge kan jeg også gøre [etellerandet] for dig!" Både hende selv og hendes lemminger glemmer så at hendes liv allerede er blevet meget bedre af [etellerandetførdette].


Onde tunger siger at det er derfor det ikke gik med hende og Tommy Kenter. At han ikke var villig til at lade sig bruge i hendes "bevisførelse"...Da det gik op for hende røg han ud på røv og albuer.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Pityt » 23. sep 2016, 16:11

Dirtylittledevil skrev:Jeg sidder med sådan en underlig mistanke om at Wynford måske i virkeligheden er Ninkas gamle flamme Gianfranco... som er blevet til en zombie! :8:

zomb.png

Orv...var det ham der endelig fandt hendes long lost klitoris?
2
What's done in the dark will be brought to the light
Siamo
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Siamo » 1. okt 2016, 13:15

Pityt skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg sidder med sådan en underlig mistanke om at Wynford måske i virkeligheden er Ninkas gamle flamme Gianfranco... som er blevet til en zombie! :8:

zomb.png

Orv...var det ham der endelig fandt hendes long lost klitoris?

Det var tilsyneladende det som gjorde ham til en zombie :forvirret2:
3
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Mulan » 2. okt 2016, 15:38

Siamo skrev:
Pityt skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg sidder med sådan en underlig mistanke om at Wynford måske i virkeligheden er Ninkas gamle flamme Gianfranco... som er blevet til en zombie! :8:

zomb.png

Orv...var det ham der endelig fandt hendes long lost klitoris?

Det var tilsyneladende det som gjorde ham til en zombie :forvirret2:

"Ninkas Giftige Klit - How I Detoxed My Clit Just with Help of my SoulStarLoveAlienAngelLover"
5
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Livets forhold"