Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7464
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24400

Så er Ninka single igen...

Indlægaf Moxy-lady » 2. okt 2015, 21:07

... og har et nyt projekt i støbeskeen ;)

http://www.kernesundfamilie.dk/bloggen/ ... j5zGc2mfec

Ejmenaltså, det er jo latterligt :D
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. okt 2015, 21:12

Hold kæft hvor er det en JOKE :D
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. okt 2015, 21:16

Hun vil hjælpe folk til at blive selvhelbredende, harmoniske og i balance siger hun i filmen. Og hun virker alt andet end dét selv.
Senest rettet af Dirtylittledevil 2. okt 2015, 21:56, rettet i alt 1 gang.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Wizzze » 2. okt 2015, 21:37

Hvad er det jeg ikke forstår? Synes der står noget om tandblegning på linket ??
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7464
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24400

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Moxy-lady » 2. okt 2015, 22:11

Ja, damen kan åbenbart et eller andet der får folks tænder til at blive kridhvide og kroppen til at detoxe.

Jeg undlader at komme med et perverst forslag.

Men jeg er sikker på at NU har hun fundet meningen med livet. Hun har det meget bedre end før og har forstået at hun virkelig var hæmmet før. Måske kommer der oveni købet et kursus du kan tage, eller en bog du kan købe! :dance: :clap:
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. okt 2015, 22:24

Hvad kan jeg sige andet, end at jeg SÅ gerne ville se hendes mavedanservideo igen.
0
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Fuck.exe » 3. okt 2015, 06:53

Jeg drømmer om hendes "hvis du har udflåd er dit underliv sygt"-video. Den var fantastisk. Desværre kan jeg ikke finde den igen :whine:
0
Gulvaber er også mennesker.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Karkluden » 3. okt 2015, 13:02

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se, hvad en dygtig psykiater eller psykolog kunne få ud af at analysere på hende. Vi andre er sgu også lidt fucked up og forvirrede, men vi står da ved det i det mindste.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Krølle » 3. okt 2015, 13:07

Jeg ville fandeme også blive skilt, hvis min bedre halvdel gav ungerne romkugler til morgenmad.

Nej. Bare nej. Hun er simpelthen for kuk.
1
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 3. okt 2015, 13:46

Jeg kan ikke lade være med at have lidt ondt af hende.Det er som om hun tror at hvis hun nu gør dette eller hint anderledes SÅ bliver hendes verden og dagligdag evig lyserød.
Så er der ingen små bagateller der kan få temperamentet til at koge over.Der er ingen af de der "dumme" dage hvor man mest af alt har lyst til at lægge sig under dynen i fosterstilling og bare tude.
Problemet med Ninka,tror jeg,er at hun hele tiden vil have at alt skal være lyserødt og evig godt,og når det ikke er det,så skal en ny kur prøves af ,for det kunne jo være at lige netop denne kur gjorde at hun hele tiden ville være på den lyserøde lykkesky,det virker til at hun hele tiden søger efter.
Det er som om hun ikke vil acceptere at nogle gange er en dag bare rigtig smadder dum og at det er helt i orden at have disse dage.
7
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Karkluden » 3. okt 2015, 15:47

computermus skrev:Jeg kan ikke lade være med at have lidt ondt af hende.Det er som om hun tror at hvis hun nu gør dette eller hint anderledes SÅ bliver hendes verden og dagligdag evig lyserød.
Så er der ingen små bagateller der kan få temperamentet til at koge over.Der er ingen af de der "dumme" dage hvor man mest af alt har lyst til at lægge sig under dynen i fosterstilling og bare tude.
Problemet med Ninka,tror jeg,er at hun hele tiden vil have at alt skal være lyserødt og evig godt,og når det ikke er det,så skal en ny kur prøves af ,for det kunne jo være at lige netop denne kur gjorde at hun hele tiden ville være på den lyserøde lykkesky,det virker til at hun hele tiden søger efter.
Det er som om hun ikke vil acceptere at nogle gange er en dag bare rigtig smadder dum og at det er helt i orden at have disse dage.

Enig.
Og mit bud er, at det også er svært for hende at acceptere, at ingen forhold er 4 fantastiske knald om dagen, ingen skænderier og evig lykke altid. Der er også perioder med mindre sex, dage hvor man ruller lidt øjne og områder, hvor man er uenige. Men det kan det jo sagtens holde til, hvis der også er alt det gode, og hvis man er gode til at tale sammen.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Peanutbutt
Indlæg: 406
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:10
Kort karma: 44
Likede indlæg: 829

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Peanutbutt » 3. okt 2015, 16:48

Jeg synes, det mest interessante ved Ninka er folks reaktion på hende. Nogle gange dukker hendes facebook-statusser op i mit feed, og nogle gange er der de vildeste, vrede kommentarer fra folk, der er vildt provokerede af hendes synspunkter, meninger eller produkter - ala: "Du er syg i hovedet, at du tror, du kan kurere ADHD/autisme/depression!!!!!!!!!!!111!! Kost/kosttilskud/motion gør ingen forskel for mig/min søn/min veninde!!!!111!!!!! Kælling!!!!!"

Ved politikere eller debatørrer kan jeg måske forstå, at en kontroversiel udtalelse kan skabe vrede og gøre, at man kommenterer på deres side. Men jeg synes, det er noget sjovt noget, at en person som Ninka, som ikke har udgivet en bog eller stillet op til offentlig debat i mange år, kan skabe så meget vrede og had fra folk, der ikke deler hendes sundhedssyn.

Jeg synes, at hun er finurlig og overthetop, og jeg er fascineret af hendes evne, til at finde løsningEN hvert halve år, og ikke mindst evnen til at få folk til at købe den nye løsning. Om det er smoothies, olieshots, zumba, åbne forhold, lchf, vegetar, detox eller whatever - på den måde er hun vel som en anden Oprah(!), der tager seeren med på egen udviklingsrejse, med tanken, at andre måske også udvikler sig. Forskellen er vel bare, at Ninka tager mange penge for hendes produkter og Oprah bare havde et tv-program.

Men det er da altid interessant, når personer sælger noget og de fortæller, hvor godt de har det, hvorefter de et halvt år efter siger, at de faktisk ikke havde det godt dér for et halvt år siden, men nu har de fundet følelsen i klitoris og alt er godt igen - KØB!
Eller at man ikke bør opbevare mad i plastik, men man har måske/måske ikke fået en brystforstørrelse og måske/måske ikke fået nåle med ting der fylder lidt ud i ansigtet.
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 12. okt 2015, 21:14

Peanutbutt skrev:Jeg synes, det mest interessante ved Ninka er folks reaktion på hende. Nogle gange dukker hendes facebook-statusser op i mit feed, og nogle gange er der de vildeste, vrede kommentarer fra folk, der er vildt provokerede af hendes synspunkter, meninger eller produkter - ala: "Du er syg i hovedet, at du tror, du kan kurere ADHD/autisme/depression!!!!!!!!!!!111!! Kost/kosttilskud/motion gør ingen forskel for mig/min søn/min veninde!!!!111!!!!! Kælling!!!!!"

Ved politikere eller debatørrer kan jeg måske forstå, at en kontroversiel udtalelse kan skabe vrede og gøre, at man kommenterer på deres side. Men jeg synes, det er noget sjovt noget, at en person som Ninka, som ikke har udgivet en bog eller stillet op til offentlig debat i mange år, kan skabe så meget vrede og had fra folk, der ikke deler hendes sundhedssyn.

Jeg synes, at hun er finurlig og overthetop, og jeg er fascineret af hendes evne, til at finde løsningEN hvert halve år, og ikke mindst evnen til at få folk til at købe den nye løsning. Om det er smoothies, olieshots, zumba, åbne forhold, lchf, vegetar, detox eller whatever - på den måde er hun vel som en anden Oprah(!), der tager seeren med på egen udviklingsrejse, med tanken, at andre måske også udvikler sig. Forskellen er vel bare, at Ninka tager mange penge for hendes produkter og Oprah bare havde et tv-program.

Men det er da altid interessant, når personer sælger noget og de fortæller, hvor godt de har det, hvorefter de et halvt år efter siger, at de faktisk ikke havde det godt dér for et halvt år siden, men nu har de fundet følelsen i klitoris og alt er godt igen - KØB!
Eller at man ikke bør opbevare mad i plastik, men man har måske/måske ikke fået en brystforstørrelse og måske/måske ikke fået nåle med ting der fylder lidt ud i ansigtet.


:lol: Det dér er altså signaturmateriale ...
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. okt 2015, 21:19

Selvom vi er mange, der morer os over Ninka i dag, kommer man ikke rigtig udenom, at hun engang var ganske mainstream-succesfuld.
Hvornår vendte det egentlig? Var det omkring finanskrisen?

Jeg tror såmænd godt på, at hun selv fik det bedre af mange af de ting, hun anbefalede i Kernesund Familie, men jeg fornemmer også, at det skyldes, at hun personligt har en række allergier og/eller intoleranser, som hun fejlagtigt tror, at alle mennesker lider af.
3
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Hunkat » 13. okt 2015, 03:54

Er jeg den eneste der bliver lidt bekymret over at hun har kastet sig over oralhygiejne? Det er virkelig et felt hvor man kan gøre meget skade hvis man ikke fatter en hat af syrebalance eller anden biologisk kemi.

Og som barn af en diabetiker så forarger denne her video mig helt vildt.
https://youtu.be/E2hm5AMmDf0


I guder :rulle: :lol:
http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/article/5-tegn-paa-at-du-har-brug-for-detox-og-mine-daglige-detox-ritualer-med-ting-fra-koekkenet/
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Livets forhold"