Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 8. jul 2016, 08:29

Jeg gad godt vide, om hun helt ærligt, sådan helt ind i knoglerne, selv tror på det.
Eller om hun godt ved, at det var en lidt smart vinkel den der....
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2016, 08:35

kidkomb skrev:Jeg gad godt vide, om hun helt ærligt, sådan helt ind i knoglerne, selv tror på det.
Eller om hun godt ved, at det var en lidt smart vinkel den der....


Det er du ikke alene om at tænke over :lol2:
Jeg har stadig et håb om at enten exmand eller en af sønnerne en skønne dag får lyst til at lette deres hjerter offentligt omkring hvordan det hele var bag scenen.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sorenspige » 9. jul 2016, 10:04

TheAuthor skrev:Hvis man læser hendes følgeres kommentarer, virker det ofte som en religiøs sekt af en art. :tie:


Tilhængerne lyder som om, der er tale om en ny Messias - men det tror de måske også virkelig, at der er.

Det er skræmmende...
1
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 9. jul 2016, 18:41

Det virker på mig SÅ underligt at hver gang hun har fundet en ny mand, så er han helt sikkert altid hendes helt, bedste ven soulmate og KONGE i deres lille rige, for hvor er hun selv i alt dette ?
Og så synes jeg det virker til at hun med alt dette her , hvor det hele bare skal fremstå så lyserødt og lykkeligt hele tiden,glemmer at mærke efter i sig selv om det nu er det rigtige for hende. Som om hun smider alt af sig selv væk, når der er en ny mand i billedet.
5
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Hunkat » 9. jul 2016, 19:44

Hun er altså blevet ret uhyggelig med årene...

Og gider nogen forklare hende at navneord er sammensatte på dansk?
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. jul 2016, 19:48

Hun hviler i sig selv og er så dyb og fokuseret på det indre, og alligevel står hun 2-3 indlæg længere nede og viser sin "bikini body".
Ikke at det ene behøver at udelukke det andet, men her virker det altså ret begrebsforvirrende på mig.
5
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 18. jul 2016, 14:39

ManicNinja skrev:Jeg synes, læberne ser ud, som om hun og Annie Fønsby godt kunne være stamkunder i samme snitte-sprøjte-biks ...


Nej, nej - der er en helt naturlig forklaring på et af de seneste blogindlæg: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... -i-bikini/

Og så bliver vi smukke af det. Min hud terapeut kan se på fykdigheden i mine læber og min hud, at jeg får meget og god sex og mange kys.


(Det er ikke min trykfejl...)
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 18. jul 2016, 14:41

DetSorteCirkus skrev:Hun hviler i sig selv og er så dyb og fokuseret på det indre, og alligevel står hun 2-3 indlæg længere nede og viser sin "bikini body".
Ikke at det ene behøver at udelukke det andet, men her virker det altså ret begrebsforvirrende på mig.


Det beviser bare, at jeg havde ret :-D Jeg skrev for efterhånden lang tid siden i starten af tråden:

Akehurst2 skrev:Hun virker som om, hendes liv hele tiden skal fixes. Som om, hun ikke bare kan være til stede i nuet og leve sit liv, der er hele tiden noget med ubalancer og celletræthed og udflåd, der måske er mystisk, appelsinhud og pengeproblemer og et nyt mindset. I stedet for bare at erkende, at livet er en blandet landhandel og der er gode og dårlige dage, så skal hun hele tiden ordne det, hvis det er mindre end fantastisk. Sådan virker det på mig - som om, hun ikke er tilfreds, hvis hun ikke er superduperlykkelig hele tiden.

Og hele vejen igennem hendes mange projekter er den eneste gennemgående ting ønsket om at tabe sig. Alt, hvad hun laver handler i bund og grund og at tabe sig på den en eller den anden måde.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Hunkat » 18. jul 2016, 15:38

Det er trods alt godt at hun ikke har fundet lykken som fotograf endnu... for der er da vist lang vej

Billede
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 18. jul 2016, 15:40

Jeg har lagt mærke til, at der ikke rigtig findes gode billeder af den nye kærlighed. Selvom han var stinkende lækker og nu er blevet endnu mere lækker af detox.
1
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Mocca » 18. jul 2016, 16:32

Gad vide om det er fordi, han er lige så lækker som hendes forrige kæreste, Tommy Kenter? :lol: :lol:
1
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3851

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf HappyQ » 19. jul 2016, 09:11

Han ser ud som om, det er dagen derpå.
2
23-06-16 :love2:
Pagunette
Indlæg: 63
Tilmeldt: 29. apr 2016, 16:25
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Pagunette » 19. jul 2016, 19:37

Heldigvis må man leve som man vil... Eller åbenbart ikke, for har en i min omgangskreds der sværger til Ninka og hendes detox lort, og hun prædiker decideret overfor os andre, om hvor forkert vi lever osv.. Og alle vores sygdomme heriblandt kræft, skyldes blokeringer, og får vi åbnet for de blokeringer så, bliver vi raske og ville slet ikke blive syge. Hun påstår ligefrem at hun ved hun ikke vil få kræft, fordi hun ikke har de blokeringer mere!? Kan så ligeledes konstatere at hun selv bliver mere og mere som ninka, og udnytter enhver chance for at prøve få en med ind i hendes verden af detox, life master mastery og hvad fanden hun ellers har gang i. Overvejer kraftigt om dette venskab, skal ende, da jeg føler hun udnyttede en situation, hvor jeg havde skrevet noget på fb omkring min depression, og vupti, så ringede hun for at høre om jeg havde lyst til at komme til et "event" hos hende, hvor der forventes at man/jeg køber noget og ellers talte om et nyt spændende forretningskoncept, hun havde gang i :puke: :puke: Jamen, tak fordi du spørger hvordan jeg har det! Så tak men nej tak, jeg lever ganske fint, som jeg gør med, med de valg jeg selv træffer mht mit fysiske og psykiske velvære i samråd med min læge og psykolog!
8
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Mulan » 20. jul 2016, 17:13

Pagunette skrev:Heldigvis må man leve som man vil... Eller åbenbart ikke, for har en i min omgangskreds der sværger til Ninka og hendes detox lort, og hun prædiker decideret overfor os andre, om hvor forkert vi lever osv.. Og alle vores sygdomme heriblandt kræft, skyldes blokeringer, og får vi åbnet for de blokeringer så, bliver vi raske og ville slet ikke blive syge. Hun påstår ligefrem at hun ved hun ikke vil få kræft, fordi hun ikke har de blokeringer mere!? Kan så ligeledes konstatere at hun selv bliver mere og mere som ninka, og udnytter enhver chance for at prøve få en med ind i hendes verden af detox, life master mastery og hvad fanden hun ellers har gang i. Overvejer kraftigt om dette venskab, skal ende, da jeg føler hun udnyttede en situation, hvor jeg havde skrevet noget på fb omkring min depression, og vupti, så ringede hun for at høre om jeg havde lyst til at komme til et "event" hos hende, hvor der forventes at man/jeg køber noget og ellers talte om et nyt spændende forretningskoncept, hun havde gang i :puke: :puke: Jamen, tak fordi du spørger hvordan jeg har det! Så tak men nej tak, jeg lever ganske fint, som jeg gør med, med de valg jeg selv træffer mht mit fysiske og psykiske velvære i samråd med min læge og psykolog!

Føj for den lede, hvor er det ulækkert. *kram*
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Pagunette
Indlæg: 63
Tilmeldt: 29. apr 2016, 16:25
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Pagunette » 20. jul 2016, 19:03

Mega klamt! Der røg det venskab... Kan ikke være veninder med en, der udnytter ens sårbare situation til sin egen fordel!
3

Tilbage til "Livets forhold"