Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. feb 2016, 20:11

Modesty Blame skrev:Lever du af at skrive selvhjælpsbøger? :lol:


Deeet kan ikke udelukkes :fløjt:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf hotlips » 15. feb 2016, 21:56

Dirtylittledevil skrev:
Sorenspige skrev:Sådan som hun har det lige nu, er vel sådan som millioner af forelskede mennesker har haft det gennem tiden. At man (tror, at man har) har fundet det perfekte match, den eneste ene, og at han fuldender ens liv.

Utroligt, at hun (i hvert fald for hendes børns skyld) ikke lige trækker vejret og ser, om det varer ved, når den stormende forelskelse er stilnet lidt af om måske 6-12 måneder.


Jeg forstår heller ikke det behov for at skulle bræge det ud til højre og venstre og ikke mindst indblande børnene efter få måneder.
Drengen der råbte ulv/Kvinden der råbte soulmate.

Mit fremtidsbud: Om 5 mdr kommer der en periode hvor vi hører mærkbart mindre til Ninka, hvorefter hun hen mod efteråret lancerer et nyt koncept, som handler om livsrejser og livsopgaver, både i dette og i kommende liv. Fordi hun og Mr. Dore fandt ud af at de først skulle fuldføre deres fælles twin flame mission i et af deres næste liv, det skulle faktisk slet ikke være i dette liv. De kunne bare mærke det tætte bånd allerede nu. Hvilket har fået Ninka til at tænke rigtig meget over det med dette liv og næste liv osv og som man ved hjælp af en livsdetox meget lettere kan komme i kontakt med, så man kan blive lykkelig fordi man ved hvad man skal i dette og kommende liv.


Naa,hun er jo flyttet sammen med ham her, jeg siger et år før der bliver et brud med tilhørende nyt koncept incl rejse Gad vide om man kan spille på det nogen steder?
0
Brugeravatar
DollsLiveForever
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 20:57
Kort karma: 13
Likede indlæg: 102

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf DollsLiveForever » 15. feb 2016, 22:03

hotlips skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Sorenspige skrev:Sådan som hun har det lige nu, er vel sådan som millioner af forelskede mennesker har haft det gennem tiden. At man (tror, at man har) har fundet det perfekte match, den eneste ene, og at han fuldender ens liv.

Utroligt, at hun (i hvert fald for hendes børns skyld) ikke lige trækker vejret og ser, om det varer ved, når den stormende forelskelse er stilnet lidt af om måske 6-12 måneder.


Jeg forstår heller ikke det behov for at skulle bræge det ud til højre og venstre og ikke mindst indblande børnene efter få måneder.
Drengen der råbte ulv/Kvinden der råbte soulmate.

Mit fremtidsbud: Om 5 mdr kommer der en periode hvor vi hører mærkbart mindre til Ninka, hvorefter hun hen mod efteråret lancerer et nyt koncept, som handler om livsrejser og livsopgaver, både i dette og i kommende liv. Fordi hun og Mr. Dore fandt ud af at de først skulle fuldføre deres fælles twin flame mission i et af deres næste liv, det skulle faktisk slet ikke være i dette liv. De kunne bare mærke det tætte bånd allerede nu. Hvilket har fået Ninka til at tænke rigtig meget over det med dette liv og næste liv osv og som man ved hjælp af en livsdetox meget lettere kan komme i kontakt med, så man kan blive lykkelig fordi man ved hvad man skal i dette og kommende liv.


Naa,hun er jo flyttet sammen med ham her, jeg siger et år før der bliver et brud med tilhørende nyt koncept incl rejse Gad vide om man kan spille på det nogen steder?


Det kan du nok, spørgsmålet er bare om odsene ikke er ret dårlige, der er vel ingen der tror på det holder.....
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. feb 2016, 22:21

Der er i hvert fald enighed om et kommende brud, og om kommende nyt koncept :-D
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. feb 2016, 22:22

Når der mon at finde et lille sommerbryllup sted i England inden bruddet?
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf hotlips » 15. feb 2016, 22:23

DollsLiveForever skrev:
hotlips skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Sorenspige skrev:Sådan som hun har det lige nu, er vel sådan som millioner af forelskede mennesker har haft det gennem tiden. At man (tror, at man har) har fundet det perfekte match, den eneste ene, og at han fuldender ens liv.

Utroligt, at hun (i hvert fald for hendes børns skyld) ikke lige trækker vejret og ser, om det varer ved, når den stormende forelskelse er stilnet lidt af om måske 6-12 måneder.


Jeg forstår heller ikke det behov for at skulle bræge det ud til højre og venstre og ikke mindst indblande børnene efter få måneder.
Drengen der råbte ulv/Kvinden der råbte soulmate.

Mit fremtidsbud: Om 5 mdr kommer der en periode hvor vi hører mærkbart mindre til Ninka, hvorefter hun hen mod efteråret lancerer et nyt koncept, som handler om livsrejser og livsopgaver, både i dette og i kommende liv. Fordi hun og Mr. Dore fandt ud af at de først skulle fuldføre deres fælles twin flame mission i et af deres næste liv, det skulle faktisk slet ikke være i dette liv. De kunne bare mærke det tætte bånd allerede nu. Hvilket har fået Ninka til at tænke rigtig meget over det med dette liv og næste liv osv og som man ved hjælp af en livsdetox meget lettere kan komme i kontakt med, så man kan blive lykkelig fordi man ved hvad man skal i dette og kommende liv.


Naa,hun er jo flyttet sammen med ham her, jeg siger et år før der bliver et brud med tilhørende nyt koncept incl rejse Gad vide om man kan spille på det nogen steder?


Det kan du nok, spørgsmålet er bare om odsene ikke er ret dårlige, der er vel ingen der tror på det holder.....


Det er de nok på hvorvidt det holder men det er jo mere hvornår det ryger.

Selvom jeg ikke kan tåle hende så har jeg sq en smule ondt af hende og ham,der er jo ingen der kan leve op til det der lynende magiske glitter marinerede billede hele tiden,og slet ikke på langt sigt.

Jeg synes ellers jeg kender en del det i vidt omfang har beholdt en god del af det der med sommerfugle og sukken over hvor heldig man er ved lige at ha mødt det her vidunderlige menneske, bla min farmor der har været gift i over 60 år og med vilje ikke siger til min farfar det er tid til frisøren fordi hun synes han er såå lækker med bølger i håret.. Men det er jo slet slet ikke det der disneyficerede forhold med twinflames og gejl som man, eller ihvertfald jeg, krummer tæer over at høre fra en fuldvoksen kvinde med store børn,skilsmisse og flere ret kortvarige forhold bag sig.

Måske hendes tilhængere synes det er det der er fantastisk, at hun starter forfra som om hun aldrig har prøvet det før hver gang, jeg kan sådan set også godt se hvorfor tanken er tiltalende, men der er jo også fordele ved erfaring og at insistere på nærmest at glemme det får hende jo netop også til at fremstå så spejlblank.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 16. feb 2016, 05:00

Dirtylittledevil skrev:
Modesty Blame skrev:Lever du af at skrive selvhjælpsbøger? :lol:


Deeet kan ikke udelukkes :fløjt:


Indrøm, Dørti: Det er dig, der er indeni Ninka ...!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2016, 09:59

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Modesty Blame skrev:Lever du af at skrive selvhjælpsbøger? :lol:


Deeet kan ikke udelukkes :fløjt:


Indrøm, Dørti: Det er dig, der er indeni Ninka ...!


Det er måske derfor hun føler den trang til detox konstant...
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2016, 11:01

De mødtes første gang i september '15, så hvis hendes nye koncept lanceres til efteråret så er det også et års tid. Hvis vi kommer helt hen omkring årsskiftet 16/17 så har min forudsigelse slået fejl. Hvis jeg får ret derimod, så vil jeg forvente at hun udskifter Pia Nissen Tylak med mig, så jeg er hendes nye bedsteveninde og højre hånd.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf hotlips » 16. feb 2016, 11:50

Jeg har ikke styr på hvornår de startede men jeg tænker et år fra nu er passende, selv for hende er det trods alt noget af en mundfuld at skrive skulle æde den omgang hun lige har lukket ud, jeg kan ihvertfald ikke i mit hoved tro på den ydmygelse ikke må fylde bare lidt når man står og skal beslutte om man kan leve bare lidt længere med en mand der formaster sig til at være hverdagsagtig og håbe han så bliver glimmerbelagt igen inden man når til at skulle detoxes når han rører ved en.
1
Kisser
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2717

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Kisser » 17. feb 2016, 20:37

Dirtylittledevil skrev:
Sorenspige skrev:Sådan som hun har det lige nu, er vel sådan som millioner af forelskede mennesker har haft det gennem tiden. At man (tror, at man har) har fundet det perfekte match, den eneste ene, og at han fuldender ens liv.

Utroligt, at hun (i hvert fald for hendes børns skyld) ikke lige trækker vejret og ser, om det varer ved, når den stormende forelskelse er stilnet lidt af om måske 6-12 måneder.


Jeg forstår heller ikke det behov for at skulle bræge det ud til højre og venstre og ikke mindst indblande børnene efter få måneder.
Drengen der råbte ulv/Kvinden der råbte soulmate.

Mit fremtidsbud: Om 5 mdr kommer der en periode hvor vi hører mærkbart mindre til Ninka, hvorefter hun hen mod efteråret lancerer et nyt koncept, som handler om livsrejser og livsopgaver, både i dette og i kommende liv. Fordi hun og Mr. Dore fandt ud af at de først skulle fuldføre deres fælles twin flame mission i et af deres næste liv, det skulle faktisk slet ikke være i dette liv. De kunne bare mærke det tætte bånd allerede nu. Hvilket har fået Ninka til at tænke rigtig meget over det med dette liv og næste liv osv og som man ved hjælp af en livsdetox meget lettere kan komme i kontakt med, så man kan blive lykkelig fordi man ved hvad man skal i dette og kommende liv.


Jeg har faktisk en opskrift på en livsdetox, som både tilbyder nye indsigter, udrensning af ophobet indhold i tarm og mavesæk og hurtig adgang til det næste liv. Den er naturligvis patenteret, men den indholder noget meget naturligt paracetamol..
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. feb 2016, 20:41

Kisser skrev:
Jeg har faktisk en opskrift på en livsdetox, som både tilbyder nye indsigter, udrensning af ophobet indhold i tarm og mavesæk og hurtig adgang til det næste liv. Den er naturligvis patenteret, men den indholder noget meget naturligt paracetamol..


Selv Søren Ventegodt lytter spændt nu...

ventegodt.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Modesty Blame » 18. feb 2016, 05:56

Dirtylittledevil skrev:De mødtes første gang i september '15, så hvis hendes nye koncept lanceres til efteråret så er det også et års tid. Hvis vi kommer helt hen omkring årsskiftet 16/17 så har min forudsigelse slået fejl. Hvis jeg får ret derimod, så vil jeg forvente at hun udskifter Pia Nissen Tylak med mig, så jeg er hendes nye bedsteveninde og højre hånd.

Hvis du skal være hendes højre hånd, kan det være hun kan finde sin klitoris.
2
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf dykkersild » 18. feb 2016, 07:42

Modesty Blame skrev:
Dirtylittledevil skrev:De mødtes første gang i september '15, så hvis hendes nye koncept lanceres til efteråret så er det også et års tid. Hvis vi kommer helt hen omkring årsskiftet 16/17 så har min forudsigelse slået fejl. Hvis jeg får ret derimod, så vil jeg forvente at hun udskifter Pia Nissen Tylak med mig, så jeg er hendes nye bedsteveninde og højre hånd.

Hvis du skal være hendes højre hånd, kan det være hun kan finde sin klitoris.


Til gengæld skal Dirty altså se at komme i sving med de der flyvelektioner - for det kan Ninka altså bare godt lide... :preggo1:
2
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf OberstNasig » 19. feb 2016, 23:28

Mest af alt er jeg forbløffet over, hvor mange kvæg, der sluger hendes "Visdomsord" råt. Hun må grine hele vejen til banken. Til gengæld synes jeg, at hun er en flot kvinde. Men det er også omtrent det eneste pæne, jeg kan komme i tanke om.
1

Tilbage til "Livets forhold"