Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11270
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23294

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Mani » 2. maj 2018, 18:50

Zonta skrev:
Mani skrev:
Zonta skrev:Arh, selvfølgelig!

Min faster mente i øvrigt, at min mand selv var skyld i, at han fik kræft. Hun mente, at det skyldtes tabet af hans mor, som han aldrig havde bearbejdet og derfor var hans krop i tabskonflikt. Hvis nu han havde arbejdet med sorgen, så ville cellerne i hans krop ikke længere have muteret sig til cancer.... Yeeeees :nerve:

Om jeg begriber den type kan udholde deres eget selskab!

Hun tror jo så meget på det, at det er det eneste rigtige i hendes verden. Jeg gider slet ikke begynde at diskutere med hende, for hun har altid en undskyldning for, hvorfor det nu gik sådan eller blev sådan. Det er simpelthen bare åndssvagt!

Du har ret. Jeg har selv sådan et familiemedlem og den bedste taktik er at undgå hende :tie:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5081
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9835

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Tilly » 2. maj 2018, 19:09

Det duer ikke at jeg læser hendes blog. Jeg bliver simpelthen så lynhurtigt gal og frustreret ved tanken om at der rent faktisk er mennesker der hopper i med begge ben, hver gang hun påny har set lyset. Jeg kan slet ikke rumme det.
3
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7575
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24624

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf LaScrooge » 2. maj 2018, 19:31

[youtube][/youtube]
Hunkat skrev:Jeg elsker at p-piller, keto-kost og advokadoer lige kom i samme kategori som fedende og genetik-ødelæggende. Smukt.


Men... lavede hun ikke den der avocadobaserede chokolademousse på et tidspunkt? Afslører det sig nu at hun har SKADET folk med sine råd? :shock:
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf hotlips » 2. maj 2018, 21:20

Wtf er keto - kost?
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 2. maj 2018, 21:23

hotlips skrev:Wtf er keto - kost?

Ketose er vist noget med at man kan spise sig til at ens krop forbrænder fedt døgnet rundt. Det lyder lidt hokus-pokus på mig, men jeg ved reelt ikke noget om det.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8517

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Raenil » 3. maj 2018, 05:06

kidkomb skrev:
hotlips skrev:Wtf er keto - kost?

Ketose er vist noget med at man kan spise sig til at ens krop forbrænder fedt døgnet rundt. Det lyder lidt hokus-pokus på mig, men jeg ved reelt ikke noget om det.


Jeg synes mere det lyder som et smart marketingsord for det faktum, at hvis man spiser færre kalorier end man forbrænder, så forbrænder kroppen fedt... :-D
0
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Buller » 3. maj 2018, 05:12

Raenil skrev:
kidkomb skrev:
hotlips skrev:Wtf er keto - kost?

Ketose er vist noget med at man kan spise sig til at ens krop forbrænder fedt døgnet rundt. Det lyder lidt hokus-pokus på mig, men jeg ved reelt ikke noget om det.


Jeg synes mere det lyder som et smart marketingsord for det faktum, at hvis man spiser færre kalorier end man forbrænder, så forbrænder kroppen fedt... :-D


Nej, det er simpelt nok, kroppen kan forbrænde fedt eller kulhydrat. Vores samfund er baseret ret tungt på at man forbrænder kulhydrat. Men kroppen kan sagtens gå over til at forbrænde fedt igen, man skal bare spise primært fedt i stedet for kulhydrat. Som bonus får man et stabilt blodsukker fordi man ikke får så mange sukker/insulin udsving.

De bruger den bl.a. i Sverige og Canada, som en kur mod type 2 diabetes. Den er ret effektiv, men kræver at folk spiser lidt mere hjemmelavet mad i stedet for alle de hurtige kulhydrater man er blevet fortalt i årevis.
3
D.itsen
Indlæg: 3319
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 562
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8971

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf D.itsen » 3. maj 2018, 05:53

Buller skrev:
Raenil skrev:
kidkomb skrev:
hotlips skrev:Wtf er keto - kost?

Ketose er vist noget med at man kan spise sig til at ens krop forbrænder fedt døgnet rundt. Det lyder lidt hokus-pokus på mig, men jeg ved reelt ikke noget om det.


Jeg synes mere det lyder som et smart marketingsord for det faktum, at hvis man spiser færre kalorier end man forbrænder, så forbrænder kroppen fedt... :-D


Nej, det er simpelt nok, kroppen kan forbrænde fedt eller kulhydrat. Vores samfund er baseret ret tungt på at man forbrænder kulhydrat. Men kroppen kan sagtens gå over til at forbrænde fedt igen, man skal bare spise primært fedt i stedet for kulhydrat. Som bonus får man et stabilt blodsukker fordi man ikke får så mange sukker/insulin udsving.

De bruger den bl.a. i Sverige og Canada, som en kur mod type 2 diabetes. Den er ret effektiv, men kræver at folk spiser lidt mere hjemmelavet mad i stedet for alle de hurtige kulhydrater man er blevet fortalt i årevis.

Det der at det er en kur mod diabetes, vil jeg meget gerne se noget evidens for.
Men altså ketose er det både hflc og fastefolkene går efter og er absolut noget der sker. Om det så har en sundhedsfremmende effekt er der vist ikke meget evidens for
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34772

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. maj 2018, 06:00

Så efter en lang og udmattende krig mod diverse aviser og dagblade og hele sundhedssystemet og autismeforeningen, hvor alle argumenter om ALT preller af på hende, så skal der bare sølle 3 breve fra kvinder der får det dårligt af juicekur og ketokost til, før hun beslutter sig for at nu må hele hendes sundhedsregime simpelthen skiftes ud fordi noget er grundlæggende forkert. Jeg synes simpelthen ikke det lyder logisk.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14766
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24832

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf sigge » 3. maj 2018, 06:17

Dirtylittledevil skrev:Så efter en lang og udmattende krig mod diverse aviser og dagblade og hele sundhedssystemet og autismeforeningen, hvor alle argumenter om ALT preller af på hende, så skal der bare sølle 3 breve fra kvinder der får det dårligt af juicekur og ketokost til, før hun beslutter sig for at nu må hele hendes sundhedsregime simpelthen skiftes ud fordi noget er grundlæggende forkert. Jeg synes simpelthen ikke det lyder logisk.


Nej nej, der ligger jo studier bag:

Så fandt jeg ud af (ved at studere kvante-biologi, fysik og mitokondrie-eksperter)
6
You can't spell awesome without me.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Buller » 3. maj 2018, 06:41

D.itsen skrev:
Buller skrev:
Raenil skrev:
kidkomb skrev:
hotlips skrev:Wtf er keto - kost?

Ketose er vist noget med at man kan spise sig til at ens krop forbrænder fedt døgnet rundt. Det lyder lidt hokus-pokus på mig, men jeg ved reelt ikke noget om det.


Jeg synes mere det lyder som et smart marketingsord for det faktum, at hvis man spiser færre kalorier end man forbrænder, så forbrænder kroppen fedt... :-D


Nej, det er simpelt nok, kroppen kan forbrænde fedt eller kulhydrat. Vores samfund er baseret ret tungt på at man forbrænder kulhydrat. Men kroppen kan sagtens gå over til at forbrænde fedt igen, man skal bare spise primært fedt i stedet for kulhydrat. Som bonus får man et stabilt blodsukker fordi man ikke får så mange sukker/insulin udsving.

De bruger den bl.a. i Sverige og Canada, som en kur mod type 2 diabetes. Den er ret effektiv, men kræver at folk spiser lidt mere hjemmelavet mad i stedet for alle de hurtige kulhydrater man er blevet fortalt i årevis.

Det der at det er en kur mod diabetes, vil jeg meget gerne se noget evidens for.
Men altså ketose er det både hflc og fastefolkene går efter og er absolut noget der sker. Om det så har en sundhedsfremmende effekt er der vist ikke meget evidens for


prøv at læse lidt hos den svenske sundhedsstyrelse så.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34772

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. maj 2018, 06:50

sigge skrev:
Nej nej, der ligger jo studier bag:



Ååh ja, dumme mig! :nej: :lol:

Jeg troede bare det var hendes forrige sundhedsregime der var utroligt grundigt gennemstuderet og funderet på solid viden, for ikke at tale om den hærskare af helbredte og detoxede og nu sunde og lækre mennesker hun havde haft igennem sit program.
Men man må jo bare se det fra den positive side, hvor heldigt er det ikke lige for dem at Ninka opdager i tide at de lever på en tikkende bombe og at det er hamrende vigtigt at de STRAKS køber sig adgang til livsvigtig viden om den ÆGTE rigtige sunde livsstil.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Akehurst2
Indlæg: 14159
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40646

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 3. maj 2018, 08:39

Dirtylittledevil skrev:
sigge skrev:
Nej nej, der ligger jo studier bag:



Ååh ja, dumme mig! :nej: :lol:

Jeg troede bare det var hendes forrige sundhedsregime der var utroligt grundigt gennemstuderet og funderet på solid viden, for ikke at tale om den hærskare af helbredte og detoxede og nu sunde og lækre mennesker hun havde haft igennem sit program.
Men man må jo bare se det fra den positive side, hvor heldigt er det ikke lige for dem at Ninka opdager i tide at de lever på en tikkende bombe og at det er hamrende vigtigt at de STRAKS køber sig adgang til livsvigtig viden om den ÆGTE rigtige sunde livsstil.


Ja, men hun er jo blevet klogere. Og det gør også ondt på hende, at hun nu er nødt til at lægge det helt om og sælge nye kurser.

Mine kolleger vil ikke tale med mig

Så skrev jeg til mine greenie/juice spisende, kosttilskuds-fanatiske, keto-venlige & fastende venner i helse- branchen, at jeg tror, det er et vildspor. Og at der er nogle, der bliver rigtigt dårlige af at følge deres råd. 
De fleste har ikke engang svaret på min mail. De gør, som den etablerede sundheds-branche og diætisterne har gjort i mange år. Lader som om, det ikke findes. For hvis de skal integrere det, du vil forstå lige om lidt, er de nødt til at ændre HELE deres tankegang og forretning. Jeg havde OGSÅ lyst til at ignorere denne viden.
For den betyder, at jeg har måtte slette stort set alle mine kursus-videoer på Detox Dig Smuk, tage kosttilskud ud af mine guides, holde op med at faste og juice og starte HELT FORFRA. Det har taget ufatteligt lang tid. Men der var ingen vej udenom. 


Ninka havde jo slet ikke lyst til at forsage de gennempatenterede magiske romkugle, jo.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34772

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. maj 2018, 09:03

Akehurst2 skrev:
Ninka havde jo slet ikke lyst til at forsage de gennempatenterede magiske romkugle, jo.


Jeg må prøve at forstå hendes smerte. Nu er hun persona non grata hos de selvbestaltede sundhedsapostle også. Aj det kan ikke være rart :nej: og så det der med at vågne op en morgen og tro man er sund og slank og smækker og så pludselig opdage at det er man slet ikke, man har gået og spist gift og er begyndt at svulme op og måske er klitorissen endda ved at forsvinde igen! Pyh sikke et chok alligevel :trist:
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
D.itsen
Indlæg: 3319
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 562
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8971

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf D.itsen » 3. maj 2018, 09:12

Buller skrev:
D.itsen skrev:
Buller skrev:
Raenil skrev:
kidkomb skrev:
hotlips skrev:Wtf er keto - kost?

Ketose er vist noget med at man kan spise sig til at ens krop forbrænder fedt døgnet rundt. Det lyder lidt hokus-pokus på mig, men jeg ved reelt ikke noget om det.


Jeg synes mere det lyder som et smart marketingsord for det faktum, at hvis man spiser færre kalorier end man forbrænder, så forbrænder kroppen fedt... :-D


Nej, det er simpelt nok, kroppen kan forbrænde fedt eller kulhydrat. Vores samfund er baseret ret tungt på at man forbrænder kulhydrat. Men kroppen kan sagtens gå over til at forbrænde fedt igen, man skal bare spise primært fedt i stedet for kulhydrat. Som bonus får man et stabilt blodsukker fordi man ikke får så mange sukker/insulin udsving.

De bruger den bl.a. i Sverige og Canada, som en kur mod type 2 diabetes. Den er ret effektiv, men kræver at folk spiser lidt mere hjemmelavet mad i stedet for alle de hurtige kulhydrater man er blevet fortalt i årevis.

Det der at det er en kur mod diabetes, vil jeg meget gerne se noget evidens for.
Men altså ketose er det både hflc og fastefolkene går efter og er absolut noget der sker. Om det så har en sundhedsfremmende effekt er der vist ikke meget evidens for


prøv at læse lidt hos den svenske sundhedsstyrelse så.

Links? Jeg er ikke god nok til svensk, til at få et hit
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Livets forhold"