Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 22:52

Jeg tør vædde med at hun om 2 måneder også har tillagt sig en britisk accent til sit danske, når hun laver sine detoxvideoer.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Aima » 3. mar 2016, 01:21

Karkluden skrev:
Aima skrev:Måske var hun bare virkelig hævet pga. alle de hurtige kulhydrater hun spiste dengang?

Så hævet at hendes klitoris forsvandt? :lol:


Ja? Altså hvis skamlæberne er hævet helt op, kan klitorissen vel godt blive klemt væk og være svær at lokalisere, tænker jeg. Og hun spiste vistnok virkeligt meget hvidt brød og den slags i det der gamle, ærgerlige og trivielle liv hun levede f.NN. (før Ny-Ninka fødsel).
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Persnikedy » 3. mar 2016, 01:28

Aima skrev:
Karkluden skrev:
Aima skrev:Måske var hun bare virkelig hævet pga. alle de hurtige kulhydrater hun spiste dengang?

Så hævet at hendes klitoris forsvandt? :lol:


Ja? Altså hvis skamlæberne er hævet helt op, kan klitorissen vel godt blive klemt væk og være svær at lokalisere, tænker jeg. Og hun spiste vistnok virkeligt meget hvidt brød og den slags i det der gamle, ærgerlige og trivielle liv hun levede f.NN. (før Ny-Ninka fødsel).


Jeg hælder mere mod at fordi hun ikke var i kontakt med hendes indre så har klitorissen trukket sig op i kroppen. Ligesom en pik når det er koldt.
De mange brugte homoner har så holdt den fast og via en romkugle cleansning så er den poppet frem igen. Ligesom en badebold under vandet. Bare sådan "Boiiiing" så er der klit.
9
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Karkluden » 3. mar 2016, 14:41

Aima skrev:
Karkluden skrev:
Aima skrev:Måske var hun bare virkelig hævet pga. alle de hurtige kulhydrater hun spiste dengang?

Så hævet at hendes klitoris forsvandt? :lol:


Ja? Altså hvis skamlæberne er hævet helt op, kan klitorissen vel godt blive klemt væk og være svær at lokalisere, tænker jeg. Og hun spiste vistnok virkeligt meget hvidt brød og den slags i det der gamle, ærgerlige og trivielle liv hun levede f.NN. (før Ny-Ninka fødsel).

Okay, så hævet har jeg alligevel aldrig været, og jeg har alligevel pænt meget tendens til vand i kroppen, ophævning og overvægt... Så jeg troede, du tog pis på mig :D Haha. Men måske kan man hæve så meget :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Moxy-lady » 6. mar 2016, 01:14

Man kunne have hende mistænkt for at være den skyldige forfatter af 50 Shades of Grey. Jeg er sikker på at "inner Goddess" er et udtryk hun kunne finde på at bruge til hudløshed :gruble:
2
My world 12-10-18 :lun:
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 4. apr 2016, 10:34

Nå men hvis ikke man var bekymret nok for, hvad børnene ville sige til at deres mor udleverer sig selv totalt, så udleverer hun nu heldigvis også dem direkte: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... rtalt-dig/

Jeg kan ikke have, når noget står imellem os. Jeg kan slet ikke have, at vi skal tale om overfladiske ting, som maling og renset vand, når der er noget meget mere vigtigt under overfladen.
Jeg ved slet ikke OM vi skal snakke om renset vand og maling. Selvom her er rent. Og pænt.

Jeg har nemlig lagt mærke til. at der sker noget imellem os, når vi taler om det, der er sårbart, vildt, smukt, og levende.

Og dette kan ikke vente længere.


Det er muligt Ninka, men det, du ikke har fortalt handler altså om din søn. Lad dog være med at beskrive ham så detaljeret for den undrende offentlighed. Måske kan han rigtig godt have, at der er noget, du ikke har fortalt.
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 4. apr 2016, 10:43

Oh, no, no, no, at benævne sig selv, som noget som helst med "selvmordsbomber" er bare sindssyg respektløst og ucharmerende!
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 4. apr 2016, 10:47

Udover det, så er der altså en del rigtig gode pointer i det blog-indlæg!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 4. apr 2016, 10:48

kidkomb skrev:Oh, no, no, no, at benævne sig selv, som noget som helst med "selvmordsbomber" er bare sindssyg respektløst og ucharmerende!


Ja. Og hvad faen er en "stolthedsselvmordsbomber fra Stjernevej" overhovedet for noget?
1
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 4. apr 2016, 10:50

kidkomb skrev:Udover det, så er der altså en del rigtig gode pointer i det blog-indlæg!


Det er der - og det er interessant, når folk (forældre) kigger kritisk på sig selv og tager tingene op til revision. Men jeg synes det er synd for en dreng i den alder at skulle udstilles som en del af hans mors projekt.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 4. apr 2016, 10:52

FruDulle skrev:
kidkomb skrev:Udover det, så er der altså en del rigtig gode pointer i det blog-indlæg!


Rørende enig. Jeg synes egentlig heller ikke at sønnen bliver udstillet fuldstændig. Det kunne have været 100.000 af andre unge hun beskrev. For det er sådan det er for mange i dag. At vær online konstant og igang på alverdens sociale medier non stop. Plus alle de ting vi andre også lavede da vi var unge.

For en ung mand tror jeg altså at han ikke kunne føle sig mere udstillet end han bliver der.
Jeg har nærmest kvalme af forargelse.
Men det gør jo ikke pointerne dårligere.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 4. apr 2016, 11:18

FruDulle skrev:
kidkomb skrev:
FruDulle skrev:
kidkomb skrev:Udover det, så er der altså en del rigtig gode pointer i det blog-indlæg!


Rørende enig. Jeg synes egentlig heller ikke at sønnen bliver udstillet fuldstændig. Det kunne have været 100.000 af andre unge hun beskrev. For det er sådan det er for mange i dag. At vær online konstant og igang på alverdens sociale medier non stop. Plus alle de ting vi andre også lavede da vi var unge.

For en ung mand tror jeg altså at han ikke kunne føle sig mere udstillet end han bliver der.
Jeg har nærmest kvalme af forargelse.
Men det gør jo ikke pointerne dårligere.


Jeg må have læst det for overfladisk eller også er jeg bare ikke sådan rigtig med det på. Hun skriver at han en enkelt gang har forsøgt at ryge, køber og sælger mærkevarer, er på iPhone...og nu er der nye boller på suppen som er x y z.


Og så også at han taler grimt til sin mor og anderledes til vennerne, referater fra skole-hjem-samtaler, hvordan han reagerede på storebrors handicap, hvilke billeder hans venner poster på Instagram (fra fester han er med til?) - og så også et billede af ham. Det er mange detaljer fra et ungdomsliv, der bliver fortalt om her, nogle af dem meget personlige. Også den del, der vedrører livet med vennerne, og hvor fedt er det, at ens mor fortæller om ting, der vedrører vennerne? Jeg tænker, at det kun kan gøre vennerne mindre interesserede i at dele ting med sønnen, hvis de ved, at hans mor glad og gerne refererer til det offentligt.
5
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf LadyFox » 4. apr 2016, 11:20

FruDulle skrev:
kidkomb skrev:
FruDulle skrev:
kidkomb skrev:Udover det, så er der altså en del rigtig gode pointer i det blog-indlæg!


Rørende enig. Jeg synes egentlig heller ikke at sønnen bliver udstillet fuldstændig. Det kunne have været 100.000 af andre unge hun beskrev. For det er sådan det er for mange i dag. At vær online konstant og igang på alverdens sociale medier non stop. Plus alle de ting vi andre også lavede da vi var unge.

For en ung mand tror jeg altså at han ikke kunne føle sig mere udstillet end han bliver der.
Jeg har nærmest kvalme af forargelse.
Men det gør jo ikke pointerne dårligere.


Jeg må have læst det for overfladisk eller også er jeg bare ikke sådan rigtig med det på. Hun skriver at han en enkelt gang har forsøgt at ryge, køber og sælger mærkevarer, er på iPhone...og nu er der nye boller på suppen som er x y z.


Jeg tænker bare hvad skal der ske den dag knægten gør noget sådan rigtig forkert? Jeg synes godt nok det virker lidt voldsomt.
1
...
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Hunkat » 4. apr 2016, 11:22

Akehurst2 skrev:
FruDulle skrev:
kidkomb skrev:
FruDulle skrev:
kidkomb skrev:Udover det, så er der altså en del rigtig gode pointer i det blog-indlæg!


Rørende enig. Jeg synes egentlig heller ikke at sønnen bliver udstillet fuldstændig. Det kunne have været 100.000 af andre unge hun beskrev. For det er sådan det er for mange i dag. At vær online konstant og igang på alverdens sociale medier non stop. Plus alle de ting vi andre også lavede da vi var unge.

For en ung mand tror jeg altså at han ikke kunne føle sig mere udstillet end han bliver der.
Jeg har nærmest kvalme af forargelse.
Men det gør jo ikke pointerne dårligere.


Jeg må have læst det for overfladisk eller også er jeg bare ikke sådan rigtig med det på. Hun skriver at han en enkelt gang har forsøgt at ryge, køber og sælger mærkevarer, er på iPhone...og nu er der nye boller på suppen som er x y z.


Og så også at han taler grimt til sin mor og anderledes til vennerne, referater fra skole-hjem-samtaler, hvordan han reagerede på storebrors handicap, hvilke billeder hans venner poster på Instagram (fra fester han er med til?) - og så også et billede af ham. Det er mange detaljer fra et ungdomsliv, der bliver fortalt om her, nogle af dem meget personlige. Også den del, der vedrører livet med vennerne, og hvor fedt er det, at ens mor fortæller om ting, der vedrører vennerne? Jeg tænker, at det kun kan gøre vennerne mindre interesserede i at dele ting med sønnen, hvis de ved, at hans mor glad og gerne refererer til det offentligt.


Især det med billederne af ham synes jeg er frækt. I forlængelse af snakken om det der med at dele (sex)billeder af folk uden deres tillade så synes jeg faktisk hun er et rigtig dårligt forbillede for sine børn her.

Og ja, nogle ting er da relevante nok men det kunne være gjort meget mere elegant og mindre personligt på vegne af en som ikke blev spurgt.

Og de her sætninger giver mig lidt kvalme.
Jeg indhalerede til gengæld mit nederlag i store, sørgmodige åndedrag. Skam blandet med rædsel forandrede min stemme og jeg græd. Min første reaktion var ren egoisme. Hvordan kunne det ske for mig - den gode, sunde mor med alle de gode intentioner, al nærværet, løbeturene, den sunde mad og ALT DET JEG HAVDE GJORT FOR HAM??? Hvad gik der galt?


Ej, slap dog af. Han er sguda teenager for pokker. Ikke at hun skulle være jubelglad men rædsel er måske lige lidt en overreaktion. Og så guilt trip på drengen bagefter.
10
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 4. apr 2016, 11:37

Hunkat skrev:Og de her sætninger giver mig lidt kvalme.
Jeg indhalerede til gengæld mit nederlag i store, sørgmodige åndedrag. Skam blandet med rædsel forandrede min stemme og jeg græd. Min første reaktion var ren egoisme. Hvordan kunne det ske for mig - den gode, sunde mor med alle de gode intentioner, al nærværet, løbeturene, den sunde mad og ALT DET JEG HAVDE GJORT FOR HAM??? Hvad gik der galt?


Ej, slap dog af. Han er sguda teenager for pokker. Ikke at hun skulle være jubelglad men rædsel er måske lige lidt en overreaktion. Og så guilt trip på drengen bagefter.


Ja, den får ikke for lidt. Skam og rædsel :nerve:
0

Tilbage til "Livets forhold"