Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 10. jul 2018, 21:23

computermus skrev:
vibbsen skrev:
Akehurst2 skrev:Mange mener, man skal spise lokalt, vist mest af hensyn til miljøet.

Men Ninka mener, at det er fordi, ellers bliver kroppen så forvirret: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... s-koekken/

Elektroner og breddegrad

Din krop læser den mad den spiser og 2/3 dele af den måde din krop får energi på handler om elektricitet i kroppen. De elektroner bliver dannet ved lys, men de bliver også dannet ved mad og den mad vi spiser.
Mismatch sker hvis din krop ikke kan læse størstedelen af den mad du spiser, fordi den ikke matcher der hvor du bor.
Det vil sige at hvis din kost hovedsageligt består af madvarer som slet ikke vokser der hvor du bor, så er din krop på overarbejde, fordi den forgæves forsøger at læse ”et sprog” den ikke forstår.
Hvilket betyder du stresser din krop frem for at nære den. Og det er jo ikke meningen når du tror du vælger sunde madvarer.   


Hvor længe mon man skal bo et sted før man kan begynde at spise den lokale mad? Altså, kroppen skal vel lige indstille sig, eller hvordan?


KANON !!!!

Så kan jeg roligt spise dårlig pizza og kebabruller uden at min krop bliver forvirret...

Jeg bor her på Vestegnen og dårlige pizza og kebabruller vokser her på stribe....Hvorimod ting som speltboller, grøntsager og groft brød vokser andre steder....Og dermed vil skade min krop....

Edit ! Jeg kan også drikke alle de guldbajere jeg vil. Uden at risikere at min krop ikke kan læse dem.....Gin & Tonic derimod....Det må jeg nok hellere holde mig fra....Og Rødvin (som jo vokser i Frankring)...Pezz ozzz :cuss:

Det med rødvinen skal du ikke tage så tungt,vibbsen.Så vidt jeg mener at have hørt, så er der enkelte danske vinbønder. Så du kan roligt drikke rødvin, vil jeg mene.


Kom lige i tanke om at vi faktisk har en vinbonde her i Hvidovre...så vin er hermed på listen igen :banan2:
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 10. jul 2018, 21:26

FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Der gror jo ikke en skid på Sydsjælland, så nu må der vælges mellem at stresse sin krop eller dø - lort :afro:


Jo-jo.....Faxebryggerierne...Det er da ikke så slemt...


What??? Er her et bryggeri???

FruKuk - oprindeligt fra Jylland og stadig helt fortabt på Sjælland :stoned:


Faxe Byggerierne...med lidt god vilje ligger det på Sydsjælland....og ellers så gror der da masser af roer på Lolland Falster :lol: :lol: :lol:


Så er det jo afgjort - bajere it is :rock:

Mon Ninka vil skrive en note til min chef “kære FruKuks chef; Kuks krop har gennem længere tid været stresset af for meget vandmelon og linser, så nu er der ordineret bajere i rå mængder for at skabe den fornødne balance. FruKuk kan ikke forventes at møde ædru på arbejde. Igen. Nogensinde.


Du sprang lige roerne let og elegant over ser jeg :lol:
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10026

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf FruKuk » 10. jul 2018, 21:31

vibbsen skrev:
FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Der gror jo ikke en skid på Sydsjælland, så nu må der vælges mellem at stresse sin krop eller dø - lort :afro:


Jo-jo.....Faxebryggerierne...Det er da ikke så slemt...


What??? Er her et bryggeri???

FruKuk - oprindeligt fra Jylland og stadig helt fortabt på Sjælland :stoned:


Faxe Byggerierne...med lidt god vilje ligger det på Sydsjælland....og ellers så gror der da masser af roer på Lolland Falster :lol: :lol: :lol:


Så er det jo afgjort - bajere it is :rock:

Mon Ninka vil skrive en note til min chef “kære FruKuks chef; Kuks krop har gennem længere tid været stresset af for meget vandmelon og linser, så nu er der ordineret bajere i rå mængder for at skabe den fornødne balance. FruKuk kan ikke forventes at møde ædru på arbejde. Igen. Nogensinde.


Du sprang lige roerne let og elegant over ser jeg :lol:


Busted :ninja:

Meeeeen nu er Sydsjælland jo ikke en del af den rådne banan, så vi nøjes med kælderkolde pilsnere - man har vel stil :-D

Jeg mellemlandede i øvrigt 6 :shock: år på Lolland - og der spiste jeg ikke en eneste roe - det er fandme længe at stresse sin krop... ångyld krop
2
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf milisa » 11. jul 2018, 13:27

vibbsen skrev:
Du sprang lige roerne let og elegant over ser jeg :lol:


Jeg læste det som dem, der ror. Altså roere. Blev lettere forvirret, men accepterede kort præmissen, at roning, der jo flytter kroppen henover vand, sikkert er mega stressende for elektronerne....... :stoned:
9
Tally-ho
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Charly » 11. jul 2018, 13:33

milisa skrev:
vibbsen skrev:
Du sprang lige roerne let og elegant over ser jeg :lol:


Jeg læste det som dem, der ror. Altså roere. Blev lettere forvirret, men accepterede kort præmissen, at roning, der jo flytter kroppen henover vand, sikkert er mega stressende for elektronerne....... :stoned:

Foreslå det til Ninka - det bliver det nye sort!
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 11. jul 2018, 13:36

FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Der gror jo ikke en skid på Sydsjælland, så nu må der vælges mellem at stresse sin krop eller dø - lort :afro:


Jo-jo.....Faxebryggerierne...Det er da ikke så slemt...


What??? Er her et bryggeri???

FruKuk - oprindeligt fra Jylland og stadig helt fortabt på Sjælland :stoned:


Faxe Byggerierne...med lidt god vilje ligger det på Sydsjælland....og ellers så gror der da masser af roer på Lolland Falster :lol: :lol: :lol:


Så er det jo afgjort - bajere it is :rock:

Mon Ninka vil skrive en note til min chef “kære FruKuks chef; Kuks krop har gennem længere tid været stresset af for meget vandmelon og linser, så nu er der ordineret bajere i rå mængder for at skabe den fornødne balance. FruKuk kan ikke forventes at møde ædru på arbejde. Igen. Nogensinde.


Du sprang lige roerne let og elegant over ser jeg :lol:


Busted :ninja:

Meeeeen nu er Sydsjælland jo ikke en del af den rådne banan, så vi nøjes med kælderkolde pilsnere - man har vel stil :-D

Jeg mellemlandede i øvrigt 6 :shock: år på Lolland - og der spiste jeg ikke en eneste roe - det er fandme længe at stresse sin krop... ångyld krop


Men det er jo helt sikkert sundere for kroppen at få noget mad som gror tæt på (Roer fra Lolland) end længere væk (Pizza og kebab fra Hvidovre)

Iøvrigt pænt surt at skulle leve af "det som gror i området" hvis man bor i Lapland....Det er trods alt rimelig begrænset hvor varieret kost man kan få når det eneste der gror i området er lav og birkekrat :lol: :lol: :lol: :lol: Tænker at Lav smootie er rimelig nederen
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7393
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1567
Likede indlæg: 23328

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Aragorn » 11. jul 2018, 13:42

computermus skrev:Jeg ville meget gerne vide hvad det er der lige sker med Ninka. Er hun så påvirket af ham fidusen, at alt hvad han siger eller gør, jamen det tager hun for gode varer, uanset hvad det er.
Mærker hun nogensinde efter i sig selv, om det her som "helt store kærlighed" siger eller gør, nu også er det rigtige for hende?
Husker hun i det her " lykkerus " som hun åbenbart hele tiden skal overbevise, ikke bare andre, men, tror jeg, også sig selv om at hun konstant svæver rundt i, at hun har 2 børn, ganske vidst er de omkring 19 og 17 år gamle nu, men derfor kan de stadigvæk godt have behov for at deres mor har tid til at lytte til og være sammen med dem, bare en gang imellem.
Jeg håber og tror at hun husker at sætte sine drenge først, når de har behov for det.
Jo mere, jeg tænker over det, jo mere får jeg ondt af hende, og samtidig, selvom det ikke er et synderligt pænt karaktertræk i min bog, så har jeg grinet og tænkt "Hold nu kæft, Ninka, du bliver mere og mere bims at høre på" .
Og så bliver jeg lidt flov for hvorfor er Ninka, som hun er nu? " Alle siger Jeppe drikker, men ingen spørger hvorfor ".


Jamen tjener hun ikke fedt på at sælge ud af sine konspirationsteorier til mennesker der er bitre og/eller svagt begavede?

Jeg tror bare ikke hun har et gran af samvittighed, ganske enkelt - og at det hele er bare er forretning og profilering af sig selv. Hun burde læse Anden Mosebog, kapitel 20, vers 16.

Der er absolut ingen tvivl om, at al den løgn vil ramme hende hårdt på et tidspunkt. Måske økonomisk, måske personligt - men at fylde hele verden med lort på den måde, det slipper man ikke godt fra.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 11. jul 2018, 16:46

Aragorn skrev:
computermus skrev:Jeg ville meget gerne vide hvad det er der lige sker med Ninka. Er hun så påvirket af ham fidusen, at alt hvad han siger eller gør, jamen det tager hun for gode varer, uanset hvad det er.
Mærker hun nogensinde efter i sig selv, om det her som "helt store kærlighed" siger eller gør, nu også er det rigtige for hende?
Husker hun i det her " lykkerus " som hun åbenbart hele tiden skal overbevise, ikke bare andre, men, tror jeg, også sig selv om at hun konstant svæver rundt i, at hun har 2 børn, ganske vidst er de omkring 19 og 17 år gamle nu, men derfor kan de stadigvæk godt have behov for at deres mor har tid til at lytte til og være sammen med dem, bare en gang imellem.
Jeg håber og tror at hun husker at sætte sine drenge først, når de har behov for det.
Jo mere, jeg tænker over det, jo mere får jeg ondt af hende, og samtidig, selvom det ikke er et synderligt pænt karaktertræk i min bog, så har jeg grinet og tænkt "Hold nu kæft, Ninka, du bliver mere og mere bims at høre på" .
Og så bliver jeg lidt flov for hvorfor er Ninka, som hun er nu? " Alle siger Jeppe drikker, men ingen spørger hvorfor ".


Jamen tjener hun ikke fedt på at sælge ud af sine konspirationsteorier til mennesker der er bitre og/eller svagt begavede?

Jeg tror bare ikke hun har et gran af samvittighed, ganske enkelt - og at det hele er bare er forretning og profilering af sig selv. Hun burde læse Anden Mosebog, kapitel 20, vers 16.

Der er absolut ingen tvivl om, at al den løgn vil ramme hende hårdt på et tidspunkt. Måske økonomisk, måske personligt - men at fylde hele verden med lort på den måde, det slipper man ikke godt fra.

Det kan godt være at det er det hun gør. Men jeg håber at det ikke forholder sig sådan. Det der bare undrer mig er at hun kan gå fra at være en nede på jorden kvinde, til at være en der virker som om hun slet ikke kender sig selv , som om Ninka, skal opfindes påny hver gang hun møder en ny mand, som så hver gang er den helt rigtige " soulmate" . Næsten som en ballon , som du kommer til at slippe snoren på , og så svæver den rundt i skyerne indtil der ikke er mere luft i den, hvorefter den så daler mod jorden og bliver liggende som en slatten klud indtil næste gang hvor den helt rigtige " soulmate " puster luft i ballonen og sikrer den med en snor bundet godt fast, så er hun oppe i skyerne igen.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10026

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf FruKuk » 12. jul 2018, 14:02

vibbsen skrev:
FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:
vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Der gror jo ikke en skid på Sydsjælland, så nu må der vælges mellem at stresse sin krop eller dø - lort :afro:


Jo-jo.....Faxebryggerierne...Det er da ikke så slemt...


What??? Er her et bryggeri???

FruKuk - oprindeligt fra Jylland og stadig helt fortabt på Sjælland :stoned:


Faxe Byggerierne...med lidt god vilje ligger det på Sydsjælland....og ellers så gror der da masser af roer på Lolland Falster :lol: :lol: :lol:


Så er det jo afgjort - bajere it is :rock:

Mon Ninka vil skrive en note til min chef “kære FruKuks chef; Kuks krop har gennem længere tid været stresset af for meget vandmelon og linser, så nu er der ordineret bajere i rå mængder for at skabe den fornødne balance. FruKuk kan ikke forventes at møde ædru på arbejde. Igen. Nogensinde.


Du sprang lige roerne let og elegant over ser jeg :lol:


Busted :ninja:

Meeeeen nu er Sydsjælland jo ikke en del af den rådne banan, så vi nøjes med kælderkolde pilsnere - man har vel stil :-D

Jeg mellemlandede i øvrigt 6 :shock: år på Lolland - og der spiste jeg ikke en eneste roe - det er fandme længe at stresse sin krop... ångyld krop


Men det er jo helt sikkert sundere for kroppen at få noget mad som gror tæt på (Roer fra Lolland) end længere væk (Pizza og kebab fra Hvidovre)

Iøvrigt pænt surt at skulle leve af "det som gror i området" hvis man bor i Lapland....Det er trods alt rimelig begrænset hvor varieret kost man kan få når det eneste der gror i området er lav og birkekrat :lol: :lol: :lol: :lol: Tænker at Lav smootie er rimelig nederen


Så fandt man lige bryggeriet :banan2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7577
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24630

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf LaScrooge » 12. jul 2018, 21:48

computermus skrev:Jeg ville meget gerne vide hvad det er der lige sker med Ninka. Er hun så påvirket af ham fidusen, at alt hvad han siger eller gør, jamen det tager hun for gode varer, uanset hvad det er.
Mærker hun nogensinde efter i sig selv, om det her som "helt store kærlighed" siger eller gør, nu også er det rigtige for hende?
Husker hun i det her " lykkerus " som hun åbenbart hele tiden skal overbevise, ikke bare andre, men, tror jeg, også sig selv om at hun konstant svæver rundt i, at hun har 2 børn, ganske vidst er de omkring 19 og 17 år gamle nu, men derfor kan de stadigvæk godt have behov for at deres mor har tid til at lytte til og være sammen med dem, bare en gang imellem.
Jeg håber og tror at hun husker at sætte sine drenge først, når de har behov for det.
Jo mere, jeg tænker over det, jo mere får jeg ondt af hende, og samtidig, selvom det ikke er et synderligt pænt karaktertræk i min bog, så har jeg grinet og tænkt "Hold nu kæft, Ninka, du bliver mere og mere bims at høre på" .
Og så bliver jeg lidt flov for hvorfor er Ninka, som hun er nu? " Alle siger Jeppe drikker, men ingen spørger hvorfor ".


Hun er skør, fordi hun først lige er begyndt at hacke sine mitokondrier. Det tager noget tid, jo.

Ej, jeg spekulerer også over det. Jeg ville gerne have ondt af hende, men det har jeg kun lidt. Hun er simpelthen alt for uansvarlig til at jeg kan føle mere medfølelse end hån.
4
And we both know: I will be delicious
fisken80
Indlæg: 22336
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1132
Likede indlæg: 52534

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 31. jul 2018, 19:00

Ellin skrev:Faldt over hende her på Instagram - En ny slags Ninka - “underlivsversionen”;

449B8B6F-D804-4B50-9F62-7B01B578F43D.jpeg





AAD052F2-0261-42F1-ADD4-BC83937BBB44.jpeg


Yoni???? Er det et andet ord for det kvindelige kønsorgan?
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Bergen
Indlæg: 7305
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11928

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Bergen » 31. jul 2018, 19:03

fisken80 skrev:
Ellin skrev:Faldt over hende her på Instagram - En ny slags Ninka - “underlivsversionen”;

449B8B6F-D804-4B50-9F62-7B01B578F43D.jpeg





AAD052F2-0261-42F1-ADD4-BC83937BBB44.jpeg


Yoni???? Er det et andet ord for det kvindelige kønsorgan?


Sanskrit...
0
fisken80
Indlæg: 22336
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1132
Likede indlæg: 52534

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 31. jul 2018, 19:14

Bergen skrev:
fisken80 skrev:
Ellin skrev:Faldt over hende her på Instagram - En ny slags Ninka - “underlivsversionen”;

449B8B6F-D804-4B50-9F62-7B01B578F43D.jpeg





AAD052F2-0261-42F1-ADD4-BC83937BBB44.jpeg


Yoni???? Er det et andet ord for det kvindelige kønsorgan?


Sanskrit...


Aah naturligvis.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24471

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Moxy-lady » 31. jul 2018, 20:30

Det der vagina-dampning er det ikke bare tyvstjålet fra Gwyneth Paltrows overklasse-projekt Goop? Jeg synes netop at have læst noget om det i den forbindelse. Så hun har ikke engang selv fundet på det - hun malker bare andres guldko :lol:
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24471

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Moxy-lady » 31. jul 2018, 20:33

Jow, jow

https://goop.com/wellness/sexual-health ... your-yoni/

Det er i øvrigt en guldgrube af mærkelige råd og syrede artikler derinde. Det meste af det til priser de fleste dødelige ikke kan komme i nærheden af. Totalt virkelighedsfjernt.
1
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Livets forhold"