Kan vi lige lege Mads og Monopolet?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kan vi lige lege Mads og Monopolet?

Indlægaf vibbsen » 28. apr 2017, 16:37

Jeg ville da bare slette den. Uden så meget som at blinke. Et menneske som ikke gider hilse på mig på gaden, ville jeg da på ingen måde gide et venskab med. Og mennesker hvis venskab jeg ikke gider i virkeligheden, gider jeg heller ikke på facebook.

Deres bevæggrunde for at ansøge om mit venskab er i den forbindelse totalt ligegyldigt. Og jeg tror faktisk ikke at jeg ville kunne mønstre særlig meget interesse for at undersøge disse nærmere.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25613

Re: Kan vi lige lege Mads og Monopolet?

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. apr 2017, 17:40

Hendes opførsel på gaden taget i betragtning, så ville jeg ikke ønske at være facebook venner med hende.
Og jeg ville enten afvise anmodningen, eller jeg ville spørge hende hvorfor hun havde sendt en.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Kan vi lige lege Mads og Monopolet?

Indlægaf avdotja » 28. apr 2017, 18:52

Jeg undrer mig mest over at alle tilsyneladende er af den overbevisning at den manglende hilsen i den virkelige verden skyldes uforfalsket kællingeadfærd :gruble: Jeg ville, i den slags situationer, nok nærmere gå ud fra at det skyldtes usikkerhed overfor hvordan man skulle gebærde sig, deres forhistorie taget i betragtning?

Hvis TS selv siger "Hej" og kvinden stadig stirrer direkte igennem hende, er det selvfølgelig en anden sag; men min personlige opfattelse er nu at en manglende hilsen/ignorering i offentligheden som ofte skyldes mindreværd, genert- eller usikkerhed (samt evt distræthed :lol:).
2

Tilbage til "Livets forhold"