Tisser du i badet?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.

Tisser du i badet?

Ja da!
39
62%
Nej, det kunne jeg aldrig drømme om.
19
30%
Hvis jeg har, har jeg fortrængt det.
5
8%
 
Afgivne stemmer: 63
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Tisser du i badet?

Indlægaf Kommodedyret » 5. okt 2015, 21:13

Nej det gør jeg ikke, men ikke fordi jeg finder det klamt. Når jeg vælter ud af sengen skal jeg tisse med det samme, og kan ikke vente til at jeg skal i bad.
0
Closure, closure, closure closure closure
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Tisser du i badet?

Indlægaf fisken80 » 6. okt 2015, 12:21

Nej, men det er ikke fordi jeg synes det er klamt, men min krop nægter. Jeg har flere gange oplevet, at jeg stod under bruseren og mærkede tissetrangen, og inspireret af debatten tænkte jeg, at jeg kunne tisse mens jeg stod der. Men niks - min krop nægter at slippe sit tis. Først i det øjeblik jeg sidder ned på et toilet kan jeg tisse.

Jeg drømmer i øvrigt tit, at jeg skal tisse og faktisk har sat mig på toilettet. Men så KAN jeg bare ikke - og heldigvis, for ellers havde jeg nok tisset i sengen...
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Tisser du i badet?

Indlægaf Sophaya » 9. okt 2015, 16:50

Nej!! Jeg vidste ikke det var en ting, før jeg så en debat om det for et års tid siden. Tanken har aldrig strejfet mig, og efter at have hørt om det synes jeg det er virkelig ulækkert. Kald mig bare sart. Jeg tisser på toilettet før jeg går i bad, og hvis jeg af uransagelige årsager skal tisse mens jeg står i badet slukker jeg for vandet og sætter mig på toilettet. Jeg kan slet ikke have tanken om at stå og tisse i mit bad, og vil helst ikke tænke på om andre gør det hjemme hos mig. Det håber jeg ikke.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Livets forhold"