Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Ieatmars
Kort karma: 5
Likede indlæg: 137

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Ieatmars » 21. okt 2018, 22:04

Forstår ikke rigtig hvad formålet er for hende at besøge ham men okay, det er tydeligt ren og skær medie omtale hun er ude efter. Hvor desperat er man ikke lige at komme på en forside i BT... måske fordi det gøre hende glad at besøge ham men jeg forstår det bare ikke!!!
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 144
Likede indlæg: 2448

Indlægaf Stitch » 22. okt 2018, 18:59

Ieatmars skrev:Forstår ikke rigtig hvad formålet er for hende at besøge ham men okay, det er tydeligt ren og skær medie omtale hun er ude efter. Hvor desperat er man ikke lige at komme på en forside i BT... måske fordi det gøre hende glad at besøge ham men jeg forstår det bare ikke!!!

Jeg tænkte det samme. Hun er da kun ude efter lidt fame.
0
Petrix
Kort karma: 55
Likede indlæg: 580

Indlægaf Petrix » 22. okt 2018, 20:03

alfe skrev:https://www.bt.dk/krimi/sofie-besoeger-peter-madsen-i-faengslet-han-er-godt-selskab

Artikel med en anonym kvinde, der besøger Madsen i fængslet. Det undrer mig, at der er flere billeder af en kvinde i artiklen. Mon BT har dummet sig gevaldigt på den ene eller anden måde? :gruble:

Edit: det lader ikke ud til at være en fejl. Når man står frem med billede og video, er det da fuldstændig skørt, at man ikke vil stå frem med navn. Der er nok nogle der skal finde hende, hvis de får lyst.

Jo hvis man virkelig vil finde frem til hendes navn, så er det vel ikke helt umuligt, men det gider de fleste sikkert ikke. Hvis hun derimod fremstår med navn og nævnelse, så går der ikke mange minutter før hun får de første ubehagelige beskeder på FB osv.
0
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 101
Likede indlæg: 457

Indlægaf alfe » 22. okt 2018, 20:44

Petrix skrev:
alfe skrev:https://www.bt.dk/krimi/sofie-besoeger-peter-madsen-i-faengslet-han-er-godt-selskab

Artikel med en anonym kvinde, der besøger Madsen i fængslet. Det undrer mig, at der er flere billeder af en kvinde i artiklen. Mon BT har dummet sig gevaldigt på den ene eller anden måde? :gruble:

Edit: det lader ikke ud til at være en fejl. Når man står frem med billede og video, er det da fuldstændig skørt, at man ikke vil stå frem med navn. Der er nok nogle der skal finde hende, hvis de får lyst.

Jo hvis man virkelig vil finde frem til hendes navn, så er det vel ikke helt umuligt, men det gider de fleste sikkert ikke. Hvis hun derimod fremstår med navn og nævnelse, så går der ikke mange minutter før hun får de første ubehagelige beskeder på FB osv.

Du har helt ret. I min optik er det bare skørt at ville stå frem med billeder og video, når man end ikke ønsker sit fornavn frem :stoned:
0

Tilbage til "Livets forhold"