Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 7. okt 2017, 12:08

Dmitra skrev:Og så synes jeg politiet virkelig sparker røv indtil videre i den her sag. Enorm cadeau til dem indtil videre for deres arbejde.


Ja det er fantastisk flot, så hårdt de har kørt på for at finde et hovede.

Læste at for en måned siden var der nogen dage med meget roligt vand, og det giver god sigtbarhed. Så står de straks klar og sender et fly ud for at se om man kunne se noget ned gennem vandet. De er bare blevet ved og ved med forskellige ting.
2
Brugeravatar
KIM K
Indlæg: 1620
Tilmeldt: 17. sep 2017, 17:24
Kort karma: 59
Likede indlæg: 2676

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf KIM K » 7. okt 2017, 12:11

Zombie skrev:
paint skrev:
Zombie skrev:
paint skrev:
Zombie skrev:Han har haft kvinder ombord før, for at have sex med dem. Hvis vi skal tænke i de baner, kan han have fantaseret om og måske endda løseligt planlagt at gøre det imod en anden, tilfældig kvinde - men da tingene gik galt med Kim Wall, havde han det hele ved hånden og blev grebet af en stemning blandet med et behov for at gøre et-eller-andet forsøg på at redde sin røv.


Hvis du tænker på værktøj mv. - så, skal man have en hel del værktøj og andre remedier med, hvis man sejler rundt i en hjemmelavet ubåd - for den sags skyld også i en militær. Man skal have ting med, som kan redde en, hvis et rør springer læk, iltforsyningen svigter, el-motoren ikke virker osv. osv.

Han arsenal af værktøj mv (hvis det er dét du tænker på) ser jeg ikke noget mærkeligt i. Det gør jeg derimod i det, han har brugt det til.


Det er kniv, kæder og metalstykker store og tunge nok til at holde ligdele nede, herunder en torso.


Ja, og der er sikkert også nedstrygere, ting til at svejse med, ting til at lappe metalplader med osv. Den slags ting, er man nødt til at have med.

Jeg har selv en båd, og jeg har da også en ret omfattende værktøjskasse med strips og alt muligt andet med, hvis nu uheldet skulle være ude.


Det er ikke en fantastisk stor båd og jeg har svært ved at se behovet for kæder og tilfældige metalstykker.
Mindre stykker til at lappe huller osv., men det virker overdrevent at han slæber hele det udvidede værksted med. Der er ikke plads til at opbevare det.


Og vi ved at i hvert fald fukssvansen ikke var en del af bådens udstyr, men specifikt blev medbragt til denne sejlads få timer før afgang, nogenlunde samtidig med han lod sig interviewe af Kim Wahl og dennes fotograf i værkstedet.
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf lulu-p » 7. okt 2017, 12:15

Dmitra skrev:Og så synes jeg politiet virkelig sparker røv indtil videre i den her sag. Enorm cadeau til dem indtil videre for deres arbejde.


Og de svenske hunde, som kan dufte måned gamle spor over åbent hav. Det er da så vildt.
10
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf paint » 7. okt 2017, 12:15

eks-Maupassant skrev:
Mocca skrev:Med hensyn til om det var planlagt, - hvem suser rundt med strips i det daglige?

Er det bare mig, der ikke sørger for at min daglige taske indeholder de mest almindelige fornødenheder?
:forvirret:


Det gjorde jeg faktisk i en periode :) Bruger dem til at holde sammen på min cykel, samt til at sætte 1 par stykker som mine egne private vejskilte i et stisystem jeg havde svært ved at finde rundt i, fordi det hele så ens ud. Nu ved jeg at jeg skal dreje af ved den røde strip!


Kan vi nu også stole på det? :nerve:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf paint » 7. okt 2017, 12:16

lulu-p skrev:
Dmitra skrev:Og så synes jeg politiet virkelig sparker røv indtil videre i den her sag. Enorm cadeau til dem indtil videre for deres arbejde.


Og de svenske hunde, som kan dufte måned gamle spor over åbent hav. Det er da så vildt.


Og de havde endda markeret, et sted der var op mod 1000 m fra findestedet.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 7. okt 2017, 12:17

Nomine skrev:Gad vide om han har filmet det - hvis han har nydt at se film så er det jo ikke utænkeligt.


Hm han blev taget uden noget IT-udstyr på sig, og havde ikke mulighed for at smide det på land.

Men så skulle han have uploadet det til nettet direkte fra ubåden, og så bagefter smidt smartphonen/computeren i vandet. Det er vel faktisk ikke umuligt.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 7. okt 2017, 12:18

paint skrev:
eks-Maupassant skrev:
Mocca skrev:Med hensyn til om det var planlagt, - hvem suser rundt med strips i det daglige?

Er det bare mig, der ikke sørger for at min daglige taske indeholder de mest almindelige fornødenheder?
:forvirret:


Det gjorde jeg faktisk i en periode :) Bruger dem til at holde sammen på min cykel, samt til at sætte 1 par stykker som mine egne private vejskilte i et stisystem jeg havde svært ved at finde rundt i, fordi det hele så ens ud. Nu ved jeg at jeg skal dreje af ved den røde strip!


Kan vi nu også stole på det? :nerve:


Jeg kan bevise det! Skærmene sidder fast med strips.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf paint » 7. okt 2017, 12:28

KIM K skrev:
Zombie skrev:
paint skrev:
Zombie skrev:
paint skrev:
Zombie skrev:Han har haft kvinder ombord før, for at have sex med dem. Hvis vi skal tænke i de baner, kan han have fantaseret om og måske endda løseligt planlagt at gøre det imod en anden, tilfældig kvinde - men da tingene gik galt med Kim Wall, havde han det hele ved hånden og blev grebet af en stemning blandet med et behov for at gøre et-eller-andet forsøg på at redde sin røv.


Hvis du tænker på værktøj mv. - så, skal man have en hel del værktøj og andre remedier med, hvis man sejler rundt i en hjemmelavet ubåd - for den sags skyld også i en militær. Man skal have ting med, som kan redde en, hvis et rør springer læk, iltforsyningen svigter, el-motoren ikke virker osv. osv.

Han arsenal af værktøj mv (hvis det er dét du tænker på) ser jeg ikke noget mærkeligt i. Det gør jeg derimod i det, han har brugt det til.


Det er kniv, kæder og metalstykker store og tunge nok til at holde ligdele nede, herunder en torso.


Ja, og der er sikkert også nedstrygere, ting til at svejse med, ting til at lappe metalplader med osv. Den slags ting, er man nødt til at have med.

Jeg har selv en båd, og jeg har da også en ret omfattende værktøjskasse med strips og alt muligt andet med, hvis nu uheldet skulle være ude.


Det er ikke en fantastisk stor båd og jeg har svært ved at se behovet for kæder og tilfældige metalstykker.
Mindre stykker til at lappe huller osv., men det virker overdrevent at han slæber hele det udvidede værksted med. Der er ikke plads til at opbevare det.


Og vi ved at i hvert fald fukssvansen ikke var en del af bådens udstyr, men specifikt blev medbragt til denne sejlads få timer før afgang, nogenlunde samtidig med han lod sig interviewe af Kim Wahl og dennes fotograf i værkstedet.


Så alle der har en fukssvans i deres værksted, har den kun for at kunne partere en eller anden, der kommer på besøg?

Jeg har en nedstryger i min båd. Jeg har kabler, rør, slanger (gummi) (evt. rep af indenbordsmotor selvom det er en sejlbåd), en hammer, svensknøgle, en rørtang, gaffatape, ledninger og en masse andet grej, som er nødvendig hvis man sejler længere ud end at man kan svømme i land (og det gør jeg/vi)
Det handler ikke så meget om, hvad man har med, men hvad man bruger det til. Jeg har aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig, at man kunne bruge det til at partere et menneske med (det er så heller ikke derfor, at jeg har det med). Nærmest det modsatte: for at kunne redde os, hvis der skulle ske et uheld.
Senest rettet af paint 7. okt 2017, 12:30, rettet i alt 1 gang.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Zombie » 7. okt 2017, 12:29

Nogle bruger også strips under sex og han var kinky, og havde haft damebesøg i ubåden før.

Det taler hverken for eller imod en forbrydelse i sig selv, Men det forklarer at stripsene måske bare har en fast plads i ubåden af diverse årsager.

Mange bruger det til sexleg uden at slå ihjel så de siger intet i sig selv.
Men det er spændende om dem på benene matcher nogle i ubåden? Det ville jo være sigende, hvis de var helt ens, omend måske kun indicier da der findes mange af samme type.
0
aka Forbies

:gammel:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 7. okt 2017, 12:32

For mig kan det både være premeditated og ikke.

Han kan have taget sit serial-killer kit med og sat sig ind i at gemme lig i havet som sexuel fantasi eller som sådan "hvis der nu skulle ske noget". Nogen gange tager folk udstyr med til X, selv om de ikke tror på at X sker, bare sådan fordi det føles rart.

Han kan også have haft slået andre ihjel, hvor man kan gætte på at ofrene kan have været nogen af de identitetsløse kvinder i Kbh som man ikke leder meget efter hvis de forsvinder, f.eks. illegale gadeprostiruerede. (Har læst om flere serial killers der først blev fundet efter LANG tid, fordi de gik efter narko-prostituerede (i USA), som hele tiden forsvinder uden at give lyd fra sig, så man leder ikke så meget efter dem.)

Udstyret kan også have været der fordi der er værktøj i båden.

Ja og så kan det også være det er rigtigt at han ville gøre det sådan foran alle og enhver og slippe af sted med det, for at pudse sit ego.

For mig har det hele tiden lignet en slags blanding af planlægning og spontanitet, måske har han haft planen klar, uden a have tænkt specifikt på Kim Wall, og så er det løbet af med ham, og han har så forsøgt at skjule det så godt han kan. Jeg tror ikke det har været et led i hans plan at han skulle sænke ubåden, det var han jo nødt til fordi man vidste hun var sammen med ham. SÅ jeg forestiller mig mere hans havde tænkt sig at snige en gadeprostitueret med på ubåden, og havde tænkt sig at lave normalt interview med Wall, men så ikke kunne styre sig.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 7. okt 2017, 12:33

paint skrev:
KIM K skrev:
Zombie skrev:
paint skrev:
Zombie skrev:
paint skrev:
Zombie skrev:Han har haft kvinder ombord før, for at have sex med dem. Hvis vi skal tænke i de baner, kan han have fantaseret om og måske endda løseligt planlagt at gøre det imod en anden, tilfældig kvinde - men da tingene gik galt med Kim Wall, havde han det hele ved hånden og blev grebet af en stemning blandet med et behov for at gøre et-eller-andet forsøg på at redde sin røv.


Hvis du tænker på værktøj mv. - så, skal man have en hel del værktøj og andre remedier med, hvis man sejler rundt i en hjemmelavet ubåd - for den sags skyld også i en militær. Man skal have ting med, som kan redde en, hvis et rør springer læk, iltforsyningen svigter, el-motoren ikke virker osv. osv.

Han arsenal af værktøj mv (hvis det er dét du tænker på) ser jeg ikke noget mærkeligt i. Det gør jeg derimod i det, han har brugt det til.


Det er kniv, kæder og metalstykker store og tunge nok til at holde ligdele nede, herunder en torso.


Ja, og der er sikkert også nedstrygere, ting til at svejse med, ting til at lappe metalplader med osv. Den slags ting, er man nødt til at have med.

Jeg har selv en båd, og jeg har da også en ret omfattende værktøjskasse med strips og alt muligt andet med, hvis nu uheldet skulle være ude.


Det er ikke en fantastisk stor båd og jeg har svært ved at se behovet for kæder og tilfældige metalstykker.
Mindre stykker til at lappe huller osv., men det virker overdrevent at han slæber hele det udvidede værksted med. Der er ikke plads til at opbevare det.


Og vi ved at i hvert fald fukssvansen ikke var en del af bådens udstyr, men specifikt blev medbragt til denne sejlads få timer før afgang, nogenlunde samtidig med han lod sig interviewe af Kim Wahl og dennes fotograf i værkstedet.


Så alle der har en fukssvans i deres værksted, har den kun for at kunne partere en eller anden, der kommer på besøg?

Jeg har en nedstryger i min båd. Jeg har kabler, rør, slanger (gummi) (evt. rep af indenbordsmotor selvom det er en sejlbåd), en hammer, svensknøgle, en rørtang, gaffatape, ledninger og en masse andet grej, som er nødvendig hvis man sejler længere ud end at man kan svømme i land (og det gør jeg/vi)
Det handler ikke så meget om, hvad man har med, men hvad man bruger det til. Jeg har aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig, at man kunne bruge det til at partere et menneske med (det er så heller ikke derfor, at jeg har det med). Nærmest det modsatte: for at kunne redde os, hvis der skulle ske et uheld.


:shock:

Jeg kan ikke tage med dig at sejle, jeg er søsyg den dag!
3
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf paint » 7. okt 2017, 12:35

eks-Maupassant skrev:
paint skrev:
KIM K skrev:
Zombie skrev:
paint skrev:
Zombie skrev:
paint skrev:
Zombie skrev:Han har haft kvinder ombord før, for at have sex med dem. Hvis vi skal tænke i de baner, kan han have fantaseret om og måske endda løseligt planlagt at gøre det imod en anden, tilfældig kvinde - men da tingene gik galt med Kim Wall, havde han det hele ved hånden og blev grebet af en stemning blandet med et behov for at gøre et-eller-andet forsøg på at redde sin røv.


Hvis du tænker på værktøj mv. - så, skal man have en hel del værktøj og andre remedier med, hvis man sejler rundt i en hjemmelavet ubåd - for den sags skyld også i en militær. Man skal have ting med, som kan redde en, hvis et rør springer læk, iltforsyningen svigter, el-motoren ikke virker osv. osv.

Han arsenal af værktøj mv (hvis det er dét du tænker på) ser jeg ikke noget mærkeligt i. Det gør jeg derimod i det, han har brugt det til.


Det er kniv, kæder og metalstykker store og tunge nok til at holde ligdele nede, herunder en torso.


Ja, og der er sikkert også nedstrygere, ting til at svejse med, ting til at lappe metalplader med osv. Den slags ting, er man nødt til at have med.

Jeg har selv en båd, og jeg har da også en ret omfattende værktøjskasse med strips og alt muligt andet med, hvis nu uheldet skulle være ude.


Det er ikke en fantastisk stor båd og jeg har svært ved at se behovet for kæder og tilfældige metalstykker.
Mindre stykker til at lappe huller osv., men det virker overdrevent at han slæber hele det udvidede værksted med. Der er ikke plads til at opbevare det.


Og vi ved at i hvert fald fukssvansen ikke var en del af bådens udstyr, men specifikt blev medbragt til denne sejlads få timer før afgang, nogenlunde samtidig med han lod sig interviewe af Kim Wahl og dennes fotograf i værkstedet.


Så alle der har en fukssvans i deres værksted, har den kun for at kunne partere en eller anden, der kommer på besøg?

Jeg har en nedstryger i min båd. Jeg har kabler, rør, slanger (gummi) (evt. rep af indenbordsmotor selvom det er en sejlbåd), en hammer, svensknøgle, en rørtang, gaffatape, ledninger og en masse andet grej, som er nødvendig hvis man sejler længere ud end at man kan svømme i land (og det gør jeg/vi)
Det handler ikke så meget om, hvad man har med, men hvad man bruger det til. Jeg har aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig, at man kunne bruge det til at partere et menneske med (det er så heller ikke derfor, at jeg har det med). Nærmest det modsatte: for at kunne redde os, hvis der skulle ske et uheld.


:shock:

Jeg kan ikke tage med dig at sejle, jeg er søsyg den dag!


Jeg kan da tage mit værktøj med hjem til dig - hvis det er :devil:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf LadyFox » 7. okt 2017, 12:37

eks-Maupassant skrev:
paint skrev:
eks-Maupassant skrev:
Mocca skrev:Med hensyn til om det var planlagt, - hvem suser rundt med strips i det daglige?

Er det bare mig, der ikke sørger for at min daglige taske indeholder de mest almindelige fornødenheder?
:forvirret:


Det gjorde jeg faktisk i en periode :) Bruger dem til at holde sammen på min cykel, samt til at sætte 1 par stykker som mine egne private vejskilte i et stisystem jeg havde svært ved at finde rundt i, fordi det hele så ens ud. Nu ved jeg at jeg skal dreje af ved den røde strip!


Kan vi nu også stole på det? :nerve:


Jeg kan bevise det! Skærmene sidder fast med strips.

Min cykelkurv blev også siddende i hvert fald halvandet år, nu er den stjålet så ved ikke om den sidder der endnu.
0
...
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf lulu-p » 7. okt 2017, 12:41

Dmitra skrev:
paint skrev:
lulu-p skrev:
Dmitra skrev:Og så synes jeg politiet virkelig sparker røv indtil videre i den her sag. Enorm cadeau til dem indtil videre for deres arbejde.


Og de svenske hunde, som kan dufte måned gamle spor over åbent hav. Det er da så vildt.


Og de havde endda markeret, et sted der var op mod 1000 m fra findestedet.


Og nogen siger hunde ikke er så kloge. Det er jo virkelig vildt hvad nogle racer kan trænes til og her har de været et fantastisk redskab, og så godt eftersøgerne bevægede sig videre fra markeringsstedet.

Så kan man sige politiet bare gør deres arbejde og ja det gør de også, men den her sag er stadig noget ud over det sædvanlige og i forhold til det ikke er tit man ser sager af den kaliber, og heldigvis for det, i Danmark, så lader de til at have styr på det til UG.


Jeg tror der er langt flere voldsomme og modbydelige drabssager i DK end vi ved. Her går det bare "Breaking" fordi der er tale om 2 semikendte mennesker og en u-båd.

Men sagen er da virkelig modbydelig.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7324
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Aragorn » 7. okt 2017, 13:02

Det er tankevækkende at holde de nyeste fund og opdagelser omkring dødsårsag og mangel på samme op mod dem, der mente at Madsen blev udsat for en folkedomstol. Ikke engang et traume på kraniet kan man umiddelbart konstatere.

Dem der tog manden i forsvar tog fejl, luskede af, da de fandt ud af, hvor voldsomt de har taget fejl.

Dem der råbte op om at de kender manden, er blevet voldsomt stille.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Livets forhold"