Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 316
Likede indlæg: 3512

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Æble » 23. jan 2018, 13:34

Wolf skrev:Anklageskriftet er tilsyneladende blevet offentliggjort. Blandt andet Politikken skriver om det :

https://politiken.dk/indland/art6305404 ... ishandling

Det virker som om at han har forsøgt at blive sejlet ned. Hvis det var lykkes kunne han jo have påstået at Kim forsvandt der. Hvis liget aldrig blev fundet, hvilket tydeligvis var planen, var han sluppet af sted med det og alle ville tro at Kim druknede da de blev påsejlet. Det er sq uhyggeligt at tænke på.

Det lykkes ham ikke at blive påsejlet, så plan B bliver at sige at det var en ulykke og han har "begravet" hende. Den kunne måske også være gået hvis ikke liget var blevet fundet.
0
Aragorn
Kort karma: 262
Likede indlæg: 2999

Indlægaf Aragorn » 23. jan 2018, 13:37

Men igen - hvorfor gjorde han det? Var det for at lave en snuff film?
0
The best gift we can be given is to see ourselves the way other people see us.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 357
Likede indlæg: 6676

Indlægaf HappyPaww » 23. jan 2018, 13:38

Aragorn skrev:Men igen - hvorfor gjorde han det? Var det for at lave en snuff film?

Psykopater tænder på de vildeste ting. Tror simpelthen bare det gjorde ham liderlig, og det ikke kunne blive ekstremt nok...
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 316
Likede indlæg: 3512

Indlægaf Æble » 23. jan 2018, 13:42

Aragorn skrev:Men igen - hvorfor gjorde han det? Var det for at lave en snuff film?

Sexuel fantasi :nej: En af hans tidligere venner udtalte også at han havde snakket om at høre kvinder fortræd.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 18
Likede indlæg: 541

Indlægaf DenBruneMunk » 23. jan 2018, 14:39

Nogen som husker hvad Madsen's forklaring har været på alle de stik i underlivet som nu også er en del af anklagen? Hvis han har tilstået partering, så undres man over hvordan disse er opstået og hvad han har sagt? eller?
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 7976

Indlægaf Lemonella » 23. jan 2018, 14:51

DenBruneMunk skrev:Nogen som husker hvad Madsen's forklaring har været på alle de stik i underlivet som nu også er en del af anklagen? Hvis han har tilstået partering, så undres man over hvordan disse er opstået og hvad han har sagt? eller?

Jeg husker faktisk ikke nogen forklaring. Han nægter vel stadig at have slået hende ihjel. Så vidt jeg ved, har han kun tilstået at “der skete en ulykke ombord og han parterede hende og begravede hende”.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
DenBruneMunk

Indlægaf DenBruneMunk » 23. jan 2018, 15:01

Lemonella skrev:
DenBruneMunk skrev:Nogen som husker hvad Madsen's forklaring har været på alle de stik i underlivet som nu også er en del af anklagen? Hvis han har tilstået partering, så undres man over hvordan disse er opstået og hvad han har sagt? eller?

Jeg husker faktisk ikke nogen forklaring. Han nægter vel stadig at have slået hende ihjel. Så vidt jeg ved, har han kun tilstået at “der skete en ulykke ombord og han parterede hende og begravede hende”.

Det er jo et lidt dumt sted at blive stukket, og så lokationen i en ubåd med ingen omkring sig, og så er der vel fakta omkring stiksår ved død og levende personer, noget med blod og hvordan sår ser ud, hvis det er post-mortem eller mens hun var i live.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 7976

Indlægaf Lemonella » 23. jan 2018, 15:03

DenBruneMunk skrev:
Lemonella skrev:

Det er jo et lidt dumt sted at blive stukket, og så lokationen i en ubåd med ingen omkring sig, og så er der vel fakta omkring stiksår ved død og levende personer, noget med blod og hvordan sår ser ud, hvis det er post-mortem eller mens hun var i live.

Du har helt ret. Jeg har bare endnu ikke hørt hans forklaring på de stiksår.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
DenBruneMunk

Indlægaf DenBruneMunk » 23. jan 2018, 15:14

Lemonella skrev:
DenBruneMunk skrev:
Lemonella skrev:

Du har helt ret. Jeg har bare endnu ikke hørt hans forklaring på de stiksår.

:) Det skal du heller ikke høre for, jeg synes bare at når de kan anklage og få hans tilståelse på partering så burde stiksårene ikke ligge langt fra en dom der.
Senest rettet af DenBruneMunk 23. jan 2018, 16:16, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 307
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10164

Indlægaf Hunkat » 23. jan 2018, 16:03

Lemonella skrev:

Han nægter stadig og holder på at det var et uheld. Jeg hader også bare når jeg falder med en kniv i maven på nogen en 12-20 gange... :rulle:
9
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
KIM K
Kort karma: 4
Likede indlæg: 301

Indlægaf KIM K » 23. jan 2018, 18:28

Ifølge anklagen bandt han under sejladsen sit offer ved hovedet, armene og benene, inden han gik i gang med at mishandle hende med det medbragte værktøj.

Kun guderne ved hvilken frygt, lidelser og smerter Kim Wall har måttet gennemleve før døden indtrådte som en befrielse.
0
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 340
Likede indlæg: 6568

Indlægaf eks-Maupassant » 23. jan 2018, 18:41

Som jeg husker det holdt han op med at udtale sig, da de fandt hovedet og der ikke var sår på det, der svarede til at hun fik den tunge ubåds-låge i hovedet, og jeg tror knivstikkene i underlivet kom frem efter det, så jeg tror ikke han har sagt noget om knivstikkene.

Måske fordi hans advokat rådede ham til at lade være med at sige mere, fordi han gjorde det værre for sig selv ved at skifte forklaring hele tiden.
2
I wish the left would learn to love objectivity, reason, science, and evolutionary theory. They are very useful tools. - Keith Frankish
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 569
Likede indlæg: 8772

Re: Ubådsmorde

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. jan 2018, 18:44

Den forklaring har politiet ikke offentliggjort. Vi har ikke hørt Peter Madsen selv forklare sig direkte eller indirekte, siden politiet den 30. oktober løftede sløret for dele af indholdet af hans afhøring fra den 14. oktober i en pressemeddelelse. Siden har hans advokat udtalt sig nogle gange om, at man håbede, sandheden kom frem og lignende - men flere forklaringer har vi ikke fået.

Det var ved samme afhøring, han blev sigtet for anden kønslig omgang end samleje under skærpende omstændigheder på grund af knivstikkene i underlivet, og vi fik ikke andet at vide, end at han nægtede sig skyldig i den sigtelse såvel som i drabssigtelsen.

http://www.mynewsdesk.com/dk/koebenhavn ... en-2240486
Senest rettet af POCKETKITTEN 23. jan 2018, 18:49, rettet i alt 4 gange.
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 46
Likede indlæg: 1257

Indlægaf catnip » 23. jan 2018, 18:46

KIM K skrev:
Ifølge anklagen bandt han under sejladsen sit offer ved hovedet, armene og benene, inden han gik i gang med at mishandle hende med det medbragte værktøj.

Kun guderne ved hvilken frygt, lidelser og smerter Kim Wall har måttet gennemleve før døden indtrådte som en befrielse.

Netop det kan jeg slet ikke rumme. Overhovedet. Jeg føler jeg skal kaste op hver gang jeg tænker på det...

Jeg kan heller ikke rumme at et menneske, som vel og mærke er mentalt egnet til straf, har gjort det her ved et andet menneske.
4
Brugeravatar
paint
Kort karma: 280
Likede indlæg: 11209

Indlægaf paint » 23. jan 2018, 18:49

eks-Maupassant skrev:

Som jeg husker det holdt han op med at udtale sig, da de fandt hovedet og der ikke var sår på det, der svarede til at hun fik den tunge ubåds-låge i hovedet, og jeg tror knivstikkene i underlivet kom frem efter det, så jeg tror ikke han har sagt noget om knivstikkene.

Måske fordi hans advokat rådede ham til at lade være med at sige mere, fordi han gjorde det værre for sig selv ved at skifte forklaring hele tiden.

Det er formentlig af samme årsag, at han ikke er mødt op ved varetægts-forlængelserne, men har ladet sin forsvarer godtage forlængelsen. Der kunne nemt komme nogle ubehagelige spørgsmål, som han ikke havde lyst til at komme nærmere ind på.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Livets forhold"