Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 18:16

Lisma skrev:Hvorfor blev der ikke sået tvivl ved, at han først sagde at han, udover rebet i livet, også satte strips rundt om hendes ankler og bagefter påstod at strømpebukser og trusser var røget af, på vej op af lugen. Hvordan kom de forbi stripsen?


De kan slet ikke ryge af. Det må have være dækket af nogen andet tøj, med minde han påstår hun var i strømpebukser og bh så kanten af strømpebukserne ikke er dækket af noget, en trøje f.eks.

Det kan være trusserne han var nede fr at finde, der hvor de så ham. Han var oppe, så drønede han ned, så kom han op i gen og så sank ubåden.

Tænker "OMG jeg glemte trusserne hvor var de", ned og kan ikke finde dem, og så skal han op fordi den synker.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 18:19

paint skrev:
eks-Maupassant skrev:
paint skrev:
eks-Maupassant skrev:Jeg tror stadig det var en date pga det med netstrømperne og nederdel.

Normal ville man tage noget praktisk og varmt på til en tur i en ubåd, ikke netstrømper.

Til gengæld mener jeg ikke hun har læbestift på, som nogen vist sagde i tråden. Det her er vist det bedste billede af hende på ubåden, og jeg ser ingen læbestift der



Der er vist kun nævnt at hun havde strømpebukser på (ikke netstrømper, så vidt jeg har kunnet se)


Ja OK men stadigvæk, det er jo ikke rigtigt et antræk for en tur i en ubåd, hun må da eje nogen rigtige bukser når hun nu var "ud i vildmarken" journalist.


Det var 22 grader den 10 August og solen skinnede stadigvæk, da de sejlede ud.


Der er ikke sol nede i ubåden, jeg ville tage noget varmt på fordi der vel kan være småkoldt dernede. Det tænker jeg de fleste ville, hvis man havde tid til at tænke på hvad for et ubåds-outfit man skulle have på.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 18:20

Jeg er lidt spændt på hvad det er med den sav. Iflg tråden her virket det uklart.
0
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Seladon » 5. sep 2017, 18:25

Denne tråd kan danne udgangspunkt til ny CSI Køge Bugt :gogo:
2
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf paint » 5. sep 2017, 18:25

At hendes undertøj ligger diverse steder i ubåden (maskinrummet) samt at man finder hårtotter (hendes) flere forskellige steder i båden, KAN forklares med at den har været fuld af vand, hvor alting bliver hvirvlet rundt dernede, hvilket fra PMs synsvinkel måske kan være en fordel - da man så ikke kan kortlægge noget ud fra findestedet. (først var de hér, så var de dér osv)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 18:31

paint skrev:At hendes undertøj ligger diverse steder i ubåden (maskinrummet) samt at man finder hårtotter (hendes) flere forskellige steder i båden, KAN forklares med at den har været fuld af vand, hvor alting bliver hvirvlet rundt dernede, hvilket fra PMs synsvinkel måske kan være en fordel - da man så ikke kan kortlægge noget ud fra findestedet. (først var de hér, så var de dér osv)


Ja det kan vel ende alle mulige steder henne.

Hvis det var CSI så ville de placere trusserne forskellige steder i ubåden og sænke den en masse gange for at finde ud af hvor de skulle ligge, for at ende lige præcist i maskinrummet.
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Æble » 5. sep 2017, 18:47

Rikke skrev:Men kan størknet blod bevæge sig rundt til forskellige rum?


Nej men han har jo sagt at han fik blod på sig da han gik forbi hende.
0
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Seladon » 5. sep 2017, 18:48

paint skrev:At hendes undertøj ligger diverse steder i ubåden (maskinrummet) samt at man finder hårtotter (hendes) flere forskellige steder i båden, KAN forklares med at den har været fuld af vand, hvor alting bliver hvirvlet rundt dernede, hvilket fra PMs synsvinkel måske kan være en fordel - da man så ikke kan kortlægge noget ud fra findestedet. (først var de hér, så var de dér osv)


Er trusser et must til en maritim begravelse. :gruble: Det vil PM argumentere imod, helt sikkert. :slem:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Ado » 5. sep 2017, 18:52

Ej, come on...der er altså intet sært ved at have nederdel og strømpebukser på. Det er lige så normalt som jeans.
20
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Studsgaard » 5. sep 2017, 18:53

Ado skrev:Ej, come on...der er altså intet sært ved at have nederdel og strømpebukser på. Det er lige så normalt som jeans.

Jeps. Jeg har aldrig jeans på, men kjole/tunikaer 90% af tiden.
3
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Persnikedy » 5. sep 2017, 18:56

Jeg tror ikke jeg ejer bukser, her er det kjole og nederdel året rundt
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 18:57

Ado skrev:Ej, come on...der er altså intet sært ved at have nederdel og strømpebukser på. Det er lige så normalt som jeans.


Det er sært i en ubåd. Fordi der er koldt og der er en masse metal man kan støde sig på. Det ville ikke være sært på et kontor eller sådan noget.

Jeg ved ikke hvor mange ubådsture du har erfaring med og hvordan du bedømmer hvad folk normalt tager på.

Min erfaring er at hvis folk skal steder henne hvor det er koldt og upraktisk at være og man kan bonke sig mod ting og skal røre ved koldt metal, så tager de mere praktisk tøj på.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Ado » 5. sep 2017, 19:00

eks-Maupassant skrev:
Ado skrev:Ej, come on...der er altså intet sært ved at have nederdel og strømpebukser på. Det er lige så normalt som jeans.


Det er sært i en ubåd. Fordi der er koldt og der er en masse metal man kan støde sig på. Det ville ikke være sært på et kontor eller sådan noget.

Jeg ved ikke hvor mange ubådsture du har erfaring med og hvordan du bedømmer hvad folk normalt tager på.

Min erfaring er at hvis folk skal steder henne hvor det er koldt og upraktisk at være og man kan bonke sig mod ting og skal røre ved koldt metal, så tager de mere praktisk tøj på.

Næh. Jeg har altid strømpebukser og kjole/nederdel på. Også om vinteren. Og det ville jeg også have på, hvis jeg skulle ned i en ubåd.
9
Donna Martin Graduates!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 19:06

Crookshanks skrev:
eks-Maupassant skrev:
paint skrev:
eks-Maupassant skrev:Jeg tror stadig det var en date pga det med netstrømperne og nederdel.

Normal ville man tage noget praktisk og varmt på til en tur i en ubåd, ikke netstrømper.

Til gengæld mener jeg ikke hun har læbestift på, som nogen vist sagde i tråden. Det her er vist det bedste billede af hende på ubåden, og jeg ser ingen læbestift der



Der er vist kun nævnt at hun havde strømpebukser på (ikke netstrømper, så vidt jeg har kunnet se)


Ja OK men stadigvæk, det er jo ikke rigtigt et antræk for en tur i en ubåd, hun må da eje nogen rigtige bukser når hun nu var "ud i vildmarken" journalist.


Jeg synes virkelig at det er kvalmende, at hendes tøjvalg skal kommenteres...


Næ, det er relevant. Du forstår bare ikke hvorfor det er relevant, tænk dig nu om i stedet for at lade sig styre af dine følelser.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 19:08

Rikke skrev:
eks-Maupassant skrev:
Ado skrev:Ej, come on...der er altså intet sært ved at have nederdel og strømpebukser på. Det er lige så normalt som jeans.


Det er sært i en ubåd. Fordi der er koldt og der er en masse metal man kan støde sig på. Det ville ikke være sært på et kontor eller sådan noget.

Jeg ved ikke hvor mange ubådsture du har erfaring med og hvordan du bedømmer hvad folk normalt tager på.

Min erfaring er at hvis folk skal steder henne hvor det er koldt og upraktisk at være og man kan bonke sig mod ting og skal røre ved koldt metal, så tager de mere praktisk tøj på.

Jeg har aldrig været på en ubåd, så jeg ville tage præcist det tøj på, som jeg ville have på på en helt almindelig sejltur.


Du er ikke Kim Wall og har ikke hendes omfattende praktiske viden om at være i forskellige miljøer, derfor er det irrelevant hvad du ville gøre.

Hun har været i borgerkrige og sådan noget. Derfor tænker jeg hun normalt er velforberedt på lidt af hvert.
2

Tilbage til "Livets forhold"