Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf MOGA » 26. mar 2018, 19:12

Hunkat skrev:
KIM K skrev:
Ficus skrev:Hun irriterer mig lidt, hende her. Hun virker sådan lidt sensationslystne, det med at “springe ud” som elskerinden i BT/EB og helt forblændet.

TV2 liveblog skrev:



Har I haft sex i ubåden? spørger anklageren.
- Ja, den har ligget til kaj i Sydhavnen, hvor der er foregået noget dirty, siger vidnet med antydningen af latter i stemmen.


Diedre King har omtrent samme lave troværdighed som Peter Madsen, og man fornemmer i den grad hun elsker at være i rampelyset, hun har i øvrigt heller ikke anmodet retten om navneforbud, det har alle andre af hans veninder ellers hidtil.

Som en af de eneste i kongeriget udover Peter Madsen, holdt hun længe fast i det måtte være andre der havde parteret liget efter han havde kastet det over bord.
Først da hovedet dukkede op uden skader på kraniekassen, indså hun det nok alligevel ikke var en tilfældig fisker der var kommet forbi og skåret liget i småstykker og kastet det ud igen.

Også utroligt hun i en så alvorlig sag som denne tilsyneladende flere gange sidder og smågriner i vidnestolen, hun virker ualmindelig umoden.
Her et andet eksempel :

Forsvarsadvokaten spørger nu ind til Diedre King og Peter Madsens mange samtaler.
- Peter har et levende sprog. Han kunne få historiske personer ind i en samtale, og vi kunne tale om skøre ting, så som at røve national banken i ubåden, siger Diedre King og griner lidt for sig selv.


Gud hvor er hun usmagelig :tie:
Hans kone vidner for dobbelt lukkede døre... hende her opfører sig som om hun er på rektors kontor for at sende beskeder rundt i timen...


Hvornår har konen vidnet? Og ved vi, om de stadig er gift?
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Hunkat » 26. mar 2018, 19:15

MOGA skrev:
Hunkat skrev:
KIM K skrev:
Ficus skrev:Hun irriterer mig lidt, hende her. Hun virker sådan lidt sensationslystne, det med at “springe ud” som elskerinden i BT/EB og helt forblændet.

TV2 liveblog skrev:



Har I haft sex i ubåden? spørger anklageren.
- Ja, den har ligget til kaj i Sydhavnen, hvor der er foregået noget dirty, siger vidnet med antydningen af latter i stemmen.


Diedre King har omtrent samme lave troværdighed som Peter Madsen, og man fornemmer i den grad hun elsker at være i rampelyset, hun har i øvrigt heller ikke anmodet retten om navneforbud, det har alle andre af hans veninder ellers hidtil.

Som en af de eneste i kongeriget udover Peter Madsen, holdt hun længe fast i det måtte være andre der havde parteret liget efter han havde kastet det over bord.
Først da hovedet dukkede op uden skader på kraniekassen, indså hun det nok alligevel ikke var en tilfældig fisker der var kommet forbi og skåret liget i småstykker og kastet det ud igen.

Også utroligt hun i en så alvorlig sag som denne tilsyneladende flere gange sidder og smågriner i vidnestolen, hun virker ualmindelig umoden.
Her et andet eksempel :

Forsvarsadvokaten spørger nu ind til Diedre King og Peter Madsens mange samtaler.
- Peter har et levende sprog. Han kunne få historiske personer ind i en samtale, og vi kunne tale om skøre ting, så som at røve national banken i ubåden, siger Diedre King og griner lidt for sig selv.


Gud hvor er hun usmagelig :tie:
Hans kone vidner for dobbelt lukkede døre... hende her opfører sig som om hun er på rektors kontor for at sende beskeder rundt i timen...


Hvornår har konen vidnet? Og ved vi, om de stadig er gift?


Det er ikke helt sikkert det er konen, det er dog det mest almindelige gæt. Det var... sidste tirsdag mener jeg. Det var et kvindeligt vidne som hverken må navngives eller PM var til stede, han blev flyttet et andet sted hen imens. Så formodningen er at det er konen. Om de er gift pt. ved jeg ikke
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf jeanett88 » 26. mar 2018, 19:24

Fra tv2s live-opdateringer:

Jane: Har Peter Madsen nogen familie eller pårørende med i retssalen disse dage?

Svar:
Der er i hvert tilfælde en enkelt kvinde, der følger retssagen fra en plads, der er reserveret til Peter Madsens pårørende eller repræsentanter. Hun har ikke ønsket, at hendes identitet kommer frem i pressen.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Hunkat » 26. mar 2018, 19:31

Lemonella skrev:
Kan en ægtefælle ikke nægte at vidne?


NOrmalt jo, men de kan pålægges at vidne af dommeren under særlige omstændigheder. Det er jo muligt det er det der er sket. Hvis det er hende selvfølgelig.

Uanset hvad er hans "kæreste" virkelig en usmagelig dulle i denne her sammenhæng.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Æble » 26. mar 2018, 19:41

jeanett88 skrev:Fra tv2s live-opdateringer:

Jane: Har Peter Madsen nogen familie eller pårørende med i retssalen disse dage?

Svar:
Der er i hvert tilfælde en enkelt kvinde, der følger retssagen fra en plads, der er reserveret til Peter Madsens pårørende eller repræsentanter. Hun har ikke ønsket, at hendes identitet kommer frem i pressen.


På EB skrev de at denne person ikke er konen. Og i øvrigt at vidner først må være tilstede i retssalen efter de har vidnet.
4
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Undtagelsen » 26. mar 2018, 19:42

jeanett88 skrev:Fra tv2s live-opdateringer:

Jane: Har Peter Madsen nogen familie eller pårørende med i retssalen disse dage?

Svar:
Der er i hvert tilfælde en enkelt kvinde, der følger retssagen fra en plads, der er reserveret til Peter Madsens pårørende eller repræsentanter. Hun har ikke ønsket, at hendes identitet kommer frem i pressen.


Konen har ladet sig skille og jeg læste et et eller andet sted at de ikke er klar over, hvem kvinden på tilhørerpladserne er, men at det ikke er ekskonen.
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf billiebean » 26. mar 2018, 19:47

Hunkat skrev:
godtnavn skrev:Jeg vil undre mig hvis de ikke gifter sig om ½ år... Tror bare hun tænker at nu kan hun endelig få ham for sig selv da konen er skredet. Er det ikke også hende der mente rigtige mænd var gerningsmænd?


DIsclaimer: Ikke fordi hun nødvendigvis er repræsentativ for alle kvinder der har været i et voldeligt forhold!

Hun har vist været i flere voldelige forhold så hun kan da umuligt være et ret godt karaktervidne for PM?! HUn fremstår ikke umiddelbart som den bedste menneskekender/den bedste dømmekraft.
Det kan godt være hun taler pænt om ham men så er hun til gengæld også den eneste som tegner det billedet hvilket vel bare får hende til at fremstå lidt afsporet også?


Jeg forstår heller ikke helt, at forsvaret har valgt at bruge hende, egentlig. Hendes udtalelser er i ordenes forstand til fordel for PM, men hendes attitude og fremtoning gør dem jo utroværdige. Altså, hun er jo en sølle, afdanket skæbne. Og eftersom en del af de andre, der har arbejdet sammen med PM sådan set har givet troværdige og ikke udelukkende negative vurderinger af ham, virker det bare lidt skørt, at forsvaret ser en fordel i at bruge hende.
6
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf billiebean » 26. mar 2018, 19:55

Hunkat skrev:
MOGA skrev:
Hvornår har konen vidnet? Og ved vi, om de stadig er gift?


Det er ikke helt sikkert det er konen, det er dog det mest almindelige gæt. Det var... sidste tirsdag mener jeg. Det var et kvindeligt vidne som hverken må navngives eller PM var til stede, han blev flyttet et andet sted hen imens. Så formodningen er at det er konen. Om de er gift pt. ved jeg ikke


Jeg ved et ikke, men jeg tvivler bare på at det var konen som afgav forklaring for lukkede døre den dag.. Der blev jo refereret fra den afhøring i dag, hvor det kom frem at PM og dette hemmelige vidne havde haft en særdeles skummel og afvigende sms-samtale hvor de omtalte nogle voldelige detaljer i den trekant de havde planlagt med Deidre King. Og jeg har fået det indtryk, at ex-konen er rimelig eh.. "normal" og ikke rigtig var indblandet i PMs sexuelle eskapader. Læste på et tidspunkt noget om at det var en kilde til ustabilitet i deres forhold - wonder why.. Men som sagt.. ved det ikke.
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Æble » 26. mar 2018, 20:29

billiebean skrev:
Hunkat skrev:
MOGA skrev:
Hvornår har konen vidnet? Og ved vi, om de stadig er gift?


Det er ikke helt sikkert det er konen, det er dog det mest almindelige gæt. Det var... sidste tirsdag mener jeg. Det var et kvindeligt vidne som hverken må navngives eller PM var til stede, han blev flyttet et andet sted hen imens. Så formodningen er at det er konen. Om de er gift pt. ved jeg ikke


Jeg ved et ikke, men jeg tvivler bare på at det var konen som afgav forklaring for lukkede døre den dag.. Der blev jo refereret fra den afhøring i dag, hvor det kom frem at PM og dette hemmelige vidne havde haft en særdeles skummel og afvigende sms-samtale hvor de omtalte nogle voldelige detaljer i den trekant de havde planlagt med Deidre King. Og jeg har fået det indtryk, at ex-konen er rimelig eh.. "normal" og ikke rigtig var indblandet i PMs sexuelle eskapader. Læste på et tidspunkt noget om at det var en kilde til ustabilitet i deres forhold - wonder why.. Men som sagt.. ved det ikke.



Jeg fik fat i det på en anden måde. Altså der var to “veninder” der vidnede idag med navneforbud hvor nr to skulle forholde sig til nogle SMSer til/fra nr et.
0
Brugeravatar
PepsiMagt
Indlæg: 89
Tilmeldt: 2. nov 2017, 22:45
Kort karma: 26
Likede indlæg: 220

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf PepsiMagt » 27. mar 2018, 05:25

billiebean skrev:Jeg forstår heller ikke helt, at forsvaret har valgt at bruge hende, egentlig.


Nu har forsvaret jo ikke specielt meget at arbejde med, og anklagemyndigheden har samlet en bjergkæde af beviser.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf godtnavn » 27. mar 2018, 07:20

I følge dr er det først i dag der kommer vidner forsvaret har kaldt ind, ergo var det anklager der havde hende igår inde...
1
Kaffe
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4860

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Kaffe » 27. mar 2018, 07:35

Jeps, i går var det anklagers vidner. Og det undrer mig, for der var et par stykker, der ikke på nogen måde belyser sagen fra anklagers perspektiv. Deriblandt Deidre King.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Aesel82 » 27. mar 2018, 07:45

Kaffe skrev:Jeps, i går var det anklagers vidner. Og det undrer mig, for der var et par stykker, der ikke på nogen måde belyser sagen fra anklagers perspektiv. Deriblandt Deidre King.


Anklageren skal være objektiv og fremlægge de beviser, der taler både for og imod tiltalte.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Hunkat » 27. mar 2018, 07:47

Kaffe skrev:Jeps, i går var det anklagers vidner. Og det undrer mig, for der var et par stykker, der ikke på nogen måde belyser sagen fra anklagers perspektiv. Deriblandt Deidre King.


Der er vist noget med at anklageren (modsat forsvaret) har pligt til at belyse sagen "bredt" hvordan det så end skal tolkes. På den måde kan det godt give mening at anklageren indkalder flere vidner end bare dem som passer deres egen sag bedst.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Kaffe
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4860

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Kaffe » 27. mar 2018, 07:47

Okay, det var jeg ikke opmærksom på. Udover at jeg har læst formuleringen, at anklager skal 'belyse sagen bredt'.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.

Tilbage til "Livets forhold"