Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
admin
Admin
Indlæg: 116
Tilmeldt: 1. dec 2014, 12:41
Kort karma: 0
Likede indlæg: 134

Ubådsmordet!

Indlægaf admin » 12. aug 2017, 15:03

DaFuq sker der for at Raket-Madsen har myrdet en svensk kvinde og så sænket sin ubåd for at dække over sporene?

Det er det eller også bliver han framet af nogen, det må være en konkurrerence ubåds- og raketforsker.

Ja men hvad, der er ikke lige nogen herinde der ved hvad der er sket?
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 12. aug 2017, 15:04

Han er fængslet for uagtsomt manddrab ved hjælp af ubåd nu!
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf HappyPaww » 12. aug 2017, 15:05

Man skulle tro det var en Jussi-roman...!
11
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Hunkat » 12. aug 2017, 15:08

Jeg forstår ikke helt hvad manden må ha' tænkt.... selvfølgelig er man hovedmistænkt når man er den sidste person som har set en forsvunden person i live! "Jeg satte hende af i en ubåd" er virkelig ikke verdens bedste alibi hvis ikke det er præcis hvad der skete... det er alt for nemt at punkterer.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Wizzze » 12. aug 2017, 15:11

Indtil man finder det påståede offer, så ved vi ikke om der overhovedet er sket et mord. Men hele sagen er godt nok mystisk.
Først en redningsaktion, efter en formodet sunket ubåd, så er ubåden fundet sejlende i overfladen og alt er ok pr radio, men så synker ubåden lige som de første både nærmer sig :gruble:
Meget mystisk historie :stoned:

Og hvis han har myrdet hende, hvad er så motivet?? :forvirret: De skulle ikke kende hinanden, hun skulle bare skrive en artikel, ligesom flere andre har gjort før hende :gruble:
13
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf DenBruneMunk » 12. aug 2017, 15:13

PR stunt, det er hvad det er. Kvinden og raketmanden fandt på dette opspind, så de kunne muligvis skabe opmærksomhed om hendes historie som så senere skrives.

Det lyder næsten for mærkeligt til at være sandt, så når noget lugter som en løgn, så må det da være løgn, eller så er manden simpelthen for dum.

Gad vide hvad type bøder man får , når man sætter myndighederne igang og retssystemet, hvis det hele er opdigtet.

Konspirations teori, håber jeg har ret, og kvinden findes i live.
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 12. aug 2017, 15:13

Wizzze skrev:Indtil man finder det påståede offer, så ved vi ikke om der overhovedet er sket et mord. Men hele sagen er godt nok mystisk.
Først en redningsaktion, efter en formodet sunket ubåd, så er ubåden fundet sejlende i overfladen og alt er ok pr radio, men så synker ubåden lige som de første både nærmer sig :gruble:
Meget mystisk historie :stoned:

Og hvis han har myrdet hende, hvad er så motivet?? :forvirret: De skulle ikke kende hinanden, hun skulle bare skrive en artikel, ligesom flere andre har gjort før hende :gruble:


1) Afvisning af hans sexuelle tilnærmelser, da han er vant til at ubådenen gør kvinderne våde i trusserne.

2) At hun kritiserede hans ubåd, og sagde at hun havde sejlet i en der var sejere.

3) At hun havde været træls igennem længere tid.
24
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1806
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 621
Likede indlæg: 8507

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf englishchannel » 12. aug 2017, 15:14

Wizzze skrev:Indtil man finder det påståede offer, så ved vi ikke om der overhovedet er sket et mord. Men hele sagen er godt nok mystisk.
Først en redningsaktion, efter en formodet sunket ubåd, så er ubåden fundet sejlende i overfladen og alt er ok pr radio, men så synker ubåden lige som de første både nærmer sig :gruble:
Meget mystisk historie :stoned:

Og hvis han har myrdet hende, hvad er så motivet?? :forvirret: De skulle ikke kende hinanden, hun skulle bare skrive en artikel, ligesom flere andre har gjort før hende :gruble:


Nu har jeg nok set for mange krimier, men motivet kunne være noget med at han lagde an på hende, hun afviser ham, han prøver igen, hun skubber ud efter ham, han skubber tilbage, hun falder og slår hovedet på noget ubådsmetal. Derefter går han i panik og smider hende overbord.

Det, eller lignende, er i hvert fald umiddelbart det mest sandsynlige i mine øjne.
18
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf JoyNips » 12. aug 2017, 15:19

Jeg synes det er helt gak at medierne har været så involveret. Manden er jo skyldig nu i offentlighedens øjne...
10
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 12. aug 2017, 15:23

DenBruneMunk skrev:PR stunt, det er hvad det er. Kvinden og raketmanden fandt på dette opspind, så de kunne muligvis skabe opmærksomhed om hendes historie som så senere skrives.

Det lyder næsten for mærkeligt til at være sandt, så når noget lugter som en løgn, så må det da være løgn, eller så er manden simpelthen for dum.

Gad vide hvad type bøder man får , når man sætter myndighederne igang og retssystemet, hvis det hele er opdigtet.

Konspirations teori, håber jeg har ret, og kvinden findes i live.


Jeg tror ikke hun ville sætte sin familie igennem det at fake sin egen død, fordi familien og kæresten jo nok er ret oprevede over det her.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. aug 2017, 15:24

JoyNips skrev:Jeg synes det er helt gak at medierne har været så involveret. Manden er jo skyldig nu i offentlighedens øjne...


Det er også en ret sær sag...
Men jeg tænker nu ikke at han er skyldig, men at han er hovedmistænkt for en eventuel forbrydelse.
At vores politi tager deres forholdsregler, i en sag hvor der er nogle sære og påfaldende hændelser.

Og det er da sært at den svenske kvinde bare er væk!

Men løser det hele sig, så er da ikke i mine øjne, skyldig i noget. Så var han bare på det forkerte sted, under de forkerte omstændigheder.
Men jeg forstår godt politiet bliver mistænksomme når hans ubåd bare sådan lige, hovsa, synker.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43764

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf paint » 12. aug 2017, 15:26

Det pudsige i sagen er, at han er sigtet for uagtsomt manddrab ikke drab. :gruble:

Dommeren udtalte som begrundelse for 'lukkede døre', at der kunne/ville komme informationer frem under afhøringen, som kunne være krænkende for offerets familie. :gruble:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf godtnavn » 12. aug 2017, 15:27

Jeg forstår ikke at man går udfra hun er myrdet med det samme. Altså, tænker de må vide noget vi ikke ved?

...og jeg overvejede faktisk også mediestunt og hun ligger og snorker et sted på Amager. FOr altså, kan manden være så dum? Altså hvis han myrder hende der ved han jo det bliver opdaget, og hvad er motivet? Ville hun skrive noget virkelig nederen om ham/vidste noget der kunne vælte hele hans liv var hun næppe hoppet ombord alene med ham på en ubåd og fortalt ham om hvordan hun ville ødelægge hans liv midt ude i ingenting og alene. Var mordet planlagt havde han vel sørget for at planlægge det bedre.

Jeg kan simpelthen ikke få det til at passe.
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 12. aug 2017, 15:27

paint skrev:Det pudsige i sagen er, at han er sigtet for uagtsomt manddrab ikke drab. :gruble:

Dommeren udtalte som begrundelse for 'lukkede døre', at der kunne komme informationer frem under afhøringen, som kunne være krænkende for offeret familie. :gruble:


Det lyder som noget sex-noget.

Måske de har lavet kvælersex, det ville ikke være første gang der er en der er død af det.
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Hunkat » 12. aug 2017, 15:29

paint skrev:Det pudsige i sagen er, at han er sigtet for uagtsomt manddrab ikke drab. :gruble:

Dommeren udtalte som begrundelse for 'lukkede døre', at der kunne/ville komme informationer frem under afhøringen, som kunne være krænkende for offerets familie. :gruble:


Og sigtelsen lyder på "På et tidspunkt torsdag aften efter klokken 19 skal opfinderen på ukendt måde og på et ukendt sted have dræbt den svenske kvinde."

Meget præcist :gruble:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Livets forhold"