Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 391
Likede indlæg: 7455

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf HappyPaww » 26. jan 2018, 10:28

Aragorn skrev:
vulpesVelox skrev:
eks-Maupassant skrev:
vulpesVelox skrev:
Moxy-lady skrev:Victim blaming, en talentfuld gut der får længere snor fordi han har et talent, og fordi "boys will be boys". Hvis vi stoppede med at give kvinderne en del af skylden for voldtægter, hvis vi begynder at sætte større krav til at mænd selvfølgelig kan forventes at være rimelig sikker på at en kvinde ikke er bevidstløs inden han dyrker sex med hende og stopper med at ophøje talentfulde mennesker til nogen der ikke behøver efterleve de samme regler som almindelige mennesker (og straffer dem som alle andre, hvis de begår ulovligheder), så vil vi måske kunne se bare en lillebitte ændring i tallene. PM ville stadig være en psykopat, men der er en chance for at han ikke ville have haft muligheden for at slå nogen ihjel i en ubåd på havets bund. Men måske ville Brock Turner og alle de andre som ham ikke "komme til" at voldtage nogen. I Turners tilfælde var kvinden bevidstløs. I andre tilfælde er det stjerne-football spillere der voldtager piger fordi de kan og de ved at de ikke vil blive straffet. Fordi de er blevet sat over loven.

Jeg aner ikke om jeg giver det mindste smule mening?

Det giver fin mening. Jeg tror imidlertid, vi skal passe rigtig godt på, at vi ikke sammenligner os selv for meget med amerikansk populærkultur, hvor false idol-begreber som "Homecoming King" florerer, og hvor man netop hæver et udvalgt individ over enhver kritik, ultimativt pga $$$.

PM er en outlier idet han er sindssyg. Og han er blevet knaldet for sin forbrydelse. At den klamme maddike til Brock Turner får en mildere straf, og at OJ Simpson nææææsten gik fri fordi han engang har været god til at kaste med en bold, well, that's America for ya.

OJ gik fri pga svineheld - der havde lige været raceoptøjer i LA pga Rodney King, det var en sort der blev tæsket af politiet på video, hvor politiet så bliver fridømt meget uretfærdigt - så de sorte i juryen stemte ham fri som payback time, lige på det tidspunkt var de så ædende sure over det med Rodney King at de var sådan fuck jer, når i lader jere hvide politifolk slippe gratisk for at gruppetæske en sort med knipler, så slipper vi også ham her fri for at myrde sin hvide kone.

Aj, hvor kikset:
Jeg havde glemt, at OJ gik fri, og det endda på trods af at jeg fulgte sagen på TV3.

King sagen og "L.A. Riots" var svære at komme udenom; hele Predator albummet (Ice Cube) handler strengt taget om den sag. - Jeg vil dog holde fast i, at OJ også nød godt af at have en super bowl fingerring, omend din grund garanteret et mere væsentlig.

Det var absolut et sammenspil af begge dele. Jeg mener at huske at hele juryen var sort. Men det er mange år siden, jeg kan huske forkert.

I skulle tage at se American Crime Story: The People’s vs OJ Simpson - den belyser retssagen vildt godt :gogo:
0
Aragorn
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3775

Indlægaf Aragorn » 26. jan 2018, 10:31

HappyPaww skrev:
Aragorn skrev:
vulpesVelox skrev:
eks-Maupassant skrev:
vulpesVelox skrev:
Moxy-lady skrev:Victim blaming, en talentfuld gut der får længere snor fordi han har et talent, og fordi "boys will be boys". Hvis vi stoppede med at give kvinderne en del af skylden for voldtægter, hvis vi begynder at sætte større krav til at mænd selvfølgelig kan forventes at være rimelig sikker på at en kvinde ikke er bevidstløs inden han dyrker sex med hende og stopper med at ophøje talentfulde mennesker til nogen der ikke behøver efterleve de samme regler som almindelige mennesker (og straffer dem som alle andre, hvis de begår ulovligheder), så vil vi måske kunne se bare en lillebitte ændring i tallene. PM ville stadig være en psykopat, men der er en chance for at han ikke ville have haft muligheden for at slå nogen ihjel i en ubåd på havets bund. Men måske ville Brock Turner og alle de andre som ham ikke "komme til" at voldtage nogen. I Turners tilfælde var kvinden bevidstløs. I andre tilfælde er det stjerne-football spillere der voldtager piger fordi de kan og de ved at de ikke vil blive straffet. Fordi de er blevet sat over loven.

Det giver fin mening. Jeg tror imidlertid, vi skal passe rigtig godt på, at vi ikke sammenligner os selv for meget med amerikansk populærkultur, hvor false idol-begreber som "Homecoming King" florerer, og hvor man netop hæver et udvalgt individ over enhver kritik, ultimativt pga $$$.

PM er en outlier idet han er sindssyg. Og han er blevet knaldet for sin forbrydelse. At den klamme maddike til Brock Turner får en mildere straf, og at OJ Simpson nææææsten gik fri fordi han engang har været god til at kaste med en bold, well, that's America for ya.

OJ gik fri pga svineheld - der havde lige været raceoptøjer i LA pga Rodney King, det var en sort der blev tæsket af politiet på video, hvor politiet så bliver fridømt meget uretfærdigt - så de sorte i juryen stemte ham fri som payback time, lige på det tidspunkt var de så ædende sure over det med Rodney King at de var sådan fuck jer, når i lader jere hvide politifolk slippe gratisk for at gruppetæske en sort med knipler, så slipper vi også ham her fri for at myrde sin hvide kone.

Aj, hvor kikset:
Jeg havde glemt, at OJ gik fri, og det endda på trods af at jeg fulgte sagen på TV3.

King sagen og "L.A. Riots" var svære at komme udenom; hele Predator albummet (Ice Cube) handler strengt taget om den sag. - Jeg vil dog holde fast i, at OJ også nød godt af at have en super bowl fingerring, omend din grund garanteret et mere væsentlig.

Det var absolut et sammenspil af begge dele. Jeg mener at huske at hele juryen var sort. Men det er mange år siden, jeg kan huske forkert.

I skulle tage at se American Crime Story: The People’s vs OJ Simpson - den belyser retssagen vildt godt :gogo:

Kan du huske, hvis du har set omtalte TV program, om det er rigtigt at juryen kun bestod af sorte mennesker? Eller afroamerikanere, eller hvad man nu siger?
0
It's a good day when the hypothalamus is not telling you what to do.
Brugeravatar
mulledit
Kort karma: 47
Likede indlæg: 753

Indlægaf mulledit » 26. jan 2018, 10:39

Aragorn skrev:
HappyPaww skrev:
Aragorn skrev:
vulpesVelox skrev:
eks-Maupassant skrev:
vulpesVelox skrev:

Aj, hvor kikset:

Kan du huske, hvis du har set omtalte TV program, om det er rigtigt at juryen kun bestod af sorte mennesker? Eller afroamerikanere, eller hvad man nu siger?

Det gjorde den ikke. 2 hvide, 1 latino og resten sorte.
2
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:

IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 391
Likede indlæg: 7455

Indlægaf HappyPaww » 26. jan 2018, 10:49

Den kan ses på Netflix -og er en miniserie ud fra sagen og fælger retssagen minutiøst.
0
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1870

Indlægaf billiebean » 26. jan 2018, 11:59

Hunkat skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg kan i forvejen ikke døje Jens Christian Grøndahl, og det her gør det bestemt ikke bedre.
Hold nu op, hvor er han klam og dum og respektløs at høre på :badr:

»Det er aldrig kvindens ansvar, om en mand beslutter sig for at forgribe sig på hende. Men når det er sagt, så … altså, når jeg ser billederne af offeret, måden, hun har ladet sig fotografere på, og det blik, hun sender kameraet … jeg er nødt til at være ærlig, for det er vores arbejde at være ærlige, og jeg kan ikke lade være med at tænke, at her er en pige, der søger fare.

»Her er en pige, der søger … usædvanlige situationer, en pige, der godt kan lide at sætte sig selv på spil, og en pige, som har meget frihed og frimodighed i sig. For det er jo altså … fuldstændig vanvittigt som kvinde at gå om bord i en ubåd med en mand, man ikke kender«.

Det er aldrig kvindens ansvar, men det er lidt hendes ansvar alligevel, ik? Altså, bare sådan lidt på den der seksualiserede måde som gør at mænd voldtager kvinder fordi de kunne jo bare ikke lade være.

Han angre ikke en skid med den undskyldning, han er bare en forstokket gammel nar.

Hader den opfattelse. Altså at mænd er som de er og kvinder selv er lidt ude om det. Hvad så hvis kvinden er den voldelige part? Er det så også lidt mandens egen skyld? Tror JCGs hjerne ville gå helt i smadder hvis han skulle forholde sig til det scenarie. Kvinder er jo ikke voldelige mod mænd!? Mænd er jo som de er og kvinder er som de er! Styrke vs svaghed, rationalitet vs manipulation og følelser.

Han sluttede sin halen-i-land-udtalelse af med at sige, at han jo bare syntes at "kvinder skal have lov at være kvinder". Hvilket århundrede lever han i? Hvorfor er det hans konklusion? Hvordan er "kvinder"? Hvad med "mænd"? Argh.
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 6793

Indlægaf Slettet bruger » 26. jan 2018, 13:32

vulpesVelox skrev:
eks-Maupassant skrev:
vulpesVelox skrev:

Aj, hvor kikset:

Kende ikke Predator-albummet.

Tror også RATM "Battle of Los Angeles" er om King-urolighederne.

Jeg har set den der dokumentar, tror det var der de sagde OJ slap fri pga urolighederne. Ja og heldigt for ham der lige havde været de uroligheder op til hvor han vælger at myrde sin kone.
0
fisken80
Kort karma: 260
Likede indlæg: 8633

Indlægaf fisken80 » 26. jan 2018, 14:53

Angelina skrev:
paint skrev:Jeg tror ikke at man kan drage nogen 'lære' ud fra drabet på Kim Wall (eller andre kvinder), baseret på én eller anden 'kultur', der går ud på at mænd ikke respekterer kvinder/behandler kvinder dårligt og i yderste konsekvens, bare slår dem ihjel.

Antallet af mord/drab i Danmark, har været faldende de seneste år. Og opgjort på køn i årene 2008 - 2011, er drab på kvinder langt mindre i antal end drab på mænd.

I årene 2008 - 2011 (2008 og 2011 medregnet), er kønsfordelingen mht drab at 60% af ofrene var mænd og 40% var kvinder - svarende til en frekvens på 0.6 kvinde pr. 100.000 indbyggere og 0.9 mænd pr. 100.000 indbyggere.

Der er med andre ord ikke tale om et kulturbaseret voldsorgie, hvor kvinder dræbes i flæng.

(JUSTITSMINISTERIETS FORSKNINGSKONTOR
JANUAR 2014) 'Drab i Danmark 2008 - 2011)

Helt enig, den her sag er så langt væk fra alt hvad man kan anse som en reel risiko for nogen.

Der er masser af kvinder der er alene med masser af fremmede mænd hver eneste dag, uden at de bliver tortureret, dræbt, parteret og smidt i havet. Det er ikke noget der udgør en reel risiko. Risikoen for at blive dræbt i trafikken på vej til arbejde er meget meget meget større.

Mænd er ikke farlige, mænd er ikke krænkere, voldtægtsforbrydere og mordere.

Og hvis de var så havde jeg været død for længst... når jeg tænker på, hvor mange fremmede mænd jeg var alene med i min ungdom - og det oven i købet i min seng, mens jeg sov OG var fuld...
Og jeg er aldrig blevet voldtaget eller har oplevet noget som helst ubehageligt i den sammenhæng.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 545
Likede indlæg: 7963

Indlægaf Moxy-lady » 26. jan 2018, 16:12

For lige at få det helt på det rene: Jeg skriver overhovedet ikke at alle (eller de fleste, eller mange!) mænd er overgrebsmænd. At all. Jeg siger at der kulturelt er en leniency omkring de mænd der opfører sig grænseoverskridende. At man langt hen ad vejen trækker på skuldrene over adfærd der objektivt set ikke er okay. Men jeg snakker jo så igen kun om dem der opfører sig grænseoverskridende - ikke alle de andre der godt kan opføre sig ordentligt. Jeg ved ikke om Angies indlæg var rettet til mig konkret, men ville gerne lige have det på plads, hvis der var nogen tvivl.

Vi tillader ting der ikke burde være okay, og det fører til en forråelse i ungdomskulturen som jeg har en opfattelse bliver stadig grovere.

For at sætte kønsforskellene skarpt op her: Drenge må gerne drikke piger fulde med fuldt overlæg for at have sex med dem. Ingen løfter et øjenbryn eller snakker om at det faktisk er moralsk og etisk forkert og nærmer sig et overgreb. Det ér faktisk et overgreb, men vi har normaliseret det nok til at vi betragter det som pigens eget ansvar at lade være med at drikke så meget at hun ikke gør noget hun ikke har lyst til. Så længe drengene (nu bruger jeg bevidst piger/drenge ikke mænd/kvinder) kun benytter sig af alkohol og ikke andre ting til at fjerne hæmningerne, så er det a-okay, uanset at effekten (hun mister hæmningerne/kontrollen) og resultatet (hun har sex med en hun ikke ville have haft hvis hun ikke var påvirket) er det samme. Jeg snakker naturligvis ikke daterape drugs der gør pigerne bevidstløse, men andre slags euforiserende stoffer der fører til kontroltab og ændret adfærd.

Piger må godt slå drenge. Uanset hvad hun siger og gør ved en fyr, om hun selv starter og eskalerer konflikten så skal han bare stå og tage imod. Hvis han skubber hende væk, holde hende fast eller på anden måde virker "voldsom" så står der straks 15 drenge og piger og er klar til at gå i kødet på ham. Så uanset om han har nogen som helst skyld i den diskussion, så kan og må han ikke gøre noget for at beskytte sig selv eller forlade situationen hvis hun ikke lader ham gå uden at sætte ham i en situation hvor han bliver nødt til at fjerne hende fysisk. Og næsten uanset hvad, så vil han altid blive bebrejdet, med mindre han står og tager imod indtil hun er færdig med at te sig og begå vold mod ham.

Begge ting er vold og/eller overgreb. I en hel del tilfælde sker det med fuldt overlæg med en forståelse for at det, af en eller anden årsag er socialt acceptabelt. Begge (alle) køn kan være ofre for denne her bagvendte kultur der har basis i forældede traditioner.

Nu skal jeg nok stoppe off topic. Det var ikke meningen at gøre det til (endnu) en kønsdebat :D
0
Skal være nogens mor :lun:
avdotja
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4056

Indlægaf avdotja » 26. jan 2018, 22:30

Angelina skrev:
fisken80 skrev:Og hvis de var så havde jeg været død for længst... når jeg tænker på, hvor mange fremmede mænd jeg var alene med i min ungdom - og det oven i købet i min seng, mens jeg sov OG var fuld...
Og jeg er aldrig blevet voldtaget eller har oplevet noget som helst ubehageligt i den sammenhæng.

Ditto her, jeg er alene med mænd i tide og utide -nogle gange også flokke af mænd - endda også i udlandet! Og jeg er hverken blevet voldtaget eller oplevet andet der minder om.

Og det er jo så det Jens Christian Grøndahl mener I bør stoppe med omgående, for jeres egen sikkerheds skyld forstås. For det er jo altså ... fuldstændig vanvittigt som kvinde at være alene med en mand, man ikke kender.
3
avdotja
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4056

Indlægaf avdotja » 27. jan 2018, 08:54

Denlilleglademy skrev:
Angelina skrev:
avdotja skrev:
Angelina skrev:
fisken80 skrev:Og hvis de var så havde jeg været død for længst... når jeg tænker på, hvor mange fremmede mænd jeg var alene med i min ungdom - og det oven i købet i min seng, mens jeg sov OG var fuld...

Ditto her, jeg er alene med mænd i tide og utide -nogle gange også flokke af mænd - endda også i udlandet! Og jeg er hverken blevet voldtaget eller oplevet andet der minder om.

Og det er jo så det Jens Christian Grøndahl mener I bør stoppe med omgående, for jeres egen sikkerheds skyld forstås. For det er jo altså ... fuldstændig vanvittigt som kvinde at være alene med en mand, man ikke kender.

For ca et år siden tog jeg med en mand jeg ikke kendte, ud i Nevadas ørken og rodede i gamle guldminer - jeg mødte ikke manden før han trådte ind i min bil - ingen vidste hvor jeg var, der var intet mobilsignal og vejen lå ikke på noget kort... :nerve:

Jeg tror stadig risikoen for at jeg kørte mig ihjel ud til guldminerne i camaroen var væsentligt større end den fremmed mand gjorde mig noget... eller at en gammel guldmine styrtede sammen ... at jeg faldt ned i en skakt i mørket.. eller blev bidt af en af klapperslangerne jeg kunne høre (jeg var trods alt så dum så jeg kun var i sandaler - hvilket i virkeligheden nok var meget dummere end at tage med en fremmed alene ud i ørkenen)

Hvor længe / godt skal man i øvrigt have kendt en mand før han ikke længere er farlig?

Men i har misset pointen. Det hele afhænger af hvordan i ser ud på enkelt officielt billede. Derfra er det knald eller fald om i selv er skyld i den risiko det indebærer at være alene med en verdenskendt mand.

Oprindeligt ja,
Jens Christian: – Der er også noget andet, som er lidt svært at tale om, fordi det har referencer til en mere generel diskussion om kvinders mulighed for at færdes i samfundet. Jeg bliver enormt vred, når man taler om voldtægt, og det bliver bragt på bane: Kan kvinderne siges at være lidt ude om det selv, når de går udfordrende klædt? Det er ALDRIG kvindens ansvar, om en mand beslutter sig for at forgribe sig på hende. Men når det er sagt, så … Altså når jeg ser billederne af offeret, måden, hun har ladet sig fotografere på, og det blik, hun sender kameraet … jeg er nødt til at være ærlig, for det er vores arbejde at være ærlige, og jeg kan ikke lade være med at tænke, at her er en pige, der søger fare. Her er en pige, der søger … usædvanlige situationer, en pige, der godt kan lide at sætte sig selv på spil, og en pige, som har meget frihed og frimodighed i sig. For det er jo altså … fuldstændig vanvittigt som kvinde at gå om bord i en ubåd med en mand, man ikke kender.

men den sympatiske mand valgte at opgradere sit udsagn efterfølgende:
Jens Christian: – Haha, nej, nu ophøjer jeg det til en meget skrappere generel lov: I må aldrig have en aftale med en fremmed mand på et sted, hvor I ikke kan slippe væk, og hvor der ikke er andre. Uden at nogen er med jer.

I sin helhed: Femina Interview
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 196
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 2859

Indlægaf Kattefjæs » 27. jan 2018, 17:58

En gammel veninde, som har arbejdet som journalist i mange aar og moedte PM adskillige gange, siger at hun aerligt talt ikke havde toevet et oejeblik med at sige ja tak til invitationen hvis det var hende han havde spurgt. Hun fik aldrig nogen vibes eller hints eller noget som helst de gange hun moedte ham. Hun er ellers ret god med mavefornemmelsen, men hendes creep-o-meter gik ikke i gang. Han var bare en gut ligesom saa mange andre - men med en baggrund som selvfoelgelig nok var vaerd at skrive om.

Jeg gider kraftedeme ikke gaa gennem livet og vaere paranoid overfor hver eneste mand jeg moeder. Og hvor er det dog ogsaa en raedsom ting at kraeve - vi skal simpelthen FORVENTE at en hvilken som helst mand til en hvilken som helst tid vil forgribe sig paa os?! Det er sgu da en fornaermelse af de 99.9% af maend som ikke i deres vildeste fantasi kunne overveje at goere nogen ondt. Taenk at vaere mistaenkt for at vaere voldelig eller morderisk eller voldtaegtsforbryder bare fordi man tilhoerer et bestemt koen. Det er eddermaneme lamt.

Hvis jeg aldrig maatte vaere alene med en mand, saa havde jeg ikke vaeret i stand til at gaa i skole eller paa uni, gaa paa gaden, tage toget, koere i bus, gaa i butikker, have et hvilket som helst arbejde, eller bare vaere gift med min mand. Aah mine guder, det gaar op for mig at netop i dette oejeblik, mens jeg skriver her paa debatten, sidder i min lejlighed LIGE VED SIDEN AF MIN MAND, og der er ingen andre til stede!!! HVEM KAN REDDE MIG NU????
14
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 545
Likede indlæg: 7963

Indlægaf Moxy-lady » 27. jan 2018, 18:04

Det er jo det der er så bagvendt ved den diskussion nogen kommer med den stikpille. Det er jo mindst ligeså fornærmende for mænd at insinuere at vi ikke kan stole på jer og altid skal helgardere os.
7
Skal være nogens mor :lun:
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 196
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 2859

Indlægaf Kattefjæs » 27. jan 2018, 18:16

Moxy-lady skrev:Det er jo det der er så bagvendt ved den diskussion nogen kommer med den stikpille. Det er jo mindst ligeså fornærmende for mænd at insinuere at vi ikke kan stole på jer og altid skal helgardere os.

Jeg synes overhovedet ikke at det er i orden at postulere at maend fra naturens side er voldelige og sexhungrende 100% af tiden, at de ikke er i stand til at styre sig, og ikke har de sociale faerdigheder til at omgaas kvinder uden at forgribe sig paa dem hvis ikke kvinden har en eller anden form for beskytter med sig som kan holde de skraekkelige maend stangen. Altsaa helt aerligt, get real. :nej:
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 6793

Indlægaf Slettet bruger » 27. jan 2018, 22:10

Kattefjæs skrev:En gammel veninde, som har arbejdet som journalist i mange aar og moedte PM adskillige gange, siger at hun aerligt talt ikke havde toevet et oejeblik med at sige ja tak til invitationen hvis det var hende han havde spurgt. Hun fik aldrig nogen vibes eller hints eller noget som helst de gange hun moedte ham. Hun er ellers ret god med mavefornemmelsen, men hendes creep-o-meter gik ikke i gang. Han var bare en gut ligesom saa mange andre - men med en baggrund som selvfoelgelig nok var vaerd at skrive om.

Jeg gider kraftedeme ikke gaa gennem livet og vaere paranoid overfor hver eneste mand jeg moeder. Og hvor er det dog ogsaa en raedsom ting at kraeve - vi skal simpelthen FORVENTE at en hvilken som helst mand til en hvilken som helst tid vil forgribe sig paa os?! Det er sgu da en fornaermelse af de 99.9% af maend som ikke i deres vildeste fantasi kunne overveje at goere nogen ondt. Taenk at vaere mistaenkt for at vaere voldelig eller morderisk eller voldtaegtsforbryder bare fordi man tilhoerer et bestemt koen. Det er eddermaneme lamt.

Hvis jeg aldrig maatte vaere alene med en mand, saa havde jeg ikke vaeret i stand til at gaa i skole eller paa uni, gaa paa gaden, tage toget, koere i bus, gaa i butikker, have et hvilket som helst arbejde, eller bare vaere gift med min mand. Aah mine guder, det gaar op for mig at netop i dette oejeblik, mens jeg skriver her paa debatten, sidder i min lejlighed LIGE VED SIDEN AF MIN MAND, og der er ingen andre til stede!!! HVEM KAN REDDE MIG NU????

Du kan få en anden mand til at beskytte dig mod din mand!

Nå nej!

:gruble:

:lol:
4
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2206
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 21217

Indlægaf kidkomb » 27. jan 2018, 22:10

Kattefjæs skrev:
Moxy-lady skrev:Det er jo det der er så bagvendt ved den diskussion nogen kommer med den stikpille. Det er jo mindst ligeså fornærmende for mænd at insinuere at vi ikke kan stole på jer og altid skal helgardere os.

Jeg synes overhovedet ikke at det er i orden at postulere at maend fra naturens side er voldelige og sexhungrende 100% af tiden, at de ikke er i stand til at styre sig, og ikke har de sociale faerdigheder til at omgaas kvinder uden at forgribe sig paa dem hvis ikke kvinden har en eller anden form for beskytter med sig som kan holde de skraekkelige maend stangen. Altsaa helt aerligt, get real. :nej:

Det er ikke engang i orden at postulere at de er det 50% af tiden. Det er så skræmmende at nogle mennesker ser på halvdelen af jordens befolkning på den måde.
2
Don't give up
'Cause you have friends
-P. Gabriel

Tilbage til "Livets forhold"