Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43982

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf paint » 26. sep 2018, 13:30

Jeg kan godt undre mig, over de tre kvinder, der har siddet på 'pårørende-pladserne' i retten, og fulgt sagen lige fra Byretten. Den éne af dem, er en kvindelig fængselsbetjent (som vist ikke længere er fængselsbetjent), som mødte ham i Vestre Fængsel :gruble:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Skralde » 26. sep 2018, 13:38

Jeg er SÅ glad for at dommen er blevet stadfæstet! Min retsfølelse ville i den grad være blevet krænket, hvis den ikke var blevet det.
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf alfe » 21. okt 2018, 20:04

https://www.bt.dk/krimi/sofie-besoeger- ... dt-selskab

Artikel med en anonym kvinde, der besøger Madsen i fængslet. Det undrer mig, at der er flere billeder af en kvinde i artiklen. Mon BT har dummet sig gevaldigt på den ene eller anden måde? :gruble:

Edit: det lader ikke ud til at være en fejl. Når man står frem med billede og video, er det da fuldstændig skørt, at man ikke vil stå frem med navn. Der er nok nogle der skal finde hende, hvis de får lyst.
1
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Ieatmars » 21. okt 2018, 22:04

Forstår ikke rigtig hvad formålet er for hende at besøge ham men okay, det er tydeligt ren og skær medie omtale hun er ude efter. Hvor desperat er man ikke lige at komme på en forside i BT... måske fordi det gøre hende glad at besøge ham men jeg forstår det bare ikke!!!
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Stitch » 22. okt 2018, 18:59

Ieatmars skrev:Forstår ikke rigtig hvad formålet er for hende at besøge ham men okay, det er tydeligt ren og skær medie omtale hun er ude efter. Hvor desperat er man ikke lige at komme på en forside i BT... måske fordi det gøre hende glad at besøge ham men jeg forstår det bare ikke!!!


Jeg tænkte det samme. Hun er da kun ude efter lidt fame.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Petrix » 22. okt 2018, 20:03

alfe skrev:https://www.bt.dk/krimi/sofie-besoeger-peter-madsen-i-faengslet-han-er-godt-selskab

Artikel med en anonym kvinde, der besøger Madsen i fængslet. Det undrer mig, at der er flere billeder af en kvinde i artiklen. Mon BT har dummet sig gevaldigt på den ene eller anden måde? :gruble:

Edit: det lader ikke ud til at være en fejl. Når man står frem med billede og video, er det da fuldstændig skørt, at man ikke vil stå frem med navn. Der er nok nogle der skal finde hende, hvis de får lyst.


Jo hvis man virkelig vil finde frem til hendes navn, så er det vel ikke helt umuligt, men det gider de fleste sikkert ikke. Hvis hun derimod fremstår med navn og nævnelse, så går der ikke mange minutter før hun får de første ubehagelige beskeder på FB osv.
0
27102021
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf alfe » 22. okt 2018, 20:44

Petrix skrev:
alfe skrev:https://www.bt.dk/krimi/sofie-besoeger-peter-madsen-i-faengslet-han-er-godt-selskab

Artikel med en anonym kvinde, der besøger Madsen i fængslet. Det undrer mig, at der er flere billeder af en kvinde i artiklen. Mon BT har dummet sig gevaldigt på den ene eller anden måde? :gruble:

Edit: det lader ikke ud til at være en fejl. Når man står frem med billede og video, er det da fuldstændig skørt, at man ikke vil stå frem med navn. Der er nok nogle der skal finde hende, hvis de får lyst.


Jo hvis man virkelig vil finde frem til hendes navn, så er det vel ikke helt umuligt, men det gider de fleste sikkert ikke. Hvis hun derimod fremstår med navn og nævnelse, så går der ikke mange minutter før hun får de første ubehagelige beskeder på FB osv.


Du har helt ret. I min optik er det bare skørt at ville stå frem med billeder og video, når man end ikke ønsker sit fornavn frem :stoned:
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf LaMariposa » 13. jan 2020, 18:38

Dmitra skrev:Så er Madsen også blevet gift i fængslet.

https://ekstrabladet.dk/112/peter-madse ... et/7953211


Wtf??? :stoned: Hun må have en skrue løs...
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 13. jan 2020, 19:10

LaMariposa skrev:
Dmitra skrev:Så er Madsen også blevet gift i fængslet.

https://ekstrabladet.dk/112/peter-madse ... et/7953211


Wtf??? :stoned: Hun må have en skrue løs...


Jeg er mere wtf over at man som dømt morder åbenbart har adgang til sociale medier :genert:
4
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf fisken80 » 13. jan 2020, 19:14

TakeAChanceOnMe skrev:
LaMariposa skrev:
Dmitra skrev:Så er Madsen også blevet gift i fængslet.

https://ekstrabladet.dk/112/peter-madse ... et/7953211


Wtf??? :stoned: Hun må have en skrue løs...


Jeg er mere wtf over at man som dømt morder åbenbart har adgang til sociale medier :genert:


Det studsede jeg også over. Men det tror jeg faktisk heller ikke, at han har. Mit gæt er, at han har fortalt sin nye kone koden til Facebook og så har hun rettet hans status.

Jeg har meget svært ved at forestille mig, at han har internetadgang. For ikke engang dømte, der følger undervisning via VUCs fjernundervisning har netadgang, men får materialet på en anden måde end direkte via nettet.
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 13. jan 2020, 19:26

fisken80 skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
LaMariposa skrev:
Dmitra skrev:Så er Madsen også blevet gift i fængslet.

https://ekstrabladet.dk/112/peter-madse ... et/7953211


Wtf??? :stoned: Hun må have en skrue løs...


Jeg er mere wtf over at man som dømt morder åbenbart har adgang til sociale medier :genert:


Det studsede jeg også over. Men det tror jeg faktisk heller ikke, at han har. Mit gæt er, at han har fortalt sin nye kone koden til Facebook og så har hun rettet hans status.

Jeg har meget svært ved at forestille mig, at han har internetadgang. For ikke engang dømte, der følger undervisning via VUCs fjernundervisning har netadgang, men får materialet på en anden måde end direkte via nettet.


Det vil jeg da næsten håbe, ellers er vi da fuldkommen til grin. "Neeeej, du slog en ihjel? Fedt. Her er et fængsel, det er lidt som at være fri - alle de samme goder - men du må ikke komme ud herfra. Ha' det godt!"
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Ado » 13. jan 2020, 19:31

Han har ikke internetadgang. Han har en af sine venner til at styre sin Facebookkonto, læste jeg ét eller andet sted.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Ado » 13. jan 2020, 20:00

Peter Madsen har ikke selv adgang til internettet og sin Facebook-profil fra fængslet. En veninde, der trofast fulgte alle retsmøderne i den grusomme drabssag og har besøgt ham mange gange i fængslet, har tidligere fortalt til B.T., at hun bestyrer Facebooksiden.


https://ekstrabladet.dk/112/peter-madse ... et/7953211
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf dgd2007 » 14. jan 2020, 03:13

SurSødSovs skrev:En russisk kvinde. Jeg tænker mere prostitution end hustru :genert:

I så fald er der forhåbentlig risikotillæg. :shock:
2
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Sof » 14. jan 2020, 06:33

Det er et par dage siden at en på Jodel opdagede at hun på Instagram hashtaggede sine billeder med mrsmadness og var for nysgerrig til ikke lige at kigge på profilen...

Gik derfra med følelsen af 2 ting; stakkels, stakkels sønner og at hun på de generelle ting hun lægger op, virker som en der fejler noget.

Hendes profil er privat nu, men de billeder fra hjemmet i Finland var rodede og børnene så sjuskede og ikke særlig glade ud på billederne og så var den ellers proppet med halvmærkelige selfies. Hendes billeder fra København var dog mere normale/turistede. Og en anden “fun fact” Fie Laursen likede billedet af at hun var inde og besøge Madsen i fængslet.
0

Tilbage til "Livets forhold"