Er kvinder nærtagende?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Aima » 1. nov 2015, 21:27

Dikus skrev:
Aima skrev:
Dikus skrev:Hun er sådan en, der har sex med mange forskellige.
Hun er løs på tråden.

... Jeg ved ikke, om det er min københavnerbaggrund, der slår igennem. Men det har præcis samme betydning for mig.
Dømmer man nr. 2, så bliver det ikke bedre af at udtale nr. 1 i stedet.


Hvornår er det overhovedet relevant? I hvilke kontekster sidder man og forholder sig til andres seksuelle gøren og laden? Det må være meget eksplicitte sammenhænge, tænker jeg.

"Hun er sådan en, der har været sammen med mange mænd" eller "Hun er ret løs på tråden", really, hvornår er det vedkommende? Aldrig, tror jeg.


Det var det jo i den kontekst vi er i nu.


Ja? Og den kontekst er jo, udover at være meget eksplicit, udledt af nogle udtalelser der, antager jeg, refererer til folks oplevelser.

Anyway, medmindre man specifikt behandler et område, hvor nogens seksuelle aktivitet har direkte indflydelse, synes jeg bare ikke det er hverken vedkommende eller passende at tale om. Jeg kan såmænd godt tale om mine egne seksuelle udskejelser med en nær veninde, men det er ved gud ikke noget jeg forventer hun så efterfølgende tager med og hiver frem i andre sociale sammenhænge.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf kidkomb » 1. nov 2015, 22:07

Jacan skrev:
kidkomb skrev:
Jacan skrev:
Jeg nuancerer debatten, enhver debat har selvfølgelig flere sider og kan tage andre retninger, det er helt normalt.
Men ellers kan du jo bare slette mine indlæg på må og få som du tidligere har gjort i kraft af din moderatorrolle.

Uh, snap! :rulle:
Jeg er i øvrigt ked af at høre, at du render ind i så mange voldelige kvinder. Det må ikke være sjovt.
Jeg må dog opponere mod at du kalder seksualforbrydere (går sexchikane og blufærdighedskrænkelser ikke ind under det?) for uskyldige....


Du ved ikke hvad utilsigtet betyder?
Jeg har ikke skrevet noget helst om overlagte overgreb, så prøv lige og hæv niveauet og pak forargelsen væk.

Jeg tvivler stærkt på, at dine (eller andres) hænder tilsyneladende havner fuldstændig utilsigtet i skridtet (eller frontalt på brysterne) på uventet voldelige kvinder. I så fald kondolerer jeg manglende kontrol over lemmer, herunder i særdeleshed arme og hænder.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Jacan
Indlæg: 82
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:21
Kort karma: 1
Likede indlæg: 24

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Jacan » 1. nov 2015, 22:40

kidkomb skrev:
Jacan skrev:
kidkomb skrev:
Jacan skrev:
Jeg nuancerer debatten, enhver debat har selvfølgelig flere sider og kan tage andre retninger, det er helt normalt.
Men ellers kan du jo bare slette mine indlæg på må og få som du tidligere har gjort i kraft af din moderatorrolle.

Uh, snap! :rulle:
Jeg er i øvrigt ked af at høre, at du render ind i så mange voldelige kvinder. Det må ikke være sjovt.
Jeg må dog opponere mod at du kalder seksualforbrydere (går sexchikane og blufærdighedskrænkelser ikke ind under det?) for uskyldige....


Du ved ikke hvad utilsigtet betyder?
Jeg har ikke skrevet noget helst om overlagte overgreb, så prøv lige og hæv niveauet og pak forargelsen væk.

Jeg tvivler stærkt på, at dine (eller andres) hænder tilsyneladende havner fuldstændig utilsigtet i skridtet (eller frontalt på brysterne) på uventet voldelige kvinder. I så fald kondolerer jeg manglende kontrol over lemmer, herunder i særdeleshed arme og hænder.


Mine hænder? Hvad bilder du dig egentlig ind?
Du er jo helt væk fra vinduet...
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Karkluden » 1. nov 2015, 22:42

Aima skrev:
Dikus skrev:Hun er sådan en, der har sex med mange forskellige.
Hun er løs på tråden.

... Jeg ved ikke, om det er min københavnerbaggrund, der slår igennem. Men det har præcis samme betydning for mig.
Dømmer man nr. 2, så bliver det ikke bedre af at udtale nr. 1 i stedet.


Hvornår er det overhovedet relevant? I hvilke kontekster sidder man og forholder sig til andres seksuelle gøren og laden? Det må være meget eksplicitte sammenhænge, tænker jeg.

"Hun er sådan en, der har været sammen med mange mænd" eller "Hun er ret løs på tråden", really, hvornår er det vedkommende? Aldrig, tror jeg.

Ja, altså måske befinder jeg mig i en meget åbensindet omgangskreds, men vi taler da ret ofte om det i festligt lag eller også bare sådan.. to og to eller tre og tre over et glas vin. Ikke om andres sexliv nuvel, men om hinandens.. "jeg var lidt løs på tråden, da jeg var 16", "jeg har haft mange partnere" etc. Ikke OM andre, men om os selv til hinanden. Og vi kan også godt joke med, at en af os måske har haft mange partnere ligesom vi godt kan joke med, om jeg overhovedet kan finde ud af at knalde med mit lille antal af partnere.. :)
Og ud fra dé samtaler i større og mindre forsamlinger har jeg fået min personlige opfattelse af, at de der synes, at umotiverede klap i røven, brysthonking, pludselige snav etc er helt ok, også er dem med en pæn mængde partnere.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf dgd2007 » 1. nov 2015, 23:37

Jacan skrev:Selvfølgelig er det tydeligt, problemet er at mange kvinder bruger enhver utilsigtet berøring til at fyre en lussing eller knytnæve afsted, det holder jo ikke...

:shock: Er det virkelig rigtigt? Så er det jo direkte farligt at gå i byen! :D
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Aima » 2. nov 2015, 04:43

Karkluden skrev:
Aima skrev:
Dikus skrev:Hun er sådan en, der har sex med mange forskellige.
Hun er løs på tråden.

... Jeg ved ikke, om det er min københavnerbaggrund, der slår igennem. Men det har præcis samme betydning for mig.
Dømmer man nr. 2, så bliver det ikke bedre af at udtale nr. 1 i stedet.


Hvornår er det overhovedet relevant? I hvilke kontekster sidder man og forholder sig til andres seksuelle gøren og laden? Det må være meget eksplicitte sammenhænge, tænker jeg.

"Hun er sådan en, der har været sammen med mange mænd" eller "Hun er ret løs på tråden", really, hvornår er det vedkommende? Aldrig, tror jeg.

Ja, altså måske befinder jeg mig i en meget åbensindet omgangskreds, men vi taler da ret ofte om det i festligt lag eller også bare sådan.. to og to eller tre og tre over et glas vin. Ikke om andres sexliv nuvel, men om hinandens.. "jeg var lidt løs på tråden, da jeg var 16", "jeg har haft mange partnere" etc. Ikke OM andre, men om os selv til hinanden. Og vi kan også godt joke med, at en af os måske har haft mange partnere ligesom vi godt kan joke med, om jeg overhovedet kan finde ud af at knalde med mit lille antal af partnere.. :)
Og ud fra dé samtaler i større og mindre forsamlinger har jeg fået min personlige opfattelse af, at de der synes, at umotiverede klap i røven, brysthonking, pludselige snav etc er helt ok, også er dem med en pæn mængde partnere.


Okay, tak for svar. Jeg vil ikke lige gå ind i gisninger om, hvilke konkrete segmenter af kvinder, der potentielt tillader og accepterer de der overgrebsagtige henvendelser, men jeg synes godt nok der er milevid forskel på at betegne sig selv og andre som løs på tråden. Jeg kan også godt finde på at betegne mig selv som dét og alt muligt andet, jeg aldrig nogensinde ville sige om andre, (medmindre jeg var 15 år og mit motiv var at trashtalke dem), jeg synes grænserne for den slags er markant anderledes når man omtaler sig selv, også fordi både humor og (selv)ironi ofte spiller ind.

Dét, at der er den forskel på, hvad jeg (vi) tillader mig (os) at sige om andre ift. hvad jeg (vi) tillader mig (os) at sige om mig (os) selv, synes jeg jo der indikerer, at visse udtryk netop ikke er neutrale. Hvis 'løs på tråden'-prædikatet var så neutralt, som du (og andre) postulerer at synes, hvorfor bruger du det så kun om dig selv? I teorien ville der jo så intet være i vejen for at bruge det generelt.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Karkluden » 2. nov 2015, 07:59

Aima skrev:
Karkluden skrev:
Aima skrev:
Dikus skrev:Hun er sådan en, der har sex med mange forskellige.
Hun er løs på tråden.

... Jeg ved ikke, om det er min københavnerbaggrund, der slår igennem. Men det har præcis samme betydning for mig.
Dømmer man nr. 2, så bliver det ikke bedre af at udtale nr. 1 i stedet.


Hvornår er det overhovedet relevant? I hvilke kontekster sidder man og forholder sig til andres seksuelle gøren og laden? Det må være meget eksplicitte sammenhænge, tænker jeg.

"Hun er sådan en, der har været sammen med mange mænd" eller "Hun er ret løs på tråden", really, hvornår er det vedkommende? Aldrig, tror jeg.

Ja, altså måske befinder jeg mig i en meget åbensindet omgangskreds, men vi taler da ret ofte om det i festligt lag eller også bare sådan.. to og to eller tre og tre over et glas vin. Ikke om andres sexliv nuvel, men om hinandens.. "jeg var lidt løs på tråden, da jeg var 16", "jeg har haft mange partnere" etc. Ikke OM andre, men om os selv til hinanden. Og vi kan også godt joke med, at en af os måske har haft mange partnere ligesom vi godt kan joke med, om jeg overhovedet kan finde ud af at knalde med mit lille antal af partnere.. :)
Og ud fra dé samtaler i større og mindre forsamlinger har jeg fået min personlige opfattelse af, at de der synes, at umotiverede klap i røven, brysthonking, pludselige snav etc er helt ok, også er dem med en pæn mængde partnere.


Okay, tak for svar. Jeg vil ikke lige gå ind i gisninger om, hvilke konkrete segmenter af kvinder, der potentielt tillader og accepterer de der overgrebsagtige henvendelser, men jeg synes godt nok der er milevid forskel på at betegne sig selv og andre som løs på tråden. Jeg kan også godt finde på at betegne mig selv som dét og alt muligt andet, jeg aldrig nogensinde ville sige om andre, (medmindre jeg var 15 år og mit motiv var at trashtalke dem), jeg synes grænserne for den slags er markant anderledes når man omtaler sig selv, også fordi både humor og (selv)ironi ofte spiller ind.

Dét, at der er den forskel på, hvad jeg (vi) tillader mig (os) at sige om andre ift. hvad jeg (vi) tillader mig (os) at sige om mig (os) selv, synes jeg jo der indikerer, at visse udtryk netop ikke er neutrale. Hvis 'løs på tråden'-prædikatet var så neutralt, som du (og andre) postulerer at synes, hvorfor bruger du det så kun om dig selv? I teorien ville der jo så intet være i vejen for at bruge det generelt.

Fordi jeg ret sjældent (udover i denne tråd) omtaler andre menneskers sexliv, medmindre jeg er midt i en snak om det med dem. I dét tilfælde ville jeg også kalde dem løse på tråden eller sexglad eller whatever, medmindre jeg vidste 100% de så det som et negativt ord.. Måske fik jeg ikke klargjort det, men i de der vin-snakke, så omtaler vi også gerne hinanden, men jeg sidder da ikke med fx min ene veninde og taler om min anden veninde.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Vixen » 2. nov 2015, 11:02

Jeg drejer lige snakken lidt væk fra "løs på tråden" igen:

Gniske skrev:Jeg har i mit efterhånden halvlange liv aldrig set nogen blive gramset på ufrivilligt. Er det i socialgruppe 6, dvs. blandt røde feminazier og Fetterleintyper, at dette foregår?


Sådan en kommentar her er faktisk også problematisk for denne her diskurs. For den lægger op til, at når man som kvinde beretter om en krænkende oplevelse i et bestemt socialt lag, så er responsen i stil med "Den slags finder jo ikke sted her. Du befinder dig på en fancy vinbar, og klientellet består udelukkende af veluddannede, ordentlige mænd med god smag." Udskift eventuelt scenen med en julefrokost med en masse søde, lidt generte ingeniører.

Jeg blev f.eks. råbt af udenfor Teologis Fredagsbar for nogle uger siden. Han råbte noget rigtigt ulækkert og upassende efter mig, som jeg normalt ville have ignoreret, jf. mulighed 1 og 2, tidligere omtalt i tråden af Milisa - jeg valgte mulighed 2 denne gang, nemlig at sige fra. Det følte jeg mig ikke mindre krænket af. Ydmygelsen var tydeliggjort fordi jeg tillod mig at sige fra. Men han skulle fandeme ikke slippe uden reaktion. Men dét var sgu hverken socialgruppe 6 eller fetterleintyper.

Min pointe er, at jeg synes det er helt misforstået at mene, at krænkende, grænseoverskridende adfærd mod kvinder kun finder sted visse steder.
3
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Gniske
Permanent bortvist
Indlæg: 44
Tilmeldt: 11. okt 2015, 14:58
Kort karma: 1
Likede indlæg: 9

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Gniske » 2. nov 2015, 13:56

KinderBueno skrev:Jeg drejer lige snakken lidt væk fra "løs på tråden" igen:

Gniske skrev:Jeg har i mit efterhånden halvlange liv aldrig set nogen blive gramset på ufrivilligt. Er det i socialgruppe 6, dvs. blandt røde feminazier og Fetterleintyper, at dette foregår?


Sådan en kommentar her er faktisk også problematisk for denne her diskurs. For den lægger op til, at når man som kvinde beretter om en krænkende oplevelse i et bestemt socialt lag, så er responsen i stil med "Den slags finder jo ikke sted her. Du befinder dig på en fancy vinbar, og klientellet består udelukkende af veluddannede, ordentlige mænd med god smag." Udskift eventuelt scenen med en julefrokost med en masse søde, lidt generte ingeniører.

Jeg blev f.eks. råbt af udenfor Teologis Fredagsbar for nogle uger siden. Han råbte noget rigtigt ulækkert og upassende efter mig, som jeg normalt ville have ignoreret, jf. mulighed 1 og 2, tidligere omtalt i tråden af Milisa - jeg valgte mulighed 2 denne gang, nemlig at sige fra. Det følte jeg mig ikke mindre krænket af. Ydmygelsen var tydeliggjort fordi jeg tillod mig at sige fra. Men han skulle fandeme ikke slippe uden reaktion. Men dét var sgu hverken socialgruppe 6 eller fetterleintyper.

Min pointe er, at jeg synes det er helt misforstået at mene, at krænkende, grænseoverskridende adfærd mod kvinder kun finder sted visse steder.

Mener du i ramme alvor, at du kan undgå anstødelige tilråb og gramseri blandt fulde folk på/ved en bar. Teologer er i øvrigt nogle af de værste liderbasser, selv i ædru tilstand.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Aima » 2. nov 2015, 14:24

Karkluden skrev:Fordi jeg ret sjældent (udover i denne tråd) omtaler andre menneskers sexliv, medmindre jeg er midt i en snak om det med dem. I dét tilfælde ville jeg også kalde dem løse på tråden eller sexglad eller whatever, medmindre jeg vidste 100% de så det som et negativt ord.. Måske fik jeg ikke klargjort det, men i de der vin-snakke, så omtaler vi også gerne hinanden, men jeg sidder da ikke med fx min ene veninde og taler om min anden veninde.


Jeg er helt med på, at der kan findes miljøer og konstellationer, hvor der er en implicit og medfølgende indforståethed der gør, at grænserne er ret løse, hvis de da ikke er helt ikkeeksisterende. Sådan er det også i mange af mine vennerelationer :)

Jeg er bare stadig sådan virkelig-virkelig overrasket og undrende overfor, at der findes mennesker der, også objektivt set og udenfor social indforståethed, klassificerer et udtryk som 'løs på tråden' som neutral i dets værdiladning.

Lad os sige, at et dameblad vil belyse emnet 'seksuel frisind', og derfor interviewer en kvinde, der besidder det i udtalt og åben grad, og efterfølgende publicerer en artikel, hvor journalisten, altså med egne ord og på vegne af bladet og ikke kvinden selv, omtaler hende som 'løs på tråden'.

Forestil dig en manchet i stil med:
"Mød Mette, der siden hun var 23 år og kom ud af et langt forhold med kedelig sex, har lagt normer og principper totalt på hylden. Hør også, hvordan Mettes familie og venner har reageret på, at hun pludselig er blevet så løs på tråden"

^ Altså, jeg ville sgu få min kaffe galt i halsen :D Men okay, jeg accepterer at folk nok bare tillægger ord og begrebers betydning noget forskelligt. Det her er nok bare en af dem, jeg ikke havde forudset.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Fru Sunshine » 2. nov 2015, 16:45

Jacan skrev:Det er helt uacceptabelt at nogle mener at det er ok at kvinder slår mænd efter en evt. utilsigtet berøring, det burde politianmeldes. :naughty:

Et nap i røven eller et ordentligt honk i bryster er næppe utilsigtet.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Vixen » 2. nov 2015, 19:30

Gniske skrev:
KinderBueno skrev:Jeg drejer lige snakken lidt væk fra "løs på tråden" igen:

Gniske skrev:Jeg har i mit efterhånden halvlange liv aldrig set nogen blive gramset på ufrivilligt. Er det i socialgruppe 6, dvs. blandt røde feminazier og Fetterleintyper, at dette foregår?


Sådan en kommentar her er faktisk også problematisk for denne her diskurs. For den lægger op til, at når man som kvinde beretter om en krænkende oplevelse i et bestemt socialt lag, så er responsen i stil med "Den slags finder jo ikke sted her. Du befinder dig på en fancy vinbar, og klientellet består udelukkende af veluddannede, ordentlige mænd med god smag." Udskift eventuelt scenen med en julefrokost med en masse søde, lidt generte ingeniører.

Jeg blev f.eks. råbt af udenfor Teologis Fredagsbar for nogle uger siden. Han råbte noget rigtigt ulækkert og upassende efter mig, som jeg normalt ville have ignoreret, jf. mulighed 1 og 2, tidligere omtalt i tråden af Milisa - jeg valgte mulighed 2 denne gang, nemlig at sige fra. Det følte jeg mig ikke mindre krænket af. Ydmygelsen var tydeliggjort fordi jeg tillod mig at sige fra. Men han skulle fandeme ikke slippe uden reaktion. Men dét var sgu hverken socialgruppe 6 eller fetterleintyper.

Min pointe er, at jeg synes det er helt misforstået at mene, at krænkende, grænseoverskridende adfærd mod kvinder kun finder sted visse steder.

Mener du i ramme alvor, at du kan undgå anstødelige tilråb og gramseri blandt fulde folk på/ved en bar. Teologer er i øvrigt nogle af de værste liderbasser, selv i ædru tilstand.


Hmmmm. Ja. Ja, det mener jeg i ramme alvor. Det er jo det, hele den her diskurs udspringer af. At vi er mange kvinder, som drømmer om at slippe for anstødelige tilråb eller uinviteret gramseri. Som drømmer om at blive behandlet med respekt, eller i det mindste at vi kan få lov at sige fra over for det uden at blive kaldt snerper, feminister eller PMS-ramte. Det er flere gange blevet udpenslet her i tråden.

Og for god ordens skyld vil jeg understrege, at det ikke var et "HALLÅÅHH, DU ER LÆKKÅÅÅRH!"-råb.
Jeg kan sagtens sætte pris på en kompliment, selvom den er en højlydt. Det her var ulækkert, upassende og det var kun med øje for at forarge, ydmyge eller, som Zombie (vistnok) skrev; demonstrere magt.

"Teologer er i øvrigt nogle af de værste liderbasser, selv i ædru tilstand" - det er lidt sådan et udsagn, jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal bruge til. Er det almen viden? Skal jeg bare forberede mig på - og finde mig i - at blive råbt klamme ting af, når jeg er i fredagsbar hos teologerne? Helt ærligt.... Nej, vel. Der findes jo lignende fordomme om samtlige fag på uni, men det undskylder da ikke sådan en adfærd, ej heller er det på sin plads at generalisere den til hele faget.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf dgd2007 » 2. nov 2015, 19:55

KinderBueno skrev:Min pointe er, at jeg synes det er helt misforstået at mene, at krænkende, grænseoverskridende adfærd mod kvinder kun finder sted visse steder.

Jeg kan godt se din pointe. Men på den anden side er det vel også meget godt at omtale det som "lavt" og kikset?
0
Jacan
Indlæg: 82
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:21
Kort karma: 1
Likede indlæg: 24

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf Jacan » 2. nov 2015, 20:16

dgd2007 skrev:
Jacan skrev:Selvfølgelig er det tydeligt, problemet er at mange kvinder bruger enhver utilsigtet berøring til at fyre en lussing eller knytnæve afsted, det holder jo ikke...

:shock: Er det virkelig rigtigt? Så er det jo direkte farligt at gå i byen! :D


Selvfølgelig kommer du med en dumsmart gammeldags kommentar, har du nogensinde tænkt på at byde ind med noget andet end det? :gruble:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Er kvinder nærtagende?

Indlægaf dgd2007 » 2. nov 2015, 20:29

Jacan skrev:Selvfølgelig kommer du med en dumsmart gammeldags kommentar, har du nogensinde tænkt på at byde ind med noget andet end det? :gruble:

Måske ... hvis du kommer med noget bedre, end at kvinder går i byen på udkig efter undskyldninger for at slå mænd ned, der kommer til at berøre dem ved et uheld :D
5

Tilbage til "Livets forhold"