Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Ally » 27. nov 2017, 19:27

Jeg har kastet med ting - og har temperament samt rødt pigment i mit hår :genert: Og nej, jeg er på ingen måde stolt af det, men det er sket i afmagt og frustration.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Evapeva » 27. nov 2017, 20:49

Jeg har måske engang som højgravid smadret en kaffekop med indhold mod væggen i køkkenet. Måske!
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf hotlips » 27. nov 2017, 21:06

Jeg har kastet mine krykker efter en da jeg igen havde en skade i benet , det var ikke en der ville komme i betragtning til noget som helst kæresteagtigt, men det blev bare for frustrerende, han viste sig siden at være psykisk syg og dengang udmøntede det sig i at han jævnligt udspionerede mig og siden præsenterede mig for ting han mente jeg havde sagt eller gjort der var grebet ud af den blå luft.
I det tilfælde var det noget med at han var rendt til min chef og påstod jeg rendte rundt og gjorde rent og lavede mad så jeg blev kaldt på arbejde selvom jeg var på gips med tilhørende træthed og smerter,jeg havde splittet den membran der holder knoglerne i lægbensknoglerne sammen igennem på langs og bløddelsskader er altid grumme. Det har heller ikke hjulpet at det var gang nr mange jeg pludselig skulle forsvare mig mod noget der overhovedet ikke havde hold i virkeligheden.
Jeg var i starten af tyverne.

Jeg tror ikke jeg kunne finde på der idag, jeg mister ikke besindelse nemt og råber heller ikke af andre, men jeg ved også godt at man ikke skal forsværge ret meget, når man kommer i en voldsom situation man ikke engang havde overvejet kunne forekomme så er det ikke til at vide hvordan man reagerer.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf vibbsen » 29. nov 2017, 09:03

Jeg har aldrig kastet med noget som et led i en diskussion.

Men jeg har kastet med værktøj og ting som ikke ville som jeg ville. Og sparket til både cykler, plæneklippere og andre ting af ren og skær frustration...

Nogen gange så føles det bare rart at kaste ting hårdt ned i jorden mens man tramper og siger bandeord....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Fillie » 29. nov 2017, 11:54

Jeg synes, det er meget ubehageligt, når nogen i vrede kaster med eller ødelægger noget. Jeg tror ikke, den adfærd er mere udtalt hos kvinder end mænd; det er i hvert fald ikke min erfaring.
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Luffegås » 6. dec 2017, 17:28

Jeg har ødelagt en enkel telefon..

Og engang vi skændtes i bilen kastede jeg min nøglering, så nøglen lavede en grim ridse på instrumentbrættet, lige i lakken i vores nye bil..

Forleden ville min kæreste så bare lige høre på værkstedet hvad det koster at fikse den ridse.. "7-8000 kr..":.

Såååe, nu har vi aftalt jeg måske skal ud og købe en stressbold jeg kan kaste med i stedet..


..... Jeg har rødligt skær i håret, bleghudet, og masser af fregner.. Har temperament.. Min far kalder mig for bischmark :gruble:
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Zombie » 7. dec 2017, 10:11

Nej, men jeg var tæt på at vappe en eks over hovedet med en støbejerns stegepande, da han var voldelig over for hunden.

I stedet skred jeg og tog hunden med.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf dgd2007 » 7. dec 2017, 13:54

Zombie skrev:Nej, men jeg var tæt på at vappe en eks over hovedet med en støbejerns stegepande, da han var voldelig over for hunden.

I stedet skred jeg og tog hunden med.

Fornuftigt! Det er ligesom også mere inden for lovens rammer :)

PS: Så skal du i øvrigt ikke tage til Grønland - der får slædehundene nogle gevaldige spark for at opretholde disciplinen.
0
Pagunette
Indlæg: 63
Tilmeldt: 29. apr 2016, 16:25
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Pagunette » 31. dec 2017, 17:28

Min morgjorde detjævnligt, når hun blev sur... Jeg gør det ikke selv, da det ikke hjælper noget og det bliver altså også ret dyrt i længden, at skulle købe nyteller reparere tingene.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf decibell » 31. dec 2017, 18:39

Jeg har kastet med puder og slået på dem ned i sengen - og forstuvet en hånd ved at slå den ind i en væg. Og jeg har flere gange skreget ned i en pude. Det sidste hjælper faktisk. :D
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.

Tilbage til "Livets forhold"