Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf LadyFox » 23. nov 2017, 21:21

Jeg vil gerne påpege jeg altså ikke kaster ting på nogen, og kun kaster med mine egne ting..

Eller jeg har faktisk kastet en lighter i hovedet på en mand, han kaldte mig en psykose-so efter sex og ignorerede mig så ved at lade som om han sov :stoned:
1
...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf paint » 23. nov 2017, 21:25

Rikke skrev:
paint skrev:Jeg har engang fået et krus med te, smidt lige i fjæset af en kvinde. Da jeg gik ned ad trappen, smed hun en sko efter mig. :fløjt:

(hun ramte ikke, med skoen)

Wow... I er stadig gift? ;)


Vi var aldrig gift, eller bare i nærheden af det. Af og til, kan man være heldig ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Delfin » 23. nov 2017, 21:37

Jeg har engang sparket til et stykke legetøj. Desværre lå manden på gulvet og flød. Det kunne han da også bare lave være med. :fløjt:

Ej det var ikke meningen, at det skulle ramme, jeg kaster ikke ting efter andre, men sur var jeg. :lol:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9548
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26694

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Santa » 23. nov 2017, 22:34

Ja, det har jeg gjort et par gange.
Men jeg har styr nok på mig selv til kun at kaste med billige ting i en retning, som ikke skader andet, ej heller kæresten.
Det er derfor man altid skal have et stykke billigt keramik i nærheden.
Jeg er lidt hidsig.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Slettet bruger » 23. nov 2017, 22:55

Der er blevet småkastet lidt efter mig, yes.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Moxy-lady » 23. nov 2017, 23:23

Her har jeg aldrig selv gjort det, men har også kendt flere mænd der på forskellig vis smadrede inventar i raseri, både ved at kaste med det, men også slå det, sparke til det, eller i et lysende eksempel prøve at hive det fra hinanden, så det blev helt skævt (en højtelsket lysekrone, som han vidste jeg elskede). Jeg finder den slags opførsel truende og meget meget ubehagelig.


Min mor har fortalt mig engang at hun, mens hun var gift med min far, engang smadrede en glasskål i raseri. Det var ret antiklimaktisk og ydmygende selv at skulle rydde det op bagefter. Det billede har jeg aldrig sluppet mentalt, og jeg kunne simpelthen aldrig drømme om at gøre det. Jeg synes at det er uværdigt.

Havde en veninde der påstod at hun gjorde det, for at få en respons ud af sin daværende mand. Han ignorerede første sær, men reagerede da da hun tog fat i arvestykkerne. Jeg ved ikke hvor meget der var i det, hun havde en tilbøjelighed til at overdrive historierne, engang imellem.
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Planten » 23. nov 2017, 23:59

Jeg indrømmer gerne, at jeg få gange (da jeg var teenager, var det ofte) har kylet noget. Men det var ikke efter nogen, og det er kun noget, der er mit eget... :D
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24643

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf LaScrooge » 24. nov 2017, 00:10

Jeg kunne ALDRIG drømme om at kaste med noget. For mig er det i samme boldgade som vold og truende adfærd, som er rigtig meget same-same og helt og aldeles uacceptabelt. At råbe for mig er at have mistet kontrollen i en uacceptabel grad, så jeg kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde når til at kaste noget.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf dgd2007 » 24. nov 2017, 00:19

LadyFox skrev:Jeg vil gerne påpege jeg altså ikke kaster ting på nogen, og kun kaster med mine egne ting..

Eller jeg har faktisk kastet en lighter i hovedet på en mand, han kaldte mig en psykose-so efter sex og ignorerede mig så ved at lade som om han sov :stoned:

For en sikkerheds skyld: benægt alt!
For det første kaster du ikke, og for det andet er det dine egne ting? :lol:
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Aima » 24. nov 2017, 00:45

Jeg har engang, i raseri, kylet en magretheskål fuld af kogte ris efter min ekskæreste. Et år efter troede hans mor, vi var blevet gift i hemmelighed, fordi hun fandt ris mellem sofahynderne.
16
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Filipai » 24. nov 2017, 00:56

Jeg ville elske at have en hel stabel tallerkner, udelukkende til at kaste i gulvet. Gider bare ikke rigtigt rengøringen efterfølgende. Jeg kan blive rimelig hysterisk. Men aldrig om jeg kunne drømme om at kaste noget efter mind mand. Han får max kastet en pude i hovedet i ny og næ :D
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Slettet bruger » 24. nov 2017, 05:46

Da jeg var teenager, kastede jeg meget med ting. Efter jeg er blevet voksen, er det sket enkelte gange at jeg har kastet noget. Det er selvfølgelig aldrig noget jeg er vildt tilfreds med bagefter. Jeg har dog aldrig kastet noget efter nogen, og det tror jeg måske er mere almindeligt hos kvinder fordi de ikke på samme måde som mænd har i baghovedet at de har den fysiske overmagt. Jeg kunne måske i afmagt bringes til at være aggressiv på den måde over for en mand, men aldrig over for en kvinde. Helt fra skolegården er det med at man ikke slår på pigerne eller på anden vis skader dem, jo indoktrineret i de fleste mænd.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Wizzze » 24. nov 2017, 05:55

abcd skrev:Da jeg var teenager, kastede jeg meget med ting. Efter jeg er blevet voksen, er det sket enkelte gange at jeg har kastet noget. Det er selvfølgelig aldrig noget jeg er vildt tilfreds med bagefter. Jeg har dog aldrig kastet noget efter nogen, og det tror jeg måske er mere almindeligt hos kvinder fordi de ikke på samme måde som mænd har i baghovedet at de har den fysiske overmagt. Jeg kunne måske i afmagt bringes til at være aggressiv på den måde over for en mand, men aldrig over for en kvinde. Helt fra skolegården er det med at man ikke slår på pigerne eller på anden vis skader dem, jo indoktrineret i de fleste mænd.


Desværre ikke nok, kan man jo læse næsten dagligt :trist:
4
Do as I say! :whip:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Slettet bruger » 24. nov 2017, 06:15

Wizzze skrev:
abcd skrev:Da jeg var teenager, kastede jeg meget med ting. Efter jeg er blevet voksen, er det sket enkelte gange at jeg har kastet noget. Det er selvfølgelig aldrig noget jeg er vildt tilfreds med bagefter. Jeg har dog aldrig kastet noget efter nogen, og det tror jeg måske er mere almindeligt hos kvinder fordi de ikke på samme måde som mænd har i baghovedet at de har den fysiske overmagt. Jeg kunne måske i afmagt bringes til at være aggressiv på den måde over for en mand, men aldrig over for en kvinde. Helt fra skolegården er det med at man ikke slår på pigerne eller på anden vis skader dem, jo indoktrineret i de fleste mænd.


Desværre ikke nok, kan man jo læse næsten dagligt :trist:


Nej, for alt for mange mænd lykkes det ikke, men for de fleste af os gør det. Men det med at lære at tøjle sin aggressivitet og sin fysiske styrke tror jeg er noget særligt maskulint som kvinder ikke i samme omfang skal kæmpe med, og derfor kommer de måske lettere til at kaste en tallerken efter deres mand eller lignende aggressivt i den milde ende. Vi mænd har det med helt fra barnsben at pigerne rører man ikke.
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Kaste med ting - typisk kvindeligt?

Indlægaf Thestral » 24. nov 2017, 06:25

Jeg ville ikke kunne ramme uanset hvor umage jeg gjorde mig, så det må blive et nej herfra :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Livets forhold"