Gaver du ikke vil give/pakke op foran andre.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Gaver du ikke vil give/pakke op foran andre.

Indlægaf HappyHippo » 13. dec 2017, 22:53

Jeg har svært ved at give andre skrabelodder.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Gaver du ikke vil give/pakke op foran andre.

Indlægaf kidkomb » 13. dec 2017, 23:20

Jeg bryder mig ikke om at få tøj foran andre.
Års og atter års dårlige erfaringer med min familie og deres helt igennem talentløse tøjgavekøbning har komplet ødelagt dét at få tøj af nogen som helst.
Man skal aldrig give mig tøj. Og slet ikke undertøj.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Gaver du ikke vil give/pakke op foran andre.

Indlægaf hotlips » 14. dec 2017, 02:34

Sex legetøj og ret udpenslende sexting iøvrigt, jeg var for nylig i sådan en pjat og spøg butik, der var nogen af de der spil der angiveligt skulle være noget man kunne give i værtinde gave til julefrokost som jeg var stået af på.. Sådan noget med en stor terning hvor der stod "hun sutter" og "han slikker" på.

Undertøj er jeg ligeglad med, jeg har fået korsetter og hofteholdere i julegaver af familien flere gange.
0
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Gaver du ikke vil give/pakke op foran andre.

Indlægaf klaus » 14. dec 2017, 09:17

Hvis det skal pakkes op foran familien, så vil jeg helst undgå tøj/parfume til min feminine side. Mest pga jeg har et par gammeldags forældre der holder på at drenge skal være drenge osv.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Gaver du ikke vil give/pakke op foran andre.

Indlægaf Ficus » 14. dec 2017, 11:09

kidkomb skrev:Jeg bryder mig ikke om at få tøj foran andre.
Års og atter års dårlige erfaringer med min familie og deres helt igennem talentløse tøjgavekøbning har komplet ødelagt dét at få tøj af nogen som helst.
Man skal aldrig give mig tøj. Og slet ikke undertøj.


Jeg har det på samme måde. Min kæreste kunne nok godt købe tøj til mig, men han ville ikke “turde” uden et meget specifikt ønske. Jeg er heller ikke god til at pakke meget personlige gaver op, foran andre.
Første jul med min kæreste, fik jeg 4 gaver som skulle pakkes op i en bestemt rækkefølge i løbet af aftenen. Til sidst kunne man så regne ud at det var en rejse han havde givet mig. Efter den første pakke havde jeg mest lyst til at finde de 3 sidste og pakke dem ud for mig selv.

Generel vil jeg faktisk allerhelst slippe for at få gaver foran andre. Det er mærkeligt, men det er noget af det mest akavede jeg ved. Kan godt lide at få gaver og er meget taknemmelig for alt jeg får, men hvis det skulle helt perfekt, så kunne jeg pakke op i fred og ro, helst alene :genert:
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Gaver du ikke vil give/pakke op foran andre.

Indlægaf kidkomb » 14. dec 2017, 11:15

Ficus skrev:
kidkomb skrev:Jeg bryder mig ikke om at få tøj foran andre.
Års og atter års dårlige erfaringer med min familie og deres helt igennem talentløse tøjgavekøbning har komplet ødelagt dét at få tøj af nogen som helst.
Man skal aldrig give mig tøj. Og slet ikke undertøj.


Jeg har det på samme måde. Min kæreste kunne nok godt købe tøj til mig, men han ville ikke “turde” uden et meget specifikt ønske. Jeg er heller ikke god til at pakke meget personlige gaver op, foran andre.
Første jul med min kæreste, fik jeg 4 gaver som skulle pakkes op i en bestemt rækkefølge i løbet af aftenen. Til sidst kunne man så regne ud at det var en rejse han havde givet mig. Efter den første pakke havde jeg mest lyst til at finde de 3 sidste og pakke dem ud for mig selv.

Generel vil jeg faktisk allerhelst slippe for at få gaver foran andre. Det er mærkeligt, men det er noget af det mest akavede jeg ved. Kan godt lide at få gaver og er meget taknemmelig for alt jeg får, men hvis det skulle helt perfekt, så kunne jeg pakke op i fred og ro, helst alene :genert:

Jeg er helt med dig. Jeg hader at have fødselsdag, fordi jeg slet ikke kan have at al opmærksomhed er rettet mod mig (ufrivilligt) og jeg hader at pakke gaver op. Nok fordi jeg hver eneste jul og fødselsdage blev begavet med ting jeg ikke overhovedet havde ønsket mig eller slet ikke ville have. Og jeg er så dårlig til at spille skuespil.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Livets forhold"