Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20477
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43944

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf paint » 17. jun 2018, 16:21

Urtekussen skrev:Hvordan kan sofaen blive så slidt i ryg og armlæn, men ikke på sædet?


Den ligner en rekvisit fra en gyserfilm, hvor én eller anden er blevet dolket ihjel i sofaen - eller måske en vampyr, med store skarpe tænder. :8:

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. jun 2018, 16:25

Juki skrev:Så er det nu I skal slå til! (Bemærk at beskrivelserne ikke bare er noget jeg finder på..)

Chesterfield sofa fra 1930'erne, fremstår med lækker patina. Kun 3000 kr.
https://theoldgarage.dk/produkt/chester-field-sofa/

Chesterfield lænestol fra 1930'erne frem står med den helt rigtige lækre patina. Til bare 1500 kr.
https://theoldgarage.dk/produkt/chester-field-stol/

Pejs bygget af fyldningsdøre, fremstår med patina. Til 2000 kr.
https://theoldgarage.dk/produkt/pejs/


Hvem eller hvad har lagt sig til at dø på sofaens højre armlæn?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Juki » 17. jun 2018, 16:25

paint skrev:
Urtekussen skrev:Hvordan kan sofaen blive så slidt i ryg og armlæn, men ikke på sædet?


Den ligner en rekvisit fra en gyserfilm, hvor én eller anden er blevet dolket ihjel i sofaen - eller måske en vampyr, med store skarpe tænder. :8:


Ej :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Juki » 17. jun 2018, 16:28

DetSorteCirkus skrev:
Juki skrev:Så er det nu I skal slå til! (Bemærk at beskrivelserne ikke bare er noget jeg finder på..)

Chesterfield sofa fra 1930'erne, fremstår med lækker patina. Kun 3000 kr.
https://theoldgarage.dk/produkt/chester-field-sofa/

Chesterfield lænestol fra 1930'erne frem står med den helt rigtige lækre patina. Til bare 1500 kr.
https://theoldgarage.dk/produkt/chester-field-stol/

Pejs bygget af fyldningsdøre, fremstår med patina. Til 2000 kr.
https://theoldgarage.dk/produkt/pejs/


Hvem eller hvad har lagt sig til at dø på sofaens højre armlæn?

Ingen ved det, alle taler om det.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20477
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43944

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf paint » 17. jun 2018, 16:44

Det kunne også være den frygtede 'sofa-gnasker'. En engelsk kvinde, der har en helt særlig forkærlighed for sofaer (som hun æder)

Et billede af hendes seneste offer

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/t ... s---119445

Billede
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11586
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 913
Likede indlæg: 18644

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf PaleSeptember » 17. jun 2018, 16:46

paint skrev:Det kunne også være den frygtede 'sofa-gnasker'. En engelsk kvinde, der har en helt særlig forkærlighed for sofaer (som hun æder)

Et billede af hendes seneste offer

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/t ... s---119445

Billede


Sådan ser undersiden af vores Ektorp sofaer ud efter vores svenske hunkat Azalea har været i gang. Heldigvis skjuler betrækket det!
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Muuh » 18. jun 2018, 14:02

Jeg har lige solgt et lille skab, som min søn har haft på sit værelse.

Der er en som er ret hurtig og spørg på det og byder 100,- under pris, skriver så at vi kan mødes midt på.
Det er fint og hun overfører via mobilepay med det samme, spørg så hvornår hun vil hente det, hvortil hun svare, at hun først skal bruge det til august :8:

Ved da ikke lige om hun havde regnet med at jeg bare ville have det ståede så længe, har skrevet at vi ikke har plads til at have det stående, da jeg er ved at lave om på sønnens værelse og at det er derfor vi sælger det. Har hun endnu ikke svare på.

Kan man være bekendt at sende pengene retur via Mobilepay hvis ikke snart jeg høre noget ?
Har flere i kø, der gerne vil give fuld pris
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf kidkomb » 18. jun 2018, 14:05

Muuh skrev:Jeg har lige solgt et lille skab, som min søn har haft på sit værelse.

Der er en som er ret hurtig og spørg på det og byder 100,- under pris, skriver så at vi kan mødes midt på.
Det er fint og hun overfører via mobilepay med det samme, spørg så hvornår hun vil hente det, hvortil hun svare, at hun først skal bruge det til august :8:

Ved da ikke lige om hun havde regnet med at jeg bare ville have det ståede så længe, har skrevet at vi ikke har plads til at have det stående, da jeg er ved at lave om på sønnens værelse og at det er derfor vi sælger det. Har hun endnu ikke svare på.

Kan man være bekendt at sende pengene retur via Mobilepay hvis ikke snart jeg høre noget ?
Har flere i kø, der gerne vil give fuld pris

Ja, helt sikkert, det synes jeg du skal gøre og så en høflig besked om at det kan du desværre ikke hjælpe hende med.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Modesty Blame
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9492

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Modesty Blame » 18. jun 2018, 15:18

Min bror købte en dyr vare for et par år siden gennem dba. For et par måneder siden sad vi og spiste sammen, og så siger han...ja, altså, jeg købte den her ting for et par år siden, og nu skriver den tidligere ejer, at jeg skal hente den, ellers smider han den ud. Han havde betalt, forstås.

Fucking lorteunge.
2
Modesty Blame
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9492

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Modesty Blame » 18. jun 2018, 15:20

Modesty Blame skrev:Min bror købte en dyr vare for et par år siden gennem dba. For et par måneder siden sad vi og spiste sammen, og så siger han...ja, altså, jeg købte den her ting for et par år siden, og nu skriver den tidligere ejer, at jeg skal hente den, ellers smider han den ud. Han havde betalt, forstås.

Fucking lorteunge.

I øvrigt har han afhentet sin vare nu, men havde det været mig, han havde købt af, havde jeg smidt lortet ud.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. jun 2018, 15:26

Modesty Blame skrev:
Modesty Blame skrev:Min bror købte en dyr vare for et par år siden gennem dba. For et par måneder siden sad vi og spiste sammen, og så siger han...ja, altså, jeg købte den her ting for et par år siden, og nu skriver den tidligere ejer, at jeg skal hente den, ellers smider han den ud. Han havde betalt, forstås.

Fucking lorteunge.

I øvrigt har han afhentet sin vare nu, men havde det været mig, han havde købt af, havde jeg smidt lortet ud.


Jeg tror ikke at jeg forstår ikke indlægget :genert:

Din bror købte noget for et par år siden men har ikke hentet det endnu og nu vil sælger smide det ud? Hvorfor tager det år at hente noget man har betalt for :gruble: eller forstår jeg ingenting ?
3
Modesty Blame
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9492

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Modesty Blame » 18. jun 2018, 15:27

Ellin skrev:Altså er det bare sådan noget man forventer, uden at italesætte det eller spørge først?
At sælger selvfølgelig bare opbevarer en vare i månedsvis, indtil man som køber finder tid/lyst til at afhente.

Hvis jeg forstod lorteungens handlinger, ville jeg ikke kalde ham lorteungen. Jeg tror faktisk, at han skammede sig en smule. Hvis han havde gjort det overfor vores storebror, havde storebror solgt varen igen.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Juki » 18. jun 2018, 15:28

Modesty Blame skrev:Min bror købte en dyr vare for et par år siden gennem dba. For et par måneder siden sad vi og spiste sammen, og så siger han...ja, altså, jeg købte den her ting for et par år siden, og nu skriver den tidligere ejer, at jeg skal hente den, ellers smider han den ud. Han havde betalt, forstås.

Fucking lorteunge.

Altså din bror har købt en vare han ikke har afhentet eller hvordan skal det forstås? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Modesty Blame
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9492

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Modesty Blame » 18. jun 2018, 15:28

FormerlyKnownAs skrev:
Modesty Blame skrev:
Modesty Blame skrev:Min bror købte en dyr vare for et par år siden gennem dba. For et par måneder siden sad vi og spiste sammen, og så siger han...ja, altså, jeg købte den her ting for et par år siden, og nu skriver den tidligere ejer, at jeg skal hente den, ellers smider han den ud. Han havde betalt, forstås.

Fucking lorteunge.

I øvrigt har han afhentet sin vare nu, men havde det været mig, han havde købt af, havde jeg smidt lortet ud.


Jeg tror ikke at jeg forstår ikke indlægget :genert:

Din bror købte noget for et par år siden men har ikke hentet det endnu og nu vil sælger smide det ud? Hvorfor tager det år at hente noget man har betalt for :gruble: eller forstår jeg ingenting ?

Du forstår korrekt. Min bror er så velhavende/ligeglad/selvoptaget/find selv på flere, at han lod sælger stå med varen i flere år. Sælger er på sin side så venlig, at han venter flere år med at true med at smide varen ud. Jeg havde gjort det meget hurtigere.
1
Modesty Blame
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9492

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Modesty Blame » 18. jun 2018, 15:29

Juki skrev:
Modesty Blame skrev:Min bror købte en dyr vare for et par år siden gennem dba. For et par måneder siden sad vi og spiste sammen, og så siger han...ja, altså, jeg købte den her ting for et par år siden, og nu skriver den tidligere ejer, at jeg skal hente den, ellers smider han den ud. Han havde betalt, forstås.

Fucking lorteunge.

Altså din bror har købt en vare han ikke har afhentet eller hvordan skal det forstås? :genert:

Jep - jeg prøver bare at fortælle, at jeg altså kender et af de mennesker, som vi bliver rystede over i denne tråd. Og jeg kan stadig IKKE - trods det, at jeg har kendt ham siden han blev født - forstå, hvorfor han opfører sig sådan.

EDIT: der manglede altså et ikke.
Senest rettet af Modesty Blame 18. jun 2018, 15:31, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Livets forhold"