Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Honningprut » 20. aug 2018, 11:48

Min kæreste og jeg har købt en Ipad, derfor satte vi vores tablet til salg.

Ham:" Kan se du har en tablet til salg?"

Mig:" Ja, det har jeg."

Ham:" Kan jeg byde 400 kr. under prisen?"

Mig:" Nej mindste prisen er fast, da den egentlig er som ny, uden nogen markante skader i hverken skærm eller bagside."

Ham:" Kan jeg byde 200 kr. under så?"

Mig:" Som sagt er mindste prisen fast."

Ham:" Hvor gammel er den?"

Mig:" Cirka et halvt år."

Ham:" Hvorfor har i købt en Ipad så?"

:nej: :nej: :nej: Og der stoppede jeg så bare med at svare. :ticks: :ticks: :ticks:
12
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Hewlett » 20. aug 2018, 13:43

Ghattner skrev:
Lisva skrev:30 kroner for dette prægtige stykke tøj, som vist nok engang har været en Hummel. Hvad fanden sker der i hovedet af folk?!


30 kroner er jo ingenting. Teknisk set er selve tøjmaterialet vel stadig brugbart og hvis man er ligeglad med et logo kan sådan en trøje vel være fint nok til at sønnike kan bruge den til udendørs aktiviteter. Jeg kunne forstå forargelsen hvis annoncen omtalte den som en Hummel-trøje, men det fremgår ikke af dit screenshot


Sådan en trøje ville jeg ikke engang være bekendt at tage penge for. Den var røget til nærmeste genbrugsbutik hvis ingen jeg kendte ville have den foræret.
18
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Hewlett » 20. aug 2018, 15:56

Har haft ryddet op i min kælder og sat en masse ting til salg.

En kvinde på en 20-25 år (vil jeg skyde på) vil gerne købe nogle af mine ting og starter med at foreslå at hun kan afhente søndag aften (i går). Ret sent skriver hun så, om ikke hun kan hente mandag i stedet. Jo, det er ok.

Hører ikke fra hende hele dagen i dag og ender så med her for kort tid siden at skrive, at hun meget gerne må svare på om hun stadig kommer, for der er andre der spørger til varen nu (det er der ikke, men altså - whatever works, er lidt træt at folks mangel på initiativ og aflyse aftaler om afhentning). Hun svarer så med det samme at hun godt vil købe og at hun kommer i aften men at hun ikke rigtig kan finde ud af, hvor langt væk jeg bor fra hende. Hun skriver så sin egen adresse som seriøst er en spytklat fra mig. Hun får min eksakte adresse og skriver så at "hun jo så må prøve at finde adressen". Øøøøh. Ja? Er ret sikker på, at gadenavnet kan findes på google maps, men fred nu være med det.

Forstår bare ikke at det skal være så besværligt :stoned:

En lidt sjovere historie var en anden som ville købe 3 ting af mig i går. Vi aftalte eftermiddag og omkring kl. 17 begyndte jeg at undre mig og skrev så til hende. Hun havde så fuldstændig glemt at cykle forbi mig på vej hjem fra arbejde :lol: Hun var lidt sød da hun brugte vendinger som "Holy shit!", "hvordan i alverden kan jeg glemme det!" og "Jeg skynder mig at tage tøj på og er hos dig om 10 min!". Det var hun så også, så det var meget fint :lol:
10
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Hewlett » 21. aug 2018, 09:16

Hewlett skrev:Har haft ryddet op i min kælder og sat en masse ting til salg.

En kvinde på en 20-25 år (vil jeg skyde på) vil gerne købe nogle af mine ting og starter med at foreslå at hun kan afhente søndag aften (i går). Ret sent skriver hun så, om ikke hun kan hente mandag i stedet. Jo, det er ok.

Hører ikke fra hende hele dagen i dag og ender så med her for kort tid siden at skrive, at hun meget gerne må svare på om hun stadig kommer, for der er andre der spørger til varen nu (det er der ikke, men altså - whatever works, er lidt træt at folks mangel på initiativ og aflyse aftaler om afhentning). Hun svarer så med det samme at hun godt vil købe og at hun kommer i aften men at hun ikke rigtig kan finde ud af, hvor langt væk jeg bor fra hende. Hun skriver så sin egen adresse som seriøst er en spytklat fra mig. Hun får min eksakte adresse og skriver så at "hun jo så må prøve at finde adressen". Øøøøh. Ja? Er ret sikker på, at gadenavnet kan findes på google maps, men fred nu være med det.

Forstår bare ikke at det skal være så besværligt :stoned:


Nå, hun endte så også med at melde fra. Kl. 21 om aftenen. Wauw.
8
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Sangius » 21. aug 2018, 15:07

"Groft udskåret træfigur" ... jo tak... det er en gren med en hue på.

https://www.dba.dk/traemand-ahorn-groft ... re_listing

160 kroner. Du kan få huen med for 30 kroner.

Altså... wtf??? :lol:

20180821_171221.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
40
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2321

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Jadajada » 22. aug 2018, 07:40

Det er godt nok et par semi-creepy størrelser at have siddende i sofaen. Men et fund til prisen, alliw'l.

You eye-balling me? :ad!:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf HappyPaww » 22. aug 2018, 08:28

Jadajada skrev:Det er godt nok et par semi-creepy størrelser at have siddende i sofaen. Men et fund til prisen, alliw'l.

You eye-balling me? :ad!:

Real Dolls for skrukke :lol:
0
Neverkont
Indlæg: 1893
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2944

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Neverkont » 22. aug 2018, 21:21

Ellin skrev:Jeg har en vare til salg for 320 kr (hvilket jeg kan se er meget normalt / lidt billigere end lign.)
Sælger byder 200.
Jeg skriver, at I en hurtig handel kan jeg gå med til 250.
Sælger skriver "okay, så lad os mødes på midten til 225 kr"
Mig; "Vi kan godt mødes på midten men midten af 200 og min første pris på 320 er 260 ;) "
Sælger "ok, så 250 i hurtig handel".

Det er 2 dage siden nu og vi har stadig intet aftalt om hvornår hun kan hente oooog nu er det åbenbart også lidt besværligt for hende at komme til min adresse. :rulle:


Så meget for en hurtig handel. :D
8
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Lisva » 22. aug 2018, 21:41

Jeg er så pisse træt af folk, der ikke svarer på henvendelser. Hvorfor fanden sætter man ting til salg, men undlader at svare, når nogen tilbyder at købe? Forklar mig det lige?!

Jeg har skrevet med en angående en kjole, hun har til salg. Jeg tilbyder så at købe den, men hun svarer ikke, selvom hun har været online. Jeg har ventet lidt og har så skrevet igen, for jeg vil virkelig gerne have den kjole. Men hun svarer stadig ikke. :sur: :forvirret:
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. aug 2018, 21:52

Sangius skrev:"Groft udskåret træfigur" ... jo tak... det er en gren med en hue på.

https://www.dba.dk/traemand-ahorn-groft ... re_listing

160 kroner. Du kan få huen med for 30 kroner.

Altså... wtf??? :lol:


Hvad pokker går "Træmand, velkommen, bar, cafeebord, blomsteropsats" ud på???

Screenshot 2018-08-22 at 23.49.47.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf ExCoastal » 22. aug 2018, 21:58

:nerve:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf ExCoastal » 22. aug 2018, 22:10

Alkaia skrev:
ExCoastal skrev::nerve:


Wtf? :nerve:
Det eskalerede hurtigt.


Pas nu på, Anja har venner der kører lastbil!
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. aug 2018, 22:10

Venner som køre(r) lastbil...? :ticks:
Som i "Jeg får mine venner til at køre dig ned"?
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20486
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43976

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf paint » 22. aug 2018, 22:15

Bemærkede lige en bruger på dba, der har ikke mindre end 22.289 annoncer kørende. Det meste af det, er gamle bøger og hæfter, som der umuligt er nogen der kan være interesseret i. Instruktionsbøger for gamle symaskiner fra 1950-erne. En årsoversigt over brugsforeninger i Danmark i 1962 eller en statistisk halvårsberetning fra en eller anden frimærkesamler-forening, også fra engang i 1960-erne :stoned:
13
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20486
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43976

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf paint » 22. aug 2018, 22:20

DetSorteCirkus skrev:Venner som køre(r) lastbil...? :ticks:
Som i "Jeg får mine venner til at køre dig ned"?


Eller en lastbil, der ligge kommer og fjerner dagligstuen, midt i TV-avisen ;)

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Livets forhold"