Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf HappyPaww » 5. okt 2019, 17:14

Zonta skrev:
Planten skrev:
Sangius skrev:Der er en der sælger 36 (!!) håndklæder. Hun siger det er et fejlkøb, og at hun kun sælger dem samlet.
Hvem kommer til at kæbe 36 håndklæder? Og hvem skulle gide købe 36 håndklæder? :lol:

Haha, det er sygt - hilsen hende, der har tre badehåndklæder :D

Jeg har dog mere end 3 håndklæder.... Men jeg kommer altså stadig ikke til at købe 36 håndklæder ved en fejl :lol2:

Min mors mand købte engang 10 grimme ens vinterjakker i assorterede størrelser på Lauritz :lol: Ved ikke lige hvad der skete, men tror ikke han var klar over at han faktisk bød på dem (ældre og teknik...) :stoned:

Det var nogle virkelig kiksede jakker så ingen af os ville jo have dem, men de blev nok doneret til genbrug i sidste ende :lol:
5
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf vibbsen » 5. okt 2019, 18:08

HappyPaww skrev:
Zonta skrev:
Planten skrev:
Sangius skrev:Der er en der sælger 36 (!!) håndklæder. Hun siger det er et fejlkøb, og at hun kun sælger dem samlet.
Hvem kommer til at kæbe 36 håndklæder? Og hvem skulle gide købe 36 håndklæder? :lol:

Haha, det er sygt - hilsen hende, der har tre badehåndklæder :D

Jeg har dog mere end 3 håndklæder.... Men jeg kommer altså stadig ikke til at købe 36 håndklæder ved en fejl :lol2:

Min mors mand købte engang 10 grimme ens vinterjakker i assorterede størrelser på Lauritz :lol: Ved ikke lige hvad der skete, men tror ikke han var klar over at han faktisk bød på dem (ældre og teknik...) :stoned:

Det var nogle virkelig kiksede jakker så ingen af os ville jo have dem, men de blev nok doneret til genbrug i sidste ende :lol:


Ej....Hold kæft hvor er det en sjov historie....Lidt ala det afsnit af Venner hvor Joey "gætter den rigtige pris" på en Yacht til et velgørenhedsarrangement i Rachels firma. Og køber en yacht til $20.000 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf HappyPaww » 5. okt 2019, 18:29

vibbsen skrev:
HappyPaww skrev:
Zonta skrev:
Planten skrev:
Sangius skrev:Der er en der sælger 36 (!!) håndklæder. Hun siger det er et fejlkøb, og at hun kun sælger dem samlet.
Hvem kommer til at kæbe 36 håndklæder? Og hvem skulle gide købe 36 håndklæder? :lol:

Haha, det er sygt - hilsen hende, der har tre badehåndklæder :D

Jeg har dog mere end 3 håndklæder.... Men jeg kommer altså stadig ikke til at købe 36 håndklæder ved en fejl :lol2:

Min mors mand købte engang 10 grimme ens vinterjakker i assorterede størrelser på Lauritz :lol: Ved ikke lige hvad der skete, men tror ikke han var klar over at han faktisk bød på dem (ældre og teknik...) :stoned:

Det var nogle virkelig kiksede jakker så ingen af os ville jo have dem, men de blev nok doneret til genbrug i sidste ende :lol:


Ej....Hold kæft hvor er det en sjov historie....Lidt ala det afsnit af Venner hvor Joey "gætter den rigtige pris" på en Yacht til et velgørenhedsarrangement i Rachels firma. Og køber en yacht til $20.000 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Den gamle tosse købte mange sære ting på Lauritz i den periode - og prøvede at overbevise os om at det altså var helt med vilje. Yeah right :lol:
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Delfin » 5. okt 2019, 22:59

San.Dee skrev:
Lykke skrev:
San.Dee skrev:Man kan åbenbart kun købe kaninslottet hvis man gider lave en kopi af det :forvirret:

:stoned:

Virkelig sært.


og så er det ikke engang flot ;)
0
14 11 14
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf vibbsen » 6. okt 2019, 07:13

San.Dee skrev:
Delfin skrev:
San.Dee skrev:
Lykke skrev:
San.Dee skrev:Man kan åbenbart kun købe kaninslottet hvis man gider lave en kopi af det :forvirret:

:stoned:

Virkelig sært.


og så er det ikke engang flot ;)

Min ene kanin har haft det - 4 dage så var det brudt sammen :D


Men nu kan du jo så købe et nyt.....Og eftersom du skal lave en plan af det som et led i købskontrakten (Ikke et ord om copyright...IKKE et ord), så kan du bare give kræet et nyt... :-D
9
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Sangius » 7. okt 2019, 14:55

20191007_165151.jpg


Screenshot_20191005-190906.jpg


Ved ikke helt hvad jeg skal tænke om det...

Screenshot_20191007-165326_Samsung Internet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf PaleSeptember » 8. okt 2019, 09:09

MAn burde næsten sætte en fiktiv vare til salg til en rigtig god pris og så lave aftaler med forskellige købere, som man så springer fra i sidste øjeblik med diverse undskyldninger - så kan køberne lære det :-D

Disclaimer: Det er en joke ;)
3
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Ado » 8. okt 2019, 11:00

Jeg købte en kjole via Facebook marketplace, og det var forrygende. Køber sendte billede af pakken, køber tjekkede undervejs op på, om DAO havde sendt mig tracking, og køber spurgte efterfølgende, om jeg var tilfreds. Oh ja, dét er jeg!
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf RavenClaw » 8. okt 2019, 21:28

Moxy-lady skrev:Jeg synes ikke at, man behøver rengøre ting helt inden man sætter til salg, men jeg forstår nu alligevel ikke dette her. Skub dog i det mindste kasserne ordentligt ind og fjern det der hænger ind.
Screenshot_20190929_104408_com.facebook.katana.jpg

Hun er endnu ikke kommet af med den, så den er slået op igen med rod og det hele. Ingen byder sig, selv om den er gratis. Hun burde genoverveje sin strategi.
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf RavenClaw » 9. okt 2019, 09:37

Pia sælger en sofa. Et ret nydyr sofa. Til 550 Kr. Hun skriver, at den trænger til rengøring og deraf prisen. Hun lægger kun et billede op fra butikken og ikke af sin egen.

received_2786239361400803.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2593
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Anlewi » 9. okt 2019, 20:29

Jeg sælger en drengecykle - har fået flere sjove forespørgelset, men i dag er den bedste...
“Hvad vejer cyklen” øhh hvor skulle jeg vide det fra - og hvordan vejer man en drengecykel?
5
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Minionine » 10. okt 2019, 07:06

Anlewi skrev:Jeg sælger en drengecykle - har fået flere sjove forespørgelset, men i dag er den bedste...
“Hvad vejer cyklen” øhh hvor skulle jeg vide det fra - og hvordan vejer man en drengecykel?


Der står tit vægt på cyklen hvis den fx. er købt online. Kan også være en vigtig info ifht. om den er tung eller let for barnet at cykle på :)
Jeg kiggede ihvertfald efter vægt på cyklen da jeg købte en til min datter.
2
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Jadajada » 10. okt 2019, 07:11

Anlewi skrev:Jeg sælger en drengecykle - har fået flere sjove forespørgelset, men i dag er den bedste...
“Hvad vejer cyklen” øhh hvor skulle jeg vide det fra - og hvordan vejer man en drengecykel?


Som man vejer en fisk :)

Altså løfter den i en lille vægt. Man kan også få en rimelig præcis vægt hvis man stiller den på baghjulet på en badevægt og balancerer den med hænderne og bagbremsen hvis den har sådan en.
0
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2911

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Neverkont » 10. okt 2019, 08:19

Jadajada skrev:
Anlewi skrev:Jeg sælger en drengecykle - har fået flere sjove forespørgelset, men i dag er den bedste...
“Hvad vejer cyklen” øhh hvor skulle jeg vide det fra - og hvordan vejer man en drengecykel?


Som man vejer en fisk :)

Altså løfter den i en lille vægt. Man kan også få en rimelig præcis vægt hvis man stiller den på baghjulet på en badevægt og balancerer den med hænderne og bagbremsen hvis den har sådan en.


Ellers gør man ligesom når man vejer sin hund. ;)
Først vejer man sig selv sammen med hunden, så vejer man sig selv, og trækker sin egen vægt fra det første resultat, så har man hundens vægt. :D
10
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Yuna » 10. okt 2019, 10:08

Anlewi skrev:Jeg sælger en drengecykle - har fået flere sjove forespørgelset, men i dag er den bedste...
“Hvad vejer cyklen” øhh hvor skulle jeg vide det fra - og hvordan vejer man en drengecykel?

Selv om det ville være muligt at veje den, så ville jeg ikke gide :lol: Med mindre vi snakker 3000+kr
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...

Tilbage til "Livets forhold"