Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 1310
Likede indlæg: 11092

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf FormerlyKnownAs » 11. maj 2019, 13:49

Ellin skrev:Har en aftale med en kvinde, der skal købe nogle ting af mig. Hun kunne komme mellem 9 og 10, hvilket jeg i forvejen fandt lidt irriterende, men kunne ikke få et konkret tidspunkt. Det går nok...
9.50 - hvor jeg jo så har ventet 50 min allerede skriver hun "jeg kommer forsent. Regner med der går en halv time". Regner med?

Jeg skal arbejde i aften og havde da forventet at bruge min formiddag på noget mere interessant end ventetid.

EDIT; og en halv time senere? Stadig intet.

Kom hun?
0
HelseDullen
gro71
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1417

Indlægaf gro71 » 13. maj 2019, 07:47

Manden og jeg har besluttet os for at forøge familien med et par katte. Vi er ikke ude efter nogen særlig race eller type - bare et par helt almindelige huskatte ville være fint, så vi har kontaktet nogle forskellige personer, der har killinger af diverse art til salg. Jeg troede, at det var stort set umuligt at komme af med kattekillinger, men det viser sig, at der åbenbart er STOR rift om de her katte, for hver gang vi har kontaktet nogen, får vi enten at vide, at killingerne allerede er reserveret til anden side, eller også svarer folk simpelthen bare ikke, men sætter i stedet "alle killinger er reserveret"-skiltet på deres annonce.

Hvorfor hulen så bibeholde annoncen, hvis dyrene allerede ER solgt?? Jeg forstår det ikke.

Det ender nok med, at vi i stedet besøger et kattehjem og adopterer derfra.
0
Tjek min halloween-blog ud :) - https://halloweenidk.blogspot.com/
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 560
Likede indlæg: 9420

Indlægaf TinaW » 13. maj 2019, 08:01

gro71 skrev:Manden og jeg har besluttet os for at forøge familien med et par katte. Vi er ikke ude efter nogen særlig race eller type - bare et par helt almindelige huskatte ville være fint, så vi har kontaktet nogle forskellige personer, der har killinger af diverse art til salg. Jeg troede, at det var stort set umuligt at komme af med kattekillinger, men det viser sig, at der åbenbart er STOR rift om de her katte, for hver gang vi har kontaktet nogen, får vi enten at vide, at killingerne allerede er reserveret til anden side, eller også svarer folk simpelthen bare ikke, men sætter i stedet "alle killinger er reserveret"-skiltet på deres annonce.

Hvorfor hulen så bibeholde annoncen, hvis dyrene allerede ER solgt?? Jeg forstår det ikke.

Det ender nok med, at vi i stedet besøger et kattehjem og adopterer derfra.

Jeg ville helt sikkert også vælge fra et internat/kattehjem i stedet, for killingerne er neutraliserede og tjekket samt vaccineret.
Ingen grund til at bidrage yderligere til de alt for mange katte, ved at få fra en privat person.
10
Brugeravatar
heysamaysa
Kort karma: 70
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 835

Indlægaf heysamaysa » 13. maj 2019, 10:02

jeg har lige købt en del elektrisk bosch legetøjsværktøj til min søn.

og ud af ca ti styks virkede to...... :stoned:

jeg kan sgutte forstå at folk kan få sig til at sægle noget der ikke virker :8:

jeg syntes eller selv jeg var en fandens ka´l efter at have gjort et godt køb :-D MEN nøøøøj hvor jeg blev taget i røven der...... :cuss: :cuss: :cuss:
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 14. maj 2019, 05:21

Så han vil give til nogen der er virkelig kan bruge den, men prisen er 50.000 som dog til forhandling hvis man virkelig er interesseret. Got it... eller :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
HelseDullen
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 548
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 9876

Indlægaf Purple Haze » 14. maj 2019, 05:53

FormerlyKnownAs skrev:Så han vil give til nogen der er virkelig kan bruge den, men prisen er 50.000 som dog til forhandling hvis man virkelig er interesseret. Got it... eller :gruble:

Hvor meget er 50.000 i dkkr?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 14. maj 2019, 06:13

Purple Haze skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Så han vil give til nogen der er virkelig kan bruge den, men prisen er 50.000 som dog til forhandling hvis man virkelig er interesseret. Got it... eller :gruble:

Hvor meget er 50.000 i dkkr?

Ca 225
0
HelseDullen
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 312
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 5866

Indlægaf Tanten » 14. maj 2019, 10:13

En køber henvendte sig vedr. en bluse, jeg har til salg på Facebook. Jeg svarer, at den stadig er til salg og oplyser prisen - hvortil køber svarer, at hun "skal til bandagist i morgen". Jeg svarer med en tøvende thumbs up - hvad skal jeg ellers lige sige til dét? Næste besked, dasgen efter, er en anmodning om min adresse - først her går det op for mig, at køber muligvis har planer om at hente blusen personligt, hvilket jeg dog endnu ikke har fået bekræftet
2
Brugeravatar
Sloejfen
Kort karma: 21
Geografisk sted: København SV
Likede indlæg: 169

Indlægaf Sloejfen » 14. maj 2019, 13:57

Jeg havde en aftale kl15 med en der gennem den blå avis ville købe vores køleskab.
Hun er ikke dukket op og har intet hørt!
Er så irriteret, har brugt tid på at smide mad ud og gøre det rent.
Planen var at være uden køleskab til på mandag, hvor der kommer et nyt. Så har en deadline for hvornår det skal være væk :/
2
Brugeravatar
Yuna
Kort karma: 28
Likede indlæg: 1059

Indlægaf Yuna » 16. maj 2019, 13:29

Jeg indrømmer at min svartid var lidt langsom med den seneste “køber”, da jeg var på arbejde men skrev at jeg ville skrive senere.

Det gør jeg og han er heller ikke vildt hurtigt til at svare tilbage så da han endelig svarer lidt ud på aftenen er jeg ude at spise med svigerforældrene. Jeg skriver at jeg vil skrive til ham dagen efter. Da jeg står op kl 8 og skal til at skrive får jeg en besked “Om vi ikke snart skal finde ud af det med de spil??”
(jeg er altså så venlig ikke at skrive beskeder til folk før kl 8 og efter kl 21 - da jeg ikke selv er glad for at blive forstyrret der :D)

Nå men det er da godt at han er ivrig efter at købe og jeg giver ham portopriser osv... sidst jeg hørte fra ham var lørdag D 4/5... :lol:

Fatter ikke hvorfor det er så svært at skrive tilbage at man ikke er interesseret alligevel eller måske ikke tilfreds med den samlede pris :gruble:
1
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Yuna

Indlægaf Yuna » 16. maj 2019, 13:34

Har endnu engang fået en besked af en mand der synes mine fødder er totalt sexede i nogle sko... og hvis det er noget mine fødder ikke er så er det sexede og overvejer hver gang at sende et nøgenbillede (AF FØDDERNE!! :lol: ), så de kan få syn for sagen (meget brede og med store knyster på begge) :nerve: :slem:
0
Brugeravatar
Yuna

Indlægaf Yuna » 18. maj 2019, 15:20

WTF??? :gruble:

Selv om han skriver “BYD” så burde han nok ikke være så optimistisk med den oplyste salgspris :lol:
C26A1B27-D9D5-4969-AFDC-EABE8B54FBC7.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Trappestige
Kort karma: 208
Likede indlæg: 3996

Indlægaf Trappestige » 29. maj 2019, 18:29

Jeg bliver dagligt overrasket over hvad folk tillader sig at sætte til salg...
20
Brugeravatar
Tanten

Indlægaf Tanten » 31. maj 2019, 09:08

Tanten skrev:En køber henvendte sig vedr. en bluse, jeg har til salg på Facebook. Jeg svarer, at den stadig er til salg og oplyser prisen - hvortil køber svarer, at hun "skal til bandagist i morgen". Jeg svarer med en tøvende thumbs up - hvad skal jeg ellers lige sige til dét? Næste besked, dasgen efter, er en anmodning om min adresse - først her går det op for mig, at køber muligvis har planer om at hente blusen personligt, hvilket jeg dog endnu ikke har fået bekræftet

Det viser sig simpelthen, at vi kender hinanden; hun har passet min lillebror for over 40 år siden. Jeg genkendte ikke hendes navn, fordi hun har to fornavne, og vi brugte nr. 2 i sin tid, samt hun har fået nyt efternavn - og hun ikke havde foto på sin profil. Efter noget tid, hvor hun ikke gav sig til kende, endte det med en hyggelig kop kaffe, og at jeg forærede hende blusen for old times' sake.

Så sådan kan tilsyneladende mystisk adfærd også ende.
27
Brugeravatar
Tanten

Indlægaf Tanten » 31. maj 2019, 09:14

Jeg så forleden en kvinde, der efterlyste en person, der åbenbart var rendt fra en aftale om at sælge hende en sofa. Hun havde ikke betalt for sofaen - sælger stoppede bare med at svare; måske fordi hun bor i et helt andet område 30 km væk og spurgte ind til transport. Dårlig stil, ja, men en katastrofe - nej. I de fleste tilfælde ville man så nok bare tænke "Øv - den handel gik da vist i vasken; jeg finder en anden sofa" - men ikke hende her. Hun oprettede et opslag i en lokal gruppe for vores by og efterlyste personen med navn og profilfoto, fordi han var rendt fra deres aftale. Hvad skulle vi andre så gøre, hvis vi kendte personen - tvinge ham til at sælge hende sofaen? :gruble:
14

Tilbage til "Livets forhold"