Fjerne farve fra brun sæbe

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
KarmaConcept
Kort karma: 0

Fjerne farve fra brun sæbe

Indlægaf KarmaConcept » 24. jan 2018, 13:39

Jeg har et lille vindue i mit køkken, som var blevet noget beskidt, fordi der plejer at stå noget foran. Da jeg havde rengjort det, smurte jeg lige et tyndt lag brun sæbe rundt i kanten og lod det sidde natten over - tænkte det lige kunne tage de sidste par småting.

Jeg skal love for at det blev rent da jeg skrubbede det af, men nu ser det så bare ud som om jeg har røget i 20 år i stedet for, da det åbenbart har suget farven fra den brune sæbe til sig.

Er der nogen der har gode husråd til hvad der kan fjerne farven, eller har jeg skudt mig selv i foden?

Billede her - det var pænt og hvidt før:
https://imgur.com/a/4pY4o
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 528
Likede indlæg: 8766

Re: Fjerne farve fra brun sæbe

Indlægaf Lemonella » 24. jan 2018, 14:27

KarmaConcept skrev:Jeg har et lille vindue i mit køkken, som var blevet noget beskidt, fordi der plejer at stå noget foran. Da jeg havde rengjort det, smurte jeg lige et tyndt lag brun sæbe rundt i kanten og lod det sidde natten over - tænkte det lige kunne tage de sidste par småting.

Jeg skal love for at det blev rent da jeg skrubbede det af, men nu ser det så bare ud som om jeg har røget i 20 år i stedet for, da det åbenbart har suget farven fra den brune sæbe til sig.

Er der nogen der har gode husråd til hvad der kan fjerne farven, eller har jeg skudt mig selv i foden?

Billede her - det var pænt og hvidt før:
https://imgur.com/a/4pY4o

Malerrens? Ellers må du nok i gang med pensel og maling. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Neverkont
Kort karma: 13
Likede indlæg: 384

Re: Fjerne farve fra brun sæbe

Indlægaf Neverkont » 24. jan 2018, 21:34

Man kan bruge brun sæbe til at fjerne maling med, så måske må du overveje at male.
0

Tilbage til "Bolig"