Indretnings- og istandsættelsestråd!

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Indretnings- og istandsættelsestråd!

Indlægaf IrmaPigen » 13. feb 2019, 05:32

MOGA skrev:Et lille input - køkkener på ben, men uden sokkel, er et helvede. Der samles simpelthen SÅ meget skidt og spindelvæv derinde, at du tror det er løgn. Jeg skal også lave nyt køkken og har valgt hvid sokkel, det gør udtrykket meget let.


Man kan da stikke støvsugeren derind.
1
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Indretnings- og istandsættelsestråd!

Indlægaf MOGA » 13. feb 2019, 10:06

IrmaPigen skrev:
MOGA skrev:Et lille input - køkkener på ben, men uden sokkel, er et helvede. Der samles simpelthen SÅ meget skidt og spindelvæv derinde, at du tror det er løgn. Jeg skal også lave nyt køkken og har valgt hvid sokkel, det gør udtrykket meget let.


Man kan da stikke støvsugeren derind.


Sagtens, der samler sig bare meget mere i et køkken end under et sofabord, fx.

Det er jo også smag og behag, jeg prøver bare at forklare, hvorfor jeg synes, at ulemperne trumfer fordelene.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Indretnings- og istandsættelsestråd!

Indlægaf TinaW » 13. feb 2019, 10:23

MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:
MOGA skrev:Et lille input - køkkener på ben, men uden sokkel, er et helvede. Der samles simpelthen SÅ meget skidt og spindelvæv derinde, at du tror det er løgn. Jeg skal også lave nyt køkken og har valgt hvid sokkel, det gør udtrykket meget let.


Man kan da stikke støvsugeren derind.


Sagtens, der samler sig bare meget mere i et køkken end under et sofabord, fx.

Det er jo også smag og behag, jeg prøver bare at forklare, hvorfor jeg synes, at ulemperne trumfer fordelene.


Jeg er måske lidt klodset, men taber forholdsvis tit noget på gulvet under madlavning. som så også ville trille ind og skulle hives ud igen. Der er det meget rart at soklen sætter begrænsninger :D
2

Tilbage til "Bolig"