Pandesteg skrev:LaScrooge skrev:Okay, jeg har et andet problem. Jeg kunne simpelthen så godt tænke mig en kat, men jeg har intet sted at stille en kattebakke. Som i overhovedet ikke, med mindre den skal stå i stuen eller i soveværelsetDet kunne ellers være så DEJLIGT med en kat der luskede rundt og havde gang i hemmelig missebusiness, sov i vindueskarmene og dén slags.
Hvorfor ville det være et stort problem med kattebakken i soveværelset? Vores katte skider/tisser (=larmer) ikke om natten, de soverOg man kan få bakker med kulfilter, som også tager lugtgener. Og alt efter hvad man giver dem at spise, så behøver lorten ikke at lugte. Vores katte får råfoder og skider derfor sådan nogle små hvide knolde, som ikke lugter, især ikke med kattebakke med låg og kulfilter.
Grus på gulvet osv., ja den slags hører jo nok med. Men det er forhåbentlig ikke en showstopper, hvis man ellers gerne vil have kat
Jeg sover virkelig let og ville vågne hvis den begyndte at kradse rundt derinde. Og jeg ville have døren lukket derind til, for at den ikke skulle få et nataktivt flip og vække mig - det har alle mine 4 katte gjordt fra tid til anden.