Projekt hus fra scratch

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Halldora
Indlæg: 372
Tilmeldt: 25. jan 2016, 11:40
Kort karma: 25
Geografisk sted: 5000
Likede indlæg: 593

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Halldora » 22. mar 2018, 08:52

Håber, at fremvisningen i går gik fint. :-) Ja, I sætter da ret godt ind på at få hende afsat til anden side... Held og lykke med et forhåbentligt hurtigt salg.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 23. mar 2018, 23:19

Halldora skrev:Håber, at fremvisningen i går gik fint. :-) Ja, I sætter da ret godt ind på at få hende afsat til anden side... Held og lykke med et forhåbentligt hurtigt salg.


Nu har vi i hvert fald sat officielt og offentligt til salg - der kom et hus til salg et par gader fra os til hvad jeg tænker, er en vanvittig pris, så vi tænkte, at vi lige så godt kunne gå all in og smide det rigtigt på markedet. Er blown away over den umiddelbare interesse, men lad os nu se - holder åbent hus søndag, så i morgen bliver store-sidste-detaljer-dag.
5
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf didas » 24. mar 2018, 00:11

Krølle skrev:
Halldora skrev:Håber, at fremvisningen i går gik fint. :-) Ja, I sætter da ret godt ind på at få hende afsat til anden side... Held og lykke med et forhåbentligt hurtigt salg.


Nu har vi i hvert fald sat officielt og offentligt til salg - der kom et hus til salg et par gader fra os til hvad jeg tænker, er en vanvittig pris, så vi tænkte, at vi lige så godt kunne gå all in og smide det rigtigt på markedet. Er blown away over den umiddelbare interesse, men lad os nu se - holder åbent hus søndag, så i morgen bliver store-sidste-detaljer-dag.


Jeg sidder og tænker, om det hus et par gader fra dig, er det vi har sat til salg på mit arbejde :-D Ved ikke helt hvad område du er i.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 24. mar 2018, 13:55

didas skrev:
Krølle skrev:
Halldora skrev:Håber, at fremvisningen i går gik fint. :-) Ja, I sætter da ret godt ind på at få hende afsat til anden side... Held og lykke med et forhåbentligt hurtigt salg.


Nu har vi i hvert fald sat officielt og offentligt til salg - der kom et hus til salg et par gader fra os til hvad jeg tænker, er en vanvittig pris, så vi tænkte, at vi lige så godt kunne gå all in og smide det rigtigt på markedet. Er blown away over den umiddelbare interesse, men lad os nu se - holder åbent hus søndag, så i morgen bliver store-sidste-detaljer-dag.


Jeg sidder og tænker, om det hus et par gader fra dig, er det vi har sat til salg på mit arbejde :-D Ved ikke helt hvad område du er i.



Måske. Er vi cool med, at du ikke blander debat og arbejdsliv lige på dette område? Jeg ved godt, at jeg selv har valgt at lægge en del info op herinde, men med alt det der sker pt, er debatten lidt mit fristed. Jeg ville være ked af at skulle tænke censur ind i hvad jeg deler her - selvom jeg måske skulle overveje det :genert:
2
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf didas » 24. mar 2018, 16:35

Krølle skrev:
didas skrev:
Krølle skrev:
Halldora skrev:Håber, at fremvisningen i går gik fint. :-) Ja, I sætter da ret godt ind på at få hende afsat til anden side... Held og lykke med et forhåbentligt hurtigt salg.


Nu har vi i hvert fald sat officielt og offentligt til salg - der kom et hus til salg et par gader fra os til hvad jeg tænker, er en vanvittig pris, så vi tænkte, at vi lige så godt kunne gå all in og smide det rigtigt på markedet. Er blown away over den umiddelbare interesse, men lad os nu se - holder åbent hus søndag, så i morgen bliver store-sidste-detaljer-dag.


Jeg sidder og tænker, om det hus et par gader fra dig, er det vi har sat til salg på mit arbejde :-D Ved ikke helt hvad område du er i.



Måske. Er vi cool med, at du ikke blander debat og arbejdsliv lige på dette område? Jeg ved godt, at jeg selv har valgt at lægge en del info op herinde, men med alt det der sker pt, er debatten lidt mit fristed. Jeg ville være ked af at skulle tænke censur ind i hvad jeg deler her - selvom jeg måske skulle overveje det :genert:


But of course! :-D :kys:
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 25. mar 2018, 17:24

Næh! Havehygge :lun:

Blev lagt ned til åben hus i dag med to dages varsel. Luksusproblemet er, at alle huse vel virker små, hvis der render en familie rundt i hvert rum :lol:

Har også fremvisning tirsdag + et par, der skal tale med banken, så det lader til, at mit fromme håb om lidt ro og fred har lange udsigter :tie:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 25. mar 2018, 17:34

Det er måske over the top, men der skal dæleme ikke være en fingre at sætte på indsatsen. Resultatet kan man så synes om eller lade være :-D
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Fræksak » 25. mar 2018, 17:38

Krølle skrev:Næh! Havehygge :lun:

Blev lagt ned til åben hus i dag med to dages varsel. Luksusproblemet er, at alle huse vel virker små, hvis der render en familie rundt i hvert rum :lol:

Har også fremvisning tirsdag + et par, der skal tale med banken, så det lader til, at mit fromme håb om lidt ro og fred har lange udsigter :tie:


Næh, tværtimod tror jeg du hurtigt får ro og fred! Tro mig - det er noget værre at have en fremvisning hver 10. dag i 3 måneder end at blive bestormet over to uger og så få det overstået :kys:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Æble » 25. mar 2018, 17:52

Det ser hygggeligt ud. Det betyder meget at der lige er gjort lidt ud af det så man rigtig kan kickstarte drømmen :gogo:

Ja det er belastende med fremvisninger. Vi prøvede en dag at mægleren ringede på med nogen der havde ser et andet hus som også gerne ville se vores også. Som i nu! :shock: Fik lige to minutter til at smide det værste rod ind i skabene og måtte så forlade huset. Og så eller hver søndag i næsten to måneder plus det løse.

Tror det er normalt at der er mest aktivitet i starten fordi huset er nyt på markedet. Så det skal helst sælges til nogen fra den pulje der leder efter hus ligenu. Ellers er man afhængig af at der komme nye købere til markedet.

Men man vil jo gerne have huset solgt og så er det jo bare sådan.

Held og lykke.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 25. mar 2018, 17:53

Fræksak skrev:
Krølle skrev:Næh! Havehygge :lun:

Blev lagt ned til åben hus i dag med to dages varsel. Luksusproblemet er, at alle huse vel virker små, hvis der render en familie rundt i hvert rum :lol:

Har også fremvisning tirsdag + et par, der skal tale med banken, så det lader til, at mit fromme håb om lidt ro og fred har lange udsigter :tie:


Næh, tværtimod tror jeg du hurtigt får ro og fred! Tro mig - det er noget værre at have en fremvisning hver 10. dag i 3 måneder end at blive bestormet over to uger og så få det overstået :kys:


Du har ret! Lige nu er jeg bare træt med træt på, orker ikke mere dimsning og rengøring og vågner 5.30 hver morgen med to-do-lister, der står klar til at overfalde mig.

Husker dog tydeligt frustrationen ved de drypvise fremvisninger af lejligheden, så jeg fokuserer på det positive, selvom det er en kende overvældende.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 29. mar 2018, 18:01

Selvom man sælger, må man stadig gerne købe dims :-D

Har fundet de fineste plancher + opdateret hyggehjørnet med atlas og en fin trækasse brugt til transport af the fra Ceylon. Gode køb! :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3

Tilbage til "Bolig"