Projekt hus fra scratch

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Juki » 15. mar 2018, 20:45

Held og lykke med salget! Det er så fint et hus :)

Og opret endelig en ny tråd når det engang bliver aktuelt med ny bolig :D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 15. mar 2018, 20:53

Juki skrev:Held og lykke med salget! Det er så fint et hus :)

Og opret endelig en ny tråd når det engang bliver aktuelt med ny bolig :D


Jeg har kig på noget. Det trænger til en opfrisker (as always...), men det er fint og relativt set super billigt. Er man gældfri efter køb, er det immervæk mere overskueligt at renovere for lånte penge :-D
3
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf godtnavn » 15. mar 2018, 21:16

Wow hvor er det endt lækkert! Var jeg rig (jeg går udfra det er dyrt ;) ) så købte jeg det gerne :D
Må jeg spørge hvorfor I flytter når nu det er blevet så lækkert?
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf TinaW » 16. mar 2018, 06:14

Det er godt nok et fint hus. Og så er jeg vild med din indretningsstil.
Pøj pøj med salget, selv om jeg sagtens kan forstå vemoden og håbet om, at nogen vil sætte lige så stor pris på huset. Men det er jeg sikker på at køber vil, for det er jo et hus med sjæl og charme og ikke bare sådan en "masse produktion".
1
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf mulledit » 16. mar 2018, 07:08

Det er blevet SÅ lækkert, kan godt forstå det er vemodigt. Men er sikker på at der venter dig noget godt :kys:
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Daybreak
Indlæg: 217
Tilmeldt: 13. jan 2016, 21:01
Kort karma: 10
Likede indlæg: 242

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Daybreak » 16. mar 2018, 07:31

Ej hvor blev det bare lækkert. Er sikker på at der hurtigt kommer købere til det, som vil knuselske det. Det synes som et hus der kunne være drømmehus for rigtig mange.
Det har været fedt at følge jeres proces.

Held og lykke med det nye.
1
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4215

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Fræksak » 17. mar 2018, 06:17

Hvis ikke vi var så glade for det hus (og område) vi bor i nu, købte vi jeres på stedet! Jeg går ud fra det koster nogenlunde det samme som vores (det er ikke på nettet endnu, kan det passe?)

Det er jo vores gamle hood og også et skønt område, det af de bedste på Øen hvis du spørger mig! Held og lykke med salget - er sikker på det blir revet væk!
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 17. mar 2018, 07:12

Fræksak skrev:Hvis ikke vi var så glade for det hus (og område) vi bor i nu, købte vi jeres på stedet! Jeg går ud fra det koster nogenlunde det samme som vores (det er ikke på nettet endnu, kan det passe?)

Det er jo vores gamle hood og også et skønt område, det af de bedste på Øen hvis du spørger mig! Held og lykke med salget - er sikker på det blir revet væk!


Området er perfekt! Jeg elsker, at man har denne lille oase af stilhed og grønt midt i Kbh. og samtidig er under 4 km fra Rådhuspladsen - og så er det for mig en kæmpe fordel, at der ikke går ligusterhæk og homogen her-i-kvarteret-er-vi-alle-ens i den. Det er alt andet lige svært, når millionvillaer og Urbanplanen ligger så tæt - og desuden knyttes sammen af lydsporet til Fremad Amagers hjemmekampe på varme sommersøndage :lol:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 17. mar 2018, 07:24

....men hold nu op hvor er jeg f****** TRÆT efter denne her klargøringsomgang. Det har uden tvivl været godt at få gjort og vil med garanti gøre selve flytningen markant nemmere, men lige nu har jeg mest bare lyst til at sove i en uge :tie:

Er der nogen, der har input til, hvad jeg kan gøre i haven, for at gøre den mere indbydende? Marts er jo temmelig kedelig og yder på ingen måde haven retfærdighed - hvis man ser den i maj-september vil man forstå, hvorfor jeg anser huset for at være smukt omend erstatteligt, hvorimod haven ubetinget er kvarterets bedste. Hvordan kommunikerer man liiiige det?

Nå ja, man kan selvfølgelig bare håbe på varme og forår lige om lidt og så trække den egentlige offentliggørelse af salgsmaterialet, men selvom vi ikke har travlt, virker det åndssvagt at udskyde processen. Med mindre en kæber virkelig insisterer, nægter jeg jo alligevel at flytte, før sommeren er gået :-D

Skulle jeg simpelthen lave en haveskitse med angivelse af, hvilke træer/planter, der er de forskellige bede?
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf LaScrooge » 17. mar 2018, 07:39

Haveskitse er en god idé. Det viser potentialet til den køber, som har fantasi at arbejde med. Derudover kan du placere nogle klynger af store krukker med blomster og andet grønt rundt om i haven, så man får fornemmelse af dens rum - det kan være svært, hvis man bare ser en trist, firkantet 2-dimensionel vintergræsplæne der ender nede ved skellet. Noget der pryder, ser dejligt ud og fanger blikket, som man også kan nyde synet inde fra huset (hvis man har udsyn til haven indefra, altså).
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf LaScrooge » 17. mar 2018, 07:40

Og hvis du skal i planteland vil jeg gerne med! :-D Jeg eeeeeeelsker planteland :love:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf LaScrooge » 17. mar 2018, 07:46

Kan du lave en haveskitse, som viser havens blomstring måned for måned? Så man kan bladre igennem sommerhalvåret og se hvor der er gang i den i hvilke bede hvornår?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Æble » 17. mar 2018, 07:52

Er det til billeder eller fremvisning?

Du kan gøre meget med krukker med forårsblomtser, hynder på møbler, måske et par tændte lanterner. Opstille et eller to små hjørner/hyggekroge. Så folk tænker “ej hvor bliver det hyggeligt at sidde der om sommeren”. I kan få taget nye billeder af haven når blomsterne kommer frem. Men min ikke huset er solgt inden da...

Og så selvfølgelig fjerne alt rod. Men det regner jeg med at der er styr på.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 17. mar 2018, 08:24

Jeg har købt lidt blomster og planter, der bliver sat i krukker rundt omkring. Derudover får jeg klippet visne stauder og brombærplanterne tilbage, men det ER bare ikke rigtig til for alvor at plante noget ud, før frosten slipper helt. Kan dog se på tråden, at jeg tidligere pr har været i gang med mere seriøse udplantninger allerede ultimo marts, så jeg krydser fingre for forår og regner med at kunne gøre mere om et par uger, hvis huset ikke allerede er solgt.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Projekt hus fra scratch

Indlægaf Krølle » 20. mar 2018, 17:53

Se!

Ny bambusflyder fra IKEA :love: Den bliver jeg glad for, uanset hvor jeg ender - pg kom ikke og sig, jeg ikke går all in på at shine hytten op til salg.

Det er lidt vemodigt, fordi her er så freaking skønt, men jeg håber-håber-håber, at kommende ejere falder pladask for huset som vi gjorde, og vil knuselske og passe på det. Sp er det på en eller anden måde okay at sige farvel.

Jeg gær i hvert fald, hvad jeg kan for st agere Kirsten giftekniv og gøre den ældre dane lækker til hendes første date i morgen :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5

Tilbage til "Bolig"