Fuldt stel

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Fuldt stel

Indlægaf Wizzze » 29. apr 2018, 12:23

Dikus skrev:
Wizzze skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Dikus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Dikus skrev:
vibbsen skrev:Jeg har et fuldt Hartmann Stel fra Bing & Grøndal....Og med fuld mener jeg 12 personer. Dybe, flade, frokost flade, frokost dybe, fade, terrin, sovsekander, kaffekopper, kagetallerkner, askebægere, sukker/fløde osv. Det eneste jeg mangler er vist et par lysestager, salt & peber samt en kaffekande....

Derudover har jeg et ældre Royal Copenhagen stel som vi bruger til daglig...Det er ikke komplet da der ikke er lige mange af hver del. Men der er skam både flade, dybe, frokost, dessert samt sovsekande, fade og skåle så vi kan servere et almindeligt aftens måltid uden at have andet på bordet end det.




Det er sjovt, nogle nævner Bitz. Det tænker jeg slet ikke på som et stel, da det er hverdags-moderne. Det er mit hverdagsstel. Der har jeg mange flade (pas) og seks dybe tallerkener, kaffekopper og sådan, hvilket passer til mit hverdagsbehov. Og et helt fladt fad,som gør sig godt til hapsere


Men et stel er vel et stel :gruble: Om det er til hverdag eller fest gør det vel ikke mindre til et stel. Jeg bruger vores til alt. Også det fine fra farmor som kun kom ud til barnedåb og konfirmation. Hun ville dø hvis hun vidste at det kom med rundt i verden og blev brugt til leverpostejsmadder.


Når jeg tænker stel, tænker jeg det lidt finere “mærkevarer" og bliver misundelig, nær det bruges til leverpostej. Det tør jeg ikke (vores stel er udgået)

Bitz anser jeg mere som mit sidste hverdagsstel fra Ikea. Og dermed ikke rigtigt sem stel. Men jeg er glad for det. Det var jeg også for det fra Ikea. Nu savner jeg det faktisk

Jeg er misundelig.


Jeg er langt mere glad for mit Bitz end noget fra Ikea :lol: Jeg har lyst til at købe dobbelt op og tage med. Men vi har allerede farmors stel plus en masse standard i hvidt. Så det er ret fjollet at gøre. Men jeg har VIRKELIG lyst.

Farmors stel er også udgået, dont care. Jeg har ikke noget tæt forhold til sådanne ting tror jeg. Det skal bruges, går det i stykker, bare ærgerligt.


Og hvis noget går i stykker, så er det altså ikke svært at finde erstatninger på markeder eller auktioner, der er virkelig meget af de gamle stel i omløb.



Det er rigtigt, men jeg har brug for to stel, så jeg netop nyder fødselsdage, jul, nytår og andre særlige lejligheder mere. Jeg elsker følelsen af at nyde et veldækket bord til særlige lejligheder og ønsker ikke, det bliver hverdag.

Mit "brug for" har skolelærertonen på. Do not try to argue!


Fru Murermester Jessen, jeg har BRUG FOR noget sødt :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Fuldt stel

Indlægaf vibbsen » 29. apr 2018, 12:30

Dikus skrev:
Wizzze skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Dikus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Dikus skrev:
vibbsen skrev:Jeg har et fuldt Hartmann Stel fra Bing & Grøndal....Og med fuld mener jeg 12 personer. Dybe, flade, frokost flade, frokost dybe, fade, terrin, sovsekander, kaffekopper, kagetallerkner, askebægere, sukker/fløde osv. Det eneste jeg mangler er vist et par lysestager, salt & peber samt en kaffekande....

Derudover har jeg et ældre Royal Copenhagen stel som vi bruger til daglig...Det er ikke komplet da der ikke er lige mange af hver del. Men der er skam både flade, dybe, frokost, dessert samt sovsekande, fade og skåle så vi kan servere et almindeligt aftens måltid uden at have andet på bordet end det.




Det er sjovt, nogle nævner Bitz. Det tænker jeg slet ikke på som et stel, da det er hverdags-moderne. Det er mit hverdagsstel. Der har jeg mange flade (pas) og seks dybe tallerkener, kaffekopper og sådan, hvilket passer til mit hverdagsbehov. Og et helt fladt fad,som gør sig godt til hapsere


Men et stel er vel et stel :gruble: Om det er til hverdag eller fest gør det vel ikke mindre til et stel. Jeg bruger vores til alt. Også det fine fra farmor som kun kom ud til barnedåb og konfirmation. Hun ville dø hvis hun vidste at det kom med rundt i verden og blev brugt til leverpostejsmadder.


Når jeg tænker stel, tænker jeg det lidt finere “mærkevarer" og bliver misundelig, nær det bruges til leverpostej. Det tør jeg ikke (vores stel er udgået)

Bitz anser jeg mere som mit sidste hverdagsstel fra Ikea. Og dermed ikke rigtigt sem stel. Men jeg er glad for det. Det var jeg også for det fra Ikea. Nu savner jeg det faktisk

Jeg er misundelig.


Jeg er langt mere glad for mit Bitz end noget fra Ikea :lol: Jeg har lyst til at købe dobbelt op og tage med. Men vi har allerede farmors stel plus en masse standard i hvidt. Så det er ret fjollet at gøre. Men jeg har VIRKELIG lyst.

Farmors stel er også udgået, dont care. Jeg har ikke noget tæt forhold til sådanne ting tror jeg. Det skal bruges, går det i stykker, bare ærgerligt.


Og hvis noget går i stykker, så er det altså ikke svært at finde erstatninger på markeder eller auktioner, der er virkelig meget af de gamle stel i omløb.



Det er rigtigt, men jeg har brug for to stel, så jeg netop nyder fødselsdage, jul, nytår og andre særlige lejligheder mere. Jeg elsker følelsen af at nyde et veldækket bord til særlige lejligheder og ønsker ikke, det bliver hverdag.

Mit "brug for" har skolelærertonen på. Do not try to argue!


Jeg er faktisk enig med dig. Og det er derfor jeg har 2 stel - Et til hverdag (RC) og et til fest (Hartman). Hartman er lavet på samme basis "model" som bl.a. mågestel, æbleblomst, erantis og flere andre B & G stel og når mine forældre engang er væk så står jeg til at få det erantis stel som er arven efter min fars forældre. Det passer fuldstændig til Hartman. Og det ser ganske enkelt utrolig flot og elegant ud når det er dækket. Især fordi jeg jo så også har fade og alt det andet tjavs.

Når jeg iøvrigt konsekvent skriver "jeg" så er det fordi hr.vibbsen ikke kunne være mere ligeglad end han er med hvilket stel vi har....Jeg må købe alle de stel jeg vil. Men det er MIT projekt. Han er mere interesseret i det som er OVENPÅ stellet. Vi har faktisk også noget porcelæn fra hans barndomshjem stående (Tema fra RC) men der er ikke særlig mange "spisestels" dele til det. Især mangler der almindelige middagstallerner, så vi bruger det ikke......Det er ellers vældig pænt. Og finder jeg en dag et godt tilbud på middagstallerkner så skal det da i spil.

Der var faktisk en dag hvor Emma havde en veninde på besøg og de fik frokost. Det var før jeg havde fået mit RC hverdags stel, så vi spiste på Hartman, og veninden var virkelig imponeret "Nøøøøj, det er nogen pæne tallerkner" :lun:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Fuldt stel

Indlægaf Wizzze » 29. apr 2018, 12:32

vibbsen skrev:
Dikus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Dikus skrev:
vibbsen skrev:Jeg har et fuldt Hartmann Stel fra Bing & Grøndal....Og med fuld mener jeg 12 personer. Dybe, flade, frokost flade, frokost dybe, fade, terrin, sovsekander, kaffekopper, kagetallerkner, askebægere, sukker/fløde osv. Det eneste jeg mangler er vist et par lysestager, salt & peber samt en kaffekande....

Derudover har jeg et ældre Royal Copenhagen stel som vi bruger til daglig...Det er ikke komplet da der ikke er lige mange af hver del. Men der er skam både flade, dybe, frokost, dessert samt sovsekande, fade og skåle så vi kan servere et almindeligt aftens måltid uden at have andet på bordet end det.




Det er sjovt, nogle nævner Bitz. Det tænker jeg slet ikke på som et stel, da det er hverdags-moderne. Det er mit hverdagsstel. Der har jeg mange flade (pas) og seks dybe tallerkener, kaffekopper og sådan, hvilket passer til mit hverdagsbehov. Og et helt fladt fad,som gør sig godt til hapsere


Men et stel er vel et stel :gruble: Om det er til hverdag eller fest gør det vel ikke mindre til et stel. Jeg bruger vores til alt. Også det fine fra farmor som kun kom ud til barnedåb og konfirmation. Hun ville dø hvis hun vidste at det kom med rundt i verden og blev brugt til leverpostejsmadder.


Når jeg tænker stel, tænker jeg det lidt finere “mærkevarer" og bliver misundelig, nær det bruges til leverpostej. Det tør jeg ikke (vores stel er udgået)

Bitz anser jeg mere som mit sidste hverdagsstel fra Ikea. Og dermed ikke rigtigt sem stel. Men jeg er glad for det. Det var jeg også for det fra Ikea. Nu savner jeg det faktisk

Jeg er misundelig.


Jeg ELSKER porcelæn....Seriøst....Jeg bliver bare meget gladere af at spise fra en fin tallerken end fra en eller anden Aida ting.....Det virker måske lidt åndssvagt......Men seriøst...En kop kaffe smager altså anderledes hvis den bliver serveret i en af mine Hartmann kopper (jeg har ikke kaffestel til vores "hverdagsservice".....Og en leverpostejsmad tager sig bare bedre ud på en af de små tallerkner fra mit hverdagsstel som har sådan nogen små fine blomster på midten, men ellers ser rimelig dikkedar-frit...

Hvad angår vores hverdagsservice så har jeg givet 500 kroner for det hele. Stellet er udgået og jeg kan ganske enkelt ikke finde ud af hvad det hedder. Det er et stel fra RC...Det er der slet ikke nogen tvivl om. Men uanset hvor meget jeg leder, så kan jeg ikke finde motivet....Ryger der en tallerken, jamen så er det bare ærgerligt....Så har vi en mindre. Det gælder iøvrigt også for mit Hartman stel. Som jeg forøvrigt også kun har givet 500 kroner for...(Ja, jeg er pænt god til at snuse porcelæn op på DBA)...Her er der dog masser af dele til salg.

Mit seneste porcelænskup er et thestel fra Desiree Mistelten til 100 kroner for kopper, tallerkner, thepotte og 2 fade.


Da jeg var single og boede på kollegie så havde jeg også Aida og Ikea ting, og indrømmet det var ikke hver dag jeg vaskede op :genert: Da jeg så flyttede i lejlighed og fik noget af arvestellet med, og begyndte at spise af ægte porcelæn, så var det bare himmerige :love: for selv om man først vaskede op dagen efter festen, så kunne varmt vand og lidt opvaskemiddel klare alt. På Aida og lign. skulle man skrubbe og skrubbe, og "glaseringen" krakelerede hurtigt, mens ægte porcelæn, bare holder og holder, og er så nemt at rengøre.
Og så scorer man som single mand, en del point hos hunkønnet ved at dække op med pænt porcelæn, når man serverer en god middag, ligesom at Riedel glas, lige gør en god vin, det bedre ;)
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Fuldt stel

Indlægaf Studsgaard » 29. apr 2018, 14:34

Jeg vil også heller have det jeg reelt får brug for, frem for alt til x antal personer.
Vi har brug for langt flere store og små tallerkner og bestik end vinglas og sovsekander m.m

Så vi har det vi har brug for, frem for at have alt.
Men på den "gammeldags" tankegang tror jeg alt service også med skåle, fade og kander skal være med for man kalder det et stel
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Fuldt stel

Indlægaf vibbsen » 29. apr 2018, 14:40

Wizzze skrev:
vibbsen skrev:
Dikus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Dikus skrev:
vibbsen skrev:Jeg har et fuldt Hartmann Stel fra Bing & Grøndal....Og med fuld mener jeg 12 personer. Dybe, flade, frokost flade, frokost dybe, fade, terrin, sovsekander, kaffekopper, kagetallerkner, askebægere, sukker/fløde osv. Det eneste jeg mangler er vist et par lysestager, salt & peber samt en kaffekande....

Derudover har jeg et ældre Royal Copenhagen stel som vi bruger til daglig...Det er ikke komplet da der ikke er lige mange af hver del. Men der er skam både flade, dybe, frokost, dessert samt sovsekande, fade og skåle så vi kan servere et almindeligt aftens måltid uden at have andet på bordet end det.




Det er sjovt, nogle nævner Bitz. Det tænker jeg slet ikke på som et stel, da det er hverdags-moderne. Det er mit hverdagsstel. Der har jeg mange flade (pas) og seks dybe tallerkener, kaffekopper og sådan, hvilket passer til mit hverdagsbehov. Og et helt fladt fad,som gør sig godt til hapsere


Men et stel er vel et stel :gruble: Om det er til hverdag eller fest gør det vel ikke mindre til et stel. Jeg bruger vores til alt. Også det fine fra farmor som kun kom ud til barnedåb og konfirmation. Hun ville dø hvis hun vidste at det kom med rundt i verden og blev brugt til leverpostejsmadder.


Når jeg tænker stel, tænker jeg det lidt finere “mærkevarer" og bliver misundelig, nær det bruges til leverpostej. Det tør jeg ikke (vores stel er udgået)

Bitz anser jeg mere som mit sidste hverdagsstel fra Ikea. Og dermed ikke rigtigt sem stel. Men jeg er glad for det. Det var jeg også for det fra Ikea. Nu savner jeg det faktisk

Jeg er misundelig.


Jeg ELSKER porcelæn....Seriøst....Jeg bliver bare meget gladere af at spise fra en fin tallerken end fra en eller anden Aida ting.....Det virker måske lidt åndssvagt......Men seriøst...En kop kaffe smager altså anderledes hvis den bliver serveret i en af mine Hartmann kopper (jeg har ikke kaffestel til vores "hverdagsservice".....Og en leverpostejsmad tager sig bare bedre ud på en af de små tallerkner fra mit hverdagsstel som har sådan nogen små fine blomster på midten, men ellers ser rimelig dikkedar-frit...

Hvad angår vores hverdagsservice så har jeg givet 500 kroner for det hele. Stellet er udgået og jeg kan ganske enkelt ikke finde ud af hvad det hedder. Det er et stel fra RC...Det er der slet ikke nogen tvivl om. Men uanset hvor meget jeg leder, så kan jeg ikke finde motivet....Ryger der en tallerken, jamen så er det bare ærgerligt....Så har vi en mindre. Det gælder iøvrigt også for mit Hartman stel. Som jeg forøvrigt også kun har givet 500 kroner for...(Ja, jeg er pænt god til at snuse porcelæn op på DBA)...Her er der dog masser af dele til salg.

Mit seneste porcelænskup er et thestel fra Desiree Mistelten til 100 kroner for kopper, tallerkner, thepotte og 2 fade.


Da jeg var single og boede på kollegie så havde jeg også Aida og Ikea ting, og indrømmet det var ikke hver dag jeg vaskede op :genert: Da jeg så flyttede i lejlighed og fik noget af arvestellet med, og begyndte at spise af ægte porcelæn, så var det bare himmerige :love: for selv om man først vaskede op dagen efter festen, så kunne varmt vand og lidt opvaskemiddel klare alt. På Aida og lign. skulle man skrubbe og skrubbe, og "glaseringen" krakelerede hurtigt, mens ægte porcelæn, bare holder og holder, og er så nemt at rengøre.
Og så scorer man som single mand, en del point hos hunkønnet ved at dække op med pænt porcelæn, når man serverer en god middag, ligesom at Riedel glas, lige gør en god vin, det bedre ;)


Jeg har en tidligere kollega og nu god ven som er homoseksuel.....Og en fremragende kok. Og som går vildt meget op i boligindretning og lækre ting...

Når han sådan serverer et par labre retter på den diskret blanding af hvid riflet og mega mussel som ham og hans mand (ja, han er desværre gift på 14.år...så man må formode at det der med at han er homoseksuel ikke bare er en latterlig grille fordi han ikke har mødt den rigtige pige), samler på...Ja, så er det ligefør det knuser mit hjerte....Tænk sig hvis sådan en som ham ikke var homo....Så ville jeg gifte mig med ham på stedet....En mand der både kan lave mad. Og serverer den på smukt porcelæn...Det er sgu lige før man får tårer i øjnene :-D :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Fuldt stel

Indlægaf FormerlyKnownAs » 29. apr 2018, 14:46

Please unquote- be be
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Fuldt stel

Indlægaf POCKETKITTEN » 29. apr 2018, 15:09

Jeg har tallerkener, kagetallerkener, dybe tallerkener, små skåle til 12 og nogle serveringsfade fra Broste Copenhagen. Men jeg tænker ikke på det som et stel. Måske enten på grund af mærket - selvom det egentligt er relativt dyrt - eller fordi jeg ikke har mere af det. Kan f.eks. bedst lide at have nogle helt andre krus. Der går min grænse for matchy-matchy.

Min mor har stel. Hun har Mads Stage med dyr til uendeligt mange gæster. Store og små tallerkener, kaffekopper, krus, vinglas, serveringsfade, sovsekander, sukkerskåle, kaffe- og tekander. Alt.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Fuldt stel

Indlægaf 1234 » 29. apr 2018, 16:06

Jeg må indrømme jeg er en af dem der ikke rigtig fatter stel. Det eneste stel vi har er et sæt af ukendt mærke jeg har arvet fra min bedste mor. Det er meget fint, men jeg lever nu fint med Aida og Ikea resten af mine dage :)
0
Myth
Indlæg: 565
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 730

Re: Fuldt stel

Indlægaf Myth » 1. maj 2018, 12:37

Jeg begyndte at købe RC hvid halvblonde i sommers og er nu nået op på 6 middag, 6 frokost, 6 dybe, 6 kaffe kopper, 6 krus (Dog Prinsesse, da hvidhalvblonde ikke laver krus), 6 Prinsesse frokost, 2 skåle, sovsekande, tekande, Prinsesse sukkerskål.
Derudover har jeg købt rc julestel, det store fad, 2 middag, 2 frokost, og 3 små skåle, 2 krus.

Jeg betegner den mængde som næsten fuldt stel. Det dækker hvad jeg har brug for, vil dog gerne lige have et par fade i hvid halvblonde.
0
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Fuldt stel

Indlægaf Kalimsofie » 12. maj 2018, 14:50

Jeg elsker porcelæn og har virkelig virkelig meget :blush:
Men det er ikke fra samme serie eller endda mærke, det er med forskellige mønstre og farvenuancer opstøvet i genbrugsbutikker, på loppemarkeder, dba osv. Der er både dyre ting fra Lyngby og RC, mellemdyre fra Colditz og Bavaria, og de helt billige no-name ting fra Kina o.lign. Mit eneste krav er, at det skal være i blå eller orange og have “retro-look”.
For mig er et fuldt stel hele baduljen med tallerkner i alle størrelser, skåle, fade, smørskåle, kander osv. i samme serie til 8, 12 eller flere personer. Alt det har jeg (og mere til), det er bare ikke fra samme mærke, og derfor anser jeg det ikke for at være fuldt stel.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Fuldt stel

Indlægaf Zombie » 12. maj 2018, 17:30

Jeg arver et komplet sæt Musselmalet. Det er med fade, sovsekander og småkagefade osv.

Jeg kommer også til at arve en fucking kæmpe Fasan i Golden Summer stil. Åh min gud....
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Fuldt stel

Indlægaf Sangius » 12. maj 2018, 17:49

Zombie skrev:Jeg arver et komplet sæt Musselmalet. Det er med fade, sovsekander og småkagefade osv.

Jeg kommer også til at arve en fucking kæmpe Fasan i Golden Summer stil. Åh min gud....


Aaarh... du heldig :D :love2:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Fuldt stel

Indlægaf ajnaM » 12. maj 2018, 18:01

Et fuldt stel er i mine øjne, at man kan dække fuldt op. Vi kører hvid riflet herhjemme, til hverdag og til fest - kunne ikke drømme om at have to stel - og jeg tror, vi kan dække op til 12. Men der er masser af RC-dims, jeg aldrig kunne finde på at bruge - lysestager, sukkerskåle osv. Vi har store og små tallerkener, skåle og serveringsfade/-skåle. That's it.

Hvis et fuldt sæt skulle være, at man har ALT, så er det da svært at finde plads i køkkenet, tænker jeg. Min mormor har virkelig skabene fulde af musselmalet - og ikke bare i køkkenet, men også i stuen, på kaminen osv. Og ikke engang hun har ALT.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Fuldt stel

Indlægaf Artem » 12. maj 2018, 18:31

Jeg ser et fuldt stel som til 12 personer med alle typer tallerkener og kopper. Men ikke nødvendigvis alle fade osv.

Er selv så heldig at jeg nok en dag arver et fuldt mågestel :slem:

Nej seriøst er ikke noget jeg rigtig går op i og hvis nogle af mine søstre vil have det har de førsteret. Men de har jo selv haft samlet på andre stel, og mågestellet er jo ikke specielt populært mere. Hvorfor det jo nok ender ved mig.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Fuldt stel

Indlægaf LadyFox » 12. maj 2018, 18:50

Jeg står vist til at arve et fuldt KPM Rosenborg (af hvad jeg lige kan Google mig til) stel, der ikke har været brugt i evigheder, min mor har i hvert fald haft det siden hun arvede det da jeg var lille og jeg kan ikke huske det nogensinde har været brugt. Jeg kommer nok næppe til at bruge det, og vil Min søster arve det når tiden kommer er hun velkommen, men jeg tvivler.
0
...

Tilbage til "Bolig"