Zombie flytter til Vesterbro

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf LadyFox » 21. maj 2018, 07:40

Jeg ikke åbne linket med sengen, men jeg tror godt jeg ved hvad det er for en seng.
Jeg tænker ikke det er en seng som man har voldsomme holdninger til, og når du har så gode argumenter, så skal du nok få ham overbevist :D :slem:
0
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf Juki » 21. maj 2018, 22:39

Zombie skrev:
Juki skrev:
Zombie skrev:Mest til mig selv:

Øverst til venstre, køkken.
https://www.ebay.co.uk/itm/Green-Bronze ... 2bv9VSvdEw

De ser mærkelige ud på fællesbilledet, men der er et billede, hvor de poserer på hvid baggrund og er fine. Måske.

Det er så mærkeligt at opdage at man har en holdning til ting som greb, men det er samtidig noget der kan være svært at gå på kompromis med hvis det ikke er helt rigtigt :D

Jeg synes grebet ser fint ud, især på billederne med hvid baggrund og uden de andre modeller. Der kommer det rigtig til sin ret.


Jeg er også temmelig overrasket over, hvor stærke holdninger jeg havde, da jeg sad og surfede rundt. :lol: Jeg mener - greb?! Men det er åbenbart en virkelig vigtig ting, som kan ændre alt for et køkken for mig. :lol:

Det er sindssygt mærkeligt at man kan have det sådan med små umiddelbart ligegyldige ting :D Især når der samtidig er større ting man ikke kunne være mere ligeglad med.

"Om mit hus bliver sort eller hvidt? Couldn't care less. Men fandeme nej om jeg kan gå på kompromis med hvilken postkasse jeg skal have! :cuss: :panik:"
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf Sophaya » 22. maj 2018, 14:25

Jeg er ked af at slå skår i dine senge-drømme, men vi måtte smide ikea-rammen ud efter at have slået den ihjel på få måneder - det kan altså ikke anbefales :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf Sophaya » 22. maj 2018, 19:30

JessicaD skrev:
Sophaya skrev:Jeg er ked af at slå skår i dine senge-drømme, men vi måtte smide ikea-rammen ud efter at have slået den ihjel på få måneder - det kan altså ikke anbefales :lol:


Hvilken seng er det? Linket i zombies indlæg virker ikke. Min egen IKEA-seng holder fint her på 9. år. Lamellerne er dog blevet knaldet ud engang, men dem kunne vi bare sætte på igen :lol:


Har haft både den, der hedder brusali og den der hedder malm - samme historie med dem begge :fløjt:
Jeg nåede til den konklusion, at ikea-rammer ikke var løsningen til nogen, der er lidt hårde ved sengen ind imellem :lol:
Hvad er det for en du har, der har holdt så fint? Du har da været en del heldigere end jeg :P
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf Sophaya » 22. maj 2018, 19:33

Jeg synes forresten der er så hyggeligt at følge med i alle jeres flyttetråde, selvom jeg aldrig får kommenteret. Det er skønt at se jer “flyttetråds-københavnere” glade. Tillykke med lejligheden :D
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf Annione » 22. maj 2018, 20:12

Altså. Vi havde en Ikea seng i 12 år - den holdt fint. Incl rammen.

Og jeg synes bare du skal plante mælkebøtter. Kan lige se det for mig :lun:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf Juki » 23. maj 2018, 02:12

Sophaya skrev:
JessicaD skrev:
Sophaya skrev:Jeg er ked af at slå skår i dine senge-drømme, men vi måtte smide ikea-rammen ud efter at have slået den ihjel på få måneder - det kan altså ikke anbefales :lol:


Hvilken seng er det? Linket i zombies indlæg virker ikke. Min egen IKEA-seng holder fint her på 9. år. Lamellerne er dog blevet knaldet ud engang, men dem kunne vi bare sætte på igen :lol:


Har haft både den, der hedder brusali og den der hedder malm - samme historie med dem begge :fløjt:
Jeg nåede til den konklusion, at ikea-rammer ikke var løsningen til nogen, der er lidt hårde ved sengen ind imellem :lol:
Hvad er det for en du har, der har holdt så fint? Du har da været en del heldigere end jeg :P

Det er lige før jeg fornemmer nødvendigheden af en "anbefal/fraråd en seng fra Ikea" tråd :-D

Min seng er også fra Ikea(dog vist en udgået model) men der er også noget i bunden af sengestellet der er gået i stykker eller bare har løsnet sig :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 04:42

Ahem, man skal huske at efterspænde sine møbler minimum hvert andet år.
-Ikeanørd
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf Lurende Peber » 23. maj 2018, 05:02

kidkomb skrev:Amen, man skal huske at efterspænde sine møbler minimum hvert andet år.
-Ikeanørd

...og hvis man knalder meget så hvert halve år? :gruble:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 05:05

Lurende Peber skrev:
kidkomb skrev:Amen, man skal huske at efterspænde sine møbler minimum hvert andet år.
-Ikeanørd

...og hvis man knalder meget så hvert halve år? :gruble:

Det ville jeg selv gøre i hvert fald. Hvis man er typen der vipper på sine spisebordstole så bør man også efterspænde dem regelmæssigt. Ellers holder de altså ikke til det. Det gælder i øvrigt ikke kun Ikea møbler :D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf Zombie » 29. maj 2018, 22:20

Vi er gået bort fra sengerammen, da det blev for dyrt med madras osv. I stedet får vi et simpelt hovedgærde, der skal sættes fast til væggen, med opbevaring i, så vi ikke behøver natborde. Min søster har derudover nogle gode bed-rollers med låg til opbevaring, vi må få gratis. Så kan jeg også tage dem helt ud og støvsuge grundigt under sengen. Min kæreste har astma, så det er ikke bare fordi jeg er Monica (men jeg er det). :lol:

Er ikke så meget på debatten eller online generelt for tiden, da min smartphone er kaput og indtil jeg hører fra forsikringen, har jeg en telefon der kan ringe og sms'e, og det er dét. Og jeg har ikke rigtig computertid for tiden, hvilket nok er meget sundt. :)
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Zombie flytter til Vesterbro

Indlægaf Zombie » 30. maj 2018, 17:09

Jeg har skrevet under! :banan:

Min kæreste har glemt sit nem-id derhjemme, så indtil i morgen er det kun min lejlighed. :slem:
4
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Bolig"