Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13008
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2856
Likede indlæg: 28040

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 21. maj 2018, 16:21

kidkomb skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
kidkomb skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Er det hans eget firma eller er han ansat i det? Altså det han laver hvidt arbejde for?

Der er han bare ansat (ved jeg nu efter at have googlet rundt og undersøgt, jeg spurgte ham ikke inden)


Jeg tror egentligt jeg ville kontakte det firma han arbejder for så. Altså såfremt han ikke er til at tale med.

Jeg ville sige som det er at su var ude efter et tilbud, han ville så lave det udenom firmaet for at få det gjort hurtigere og det er klams han har lavet.

Det kunne jeg godt finde på faktisk. Alt efter hvordan han opfører sig.
Jeg må se hvad han siger når jeg skriver til ham i morgen.
Jeg ved bare med mig selv at det ikke skal være i dag, fordi jeg er for temperamentsfuld.
Det gavner hverken ham eller mig :blush:


Det har vi 100% tilfælles :D jeg skal heller gøre den slags samme dag.


Men det var den vej jeg ville gå hvis jeg var i din situation, fremfor at gå til laug og hvad ved jeg. Først ham, så firmaet.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13008
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2856
Likede indlæg: 28040

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. maj 2018, 13:37

Har du kontaktet ham?
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9480
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf Sophies-mor » 22. maj 2018, 14:04

Jeg tænker også, hvordan det gik?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3037
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 181
Likede indlæg: 5775

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf Tux » 22. maj 2018, 14:45

JoyNips skrev:De almindelige reklamationsbeføjelser er uændrede af at det er lavet sort. At der ikke er nogen regning er et skattemæssigt spørgsmål, kvaliteten skal stadig være i orden.
Du kan dog ikke gå til et klagenævn, men du kan godt tage den i retten.

Og så vil jeg gerne have hans navn, for keg skal nemlig have slebet og lakeret gulv snart...

Men uden regning og kontant betaling, er der vel ikke noget bevis for at han har lavet det? Så er det vel svært at gå i retten?
2
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13008
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2856
Likede indlæg: 28040

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 28. maj 2018, 00:46

kidkomb


Jeg er stadig nysgerrig for om der er sket noget :genert:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf kidkomb » 28. maj 2018, 08:07

FormerlyKnownAs skrev:
kidkomb


Jeg er stadig nysgerrig for om der er sket noget :genert:

Undskyld, jeg havde slet ikke set at I havde skrevet :blush:
Jeg skrev til ham dagen efter og han kom med en forklaring om at lak jo tørrede hurtigt og at han jo bare havde gjort som jeg sagde (2 gange hvid lak og overlak) og at den løsning ville han ikke selv have valgt.
-Jamen, så sig for helvede det? Hvad er det dog for noget at sige. Hvis man synes at kunden, som ikke er professionel, for så ville kunden nok have gjort det selv, har valgt noget der ikke kan blive pænt, så sig det dog?
Og han sagde at man jo skal se et gulv fra to meters højde og ikke kravle rundt på gulvet og tage billeder.
-Nå, så jeg, som er 160cm, jeg skal gå rundt på stylter for at mit er pænt? Ah, vel?

Jeg sagde at jeg i det mindste gerne ville have at han kom og gjorde noget ved dørtrinnet (som han kun har malet på 4 ud af 6 "sider" og det er meget tydeligt) og han sagde at jeg bare skulle lægge nøglen ud, så ville han komme end dag.

Jeg får ikke mere ud af ham, det er jeg helt sikker på. Nu må vi se om han kommer overhovedet.
Jeg er røvtræt af at det er SÅ sjusket på steder som jeg ikke kan dække med møbler, men jeg må lære at leve med det. Jeg giver ikke 5000 en gang til (de tilbud jeg har fået på at lave det om, for ja det bør laves helt om siger de håndværkere jeg har vist billder, er så også dyrere, så det ville være 7500 mindst. For noget jeg allerede har givet 5000 for. )
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf Kattefjæs » 28. maj 2018, 08:13

Er det en ældre herre som siger "Det er gulvmanden" på sådan en lidt blotter-agtig måde når han tager telefonen? Hvis ja så er det nok ham jeg havde fat i for et par år tilbage. Han havde fire forskellige firmaer registreret på det tidspunkt. Han snød folk og lavede noget værre lort. Så lukkede han firmaerne i takt med at han fik problemer. Han var fandme mærkelig og ja, nederen. Heldigvis opdagede jeg det før jeg fik sat ham i gang med mine gulve.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf kidkomb » 28. maj 2018, 08:34

Kattefjæs skrev:Er det en ældre herre som siger "Det er gulvmanden" på sådan en lidt blotter-agtig måde når han tager telefonen? Hvis ja så er det nok ham jeg havde fat i for et par år tilbage. Han havde fire forskellige firmaer registreret på det tidspunkt. Han snød folk og lavede noget værre lort. Så lukkede han firmaerne i takt med at han fik problemer. Han var fandme mærkelig og ja, nederen. Heldigvis opdagede jeg det før jeg fik sat ham i gang med mine gulve.

Nej. Han er ansat i et ret velrenommeret firma, men kontaktede mig på facebook messenger da jeg efterlyst nogen der kunne slibe mit gulv.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf lillebjoern » 28. maj 2018, 08:40

Har du slettet billederne?
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf kidkomb » 28. maj 2018, 08:43

lillebjoern skrev:Har du slettet billederne?

Ja, der var en sød debattør der gjorde mig opmærksom på at mit navn figurerede ved billederne fordi det var en åben dropbox-mappe jeg delte.
Jeg er den eneste med mit navn i Dk, så det brød jeg mig ikke så meget om :blush:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13008
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2856
Likede indlæg: 28040

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 28. maj 2018, 09:55

Det faktum at du er blevet kontaktet af firmaet og han har taget den udenom, aå ville jeg 110% kontakte firmaet. Særligt når det er godt og velrenommeret firma. Igang!
3
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf lillebjoern » 28. maj 2018, 10:18

kidkomb skrev:
lillebjoern skrev:Har du slettet billederne?

Ja, der var en sød debattør der gjorde mig opmærksom på at mit navn figurerede ved billederne fordi det var en åben dropbox-mappe jeg delte.
Jeg er den eneste med mit navn i Dk, så det brød jeg mig ikke så meget om :blush:


Det kan jeg sørme godt forstå. Hvis du på et tidspunkt har overskud til at tage et screenshot (uden navn selvfølgelig) vil jeg meget gerne se dem. Vi har også lige fået lavet vores gulve, og jeg kunne egentlig godt tænke mig at få en fornemmelse af, om det ligner dit. Jeg har nemlig heller ikke erfaring med det.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf kidkomb » 28. maj 2018, 10:27

lillebjoern skrev:
kidkomb skrev:
lillebjoern skrev:Har du slettet billederne?

Ja, der var en sød debattør der gjorde mig opmærksom på at mit navn figurerede ved billederne fordi det var en åben dropbox-mappe jeg delte.
Jeg er den eneste med mit navn i Dk, så det brød jeg mig ikke så meget om :blush:


Det kan jeg sørme godt forstå. Hvis du på et tidspunkt har overskud til at tage et screenshot (uden navn selvfølgelig) vil jeg meget gerne se dem. Vi har også lige fået lavet vores gulve, og jeg kunne egentlig godt tænke mig at få en fornemmelse af, om det ligner dit. Jeg har nemlig heller ikke erfaring med det.

Selvfølgelig! Det vil jeg gøre i aften efter arbejde (jeg er først hjemme 22.30 dog, bare så du ikke tænker at jeg har glemt det)
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf kidkomb » 28. maj 2018, 22:10

hjørne1.png
kant.png
klatter.png
lakoverdethele.png
Unavngivet.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Jeg har fået slebet mit gulv og jeg er SÅ skuffet!

Indlægaf kidkomb » 28. maj 2018, 22:11

Bemærk især det flotte dørtrin og den nydelige sø af lak omkring vores dørstopper
og et stykke plastik på ca 2x1cm der er tørret ind i lakken og ikke kan fjernes :rulle:
dørstopper.png
flereklatter.png
grimthjørne.png
trin3.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Bolig"