Husejeri for dummies

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf JoyNips » 4. jul 2018, 10:18

Forældrebadeværelse og det turkis badeværelse i kælderen. Sidstnævnte skal laves om engang. Og saunaen skal nedlægges! Selve varme-delen er nedlagt, så det er rent opbevaringsrum.

I forældrebadeværelset skal den blå radiator (why???) selvfølgelig males hvid.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf JoyNips » 4. jul 2018, 10:57

Så er der kælder. Vaskerum, bryggers og et stort rum som bliver tumle/bygge LEGO/game/jeg vil være trommeslager i et band-rum.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf JoyNips » 4. jul 2018, 10:59

Og til sidst lidt have hvor der skal ryddes et bed og i stedet stå et drivhus. Desuden skal der sættes noget hegn op så katte og barn ikke går på eventyr.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf girl_beat » 4. jul 2018, 11:01

Det ser godt nok spændende ud - masser af potentiale og plads :gogo: Endnu engang tillykke med huset! :wave2:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf DenBruneMunk » 4. jul 2018, 11:06

Rum ser fine ud, belysning i loftet i mange rum, er ikke lige min smag, formoder de var der, når i købte det? Ellers sorry :)

Og omkring varme, så synes jeg det ene billede afslører i har fjernvarme, så billeder siger mere end 1000 ord der.
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf Sof » 4. jul 2018, 11:09

Det er et fint hus! Som Girl_beat skriver, masser af potentiale.

Den bogreol er virkelig fed! Og enig i at man godt kan undre sig lidt over nogle menneskers (manglende) smag i fx lamper :-D


Vores hus er på alder med jeres og det ligner dørene er magen til, vi har måtte tage en nødløsning ift. at få hvide døre og er ved at male dem, da nye døre har en anden tykkelse, end de gamle standarder. Vi har kigget på Genbyg o.lig., men nogle af mulighederne var simpelthen så sindssygt dyre, prisen var fleredoblet, så vi endte med malervejen, selvom det også kan være lidt af et hyr.

Måske jeres har den “rigtige” størrelse, men jeg vild godt have vidst inden, at det overhovedet kunne være et issue.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf Santa » 4. jul 2018, 11:14

Dejlig for os nysgerrige med billeder!
Det ser grundlæggende godt ud; gode reelle rum og masser af plads. Stuen bliver så hyggelig, og den overdækkede terrasse kan jeg godt li!
Kan godt forstå at I købte det, der er muligheder.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf Artem » 4. jul 2018, 11:17

Tillykke med huset, det ser jo generelt meget godt ud, og lige til at flytte ind i :gogo:

Men har du ikke nogle flere billeder ude fra hvor man rigtig kan se selve huset? For jeg sidder mest og undrer mig over at det er et 70'er hus inde, men ligner et 60'er hus ude...
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf MOGA » 4. jul 2018, 11:18

Sof skrev:Det er et fint hus! Som Girl_beat skriver, masser af potentiale.

Den bogreol er virkelig fed! Og enig i at man godt kan undre sig lidt over nogle menneskers (manglende) smag i fx lamper :-D


Vores hus er på alder med jeres og det ligner dørene er magen til, vi har måtte tage en nødløsning ift. at få hvide døre og er ved at male dem, da nye døre har en anden tykkelse, end de gamle standarder. Vi har kigget på Genbyg o.lig., men nogle af mulighederne var simpelthen så sindssygt dyre, prisen var fleredoblet, så vi endte med malervejen, selvom det også kan være lidt af et hyr.

Måske jeres har den “rigtige” størrelse, men jeg vild godt have vidst inden, at det overhovedet kunne være et issue.


Det ville jeg også gerne :tie:

Min ene dør er i en stand, hvor man ikke bare kan male, så den skal skiftes. Det samme skal karme og gerigter så også, hvilket betyder, at der også lige skal en elektriker ud for at flytte kontakter. Det løber op...
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf Daine » 4. jul 2018, 11:21

Det er et dejligt hus, Joynips! :love: Og en skøn have med masser af muligheder, det ser ud til I har gjort et rigtig godt køb. Og den der bogreol!!! :dåne: Ej men, jeg er SÅ misundelig!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf musling » 4. jul 2018, 13:05

Skønt hus! :D
Er vild med stuen - med pejsen og bogreolen. Totalt herskabeligt. Kan også godt lide den buede halvvæg i køkkenet, som umiddelbart ser funktionelt og fint ud - men kan godt forstå, at I gerne vil sætte jeres eget præg på det rum også.
Og så er jeg helt vild med den delte trappe. Jeg synes det giver huset et særpræg, at det ikke bare er en lige-op-og-ned-løsning.

Synes det ser spændende ud og med stor mulighed for at sætte sit eget præg på rummene. Kan godt forstå I faldt for huset! :D
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf Æble » 4. jul 2018, 13:11

Lækkert hus. Stort tillykke med det :)
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf Lykke » 4. jul 2018, 13:16

Uh hvor er det fint!
Elsker de der blå klinker på badeværelset! Og den blå radiator er seriøst også for fed!
1
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf thomassneum » 4. jul 2018, 13:55

Nøj en dejlig lille perle.
Har I sauna.. :dåne: (læste lige at den skal væk! :lol: )

Tillykke med huset... jeg følger lidt med på sidelinjen her. :)
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Husejeri for dummies

Indlægaf PaleSeptember » 4. jul 2018, 14:23

Stort tillykke med huset! Glæder mig til at følge processen :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Bolig"