Vis mig dine kaffe/tekrus/kopper

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Vis mig dine kaffe/tekrus/kopper

Indlægaf Misantropen » 15. jan 2019, 20:26

Jeg er vild med det Marco Friis laver, materialet og måden de bliver lavet på! :love: Jeg er dog i tvivl om det kun forhandles i en fysisk butik i Århus. Engang kunne man købe det i en butik i København og vist også på nettet, men han laver lidt for enhver smag.

Udover dem jeg har fra ham er mine kopper vist mest nogle jeg har købt hvis jeg tilfældigvis er faldet over et motiv jeg kan lide. Der er ikke så meget tjubang over kopperne i sig selv.

Jeg drømmer om at skifte al mit service ud med gamle serier fra Rørstrand :dåne: Jeg skal bare lige beslutte mig for hvilken serie jeg vil satse på at finde :lol:

Deres "Ostindia Floris" er også virkelig fin. En dag bliver de forhåbentlig mine..

Billede
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: Vis mig dine kaffe/tekrus/kopper

Indlægaf Fræksak » 15. jan 2019, 23:06

Vi har lidt af hvert blandet (og absurd meget, fordi jeg elsker porcelæn :blush:). Noget er købt i Søstrene Grene gennem tiden, noget har min mand haft med sig, og noget (det gamle af det) køber jeg, når jeg finder på loppemarkeder.

Pt er mine yndlingskopper (det er så tekopper, men de fås også som kaffekopper) de blå her fra Søholm og så de helt hvide, enkle termokopper fra Kähler (Hammershøi), som jeg fik i julegave på mit arbejde. De ligger godt i hånden!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1

Tilbage til "Bolig"