Hvordan bliver mit gæstebadeværelse mere hyggeligt?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6471

Re: Hvordan bliver mit gæstebadeværelse mere hyggeligt?

Indlægaf Stars » 8. apr 2021, 09:07

Ata skrev:
Apostrof skrev:
Ata skrev:
Jammerdalen skrev:Fik du lavet dit badeværelse, At? :)

Tak fordi du spørger! Havde helt glemt denne tråd! Jeg fik lavet noget på badeværelset og synes, at det er blevet klart hyggeligere! :)


Det er blevet virkelig flot :love: Håndklæderne ville jeg måske hænge over badekaret istedet, så de ikke tager lys fra vinduet og hænger ned i hovedet på én.

Badeforhæng kunne være en dyb Rosa ala https://www.dynefabrikken.dk/shop/badef ... gJ4V_D_BwE

Eller Hays aquarelle: https://www.luxoliving.dk/hay-aquarelle ... ntal-rose/

Tak! Og gode forslag til badeforhæng. Mht. håndklæderne kommer de til at hænge meget tæt på wc'et, hvis de hænger på badekarret, men du har ret i, at de tager en del lys når de hænger der. :)


Kunne de ligge foldet på træbrættet?
Eller flytte brættet til den modsatte ende af badekarret, så der er plads til håndklæderne på kanten.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14878

Re: Hvordan bliver mit gæstebadeværelse mere hyggeligt?

Indlægaf Ata » 8. apr 2021, 09:24

Stars skrev:
Ata skrev:
Apostrof skrev:
Ata skrev:
Jammerdalen skrev:Fik du lavet dit badeværelse, At? :)

Tak fordi du spørger! Havde helt glemt denne tråd! Jeg fik lavet noget på badeværelset og synes, at det er blevet klart hyggeligere! :)


Det er blevet virkelig flot :love: Håndklæderne ville jeg måske hænge over badekaret istedet, så de ikke tager lys fra vinduet og hænger ned i hovedet på én.

Badeforhæng kunne være en dyb Rosa ala https://www.dynefabrikken.dk/shop/badef ... gJ4V_D_BwE

Eller Hays aquarelle: https://www.luxoliving.dk/hay-aquarelle ... ntal-rose/

Tak! Og gode forslag til badeforhæng. Mht. håndklæderne kommer de til at hænge meget tæt på wc'et, hvis de hænger på badekarret, men du har ret i, at de tager en del lys når de hænger der. :)


Kunne de ligge foldet på træbrættet?
Eller flytte brættet til den modsatte ende af badekarret, så der er plads til håndklæderne på kanten.

Til daglig hænger håndklæderne der jo for at tørre. Ikke til pynt. Men evt. kunne man få sat noget op på væggen overfor wc'et, hvor de kan hænge.
0
Jammerdalen
Indlæg: 779
Tilmeldt: 6. feb 2016, 19:14
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1008

Re: Hvordan bliver mit gæstebadeværelse mere hyggeligt?

Indlægaf Jammerdalen » 8. apr 2021, 10:28

Hvor er det blevet fint! Tak fordi du gad at opdatere! :)
1
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14878

Re: Hvordan bliver mit gæstebadeværelse mere hyggeligt?

Indlægaf Ata » 8. apr 2021, 10:32

Jammerdalen skrev:Hvor er det blevet fint! Tak fordi du gad at opdatere! :)

Tak! :love2: Og tak for interessen... :)
1
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Hvordan bliver mit gæstebadeværelse mere hyggeligt?

Indlægaf TomKah » 23. apr 2021, 16:14

Jeg er rigtig vild med farven. Det har virkelig gjort en større forskel end jeg umiddelbart kunne forestille mig.
Har du gemt en farvekode på malingen?
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvordan bliver mit gæstebadeværelse mere hyggeligt?

Indlægaf Zombie » 23. apr 2021, 17:07

Ata skrev:Tak! :love2: Og tak for interessen... :)


Ata for dælen ... det vil gøre helt vildt meget, hvis I smutter i Bauhaus og får nyt toiletbræt i hvid. De har alt mulig mærkeligt, pirat tema, fisk, osv. Men også bare hvid... hver gang jeg ser billederne, suges mine øjne først hen til det sorte hul der er jeres toiletbræt/låg. Det er gammel gymnastiksal/skole omklædning bræt... :blush:
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14878

Re: Hvordan bliver mit gæstebadeværelse mere hyggeligt?

Indlægaf Ata » 24. apr 2021, 06:26

Zombie skrev:
Ata skrev:Tak! :love2: Og tak for interessen... :)


Ata for dælen ... det vil gøre helt vildt meget, hvis I smutter i Bauhaus og får nyt toiletbræt i hvid. De har alt mulig mærkeligt, pirat tema, fisk, osv. Men også bare hvid... hver gang jeg ser billederne, suges mine øjne først hen til det sorte hul der er jeres toiletbræt/låg. Det er gammel gymnastiksal/skole omklædning bræt... :blush:

Vi har lige købt et nyt. I sort! Jeg synes det giver lidt karakter og kontrast! :D
7
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: Hvordan bliver mit gæstebadeværelse mere hyggeligt?

Indlægaf Santa » 24. apr 2021, 07:20

Ata skrev:
Zombie skrev:
Ata skrev:Tak! :love2: Og tak for interessen... :)


Ata for dælen ... det vil gøre helt vildt meget, hvis I smutter i Bauhaus og får nyt toiletbræt i hvid. De har alt mulig mærkeligt, pirat tema, fisk, osv. Men også bare hvid... hver gang jeg ser billederne, suges mine øjne først hen til det sorte hul der er jeres toiletbræt/låg. Det er gammel gymnastiksal/skole omklædning bræt... :blush:

Vi har lige købt et nyt. I sort! Jeg synes det giver lidt karakter og kontrast! :D

Jeg synes osse at sort toiletbræt passer bedst ind. Det samler farven på terrazzogulvet op, og så er det meget klassisk med et sort bræt, terrazzo og hvide fliser.
4
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Bolig"