Seng fra Bedre Nætter

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
LidtLakrids
Indlæg: 305
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Seng fra Bedre Nætter

Indlægaf LidtLakrids » 23. nov 2020, 07:13

Jeg overvejer at købe en seng fra bedrenaetter.dk - er der nogen der har erfaringer? Jeg har haft holdt lidt øje og kan se at deres senge altid er på tilbud :gruble: så jeg kan være i tvivl om jeg reelt får en seng til en værdi af 29.000 kr. eller den svarer bedre til de 10.000 kr. som den altid er på tilbud til.
Det er en kontinentalseng på 210x210 cm. jeg har kig på.
0
Brugeravatar
GuldPilen
Indlæg: 623
Tilmeldt: 7. okt 2020, 08:05
Kort karma: 29
Likede indlæg: 254

Re: Seng fra Bedre Nætter

Indlægaf GuldPilen » 23. nov 2020, 07:29

Du kan være sikker på at den svarer til tilbudsprisen, som den oftest ses til. Jeg har set på senge flere gange, og det marked er fyldt med gode tilbud hele året. Og du finder sjældent en seng til 90.000 som ikke er sat ned til 33% af vej.pris :)

Så jeg ville forholde mig til tilbudsprisen.
1
Sofakartoflen
Indlæg: 3821
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 430
Likede indlæg: 9038

Re: Seng fra Bedre Nætter

Indlægaf Sofakartoflen » 23. nov 2020, 10:54

Vi har lige købt en seng i Ilva til 12000, der var kæmpetilbud. Sælgeren sagde faktisk, at man aldrig skal købe senge og hvidevarer til fuld pris.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Seng fra Bedre Nætter

Indlægaf Stitch » 25. nov 2020, 19:30

Jeg kiggede selv på Bedre Nætter, da jeg skulle have ny seng. Men jeg turde simpelthen ikke købe en seng uden at få lov til at prøve den først. Og jeg er ærlig talt ret ligeglad med deres 100dages byttegaranti, da jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg ikke gider bøvle med den slags.

Så jeg endte med at prøve flere forskellige butikker til jeg endte i Ilva, hvor de havde en seng/søvnekspert, som tog sig god tid til at lade mig prøve flere forskellige senge og måle min ryg, mens jeg lå i dem. Det var virkelig god service og da jeg til sidst stod med valget mellem en seng på tilbud og en lidt dyrere seng, gav han mig afslag i prisen på den dyre, så han var sikker på at jeg var tilfreds.
Så jeg kan varmt anbefale at tage ud og prøve forskellige. Man kan nemt blive overrasket over hvad der egentlig er sundt og godt.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Bolig"