Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
mathias1967
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. aug 2019, 11:15
Kort karma: 0

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf mathias1967 » 18. aug 2019, 16:38

Er der nogen der har prøvet at sove på en futon madras?

Jeg har lige bestilt en på (link fjernet af moderator) men er lidt nervøs. Der er en artikel om futoner på webstedet men jeg prøver at finde nogle mennesker der har erfaring

Tak!
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Stitch » 18. aug 2019, 20:13

mathias1967 skrev:Er der nogen der har prøvet at sove på en futon madras?

Jeg har lige bestilt en på (link fjernet af moderator) men er lidt nervøs. Der er en artikel om futoner på webstedet men jeg prøver at finde nogle mennesker der har erfaring

Tak!


Jeg havde en, da jeg var yngre, men fik simpelthen så ondt i ryggen og vænnede mig aldrig til den.

Men måske det er vanesag?
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
mathias1967
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. aug 2019, 11:15
Kort karma: 0

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf mathias1967 » 19. aug 2019, 11:34

Stitch skrev:
mathias1967 skrev:Er der nogen der har prøvet at sove på en futon madras?

Jeg har lige bestilt en på (link fjernet af moderator) men er lidt nervøs. Der er en artikel om futoner på webstedet men jeg prøver at finde nogle mennesker der har erfaring

Tak!


Jeg havde en, da jeg var yngre, men fik simpelthen så ondt i ryggen og vænnede mig aldrig til den.

Men måske det er vanesag?


Tak for svaret! Ja, måske... Jeg har bestilt den til min datter, hun er 25. Linket er desvæære fjernet men på Link fjernet af moderator er der mange af dem og jeg havde det svært med at vælge, er der andre webstede hvor der er futoner? Kunne ikke finde

Tak!
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf RavenClaw » 19. aug 2019, 12:10

mathias1967 skrev:
Stitch skrev:
mathias1967 skrev:Er der nogen der har prøvet at sove på en futon madras?

Jeg har lige bestilt en på (link fjernet af moderator) men er lidt nervøs. Der er en artikel om futoner på webstedet men jeg prøver at finde nogle mennesker der har erfaring

Tak!


Jeg havde en, da jeg var yngre, men fik simpelthen så ondt i ryggen og vænnede mig aldrig til den.

Men måske det er vanesag?


Tak for svaret! Ja, måske... Jeg har bestilt den til min datter, hun er 25. Linket er desvæære fjernet men på Link fjernet af moderator er der mange af dem og jeg havde det svært med at vælge, er der andre webstede hvor der er futoner? Kunne ikke finde

Tak!


Bare at se et billede af dem giver mig ondt i ryggen. Jeg er også 25.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Pandesteg » 19. aug 2019, 12:18

Jeg synes man sover elendigt på en futon.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Stitch » 19. aug 2019, 12:19

mathias1967 skrev:Tak for svaret! Ja, måske... Jeg har bestilt den til min datter, hun er 25. Linket er desvæære fjernet men på Link fjernet af moderator er der mange af dem og jeg havde det svært med at vælge, er der andre websteder, hvor der er futoner? Kunne ikke finde

Tak!



Der er en hel del hjemmesider. Jeg googlede bare "futon madras" og der kom en masse sider frem. Men er du sikker på, din datter vil have sådan en? Jeg synes personligt ikke, at de er rare at sove på. Tanken er sød, men mest hvis hun har ytret, at hun ønsker sig sådan en.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf gro71 » 19. aug 2019, 12:50

Et sofabord.

Lige siden vi flyttede (for næsten et år siden), har vi været på jagt efter et sofabord. Det har vist sig at være næsten umuligt at finde et bord, der opfyldte de krav, vi havde til det, men pludselig fandt vi faktisk et i et af de her lavprishuse:

Sofabord.PNG


Absolut ikke noget fancy på nogen måde, men det var netop sådan noget, vi var ude efter.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf gro71 » 19. aug 2019, 13:35

Absolut ikke noget fancy på nogen måde, men det var netop sådan noget, vi var ude efter.[/quote]
Er det kvadratisk? Har du evt. link? :D[/quote]

Det har jeg da :) https://sitnsleep.dk/borde/sofaborde/signature-planke-sofabord-smoked-eg.html

Vores bord er 110 x 72 x 48, men der var også et mindre, kvadratisk bord i butikken, da vi var ude og kigge.
0
mathias1967
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. aug 2019, 11:15
Kort karma: 0

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf mathias1967 » 20. aug 2019, 11:22

Stitch skrev:
mathias1967 skrev:Tak for svaret! Ja, måske... Jeg har bestilt den til min datter, hun er 25. Linket er desvæære fjernet men på Link fjernet af moderator er der mange af dem og jeg havde det svært med at vælge, er der andre websteder, hvor der er futoner? Kunne ikke finde

Tak!



Der er en hel del hjemmesider. Jeg googlede bare "futon madras" og der kom en masse sider frem. Men er du sikker på, din datter vil have sådan en? Jeg synes personligt ikke, at de er rare at sove på. Tanken er sød, men mest hvis hun har ytret, at hun ønsker sig sådan en.


Hun er meget begejstret over Japan og har mange gange fortalt om den måde japanerne sover på. Så prøver jeg bare at overraske hende :) hvis der er nogle der har allerede købt en futon i Danmark, ville det være fint hvis i fortælle om hvor der er de bedste futoner.

Tak,

Mathias
Senest rettet af mathias1967 20. aug 2019, 11:34, rettet i alt 1 gang.
0
mathias1967
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. aug 2019, 11:15
Kort karma: 0

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf mathias1967 » 20. aug 2019, 11:24

Pandesteg skrev:Jeg synes man sover elendigt på en futon.


Det synes jeg også :lol2: men min datter er vild med Japan og jeg har lyst til at overraske hende. HAr du prøvet at sove på en?
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Pandesteg » 20. aug 2019, 12:05

mathias1967 skrev:
Pandesteg skrev:Jeg synes man sover elendigt på en futon.


Det synes jeg også :lol2: men min datter er vild med Japan og jeg har lyst til at overraske hende. HAr du prøvet at sove på en?


Ja ellers ville jeg vel ikke skrive at man sover elendigt på én? :lol: min svigermor havde én som gæsteseng, hun har gudskelov skiftet den ud for et par år siden.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. aug 2019, 06:24

Indeni mig bor der en 50er-husmor, som bare ikke kan få Sistema nok :genert:

De to nyeste investeringer er en riskoger og en steamer, begge til mikroovn.

Billede

Billede
3
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf PaleSeptember » 24. aug 2019, 13:59

Vi har købt nye dyner i dag, håber de er gode!
De gamle er egentlig OK stadig, men vi har problemer med hunkatte, der ynder at tisse i vores seng, så må vaske dyner ofte, og der er små huller i, så når jeg vasker er der dun ud over det hele.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Little_Woman » 24. aug 2019, 17:29

mathias1967 skrev:Er der nogen der har prøvet at sove på en futon madras?

Jeg har lige bestilt en på (link fjernet af moderator) men er lidt nervøs. Der er en artikel om futoner på webstedet men jeg prøver at finde nogle mennesker der har erfaring

Tak!


Jeg havde én fra Innovation - jeg sov som en drøm!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Katten » 25. aug 2019, 07:10

Nyt spisebord og skænk i eg. Vi får brug for mere opbevaring, når den store rykker ind på det, det før var vores kontor/gæsteværelse, og så er vores gamle spisebord så ramponeret, at min kæreste bare VILLE have et nyt nu! :lol2: begge dele på udsalg hos Bdr Friis.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7

Tilbage til "Bolig"