Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf LaScrooge » 17. feb 2021, 18:11

Pandesteg skrev:Og jeg har - efter inspiration fra min egen tråd - købt et grønt marmorbord :-D


:-D
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf LaScrooge » 17. feb 2021, 18:49

LaScrooge skrev:
Pandesteg skrev:Og jeg har - efter inspiration fra min egen tråd - købt et grønt marmorbord :-D


:-D


Okay, hvor stenet. Jeg ville have vedhæftet et billede, men det blev bare en smiley? Ellers et rigtig godt billede, som dit indlæg mindede mig om, uden at jeg har læst den nævnte tråd :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf musling » 17. feb 2021, 21:24

Trappestige skrev:
musling skrev:
Tak! Den skal helt sikkert prøves, for trods nye toiletter bøvler jeg med brune kalkrender!

Sikke toilettet bliver forkælet i dag :lol2:


Den er fantastisk. Laver lige hurtigt en cirkel rundt i kanten, lader det sidde nogle timer og skyller ud- det siger nærmest pling. :D


Timer? :nerve: må det godt sidde så længe? Kan belægningen klare det? Har altid hørt, at det kun må sidde 10-15 min? :gruble: :genert:
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf JoyNips » 18. feb 2021, 06:42

Trappestige skrev:
musling skrev:
Trappestige skrev:
musling skrev:
Tak! Den skal helt sikkert prøves, for trods nye toiletter bøvler jeg med brune kalkrender!

Sikke toilettet bliver forkælet i dag :lol2:


Den er fantastisk. Laver lige hurtigt en cirkel rundt i kanten, lader det sidde nogle timer og skyller ud- det siger nærmest pling. :D


Timer? :nerve: må det godt sidde så længe? Kan belægningen klare det? Har altid hørt, at det kun må sidde 10-15 min? :gruble: :genert:


Det ved jeg ikke om det må. Det har jeg gjort siden jeg flyttede hjemmefra som teen- ladet det sidde natten over. Aldrig haft problemer med det, og ingen ødelagte belægninger.


Det er lige meget at lade det sidde længere. Der er de syrer i, som der nu er. De går i forbindelse med skidt og kalk. Og når de er opbrugt er de opbrugt, så er der ikke grund til at lade det sidde længere.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Fandango
Indlæg: 50
Tilmeldt: 7. jun 2020, 01:34
Kort karma: 1
Likede indlæg: 150

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Fandango » 27. feb 2021, 09:48

Først et hurtigt lille bidrag til toiletbørste-debatten; Jeg køber altid en håndfuld af Ikea's fineste til en rund 10'er når Jeg i ny og næ forvilder mig derud.Toiletbørsten går under navnet "Bolmen" og er en fin lille sort plast-sag i tidløst design, som klarer sit beskidte arbejde til UG.Den er ikke udpræget grim, og så er det i mine øjne en klar fordel at Jeg bare kan smide den ud og erstatte den med en helt ren og frisk børste, i stedet for at stå og rengøre en vase-lignende dyb beholder med bæ på siderne, og mudret vand i bunden.

På rengøringsfronten er Jeg stor fan af Frosch/Froggy Sodaspray, også til rengøring af toiletkumme, håndvask og klinker på badeværelset.
Den æder simpelthen ALT og virker særdeles hurtigt, nærmest uanset hvilken overflade den bruges på.
Ajax, Cilit Bang og hvad de ellers hedder, duer ikke til en sk.. i forhold til Sodasprayen, og det er faktisk kun mine parketgulve og Linoleumsgulvet i køkkenet der bliver behandlet med rengøringsmidler der er specielt lavet til netop disse, al anden rengøring foregår med sodaen.

Sidste køb til boligen var et lille væghængt skab til badeværelset som Jeg købte for at have et sted hvor el-tandbørsten og andre mund-relaterede ting kan stå helt for sig selv, og opladeren til tandbørsten bliver samtidigt gemt af vejen uden at jeg skal trække stikket, hvilket var nødvendigt før.
Skabet er ligesom toiletbørsten et Ikea produkt der er dejligt diskret og kun 15 dybt, så det ikke rager langt ud fra væggen.
1
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Fræksak » 28. feb 2021, 09:50

Fandango skrev:Først et hurtigt lille bidrag til toiletbørste-debatten; Jeg køber altid en håndfuld af Ikea's fineste til en rund 10'er når Jeg i ny og næ forvilder mig derud.Toiletbørsten går under navnet "Bolmen" og er en fin lille sort plast-sag i tidløst design, som klarer sit beskidte arbejde til UG.Den er ikke udpræget grim, og så er det i mine øjne en klar fordel at Jeg bare kan smide den ud og erstatte den med en helt ren og frisk børste, i stedet for at stå og rengøre en vase-lignende dyb beholder med bæ på siderne, og mudret vand i bunden.

På rengøringsfronten er Jeg stor fan af Frosch/Froggy Sodaspray, også til rengøring af toiletkumme, håndvask og klinker på badeværelset.
Den æder simpelthen ALT og virker særdeles hurtigt, nærmest uanset hvilken overflade den bruges på.
Ajax, Cilit Bang og hvad de ellers hedder, duer ikke til en sk.. i forhold til Sodasprayen, og det er faktisk kun mine parketgulve og Linoleumsgulvet i køkkenet der bliver behandlet med rengøringsmidler der er specielt lavet til netop disse, al anden rengøring foregår med sodaen.

Sidste køb til boligen var et lille væghængt skab til badeværelset som Jeg købte for at have et sted hvor el-tandbørsten og andre mund-relaterede ting kan stå helt for sig selv, og opladeren til tandbørsten bliver samtidigt gemt af vejen uden at jeg skal trække stikket, hvilket var nødvendigt før.
Skabet er ligesom toiletbørsten et Ikea produkt der er dejligt diskret og kun 15 dybt, så det ikke rager langt ud fra væggen.


Køber du bare det samme sted som de har Frosch alm. WC-rens fx? Jeg synes ikke jeg er stødt på det produkt, du nævner, men det lyder da super!
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5420
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13984

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf RavenClaw » 28. feb 2021, 11:17

Fræksak skrev:
Fandango skrev:Først et hurtigt lille bidrag til toiletbørste-debatten; Jeg køber altid en håndfuld af Ikea's fineste til en rund 10'er når Jeg i ny og næ forvilder mig derud.Toiletbørsten går under navnet "Bolmen" og er en fin lille sort plast-sag i tidløst design, som klarer sit beskidte arbejde til UG.Den er ikke udpræget grim, og så er det i mine øjne en klar fordel at Jeg bare kan smide den ud og erstatte den med en helt ren og frisk børste, i stedet for at stå og rengøre en vase-lignende dyb beholder med bæ på siderne, og mudret vand i bunden.

På rengøringsfronten er Jeg stor fan af Frosch/Froggy Sodaspray, også til rengøring af toiletkumme, håndvask og klinker på badeværelset.
Den æder simpelthen ALT og virker særdeles hurtigt, nærmest uanset hvilken overflade den bruges på.
Ajax, Cilit Bang og hvad de ellers hedder, duer ikke til en sk.. i forhold til Sodasprayen, og det er faktisk kun mine parketgulve og Linoleumsgulvet i køkkenet der bliver behandlet med rengøringsmidler der er specielt lavet til netop disse, al anden rengøring foregår med sodaen.

Sidste køb til boligen var et lille væghængt skab til badeværelset som Jeg købte for at have et sted hvor el-tandbørsten og andre mund-relaterede ting kan stå helt for sig selv, og opladeren til tandbørsten bliver samtidigt gemt af vejen uden at jeg skal trække stikket, hvilket var nødvendigt før.
Skabet er ligesom toiletbørsten et Ikea produkt der er dejligt diskret og kun 15 dybt, så det ikke rager langt ud fra væggen.


Køber du bare det samme sted som de har Frosch alm. WC-rens fx? Jeg synes ikke jeg er stødt på det produkt, du nævner, men det lyder da super!

Væsken er blå. Den fås bl.a. i Føtex til hele 19 Kr.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Fandango
Indlæg: 50
Tilmeldt: 7. jun 2020, 01:34
Kort karma: 1
Likede indlæg: 150

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Fandango » 28. feb 2021, 19:26

Fræksak skrev:Køber du bare det samme sted som de har Frosch alm. WC-rens fx? Jeg synes ikke jeg er stødt på det produkt, du nævner, men det lyder da super!



Jeg køber den i SuperBrugsen, der endelig har fået den som en fast del af sortimentet :)

Det er fint lige at tørre efter med en fugtig klud da det er et krasbørstigt middel, og lad være med ligefrem at bade hænderne i det.
Det må ikke bruges på enkelte typer af overflader, så kig på flasken inden brug.
Det er uden tvivl det absolut mest effektive rengøringsmiddel Jeg kender til, og man finder hurtigt ud af hvor lidt de klassiske universalmidler
egentligt kan, når man sammenligner med denne spray.
1
Silver
Indlæg: 116
Tilmeldt: 31. maj 2019, 20:13
Kort karma: 20
Likede indlæg: 155

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Silver » 1. mar 2021, 08:07

Måske ikke så meget til boligen, men til den tilhørende have. Et legetårn til ungerne :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Frk._Strawberry » 1. mar 2021, 11:06

Fræksak skrev:
Fandango skrev:Først et hurtigt lille bidrag til toiletbørste-debatten; Jeg køber altid en håndfuld af Ikea's fineste til en rund 10'er når Jeg i ny og næ forvilder mig derud.Toiletbørsten går under navnet "Bolmen" og er en fin lille sort plast-sag i tidløst design, som klarer sit beskidte arbejde til UG.Den er ikke udpræget grim, og så er det i mine øjne en klar fordel at Jeg bare kan smide den ud og erstatte den med en helt ren og frisk børste, i stedet for at stå og rengøre en vase-lignende dyb beholder med bæ på siderne, og mudret vand i bunden.

På rengøringsfronten er Jeg stor fan af Frosch/Froggy Sodaspray, også til rengøring af toiletkumme, håndvask og klinker på badeværelset.
Den æder simpelthen ALT og virker særdeles hurtigt, nærmest uanset hvilken overflade den bruges på.
Ajax, Cilit Bang og hvad de ellers hedder, duer ikke til en sk.. i forhold til Sodasprayen, og det er faktisk kun mine parketgulve og Linoleumsgulvet i køkkenet der bliver behandlet med rengøringsmidler der er specielt lavet til netop disse, al anden rengøring foregår med sodaen.

Sidste køb til boligen var et lille væghængt skab til badeværelset som Jeg købte for at have et sted hvor el-tandbørsten og andre mund-relaterede ting kan stå helt for sig selv, og opladeren til tandbørsten bliver samtidigt gemt af vejen uden at jeg skal trække stikket, hvilket var nødvendigt før.
Skabet er ligesom toiletbørsten et Ikea produkt der er dejligt diskret og kun 15 dybt, så det ikke rager langt ud fra væggen.


Køber du bare det samme sted som de har Frosch alm. WC-rens fx? Jeg synes ikke jeg er stødt på det produkt, du nævner, men det lyder da super!



Jeg har lige købt den i Netto til en flad 10'er :gogo:
1
Brugeravatar
Fandango
Indlæg: 50
Tilmeldt: 7. jun 2020, 01:34
Kort karma: 1
Likede indlæg: 150

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Fandango » 2. mar 2021, 01:09

"Jeg har lige købt den i Netto til en flad 10'er :gogo:"

Det var F..... billigt!

Netto, here I come! (og Jeg har BigShopperen med, så gør plads!)
2
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Sorenspige » 5. mar 2021, 18:35

Jeg har købt denne i dag, da jeg byttede julegaver.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11602
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf PaleSeptember » 7. mar 2021, 17:16

2 lækre fleecetæpper med lidt velouragtig feel i en lækker blå farve fra Netto. Kun 99 pr. stk.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Stitch » 7. mar 2021, 17:18

En pastellyserød potteskjuler til min Monstera
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Finidut
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 26. feb 2016, 12:32
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1790

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Finidut » 12. mar 2021, 18:15

Den dejligste, lækre, varme, bløde og store uldplaid. Den måler 140x240, så man kan trække den op under næsen og samtidig få den foldet godt sammen om tæerne :D Den dufter dog noget af uld, så det skal man lige være til, hvis man overvejer den.

CC5D5F6E-10B5-4843-B95D-EC7C01F213AE.jpeg


Fra Læsø Garnspinderi købt for 599,- hos coop.dk
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4

Tilbage til "Bolig"