Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Filipai » 21. dec 2020, 21:13

En bolig... handlen gik på plads idag, og der er overtagelse om 9 dage!
25
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Ladysparrow » 22. dec 2020, 05:07

Magic In The Sky skrev:Jeg har lige hentet dem her :love2:
Den røde er postkasserød men det fungerede ikke rigtigt med blitz så kunne ikke fange den rigtige farve.

Kan dog ikke gennemskue hvilke lys der passer i dem. Jeg har mast kronelys ned men som i kan se er det ikke helt fint.


De er vildt fine, en skam at de ikke passer med kronelys.... Hvor har du fundet dem?
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Pandesteg » 22. dec 2020, 07:17

Magic In The Sky skrev:
Ladysparrow skrev:
Magic In The Sky skrev:Jeg har lige hentet dem her :love2:
Den røde er postkasserød men det fungerede ikke rigtigt med blitz så kunne ikke fange den rigtige farve.

Kan dog ikke gennemskue hvilke lys der passer i dem. Jeg har mast kronelys ned men som i kan se er det ikke helt fint.


De er vildt fine, en skam at de ikke passer med kronelys.... Hvor har du fundet dem?

Privat men der står Ib Laursen i bunden. Kan dog ikke finde dem når jeg Googler - Der popper nogle andre op.


Det ligner en knock off af Aluminias julehjerte - men de fungerer også som små vaser og har huller til grangrene i siderne, det kan jeg ikke se om dine har :) Men de kan i hvert fald findes brugt/i antikforretninger.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Pandesteg » 22. dec 2020, 10:33

Magic In The Sky skrev:
Pandesteg skrev:
Magic In The Sky skrev:
Ladysparrow skrev:
Magic In The Sky skrev:Jeg har lige hentet dem her :love2:
Den røde er postkasserød men det fungerede ikke rigtigt med blitz så kunne ikke fange den rigtige farve.

Kan dog ikke gennemskue hvilke lys der passer i dem. Jeg har mast kronelys ned men som i kan se er det ikke helt fint.


De er vildt fine, en skam at de ikke passer med kronelys.... Hvor har du fundet dem?

Privat men der står Ib Laursen i bunden. Kan dog ikke finde dem når jeg Googler - Der popper nogle andre op.


Det ligner en knock off af Aluminias julehjerte - men de fungerer også som små vaser og har huller til grangrene i siderne, det kan jeg ikke se om dine har :) Men de kan i hvert fald findes brugt/i antikforretninger.

Det var også dem jeg kunne finde på Google. Altså de rigtige med huller.
Jeg har hverken set de rigtige eller mine før og jeg er vild med flettede hjerter og alle 3 for en 50’er så var jeg nødt til at købe dem :P


Kunne det måske være kertelys, der passer ned i?
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Sorenspige » 22. dec 2020, 19:57

4 fyrfadslys fra Sirius og en fjernbetjening - det lyder som en virkelig i-landsagtig opfindelse, men jeg bliver glad hver gang, jeg bare kan trykke på en knap, og så lyser de alle sammen. Nu får jeg glæde af mine fine lyshuse.
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Misantropen » 22. dec 2020, 20:15

Magic In The Sky skrev:
Pandesteg skrev:
Magic In The Sky skrev:
Ladysparrow skrev:
Magic In The Sky skrev:Jeg har lige hentet dem her :love2:
Den røde er postkasserød men det fungerede ikke rigtigt med blitz så kunne ikke fange den rigtige farve.

Kan dog ikke gennemskue hvilke lys der passer i dem. Jeg har mast kronelys ned men som i kan se er det ikke helt fint.


De er vildt fine, en skam at de ikke passer med kronelys.... Hvor har du fundet dem?

Privat men der står Ib Laursen i bunden. Kan dog ikke finde dem når jeg Googler - Der popper nogle andre op.


Det ligner en knock off af Aluminias julehjerte - men de fungerer også som små vaser og har huller til grangrene i siderne, det kan jeg ikke se om dine har :) Men de kan i hvert fald findes brugt/i antikforretninger.

Det var også dem jeg kunne finde på Google. Altså de rigtige med huller.
Jeg har hverken set de rigtige eller mine før og jeg er vild med flettede hjerter og alle 3 for en 50’er så var jeg nødt til at købe dem :P

Ib Laursen er vist masseproduceret brugskunst der er importeret. Kan det være fordi de ikke er lavet til en bestemt type lys, eller et andet lands, at de ikke passer? Jeg aner ikke om der er forskel på stearinlys på den måde :lol2:
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf godtnavn » 22. dec 2020, 20:20

Magic In The Sky skrev:
Misantropen skrev:Ib Laursen er vist masseproduceret brugskunst der er importeret. Kan det være fordi de ikke er lavet til en bestemt type lys, eller et andet lands, at de ikke passer? Jeg aner ikke om der er forskel på stearinlys på den måde :lol2:

Pas - Jeg ved heller ikke rigtig noget om stearinlys :P


Men er der andre lande end dk hvor vi har julehjerter?
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf godtnavn » 22. dec 2020, 20:48

Magic In The Sky skrev:
godtnavn skrev:
Magic In The Sky skrev:
Misantropen skrev:Ib Laursen er vist masseproduceret brugskunst der er importeret. Kan det være fordi de ikke er lavet til en bestemt type lys, eller et andet lands, at de ikke passer? Jeg aner ikke om der er forskel på stearinlys på den måde :lol2:

Pas - Jeg ved heller ikke rigtig noget om stearinlys :P


Men er der andre lande end dk hvor vi har julehjerter?

Laver de ikke bare det der bliver bestilt?


Jeg læste det bare som at de lavede til mange lande og det måske passede til et andet lands, og jeg tænkte disse ville være lavet specielt til dk og dermed til danske lys. Men jeg aner intet, synes dog de er fine!
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Misantropen » 22. dec 2020, 21:05

godtnavn skrev:
Magic In The Sky skrev:
godtnavn skrev:
Magic In The Sky skrev:
Misantropen skrev:Ib Laursen er vist masseproduceret brugskunst der er importeret. Kan det være fordi de ikke er lavet til en bestemt type lys, eller et andet lands, at de ikke passer? Jeg aner ikke om der er forskel på stearinlys på den måde :lol2:

Pas - Jeg ved heller ikke rigtig noget om stearinlys :P


Men er der andre lande end dk hvor vi har julehjerter?

Laver de ikke bare det der bliver bestilt?

Jeg læste det bare som at de lavede til mange lande og det måske passede til et andet lands, og jeg tænkte disse ville være lavet specielt til dk og dermed til danske lys. Men jeg aner intet, synes dog de er fine!

Nå, nej det jeg mente er at mærkets produkter vist er sådan noget der masseproduceret og importeret fra udlandet, men om de selv har designet produktet eller bare har kigget i et katalog og bestilt hvad de vil have ved jeg ikke. Men i så fald at de har købt en standardvare kan hullet til lyset være et standardhul( :wacko: ) Det var det jeg prøvede at sige :D

Men det er også en mulighed at jeg husker forkert og det slet ikke er masseproduceret og importeret.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Pandesteg » 22. dec 2020, 21:17

Ib Laursen laver bolig-tingeltangel af forskellig art, tænker det bliver produceret i Asien.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
MissB
Indlæg: 2381
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 257
Likede indlæg: 2211

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf MissB » 23. dec 2020, 09:12

Sorenspige skrev:4 fyrfadslys fra Sirius og en fjernbetjening - det lyder som en virkelig i-landsagtig opfindelse, men jeg bliver glad hver gang, jeg bare kan trykke på en knap, og så lyser de alle sammen. Nu får jeg glæde af mine fine lyshuse.


Jeg har også fjernbetjening til alle mine lys (to forskellige fjernbetjeninger. 3 når kalenderlyset tælles med). Det går det så meget nemmere når man har så mange lys tændt som vi har :D
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. dec 2020, 23:29

Julegave fra min mand: Abelampe fra Seletti
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Spjaerten » 8. jan 2021, 08:31

En ny topmadras. Den gamle er ligesom selve boxmadrasserne snart 9 år gammel.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15172

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Zonta » 8. jan 2021, 12:46

En paninigrill, to nye Eva Solo køleskabskarafler, nye vandglas og en muffins-bageform. :fløjt:
1
J, juli 2018.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf JoyNips » 8. jan 2021, 18:13

En ræve-skræmmer! Der er en ræv der ved med at grave mit ene hvidløgsbed op. Møgdyr.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Bolig"