Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
didas
Kort karma: 338
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4125

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf didas » 16. jan 2018, 19:34

Kattefjæs skrev:Er der saadan en slags uskreven regel om at boligannoncer skal vaere fyldt med stave- og slaafejl og sprogligt helst ikke skal overgaa det gaengse niveau i en gennemsnitlig 2. klasse?

Der er virkelig mange mæglere, der staver og formulerer sig dårligt! På mit arbejde er der en af mæglerne, der ikke får lov at lægge sine sager på nettet, før jeg har kontrolleret dem for fejl :lol:
6
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 773
Likede indlæg: 10340

Indlægaf vibbsen » 16. jan 2018, 20:36

Dirtylittledevil skrev:Er det komtesse Camilla?

Ja....Jeg er også noget overrasket over at det er sådan hun(de) bor.....Det er ærlig talt ikke hverken særlig elegant eller særlig hyggeligt...Køkkenet minder mig om en virkelig dårlig kopi af en american diner....
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 10
Likede indlæg: 779

Indlægaf DenBruneMunk » 16. jan 2018, 20:51

vibbsen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Er det komtesse Camilla?

Ja....Jeg er også noget overrasket over at det er sådan hun(de) bor.....Det er ærlig talt ikke hverken særlig elegant eller særlig hyggeligt...Køkkenet minder mig om en virkelig dårlig kopi af en american diner....

Hvis jeg fik det foræret, så ville jeg da ikke sige nej, og toilettet kan kun give inspiration, når man har en dårlig dag og ikke kan aflastes, så virker det da som en god gang aflastning at se de vægge, om det er flot, det er jeg ikke sikker på men kan godt lide inspirations faktoren.

Personligt elsker jeg keramik og fliser med lidt mønster, der ser man konstant nye billeder af alt muligt i når man sidder derude. Det er tildels et plus at man ikke ser på kedelige røde/gule/blå/hvide toilet vægge, som er total tomme og helt inspirationstomme for mig.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 337
Likede indlæg: 13807

Indlægaf paint » 16. jan 2018, 21:57

Det er da i hvert fald et hjem, stærkt præget af en personlig smag - komtessen holder sig. :gruble:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 548
Likede indlæg: 9152

Indlægaf Lemonella » 17. jan 2018, 07:13

paint skrev:Det er da i hvert fald et hjem, stærkt præget af en personlig smag - komtessen holder sig. :gruble:

Komtessen og hendes eksmand, havde jo netop sådan en butik (webshop), hvor de netop solgte den slags sjove, finurlige gadgets.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 104
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2286

Indlægaf Alkaia » 17. jan 2018, 13:20

vibbsen skrev:Bare fordi man er i familie med de kongelige behøver man åbenbart ikke at have god smag :

Seriøst, jeg ville få totalt stress af at gå på lokum :nerve: :nerve:

Men det kan blive dit for kun kr. 6.995.000...

Og det incl. det sort/hvide wanne-be-et-eller-andet-som-ikke-lykkedes køkken med noget ubestemmeligt tapet i rummet ved siden af...

Se hele opstillingen her og køb det før din nabo http://www.xn--nem-ejendomsmgler-3rb.dk ... -467p.html

Det ubestemmelige tapet i rummet ved siden af ligner bambusskoven der ligger i Kyoto, Japan. Og det er måske ikke et helt forkert gæt når der også står en samuraikriger i hjørnet. :lol:
https://www.insidekyoto.com/arashiyama-bamboo-grove

Totalt overrated sted, btw. Skovområdet og floden tæt på er til gengæld skøn at sidde ved og nyde udsigten.
0
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
musling
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1089

Indlægaf musling » 17. jan 2018, 14:16

Wauw, det er da godt nok stilforvirring der vil noget - komtessens hus. Hvis man overhovedet kan kalde det for en stilart, må den være en ener inden for sit felt.
2
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1975

Indlægaf Nicolait » 22. jan 2018, 06:04

vibbsen skrev:Bare fordi man er i familie med de kongelige behøver man åbenbart ikke at have god smag :

Billede

Billede

Seriøst, jeg ville få totalt stress af at gå på lokum :nerve: :nerve:

Men det kan blive dit for kun kr. 6.995.000...

Og det incl. det sort/hvide wanne-be-et-eller-andet-som-ikke-lykkedes køkken med noget ubestemmeligt tapet i rummet ved siden af...

Billede

Se hele opstillingen her og køb det før din nabo http://www.xn--nem-ejendomsmgler-3rb.dk ... -467p.html

Det værste, synes jeg, er at de har fået huset fyldt op med alt for menge ting.
Der kunne sagtens være mere luft.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Lakridskonfekten
Kort karma: 0
Likede indlæg: 34

Indlægaf Lakridskonfekten » 25. jan 2018, 15:56

Der hænger en buskryder i et hjørne på badeværelset. :forvirret2:
Hvad pokker mon den laver der?
Måske til nogen med meget kraftig hårvækst. :D

Nå, kan ikke finde ud af at indsætte billede. :gruble:
Men det er på billede 13 fra denne: https://www.nybolig.dk/fritidshus/9982/ ... =exitlinks
2
Brugeravatar
musling
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1089

Indlægaf musling » 25. jan 2018, 16:13

Lakridskonfekten skrev:Der hænger en buskryder i et hjørne på badeværelset. :forvirret2:

Men det er på billede 13 fra denne: https://www.nybolig.dk/fritidshus/9982/ ... =exitlinks

Generelt en sær og småstressende indretning! Men du har ret. Hvad laver den buskrydder der? :gruble:
Er meget lidt begejstret for det hus - men ja tak til det hævede plateau i den lille stue :savl:
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1939
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19806

Indlægaf Daine » 25. jan 2018, 19:56

musling skrev:
Lakridskonfekten skrev:Der hænger en buskryder i et hjørne på badeværelset. :forvirret2:

Generelt en sær og småstressende indretning! Men du har ret. Hvad laver den buskrydder der? :gruble:
Er meget lidt begejstret for det hus - men ja tak til det hævede plateau i den lille stue :savl:

Jeg ville købe det i morgen, hvis jeg havde pengene. Den beliggenhed :love: :love: :love:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 201
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3123

Indlægaf Kattefjæs » 25. jan 2018, 20:02

Hvor har de dog raedderlig smag i vaegkunst :badr: :badr: :badr:
1
Brugeravatar
Skinkehunden
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1006

Indlægaf Skinkehunden » 27. jan 2018, 21:30

Kattefjæs skrev:

Hvor har de dog raedderlig smag i vaegkunst :badr: :badr: :badr:

Gud ved om ikke det er egen kunst :gruble: Det ser da ud til at der er et lille studie i et af rummene. Men jo, det er godt nok grimt :genert:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1511

Indlægaf RavenClaw » 4. feb 2018, 09:53

musling skrev:

Enig! Jeg vil også have plateau :love2:

Man burde måske også have sat filtdutter under lænestolen, når den konstant bliver skubbet frem og tilbage ved brændeovnen? :gruble:
0
Ja, det er en slem Dreng, den Amor.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 789
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 17160

Indlægaf icelady » 7. feb 2018, 18:16

Sgu da rart med en ærlig ejendomsmægler :D

Vaskeægte møg ejendom i elendig stand

Del via mailDel på facebookDel på twitterDel

Her får du nu en unik chance for at blive ejeren af en absolut lorte ejendom, som overhovedet ikke er indflytningsklar. Ejendommen er faldefærdig og har bl.a. stået uden tag i over 6 måneder så der er fosset vand ind og alt er rådnet. Med denne ejendom slipper du for at kede dig - Det vil være et uoverskueligt renoveringprojekt som vil tage alt din tid.

Det der kendetegner denne unikke ejendom er, at den overhovedet ikke er vedligeholdt og der er gået all in på byggesjusk. Der er op til flere lækre detaljer, såsom frit udsyn til stjernehimmel hele natten, da boligen ikke har noget tag! En anden lækker feature denne prægtejendom har, er det udvendigt skævt monterede vindue på gavlen, som man kun kan kigge ind ad - En lækker detalje som absolut ikke er set andre steder!

Skulle man dog få lyst til at køre en bulldozer igennem huset, får man faktisk en fornuftig grund på 1520 m2 hvor der er mulighed for at opføre sit drømmehus. Grunden er godt beliggende i Trustrup nær Hundslund som er godt beliggende mellem Horsens og Odder. Skønne omgivelser og smuk natur.

Lyder dette spændende projekt som noget for dig, så bestil en fremvisning allerede i dag!

https://www.danbolig.dk/bolig/odder/8350/villa/082v1252064-082
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Bolig"