Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 12. jul 2019, 21:11

icelady skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor der ikke er et eneste billed af et helt rum, fremfor de der "Vi zoomer lige rigtig meget ind på en detalje.




https://www.edc.dk/alle-boliger/skagen/9990/r%c3%a6vehulevej-14/?sagsnr=99903796&utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks&cid=boligsiden_website

Det er lige til at blive søsyg af.
1
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9544
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26665

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Santa » 16. jul 2019, 08:07

Mistermor skrev:Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, så i får kun et link https://www.boligsiden.dk/salg/484155404

Indretningen er virkelig speciel - hav tålmodighed, de første billeder er ikke de bedste. Bemærk især gardiner og badeværelse. :) Og gardiner i badeværelse. :D

Ok, så det er et sommerhus, som leger at det er et parcelhus, som leger at det er en herskabsvilla?!

Under alle omstændigheder, så er det et fremragende eksempel på det absolut modsatte af hvad jeg forbinder med et sommerhus. Murstenene, møblerne, 17 forskellige træsorter i køkkenet (inkl fake træpanel-tapet!!), gardinerne.... Vildt mærkeligt at bygge så stort et badeværelse, hvor toilettet står helt alene som en tronstol i rummet. At der er så mange store vinduer i rummet og at det ligger ud til indkørslen....som om de først kom i tanke om behovet for privatliv, da de stod i det færdige rum...

"Arj, Jørgen, alle naboerne kan jo se mig tisse!!" :gisp:
"Men det var jo det du ville ha', Jytte?"
".....så må jeg opkøbe hele Ellos' lager af blondegardiner og silkebånd, og fikse det! Det bliver så fint, Jørgen, jeg skal nok redde din fadæse."
12
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30154

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf TinaW » 16. jul 2019, 08:24

SAGA skrev:Jeg ved ikke om det er kikset, men prisen er helt skør.

https://www.lilienhoff.dk/liebhaver/999 ... =exitlinks


Jeg synes selve huset fint (der skulle så lige nyt køkken i) men ja, det er mange penge for "så lidt". Men beliggenheden koster jo.
1
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1126
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 901

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Jydepigen » 16. jul 2019, 08:26

Mistermor skrev:Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, så i får kun et link https://www.boligsiden.dk/salg/484155404

Indretningen er virkelig speciel - hav tålmodighed, de første billeder er ikke de bedste. Bemærk især gardiner og badeværelse. :) Og gardiner i badeværelse. :D


Wow, det badeværelse gør mig stum :gisp: Hvad er der lige gået galt derude med gardiner og bindebånd??
0
hyben
Indlæg: 381
Tilmeldt: 23. feb 2016, 12:53
Kort karma: 55
Likede indlæg: 911

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf hyben » 16. jul 2019, 08:59

ha ha man får et chok, når man kommer til billedet af badeværelset. Jeg troede først, at det var et lille arrangement, hvor man kunne sidde og drikke sin eftermiddagste.

Det siger temmelig meget om mig, at jeg faktisk godt kan lide huset. Hvis jeg manglede et sommerhus, så kunne jeg godt finde på at tage ud at se det. Beliggenheden ved Følle Strand er også super god. :-)
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Daine » 16. jul 2019, 09:04

Santa skrev:
Mistermor skrev:Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, så i får kun et link https://www.boligsiden.dk/salg/484155404

Indretningen er virkelig speciel - hav tålmodighed, de første billeder er ikke de bedste. Bemærk især gardiner og badeværelse. :) Og gardiner i badeværelse. :D

Ok, så det er et sommerhus, som leger at det er et parcelhus, som leger at det er en herskabsvilla?!

Under alle omstændigheder, så er det et fremragende eksempel på det absolut modsatte af hvad jeg forbinder med et sommerhus. Murstenene, møblerne, 17 forskellige træsorter i køkkenet (inkl fake træpanel-tapet!!), gardinerne.... Vildt mærkeligt at bygge så stort et badeværelse, hvor toilettet står helt alene som en tronstol i rummet. At der er så mange store vinduer i rummet og at det ligger ud til indkørslen....som om de først kom i tanke om behovet for privatliv, da de stod i det færdige rum...

"Arj, Jørgen, alle naboerne kan jo se mig tisse!!" :gisp:
"Men det var jo det du ville ha', Jytte?"
".....så må jeg opkøbe hele Ellos' lager af blondegardiner og silkebånd, og fikse det! Det bliver så fint, Jørgen, jeg skal nok redde din fadæse."

Det er sgu et fantastisk hus :klap: Din beskrivelse er yderst rammende, Santa! Og hvem i alverden finder dog på at lave den type tilbygning til et badeværelse?? Det ville have egnet sig fint som spiseplads til køkkenet, men bad? Bare nej :lol:
(Og det der “kig til vandet” er et meget langt kig! Men det er jo ejendomsmæglersprog)

Der er dog én ting jeg er misundelig på. Jeg gad virkelig virkelig VIRKELIG godt eje det chatol der står i stuen :love: Nøj det er fint, jeg har altid ønsket mig sådan et.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Daine » 16. jul 2019, 09:08

SAGA skrev:Jeg ved ikke om det er kikset, men prisen er helt skør.

https://www.lilienhoff.dk/liebhaver/999 ... =exitlinks

Det er en helt unik beliggenhed, det er det man betaler for - havde jeg 24 mill jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle gøre af, så havde jeg købt det :lun:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf kidkomb » 16. jul 2019, 09:22

Daine skrev:
Santa skrev:
Mistermor skrev:Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, så i får kun et link https://www.boligsiden.dk/salg/484155404

Indretningen er virkelig speciel - hav tålmodighed, de første billeder er ikke de bedste. Bemærk især gardiner og badeværelse. :) Og gardiner i badeværelse. :D

Ok, så det er et sommerhus, som leger at det er et parcelhus, som leger at det er en herskabsvilla?!

Under alle omstændigheder, så er det et fremragende eksempel på det absolut modsatte af hvad jeg forbinder med et sommerhus. Murstenene, møblerne, 17 forskellige træsorter i køkkenet (inkl fake træpanel-tapet!!), gardinerne.... Vildt mærkeligt at bygge så stort et badeværelse, hvor toilettet står helt alene som en tronstol i rummet. At der er så mange store vinduer i rummet og at det ligger ud til indkørslen....som om de først kom i tanke om behovet for privatliv, da de stod i det færdige rum...

"Arj, Jørgen, alle naboerne kan jo se mig tisse!!" :gisp:
"Men det var jo det du ville ha', Jytte?"
".....så må jeg opkøbe hele Ellos' lager af blondegardiner og silkebånd, og fikse det! Det bliver så fint, Jørgen, jeg skal nok redde din fadæse."

Det er sgu et fantastisk hus :klap: Din beskrivelse er yderst rammende, Santa! Og hvem i alverden finder dog på at lave den type tilbygning til et badeværelse?? Det ville have egnet sig fint som spiseplads til køkkenet, men bad? Bare nej :lol:
(Og det der “kig til vandet” er et meget langt kig! Men det er jo ejendomsmæglersprog)

Der er dog én ting jeg er misundelig på. Jeg gad virkelig virkelig VIRKELIG godt eje det chatol der står i stuen :love: Nøj det er fint, jeg har altid ønsket mig sådan et.

Det ligner at de har bygget en udestue om til badeværelse. Meget mærkeligt :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9544
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26665

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Santa » 16. jul 2019, 09:41

kidkomb skrev:
Daine skrev:
Santa skrev:
Mistermor skrev:Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, så i får kun et link https://www.boligsiden.dk/salg/484155404

Indretningen er virkelig speciel - hav tålmodighed, de første billeder er ikke de bedste. Bemærk især gardiner og badeværelse. :) Og gardiner i badeværelse. :D

Ok, så det er et sommerhus, som leger at det er et parcelhus, som leger at det er en herskabsvilla?!

Under alle omstændigheder, så er det et fremragende eksempel på det absolut modsatte af hvad jeg forbinder med et sommerhus. Murstenene, møblerne, 17 forskellige træsorter i køkkenet (inkl fake træpanel-tapet!!), gardinerne.... Vildt mærkeligt at bygge så stort et badeværelse, hvor toilettet står helt alene som en tronstol i rummet. At der er så mange store vinduer i rummet og at det ligger ud til indkørslen....som om de først kom i tanke om behovet for privatliv, da de stod i det færdige rum...

"Arj, Jørgen, alle naboerne kan jo se mig tisse!!" :gisp:
"Men det var jo det du ville ha', Jytte?"
".....så må jeg opkøbe hele Ellos' lager af blondegardiner og silkebånd, og fikse det! Det bliver så fint, Jørgen, jeg skal nok redde din fadæse."

Det er sgu et fantastisk hus :klap: Din beskrivelse er yderst rammende, Santa! Og hvem i alverden finder dog på at lave den type tilbygning til et badeværelse?? Det ville have egnet sig fint som spiseplads til køkkenet, men bad? Bare nej :lol:
(Og det der “kig til vandet” er et meget langt kig! Men det er jo ejendomsmæglersprog)

Der er dog én ting jeg er misundelig på. Jeg gad virkelig virkelig VIRKELIG godt eje det chatol der står i stuen :love: Nøj det er fint, jeg har altid ønsket mig sådan et.

Det ligner at de har bygget en udestue om til badeværelse. Meget mærkeligt :lol:

Ja, det tænkte jeg osse først....men så ligger den udestue jo helt forkert? I indkørslen, og ikke i haven mod udsigten?
Ej, det er et mærkeligt hus, og jeg tvivler virkelig på at nogen vil betale 1,4 mill for det. Det er jo kun 75 kvm, og rumfordelingen er forkert. Man flytter jo ikke bare rundt på et badeværelse.
Jeg kan slet ikke se hvorfor prisen ender der, men jeg kender heller ikke området.
Baseret på huset alene, så ville jeg sige max 850.000.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9544
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26665

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Santa » 16. jul 2019, 09:43

hyben skrev:ha ha man får et chok, når man kommer til billedet af badeværelset. Jeg troede først, at det var et lille arrangement, hvor man kunne sidde og drikke sin eftermiddagste.

Det siger temmelig meget om mig, at jeg faktisk godt kan lide huset. Hvis jeg manglede et sommerhus, så kunne jeg godt finde på at tage ud at se det. Beliggenheden ved Følle Strand er også super god. :-)

Man kan sagtens sidde og drikke sin te i det badeværelse.
Te skaber jo tissetrang, så det er ganske praktisk. :fløjt: :D
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 22. jul 2019, 00:51

Der er noget ved det her hus jeg rigtig godt kan lide, men der er godt nok mange forskellige slags træ, både i husets materialer og inventar.

"Gangbroen" på første sal er jeg vild med, der er noget eventyrligt over den. Som når man som barn gik på opdagelse i bedsteforældres hus og møbler med hemmelig rum/skuffer :lun: Men det må være et helved at holde fri for støv og spindelvæv :D

https://www.nybolig.dk/villa/7700/bredk ... 144/hv4815
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 22. jul 2019, 00:55

Loftet i stuen gør mig helt rundtosset. Det minder om et hurlumhej hus :gisp: Måske det virker anderledes på en større skærm end min mobil.

https://www.nybolig.dk/fritidshus/7700/ ... 0028/45682
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 22. jul 2019, 01:15

Det sidste fra mig for nu.

Det er ikke meget lys man har prioriteret at få ind i den her bolig. Flere af vinduesplaceringerne virker noget sære. To bitte små i køkkenet, hvoraf den ene er på niveau med køkkenbordet, og et lille vindue i knæhøjde på billede tre :gruble:

https://www.nybolig.dk/villa/7700/nords ... 083/118065
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Tibbler » 22. jul 2019, 06:13

Misantropen skrev:Det sidste fra mig for nu.

Det er ikke meget lys man har prioriteret at få ind i den her bolig. Flere af vinduesplaceringerne virker noget sære. To bitte små i køkkenet, hvoraf den ene er på niveau med køkkenbordet, og et lille vindue i knæhøjde på billede tre :gruble:

https://www.nybolig.dk/villa/7700/nords ... 083/118065


"Spaområdet" sælger skisme heller ikke sig selv særlig godt - Et stort bart hvidt fliserum, med et spøjst blåt boblebad. Hvad skal al den gulvplads til for?
1
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Lulu » 22. jul 2019, 06:57

Misantropen skrev:Loftet i stuen gør mig helt rundtosset. Det minder om et hurlumhej hus :gisp: Måske det virker anderledes på en større skærm end min mobil.

https://www.nybolig.dk/fritidshus/7700/ ... 0028/45682


:lol:
Helle for ikke at sove i den øverste køje.
1

Tilbage til "Bolig"