At finde et tæppe

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: At finde et tæppe

Indlægaf Filipai » 23. mar 2016, 15:12

Trommedreng skrev:Jeg er ved at kigge på billeder. Jeg tænker enten to store plakater i ramme i str. 70x50 eller 4 mindre plakater i forskellige størrelser i ramme.

Men det er godt nok svært at indskrænke det udvalg, som jeg har fundet mig frem til. Jeg har ca. 20 åbne faner i Safari - kun med illustrationer...


Hvor er det første billede i dette indlæg, og næstsidste billede i andet indlæg fra? :)
0
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: At finde et tæppe

Indlægaf Trommedreng » 24. mar 2016, 09:12

Filipai skrev:
Trommedreng skrev:Jeg er ved at kigge på billeder. Jeg tænker enten to store plakater i ramme i str. 70x50 eller 4 mindre plakater i forskellige størrelser i ramme.

Men det er godt nok svært at indskrænke det udvalg, som jeg har fundet mig frem til. Jeg har ca. 20 åbne faner i Safari - kun med illustrationer...


Hvor er det første billede i dette indlæg, og næstsidste billede i andet indlæg fra? :)


https://society6.com/product/box-hm9_print#1=1

http://www.zeniakirkegaard.com

...Og nej, du smutter ikke bare uden videre. Du bliver her, og hjælper mig med at finde billeder!
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: At finde et tæppe

Indlægaf Filipai » 24. mar 2016, 09:23

Trommedreng skrev:
Filipai skrev:
Trommedreng skrev:Jeg er ved at kigge på billeder. Jeg tænker enten to store plakater i ramme i str. 70x50 eller 4 mindre plakater i forskellige størrelser i ramme.

Men det er godt nok svært at indskrænke det udvalg, som jeg har fundet mig frem til. Jeg har ca. 20 åbne faner i Safari - kun med illustrationer...


Hvor er det første billede i dette indlæg, og næstsidste billede i andet indlæg fra? :)


https://society6.com/product/box-hm9_print#1=1

http://www.zeniakirkegaard.com

...Og nej, du smutter ikke bare uden videre. Du bliver her, og hjælper mig med at finde billeder!


Jamen hvis jeg havde det perfekte billede, ville jeg ikke komme sådan og udspørge :D har selv ledt efter 3 stks i snart et år.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: At finde et tæppe

Indlægaf LaScrooge » 24. mar 2016, 09:39

Det ser rigtig godt ud, Trommedreng! Jeg synes faktisk sagtens, at lampen kan stå på gulvet nu hvor spejlet er hængt op - det ser slet ikke så trængt ud mere.

Og jeg er VILD med kontorstolen :gogo:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: At finde et tæppe

Indlægaf LaScrooge » 24. mar 2016, 09:42

Jeg tror det første (det med den sorte ballon) og det sidste (det hvide med bladstruktur) kunne være flotte sammen. Ellers Kate Moss og det hvide.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: At finde et tæppe

Indlægaf LaScrooge » 24. mar 2016, 09:44

Hahaha, du kalder fotografiet af dit værelse for "ShawarmaHytten" :lol: Der er ikke meget shawarma over det hvis du spørger mig, men du må vide noget, jeg ikke ved :D
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: At finde et tæppe

Indlægaf LaScrooge » 24. mar 2016, 09:48

Hmm, jeg synes i hvert fald at det mørke fungerer :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: At finde et tæppe

Indlægaf Trommedreng » 24. mar 2016, 21:47

Hah! Jeg elsker din dedikation til min tråd, Scrooge. Men ja, mit soveværelse er kraftedeme også bare serious business i øjeblikket. :-D

Jeg tænker at gemme pige-med-sort-ballon-foran-fjæset til stuen.

Til soveværelset tænker jeg to store billeder og to-tre små. Sådan lidt mixet sammen i sort og hvid ramme, og uden at deres placeringer på væggen er symmetriske.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: At finde et tæppe

Indlægaf Trommedreng » 24. mar 2016, 21:57

Nåh ja, jeg kalder det shawarma-hytten fordi....bare fordi jeg er neger. Sådan. Halv-neger. Agtigt. Sand-neger, ja.

...og så spiser jeg sommetider en shawarma.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: At finde et tæppe

Indlægaf Filipai » 25. mar 2016, 05:48

Trommedreng skrev:Nåh ja, jeg kalder det shawarma-hytten fordi....bare fordi jeg er neger. Sådan. Halv-neger. Agtigt. Sand-neger, ja.

...og så spiser jeg sommetider en shawarma.


Jeg har aldrig smagt en shawarma :genert:

Men kan utroligt godt lide din smag i billeder, men knap så meget at nogle af dem skal bestilles fra USA, så postDK skal have latterligt mange penge for importgebyr :D
0
mini-meee
Indlæg: 2
Tilmeldt: 28. dec 2015, 19:31
Kort karma: 0
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2

Re: At finde et tæppe

Indlægaf mini-meee » 25. mar 2016, 10:55

Trommedreng skrev:Hah! Jeg elsker din dedikation til min tråd, Scrooge. Men ja, mit soveværelse er kraftedeme også bare serious business i øjeblikket. :-D

Jeg tænker at gemme pige-med-sort-ballon-foran-fjæset til stuen.

Til soveværelset tænker jeg to store billeder og to-tre små. Sådan lidt mixet sammen i sort og hvid ramme, og uden at deres placeringer på væggen er symmetriske.


Hvor er det 2. sidste billede fra - det i den sorte ramme?

Og forresten, dit soveværelse ser virkelig godt og roligt ud nu :gogo:
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: At finde et tæppe

Indlægaf LaScrooge » 25. mar 2016, 11:05

Trommedreng skrev:Nåh ja, jeg kalder det shawarma-hytten fordi....bare fordi jeg er neger. Sådan. Halv-neger. Agtigt. Sand-neger, ja.

...og så spiser jeg sommetider en shawarma.


Hva' filen er en sand-neger? :-D

Din tråd er dejlig fordi du poster billeder og der er progression man kan følge med i. Det er majet tilfredsstillende at deltage i. Glæder mig til at se hvad der videre sker i Sagaen om ShawarmaHyttens Indretning.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: At finde et tæppe

Indlægaf Trommedreng » 25. mar 2016, 14:31

LaScrooge skrev:
Trommedreng skrev:Nåh ja, jeg kalder det shawarma-hytten fordi....bare fordi jeg er neger. Sådan. Halv-neger. Agtigt. Sand-neger, ja.

...og så spiser jeg sommetider en shawarma.


Hva' filen er en sand-neger? :-D

Din tråd er dejlig fordi du poster billeder og der er progression man kan følge med i. Det er majet tilfredsstillende at deltage i. Glæder mig til at se hvad der videre sker i Sagaen om ShawarmaHyttens Indretning.


En sand-neger....det' bare en fyr fra Iran.

Og tak. :)
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: At finde et tæppe

Indlægaf Trommedreng » 25. mar 2016, 14:40

mini-meee skrev:
Trommedreng skrev:Hah! Jeg elsker din dedikation til min tråd, Scrooge. Men ja, mit soveværelse er kraftedeme også bare serious business i øjeblikket. :-D

Jeg tænker at gemme pige-med-sort-ballon-foran-fjæset til stuen.

Til soveværelset tænker jeg to store billeder og to-tre små. Sådan lidt mixet sammen i sort og hvid ramme, og uden at deres placeringer på væggen er symmetriske.


Hvor er det 2. sidste billede fra - det i den sorte ramme?

Og forresten, dit soveværelse ser virkelig godt og roligt ud nu :gogo:


Tak! Jeg føler også, at jeg sover mere roligt om natten. Hooray for Feng Shui!

Artisten hedder Zenia Kirkegaard. Pæne illustrationer, men jeg synes priserne er i den høje ende, da der er tale om prints.

Filipai, hvis du ønsker noget fra Society6 kan vi måske bestille sammen og splitte fragt, told og importgebyrer? :)
1
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: At finde et tæppe

Indlægaf Filipai » 26. mar 2016, 13:12

Trommedreng skrev:
Filipai, hvis du ønsker noget fra Society6 kan vi måske bestille sammen og splitte fragt, told og importgebyrer? :)


Kunne jeg nok godt være med på, hvis jeg finder et der er lige i øjet. Får lige luret nogle billeder igennem i morgen, når hovedet har det lidt bedre.
0

Tilbage til "Bolig"