Hvad overvejer du at købe til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 463
Likede indlæg: 5886

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Zombie » 2. maj 2017, 07:56

Zombie skrev:
Nicolait skrev:Er der nogen af jer, der har erfaringer med at have en flagstang på jeres altan. Der er ikke så højt til bunden af altanen ovenover, men de eneste flagstænger, jeg kan finde er alt for høje. Jeg har lidt kig på teleskopflagstænger, men jeg er lidt i tvivl om de kan fås korte nok og hvordan holdbarheden generelt er.

Samtidig er der nogen, der ved hvor man kan få et piratflag af ordentlig kvalitet? :-D

http://www.flagshoppen.dk/a-pirates-life.html

Hov, linkede til et skod flag, men går du ud i menuen, er der flere forskellige.
0
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1146

Indlægaf Nicolait » 2. maj 2017, 11:49

Zombie skrev:
Nicolait skrev:Er der nogen af jer, der har erfaringer med at have en flagstang på jeres altan. Der er ikke så højt til bunden af altanen ovenover, men de eneste flagstænger, jeg kan finde er alt for høje. Jeg har lidt kig på teleskopflagstænger, men jeg er lidt i tvivl om de kan fås korte nok og hvordan holdbarheden generelt er.

Samtidig er der nogen, der ved hvor man kan få et piratflag af ordentlig kvalitet? :-D

http://www.flagshoppen.dk/a-pirates-life.html

Nice og de er endda temmelig billige. Mange tak. :)
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 164
Likede indlæg: 1537

Indlægaf Knirkemis » 5. maj 2017, 06:44

Jeg overvejer dette sæt til min altan. Men jeg er i tvivl, om de er gode at sidde i? Så vidt jeg kan se, findes der ingen hynder til.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
JoyNips
Kort karma: 414
Likede indlæg: 6487

Indlægaf JoyNips » 5. maj 2017, 16:04

Nyt sofabord. Vi har et pk61 med skiferbordplade. Det er jo en dødsfælde når baby snart begynder at kravle. :shock:
Overvejer et par bønneborde...
0
Kirstenkp
Kort karma: 5
Likede indlæg: 78

Indlægaf Kirstenkp » 5. maj 2017, 17:27

JoyNips skrev:Nyt sofabord. Vi har et pk61 med skiferbordplade. Det er jo en dødsfælde når baby snart begynder at kravle. :shock:

Nogle af vores venner havde bønneborde. Da baby havde forsøgt at rejse sig ved dem 10 gange og hver gange væltede dem ned over sig selv skiftede de dem ud med et tungt træbord......

Jeg ved egentlig ikke hvad den ideelle løsning er.....
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 165
Likede indlæg: 1830

Indlægaf girl_beat » 5. maj 2017, 17:39

Et par Acorn lamper fra Vita Copenhagen... Har luret på dem længe efterhånden :genert:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Lilleluftballon
Kort karma: 27
Likede indlæg: 567

Indlægaf Lilleluftballon » 5. maj 2017, 17:59

JoyNips skrev:Nyt sofabord. Vi har et pk61 med skiferbordplade. Det er jo en dødsfælde når baby snart begynder at kravle. :shock:

Hvorfor en dødsfælde? Lette møbler er super farlige, de mere massive er klart mere babysikre, synes jeg.

Nå- jeg overvejer om vi skal have en ny seng. Vi smed den gamle ud for 3 uger siden og har stadig ikke købt en ny. Men alle senge er grimme, vil bare gerne have noget super simpelt. Åh det er svært.
0
JoyNips

Indlægaf JoyNips » 5. maj 2017, 18:37

Lilleluftballon skrev:

Hvorfor en dødsfælde? Lette møbler er super farlige, de mere massive er klart mere babysikre, synes jeg.

Nå- jeg overvejer om vi skal have en ny seng. Vi smed den gamle ud for 3 uger siden og har stadig ikke købt en ny. Men alle senge er grimme, vil bare gerne have noget super simpelt. Åh det er svært.

Det er stål og skifer med lutter virkelig skarpe hjørner og ting der stikker ud. Som i "gå ind i det og du brækker skinnebenet og skal på skadestuen og syes"-agtigt. Jeg forudser åbent kraniebrud når barnet vælter...
0
IrmaPigen
Kort karma: 196
Likede indlæg: 2586

Indlægaf IrmaPigen » 5. maj 2017, 18:52

Børn er mere hårdføre, end man regner med. Man behøver ikke pakke dem ind i vat :wink3:
0
Brugeravatar
Knirkemis

Indlægaf Knirkemis » 5. maj 2017, 18:58

Lismaens skrev:
Knirkemis skrev:Jeg overvejer dette sæt til min altan. Men jeg er i tvivl, om de er gode at sidde i? Så vidt jeg kan se, findes der ingen hynder til.

De er rigtig gode at sidde i. Jeg købte nogle lignende, lidt dybere, hos Coop.dk da jeg havde altan sidste år. Købte et par små, sorte hynder til, i Bilka mener jeg det var. De kostede vist kun en tyver.

Fedt :) Så bliver det dem.
0
JoyNips

Indlægaf JoyNips » 5. maj 2017, 19:06

IrmaPigen skrev:Børn er mere hårdføre, end man regner med. Man behøver ikke pakke dem ind i vat :wink3:

Jeg synes egentlig ikke det er at pakke børn ind i vat at forsøge at børnesikre sit hjem en anelse. :)
6
Brugeravatar
Knirkemis

Indlægaf Knirkemis » 6. maj 2017, 09:31

IrmaPigen skrev:Børn er mere hårdføre, end man regner med. Man behøver ikke pakke dem ind i vat :wink3:

De er ikke så hårdføre, at skarpe kanter på et bord, ikke kan give voldsomme skader. Det er ikke dumt, at børnesikre sit hjem.
2
JoyNips

Indlægaf JoyNips » 6. maj 2017, 09:39

Knirkemis skrev:

De er ikke så hårdføre, at skarpe kanter på et bord, ikke kan give voldsomme skader. Det er ikke dumt, at børnesikre sit hjem.

Kald mig bare curlingmor, men jeg har også tanker om både et trappegitter og at fæstne bogreolen til væggen!
4
Fræksak
Kort karma: 99
Likede indlæg: 844

Indlægaf Fræksak » 6. maj 2017, 17:06

girl_beat skrev:Et par Acorn lamper fra Vita Copenhagen... Har luret på dem længe efterhånden :genert:

Flash endelig, når du har fået dem op, hvis du har mod på det! :)
0
Lykke
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2048

Indlægaf Lykke » 6. maj 2017, 18:04

JoyNips skrev:
Knirkemis skrev:

Kald mig bare curlingmor, men jeg har også tanker om både et trappegitter og at fæstne bogreolen til væggen!

Ej, hvis det er curling, så er det begreb da fuldstændig dødt og ubrugeligt.
Selvfølgelig fæstner man reolen - da barnet selvfølgelig vil prøve at rejse sig op af den. Og sådan et lille babyhoved og skifer - ja hvis man vil sidde og vogte sit barn hele tiden, så kunne det måske gå, men det gør man jo ikke.
0

Tilbage til "Bolig"