Hvad overvejer du at købe til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4885
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Nicolait » 25. okt 2016, 15:54

Nicolait skrev:Jeg har kig på nogle rullegardiner, som man styre med en app og eventuelt også stemmestyres.


Nå mit gardinprojekt tager til sig omfang. Jeg fandt ud af, at man kan slutte alle mulige sensorer til styreboksen, så det er jeg blevet helt forelsket i.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Bøtte » 21. nov 2016, 13:21

Ballademager skrev:Vi overvejer to klassiske flowerpots til køkkenet. De ville passe super godt ind. Det har taget os LANG tid at nå til en fælles stil, men nu har vi endelig fundet en stil, som vi begge to kan lide.


Gør det :slem:

Vi har to grå over vores spisebord i stuen og jeg knuselsker dem :love:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Badesandalen » 22. nov 2016, 08:13

Selvom køkkenet det nye sted er lidt større og har lidt mere bordplads end mit nuværende, synes jeg stadig det ville være rart med mere. Lige nu er valget mellem disse to køkkenøer:

Billede
Billede

Det øverste trækker fordi der også er plads til stole ved og det er måske lidt pænere, det nederste fordi hylderne er større, der er skuffer og der er kroge til viskestykker. Jeg skal selvfølgelig se dem i virkeligheden og stå ved dem inden jeg køber dem, men det er svært.
1
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Ficus » 23. nov 2016, 13:40

Ballademager skrev:Har lige fået "go" fra kæresten :love:


De har sikkert ca. samme før-pris alle steder, ville bare byde ind med at hos Casanova har jeg set at de også har 20% på alt på fredag og synes også jeg kørte forbi et sted i bussen i morges, der reklamerede med 25 :gruble: ...
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Little_Woman » 5. mar 2017, 07:18

Verner Panton Panthella mini lampe, i irgrøn:

https://m.lampemesteren.no/panthella-mi ... ulsen.aspx

:lun:
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Trommedreng » 5. mar 2017, 11:47

Little_Woman skrev:Verner Panton Panthella mini lampe, i irgrøn:

https://m.lampemesteren.no/panthella-mi ... ulsen.aspx

:lun:


Den er så fin! Synes dog materialerne er finere på de ældre udgaver.

Har du tjekket hos Paustian og Tendensshop? De har udsalg og minus 20% på en hel del varer. Paustian holder kæmpe udsalg og har tilmed 20% rabat på alle ikke-nedsatte varer og nye bestillinger.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. mar 2017, 10:51

Lismaens skrev:Den nye Kärcher FC 5.

https://www.bilka.dk/elektronik/strygni ... /100260164

Den har fået hammer gode anmeldelser og jeg har gode erfaringer med Kärcher. Jeg er så træt af gulvmopper der bliver hurtigt klamme, opbevaring af moppe og spand osv. Og så er det et plus at den støvsuger småting op samtidig! Årh, den lyder som min nye bedste ven! Nu skal den bare lige komme på tilbud et sted først.


Jeg har set den i denne uges bilka tilbudsavis 500 kr nedsat til nu 1499 :)

På side 74 :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3434
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Alphilia » 9. mar 2017, 17:23

En Arne Jacobsen Bellevue lampe
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9828

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Tilly » 12. mar 2017, 21:57

Billede
Overvejer at købe en af disse stole. De er ret pricy, så har kun råd til en enkelt nu, så det giver slet ikke mening. Synes bare de er så pæne! :love:
2
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4885
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Nicolait » 24. apr 2017, 00:11

Er der nogen af jer, der har erfaringer med at have en flagstang på jeres altan. Der er ikke så højt til bunden af altanen ovenover, men de eneste flagstænger, jeg kan finde er alt for høje. Jeg har lidt kig på teleskopflagstænger, men jeg er lidt i tvivl om de kan fås korte nok og hvordan holdbarheden generelt er.

Samtidig er der nogen, der ved hvor man kan få et piratflag af ordentlig kvalitet? :-D
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13930

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf RavenClaw » 1. maj 2017, 17:57

Jeg vil så gerne have noget kunst eller billeder på mine kridhvide vægge, da det ser så kedeligt ud, når jeg i forvejen har en simpel indretning, men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for, hvad det skal være for noget... :gruble:
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Zombie » 2. maj 2017, 07:56

Nicolait skrev:Er der nogen af jer, der har erfaringer med at have en flagstang på jeres altan. Der er ikke så højt til bunden af altanen ovenover, men de eneste flagstænger, jeg kan finde er alt for høje. Jeg har lidt kig på teleskopflagstænger, men jeg er lidt i tvivl om de kan fås korte nok og hvordan holdbarheden generelt er.

Samtidig er der nogen, der ved hvor man kan få et piratflag af ordentlig kvalitet? :-D


http://www.flagshoppen.dk/a-pirates-life.html
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Zombie » 2. maj 2017, 07:56

Zombie skrev:
Nicolait skrev:Er der nogen af jer, der har erfaringer med at have en flagstang på jeres altan. Der er ikke så højt til bunden af altanen ovenover, men de eneste flagstænger, jeg kan finde er alt for høje. Jeg har lidt kig på teleskopflagstænger, men jeg er lidt i tvivl om de kan fås korte nok og hvordan holdbarheden generelt er.

Samtidig er der nogen, der ved hvor man kan få et piratflag af ordentlig kvalitet? :-D


http://www.flagshoppen.dk/a-pirates-life.html


Hov, linkede til et skod flag, men går du ud i menuen, er der flere forskellige.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4885
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Nicolait » 2. maj 2017, 11:49

Zombie skrev:
Nicolait skrev:Er der nogen af jer, der har erfaringer med at have en flagstang på jeres altan. Der er ikke så højt til bunden af altanen ovenover, men de eneste flagstænger, jeg kan finde er alt for høje. Jeg har lidt kig på teleskopflagstænger, men jeg er lidt i tvivl om de kan fås korte nok og hvordan holdbarheden generelt er.

Samtidig er der nogen, der ved hvor man kan få et piratflag af ordentlig kvalitet? :-D


http://www.flagshoppen.dk/a-pirates-life.html


Nice og de er endda temmelig billige. Mange tak. :)
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad overvejer du at købe til boligen?

Indlægaf Knirkemis » 5. maj 2017, 06:44

Jeg overvejer dette sæt til min altan. Men jeg er i tvivl, om de er gode at sidde i? Så vidt jeg kan se, findes der ingen hynder til.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Bolig"