Naboens røg - jeg kan ikke mere!:'(

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 103
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1921

Re: Naboens røg - jeg kan ikke mere!:'(

Indlægaf Luffegås » 16. dec 2017, 09:57

Vores underbo ryger ude i sit skur, der går lige op til vores skur.. Det er så derude vi har alt det vi ikke kan have i lejligheden, og vi havde planlagt at have barnevognen stående derude når den ikke er i brug, det kan vi så godt glemme!

Vi har skrevet til viceværten at det stinker røget i vores rum nedefra, så må vi se om vicevært vil gøre noget.

Fair nok hun ryger i sin have, så lukker vi vinduerne, men aner ikke hvorfor pokker hun også ryger i sit skur :o
0
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 4196

Re: Naboens røg - jeg kan ikke mere!:'(

Indlægaf Tanten » 16. dec 2017, 14:30

Jeg tænker, man skal vælge sine kampe med omhu. Der er ting, man kan ændre, og ting der er udenfor ens magt. Jeg forstår til fulde, at det er røvtræls og klamt, at der stinker af cigaretrøg og hash, men du kan reelt intet gøre. Det er tilladt at ryge i sin lejlighed og på sin altan - hash er ikke tilladt, men politiet reagerer næppe på en gut, der ryger en bønne, med mindre der er foregå salg af hash og andre stoffer fra lejligheden. Du kan enten flytte eller indse, at du ikke kan gøre noget ved det og give slip på nogle af dine frustrationer omkring det.
2

Tilbage til "Bolig"