Det perfekte læsehjørne

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Corvida
Indlæg: 55
Tilmeldt: 27. apr 2016, 19:35
Kort karma: 5
Likede indlæg: 155

Det perfekte læsehjørne

Indlægaf Corvida » 8. okt 2016, 21:38

Jeg er i gang med at lave det perfekte læsehjørne til mig selv og søger inspiration :) Må jeg se/høre om jeres læsehjørner?

Jeg ønsker mig desperat en elskovsrede som læsestol. Jeg mente at kunne huske, at de ikke var specielt svære at få fat i engang, men jeg kan ikke finde dem nogen steder nu - i hvert fald ikke uden at komme op i en prisklasse på 2000-3000 kr., hvilket er langt over mit budget. Ser I dem nogensinde dukke op til en rimelig pris mere? Jeg ved godt, at man kan finde dem brugt indimellem, men er sippet mht. hynder og de mange nasty ting, som kan have overgået dem, så jeg vil helst have en ny. Jeg tænker på noget ala dette billede.

Billede
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det perfekte læsehjørne

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 8. okt 2016, 23:18

Corvida skrev:Må jeg se/høre om jeres læsehjørner?


Ikke decideret læsning, men jeg bor nær vandet. Så jeg kan godt lide at tage noget varmt tøj på, en pose guf, noget at drikke, og så gå ned og sætte mig på en af bænkene et par meter fra vandkanten. Der sidder jeg så og lytter til podcasts eller lydbøger, mens jeg sidder og kigger lidt ud over vandet. Især hvis det blæser, er det super hyggeligt at sidde der helt alene.
6
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det perfekte læsehjørne

Indlægaf vibbsen » 9. okt 2016, 20:26

Corvida skrev:Jeg er i gang med at lave det perfekte læsehjørne til mig selv og søger inspiration :) Må jeg se/høre om jeres læsehjørner?

Jeg ønsker mig desperat en elskovsrede som læsestol. Jeg mente at kunne huske, at de ikke var specielt svære at få fat i engang, men jeg kan ikke finde dem nogen steder nu - i hvert fald ikke uden at komme op i en prisklasse på 2000-3000 kr., hvilket er langt over mit budget. Ser I dem nogensinde dukke op til en rimelig pris mere? Jeg ved godt, at man kan finde dem brugt indimellem, men er sippet mht. hynder og de mange nasty ting, som kan have overgået dem, så jeg vil helst have en ny. Jeg tænker på noget ala dette billede.

Billede


Køb en brugt i DBA og få lavet en ny hynde til den hos et hyndefirma.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52574

Re: Det perfekte læsehjørne

Indlægaf fisken80 » 10. okt 2016, 18:05

Corvida skrev:Jeg er i gang med at lave det perfekte læsehjørne til mig selv og søger inspiration :) Må jeg se/høre om jeres læsehjørner?

Jeg ønsker mig desperat en elskovsrede som læsestol. Jeg mente at kunne huske, at de ikke var specielt svære at få fat i engang, men jeg kan ikke finde dem nogen steder nu - i hvert fald ikke uden at komme op i en prisklasse på 2000-3000 kr., hvilket er langt over mit budget. Ser I dem nogensinde dukke op til en rimelig pris mere? Jeg ved godt, at man kan finde dem brugt indimellem, men er sippet mht. hynder og de mange nasty ting, som kan have overgået dem, så jeg vil helst have en ny. Jeg tænker på noget ala dette billede.

Billede


Ej hvor spøjst, at de ikke kan fås mere uden at koste en formue... jeg var syg efter at få en som helt ung, men jeg havde aldrig plads. Men dengang kunne man da få dem i butikker som Biva og Daells Bolighus til nogle hundrede kroner.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Bolig"